0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Phaeton - nedoceněná ojetina

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Arthuro
počet příspěvků82
datum registrace11.06.2013
Středa 16.11.2016 14:09, VW Phaeton
Zdravím
Gratuluji, auto pěkné, svezení určitě také, o tom není pochyb....
Ale na druhou stranu, kupovat si 6,0i W12 motor na to, abych s ním jel jednou do měsíce ca 1000km tam a zase zpátky, no nevím, to bych dal, nevím jestli v Pandě, ale v mé Lancii Musa určitě a při poloviční spotřebě....
Když to rychle a z hlavy spočítám, tak při optimistické spotřebě 11l/100km jsi za ty čtyři měsíce jsi projezdil čtvrtinu ceny auta (cca 50,000,-Kč)..

Ciao, Arhuro
reagovat
eCORE
počet příspěvků94
datum registrace12.03.2014
Středa 16.11.2016 14:18, Lidová prémiovka
Pěkná recenze! Tenhle úkrok lidového koncernu má rozhodně svůj nemalý ojetinový potenciál...pokud jde o auta po prvních majitelích, co umí počítat

reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Středa 16.11.2016 15:22, RE
oops, divam se ja tam uvedl 4 mesice, ale v dobe psani to bylo 6 mesicu. chybka...

Jinak nejezdim jen jednou mesicne, auto je v provozu skoro denne.

Arthuro: Rozhodne za tim nehledej rozumny rozhodnuti Hlavni duvody nakupu byly, ze se me to auto proste libilo, a zvedavost

Jasne ze bych tu cestu dal v pohode s jakymkoliv jinym slusnym autem, ale chtel jsem zkusit 12-valec a vzduchovej podvozek
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Středa 16.11.2016 15:39, RE: RE
sheogorath napsal:
oops, divam se ja tam uvedl 4 mesice, ale v dobe psani to bylo 6 mesicu. chybka... Jinak nejezdim jen jednou mesicne, auto je v provozu skoro denne.Arthuro: Rozhodne za tim nehledej rozumny rozhodnuti Hlavni duvody nakupu byly, ze se me to auto proste libilo, a zvedavost Jasne ze bych tu cestu dal v pohode s jakymkoliv jinym slusnym autem, ale chtel jsem zkusit 12-valec a vzduchovej podvozek


Já se těším na pokračování, mám tady si 3 díly o svém autě a uvažuju o dalším, protože za 2 roky provozu jsem přehoupl 200 tkm a událo se dost věcí.
Dobře se to četlo a umím si představit to nadšení při jízdě. Mně by ke štěstí stačil poloviční motor - i na servis.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Středa 16.11.2016 16:57, RE
Jojo, vzdycky me bavil vyhled pres dlouhou kapotu
Samozrejme vylozene "zabavny" auto to neni, ve smyslu zabavy po okreskach, ale nudny taky ne.

Servis krome te hromady oleje celkem ujde, co se motoru tyce. Horsi jsou treba dily predni napravy, ktera je dost zatizena, nedejboze problem s tlumicem (udajne jdou v pohode repasovat za zlomek ceny novych, ale zatim jsem to neshanel). Docela me prekvapila cena toho snimace vysky, stalo to kolem 5000Kc. Cekal jsem vyrazne min.

Druha vec je kompletne plnej motorovej prostor. Cokoliv tam udelat znamena "rozdelat cely traktor"

A diky za pozitivni ohlas
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Středa 16.11.2016 19:17, 123
Hezké čtení, palec nahoru za odvahu do toho jít. Asi bych neměl tolik starost o motor a spotřebu, jako spíš o tu techniku kolem. Jeden čas jsem uvažoval o A6 s motorem 4,2 s LPG, ale dost by mě vadilo častý tankování, tak jsem nakonec pořídil volvo 2,5T a zatím spokojenost.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Středa 16.11.2016 20:27, pěkné
Pěkná recenze a pěkné auto. Hlavně ať slouží a nepotřebuje nějaký nadstandardní servis, to už by byl ranec.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 16.11.2016 21:22, as asdfsf asf afs a
No znám člověka, co s tím autem hrkal 5000 měsíčně a potom desetitisíce jenom lítaly... je to hodně náročná ojetina.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků562
datum registrace16.11.2012
Pondělí 21.11.2016 14:59, RE: RE
David V napsal:
sheogorath napsal:
oops, divam se ja tam uvedl 4 mesice, ale v dobe psani to bylo 6 mesicu. chybka... Jinak nejezdim jen jednou mesicne, auto je v provozu skoro denne.Arthuro: Rozhodne za tim nehledej rozumny rozhodnuti Hlavni duvody nakupu byly, ze se me to auto proste libilo, a zvedavost Jasne ze bych tu cestu dal v pohode s jakymkoliv jinym slusnym autem, ale chtel jsem zkusit 12-valec a vzduchovej podvozek
Já se těším na pokračování, mám tady si 3 díly o svém autě a uvažuju o dalším, protože za 2 roky provozu jsem přehoupl 200 tkm a událo se dost věcí. Dobře se to četlo a umím si představit to nadšení při jízdě. Mně by ke štěstí stačil poloviční motor - i na servis.


