0
zpět
 

diskuze k tématu: Velké dilema: Passat nebo Superb?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.02.2009 11:38, Milý Ráďo!
Ráďa napsal:
kylie: kdybych to napsal stylem "kylie MALE vs VELKE pismo" tak by to tolik nevyniklo, proto "kyLIe a MaLE vs veLKE pisMO " takhle ještě víc vynikne ta nepřehlednost na kterou narážím. Navíc předpony ve slově zdůrazňujete běžně, takže máte půl slova tak a půl tak, ne že ne. Neberte to ale, prosím, jako osobní útok. To já se rozhovořit německy, tak se rodilý fricek taky počurá smíchy. Kromě zaslepenosti Citroenem ( každý má rád to svoje rozumím) autům náhodou rozumíte Jen prostě to písmo j...
Já to NE-brat jako "útok" ,-) A já MOC MOC MOC (jakožto rodilý "fricka") vás chtít/toužit mou "mateřština" mluvit slyšet ..
Já až tak NE"zaslepena" (já NE klasický "citroenář(ka)" být) - já i JiNÁ autíčka znát (třeba Bristol Fighter já "milovat/respektovat/uznávat"). Já dokonce NErada "dělení" dle ZNAČKA (neb to většinou trochu /i 2 trochy "bubost" být!).
S tím jak vy "rytmusNEmít" to VÉÉÉLKÁÁÁÁ škoda být, neb to TAK umí/může po duši "pohladit", že ... no PŘÁLA bych to vám (alespoň "vyzkoušet/zažít/prožít") ..
Já TiCHO TAKÉ ráda mám (zrovna jedno nové CD klavírních sonát p. "Ludvig van" - to bylo z mého "oblíbeného" filmu, to to už ale OPRAVDU "komplikuji" - poslouchám a MOC spokojena jsem a "prostor a čas" najednou takové "jiné" jsou a ... a já asi "definitivně" za CVOKa jsem, že? .-)
A na klavír hraje Mitsuko Uchida - to jen "doplňuji/dodávám ..
Já prostě chtěla říci, že "hudba" (když se s ní člověk "sladí" a "do ní" dostane/pronikne tak MOC MOC dobře na duši udělá a .... a tak ..(nebojte, už končím ,-)
PS: Já "nejmenované" motory také (i proto) NErada! To "Brumlasound" je ÚPLNĚ "jinde" - to OPRAVDU (a jesli zrovna 211, nebo třeba 240 PS má, to v tu chvíli ÚPLĚNĚ a NAPROSTO "fuk" se zdá ... NE že bych "více" koníků NEocenila .-)
Já si "vrstvená" skla v C5 NEmohu vynachválit, já totiž TAKÉ "ticho/klid" MOC ráda MÁM. Já dokonce TAKová "kacířka", že záběr turba u motoru W12 v Bentley Continental GT mne "ruší/vadí/obtěžuje" ... NE že by mne "záběr" vozu /motoru "urážel" či tak něco ... to NEe, ale ZVUKově mi to "NEvyhovuje" ... ale "obětuji" se - TAKová jsem já ..
"Blond(atá) diva" - auuč! Nu BUDIŽ! ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.02.2009 08:37, RE: pětikvalt vs. šestikvalt
Paul napsal:
Docela pěkná recenze. Vpodstatě se s ní dá souhlasit. Řešil se tady pětikval vs. šestikvalt. Ono to je takhle. Šestikvalt od koncernu není primárně určený na snížení otáček ale na lepší využití vysokého krouťáku turbodieselů. Tzn. ta šestka není žádný dálniční rychloběh. Kdo s ním jel tak ví. Otáčky u Superbu (5) a Passatu (6) při té 130 budou u Passatu jen o trochu nižší. Každopádně pro 1.9 TDI je vhodnější šestikvalt (a je radost s ním řadit). Ale pětistupeň v Superbu je nastavený dobře a pětk...
Znám člověka který dokonce chválí více starší 1,9 TDI s 96kw a s pětikvaltem než současný 2.0 TDI 103kw se šestikvaltem, s oběma auty jezdí - superb ženy, passat jeho.
Říká, že pětikvalt byl lépe odstupňovaný i pro město, pětka na dálnici..
Já se svým C220 CDI vůbec neřeším jestli 5 nebo 6, nechť si automat dělá co chce
reagovat
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.