0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia combi 1.9TDi nebo VW Passat variant 1.9TDi?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 12:15, ALeš
Většina lidí si totiž kupuje auto podle toho jak se jim líbí a to jak z venku a pak vevnitř,na druhém místě se se podívají na údaj o kombinované spotřebě.A někdo ještě aby to nerezlo.
No a jelikož se zdá passat pěkný velkému počtu lidí a tdi jezdí rychle za málo... výsledek je jasný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 12:20, Vzhled
S tím vzhledem je to jasné příkladem je zvětšení prodejů Alfy 156 oproti 155, prodejnost peugeotu 206, malá prodejnost v podstatě spolehlivých elanter. No a třeba velsatis od renaultu se skoro neprodává. A nebojte se lidé co kupují auta přes 1 mil korun moc nehledí na to kdy budou muset měnit ramena nebo váhu vzduchu - je jim to jedno. TAKŽE VĚŘTE NEVĚŘTE PRODÁVÁ VZHLED!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 20:49, srovnání škoda octávie 4x4
mám zájem o koupi vozu škoda octávie 1,9 TDI
řeším však problém jestli koupit 1,9 tdi 4x4 , nebo klasiku 1,9 tdi která je vybavena pouze protiskluzovim systémem . děkuji za radu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 21:02, RE: srovnání škoda octávie 4x4
petr preiner napsal:
mám zájem o koupi vozu škoda octávie 1,9 TDI
řeším však problém jestli koupit 1,9 tdi 4x4 , nebo klasiku 1,9 tdi která je vybavena pouze protiskluzovim systémem . děkuji za radu
protiprokluz mám ve služebním autě, je to výborná věc, ale ne všemohoucí, sám mám octavii 4x4 1.8turbo a musím uznat, že pohon4x4 staví octavii úplně do jiné dimenze, co se týká jízdních vlastností na sněhu...(se subaru, nebo quattro se samozřejmě nemůže rovnat) v létě vám nebude zvyšovat systém 4x4 u octavie spotřebu, protože je řešen přes spojku haldex, která automaticky(ve zlomku vteřiny)přiřadí pohon zadních kol při prokluzu předních
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.03.2006 00:06,
Jezis proc tu porad resite,ze octavku tdi si kupujou frajirci.Je mi 26 podnikam a proste mi vysla jako nejlepsi volba.Zapominate na lidi, ktery maji auto na to, aby je a matros odvezl z mista A do mista B.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.03.2006 08:10, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jezis proc tu porad resite,ze octavku tdi si kupujou frajirci.Je mi 26 podnikam a proste mi vysla jako nejlepsi volba.Zapominate na lidi, ktery maji auto na to, aby je a matros odvezl z mista A do mista B.
To neřeš, podle mě si octavku koupí rozumný člověk! Frajírek si koupí kalibru a obdobné vozy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.03.2006 08:51, RE: bez předmětu
petr napsal:
To neřeš, podle mě si octavku koupí rozumný člověk! Frajírek si koupí kalibru a obdobné vozy.
...konečně rozumnej názor..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.03.2006 22:05, RE: to je mela
petr napsal:
PD je sice trochu hlučnější (hlavně studené), ale např. oproti peugeotu 206 2.0 HDI je tlumeni zvuku znatelně lepší ve fabii. (uvnitř rozdíl 3 dB). Fabia má menší zdvyhový objem motoru, je přesto ale výkonější, svižnější a pružnější. Ve všech zkoušách zrychlení se drží v čele fabia. Silnější a těžší škodovka má i nižší spotřebu.
Dekuju mockrat za info. 206 2.0HDI znam velmi dobre a jeho hladina hluku je pro me velice dobre prijatelna takze s Fabii nebude problem:)


reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.03.2006 01:20, RE: bez předmětu, pro Petra
petr napsal:
To neřeš, podle mě si octavku koupí rozumný člověk! Frajírek si koupí kalibru a obdobné vozy.
Další zapšklej magor, co?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.03.2006 11:16, RE: bez předmětu, pro Petra
nejohn napsal:
Další zapšklej magor, co?
Jo, máš recht, další. Je jich moc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.03.2006 17:35, Rada
Jen jsem se chtel zeptat jestli nekdo z vas nema zkusenost s vozem Mitsubishi galant je to ta druha rada.Dostal jsem dobrou nabidku ale nevim zda to nejsou poruchova auta nebo jestli nezerou ten benzin zavidne.Prosim poradte mi.je to 2.0 benzin 136 koni najeto kolem 150 000 km.r.v.98
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.09.2006 20:32, RE: benzín vs nafta
anonym napsal:
Zdravím, po přečtení tohoto článku a reakcí na něho mi nedá nepřidat svůj příspěvek. Srovnávát zde Octavii, potažmo Superba a Calibru opravdu asi nemá cenu, kdo si chce koupit auto, kde bude dělat víceméně jen pravidelný servis, ten si koupí Octavii a kdo chce bezednou kasičku, koupí si Calibru, ale potěž pánbůh pak živit a servisovat 4x4 turbo s minimálně čtvrt mega najeto a jednou za 2 roky dělat cvičně lemy...Pracuju v autobazaru, takže vidím dnes a denně, jak ty auta vypadají a jak se k nim ...
Passat má dobrou image, protože tohle jméno je známé od roku 1973, to přišla jeho první generace, po ní druhá, třetí a v 93 B4, která je opravdu velmi spolehlivá a kvalitní, To VW dělal ještě dobrá auta, ale s B5 to v 96 prostě zazdil. základním problémem B5 je, že je předražená. za ty peníze lze koupit mladší auto stejné třídy jiné značky, které bude sotva horší, spíše lepší )např Honda Accor, Mazda 626, nebo 6), Peugeot 406 aj.proto, ta neinformovanost, za cenu konkrétní B5 mám mladší auto stejné třídy jiné značky.to tu těžko někdo může zpochybnit. závady mají všechna auta, pak záleží jak závažné a hlavně kolik stojí oprava a to je bohužel největší problém B5 (B6 sem nepatří, to je totiž ten poslední passat s motorem napříč, facelift B5 není žádná B6, pro příště).stačí se podívat kolik stojí hodina mechanické práce ve značkovém servisu. běžně v praze přes 1000,-kč, v servisech jiných značek je to na vůz stejné třídy cca kolem 800,-Kč.rovněž náročnost některých oprav je na B5 vyšší, např při výměněn rozvod. řemenu, případně řemene pohonu příslušenstí je nutno částečně demontovat přední nárazník, to u motorů nepříč nic takového není nutné.hlučnost a kultivovanost TdI je oproti common-railu slabší, to je jasné a může za to samotný princip vstřikování nafty jednotek EUI (PDE). A zadní kliková náprava je k smíchu)). Má prapůvod v Passatu B3 z roku 1988, což mi připomíná Škodu a její ,,slavné´´ motory OHV se třemi hl ložisky))).Nevim co se komu na tom autě tak líbí, ale osobně mi to nic neříká (dělal jsem ve VW, takže mám s B5 osobní zkušenosti, krom toho jsme ho měli 4 roky doma-měl ho otec).
reagovat
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.