dpwagen napsal:
No ono upřímně.....máš na něj?? :) Ona si stejně většina počká 2-3 roky, až to bude ve frcu do 300k. Jinak zase nadruhou stranu, lepší jízdně je snad jenom mazda6 a mondeo, to je ještě lepší než ta mazda. Nadruhou stranu jak ford tak mazda není tolik pohodlná, ford navíc neumí volit materiál do interiéru a je hlučnej. Mazda taky zrovna tichem nepotěší (je to jak svezení třeba golfem 5, ne jako o třídu výše). Nedávno si kámarád pořídil Mondeo 2.0 a vcelku mě to moc nepotěšilo, podvozek dobrej, al...
Mám na něj, přesto ho nechci, právě pro jeho průměrnost
(jsem zastáncem vícera šatů - šaty pro každou příležitost (i použité!!), nikoli v teplácích (i když nových!!) do divadla i na hokej). Passat byl stvořen z navzájem se vylučujících nároků. Ve většině rodin totiž zastává roli reprezentační limuzíny, stěhováka, rodinného vozu, sporťáku, má být vykonný, ale zároveň úsporný. Passat je výsledem průsečíkem těchto protikladných zájmů a vzniklo geniálně průměrné auto. Z toho vyplývá, že rozplívat se a vyvyšovat nějakou jednu z jeho vlastností je naprosté nepochopení filozofie tohoto modelu (logika je totiž taková, že vždy bude v jedné vlastnosti typických pro passat tucet aut v této vlastnosti lepších, čímž passatista zakontruje další vlastností, kterou těch tucet aut má horších, ovšem i doplněná vlastnost bude u dalšího tuctu vozů lepší atd. Závěr debaty poté je, že passat je nejlepší auto na světě, protože má kufr větší než porsce 911, má větší výkon, než dacia MPV, je hezčí než avensis a sedí se v něm líp, než v tatře 815. To je všechno pravda, ale vytržená z kontextu, protože každý z těchto vozů, je vždy ve svém oboru špičkou, kdežto passat jen průměrem
) To že takových nechápavých lidí je více než dost stačí přečíst téměř libovolnou diskuzi, kde je se zmíněn tento model