Kozař napsal:
Hele tak já jsem to zanalyzoval a řikám si, že když jsem tam přidal ten litr novýho oleje tak se ta kvalita mazutu musela značně zlepšit a mohlo by to ještě pár tisíc vydržet. Dávám si závazek, že jak budu mít na to náladu tak ten olej vyměním a budu ho měnit asi radši po 30tis. Jinak se nebojte na tuto Octu v bazaru nenarazíte páč ta u nás bude jezdit do roztrhání těla.
Přidáním nového oleje jsi akorát trošku naředil mastné saze, které tam máš. Jestli jezdíš dlouhé trasy, netočíš to příliš a máš málo studených startů, měň po 15tkm, jinak rozhodně dříve. 30tkm pro TDi (resp. pro jakýkoli diesel) je sebevražda, bez ohledu na cenu a spoustu ultra pojmů na oleji. To roztrhání těla, resp. srdce vaší octávie může nastat brzy. Přečti si ten odkaz, co jsem Ti poslal a pak klikni na další "mazivářské mýty". Možná se dozvíš, že do svého auta můžeš lít úplně jakýkoli olej, který splňuje normu VW 505.00, resp. VW 505.01. Klidně ten nejlevnější, klidně 10W/40, jen nepřekračovat interval 15tkm a nenechat ho tam přezimovat dvakrát.