Tak směle do toho Budeme se těšit.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků562
datum registrace16.11.2012
Pondělí 21.11.2016 15:00, RE: 123
ivan2 napsal:
Hezké čtení, palec nahoru za odvahu do toho jít. Asi bych neměl tolik starost o motor a spotřebu, jako spíš o tu techniku kolem. Jeden čas jsem uvažoval o A6 s motorem 4,2 s LPG, ale dost by mě vadilo častý tankování, tak jsem nakonec pořídil volvo 2,5T a zatím spokojenost.


Dobrý den, napište o svém Volvu recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni
reagovat
avals
počet příspěvků1
datum registrace24.08.2017
Čtvrtek 24.08.2017 18:10, recenze na vw phaeton
Precetl jsem si vasi recenzi na vw Phaeton,zajimava a vystizna.Vlastnim tento vuz dva roky,ale v nafte,r.v.2014.Bydlim zu mnoho let v Nemecku a bratr ne partnerky je Luxus handler,takze auta mam zasadne od neho a i tak bylo s Phaetonem.Me predchozi vozidla byla Audi A6 Allroat r.v.2008 // nikdy vice // a potom Bmw 630i coupe ( psal jsem na neho take recenzi).Vyzkousel jsem mnoho vozidel diky memu svagrovi a mohu rici,ze Phaeton je nej a nej.V soucasne dobe je i tu v Nemecku jen velmi tezko k sehnani,jeste tak dieslova verze,ale benzin napr. 4,2l prakticky nesezenete.Tyto vozy,pokud se nejaky dobry kousek objevo jsou okamzite importovany vetsinou so Ruska.Co rici k Phaetonu,pohodli nesrovnatelne s zadnym jinym vozem,BMW 7 vynikajici,ale v pohodli na Phaeton v zadnem pripade nema,snad jizdni vlastnosti,Mercedes S,pomerne poruchovy,hlavne pneumaticke odpruzeni a konkretne spotreba dieslovych verzi je proti vw Phaeton nekde jinde,min.2-2,5 l na 100 km vice.,servis take financne nekde jinde
Nechapu ,cetl jsme mnoho recenzi na ceskych in. strankach,ale prevazne hodnoceni bylo zaporne,nechapu,bud pani redaktori v tomto voze nikdy nejeli,jinak si to nedovedu vysvetlit.
V katdem pripade mu podle recenzi chybi sportovni ambice,ale tento vuz neni ani nebyl konsruovan na sportovni jizdu,Chtel bych nakonec rici,jsem moc spokojeny a nekrade se,Preji moho stastnych km Avals
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 24.08.2017 18:42, afd asdfa sdf asf asdf
Inu, proč asi...
Phaeton je A8ka ze železa. To znamená o mnoho set kilogramů těžší, se stejnými motory hůř jede a víc žere. A taktéž je samozřejmě o mnoho levnější, než srovnatelná A8. Použitelné motory jsou 3.0 TDI a zmiňovaná 4,2. Zbytek je nesmysl, ať už po stránce spotřeby nebo údržby. Vzduchový podvozek je za ranec a za komfortní jej možno považovat jen do té doby, než vymelete nějakou díru, pak se ozva rána jako z děla /to ale dělají všechny vzduchové podvozky, nejen VW).
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Pátek 25.08.2017 13:17, .............. ............ ......
No divam se i tady na tipcars, a ze by byla srovnatelna A8 "mnohem" drazsi nepozoruju, ani tu ranu jak z dela od podvozku. Maximalne "klapnuti" na horsi nerovnosti Jasne, ze W12 ma vysokou spotrebu, ale prece si nikdo nebude kupovat takovy auto, aby setril na spotrebe. Na to jsou jiny.

Avals: taky jsem videl hodne negativnich recenzi, kdyz jsem hledal info pred koupi. Ale stejne jsem koupil a jsem spokojen. Mozna to negativni hodnoceni bylo vzhledem k cene noveho auta, ktera byla pomerne vysoka...


reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 25.08.2017 14:08, JUT BBC zhruba buřt zzrzhg
Dal jsem vytridit A8 a Phaeton od 2010, A8 je od 550, Phaeton od 350. Například.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Pátek 25.08.2017 19:28, RE: afd asdfa sdf asf asdf
Reno napsal:
Inu, proč asi...Phaeton je A8ka ze železa. To znamená o mnoho set kilogramů těžší, se stejnými motory hůř jede a víc žere. A taktéž je samozřejmě o mnoho levnější, než srovnatelná A8. Použitelné motory jsou 3.0 TDI a zmiňovaná 4,2. Zbytek je nesmysl, ať už po stránce spotřeby nebo údržby. Vzduchový podvozek je za ranec a za komfortní jej možno považovat jen do té doby, než vymelete nějakou díru, pak se ozva rána jako z děla /to ale dělají všechny vzduchové podvozky, nejen VW).


PROČ BYL VYMAZÁN MŮJ LSUŠNĚ KONCIPOVANÝ PŘÍSPĚVEK? TÁŽI SE ADMINA A RÁD BYCH ODPOVĚĎ. ZAČÍNÁ TO TU SMRDĚT SILNĚ CENZUROU.

Píšu to znovu: jaké má Renoé osobní zkušenosti s Phaetonem? Pchybuji, že v tom vůbec kdy seděl. Ale zasvěcené káže bludy. Koli jsi, reno, měnil poškozených podvozkových dílů na Phaetonu? Zkus mi to po pravdě napsat. Nevěřím, že jeden jediný.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 25.08.2017 21:49, Tetřev hlušec Zdeny
Nechápu co to meleš. Kolega Phaetona s W12 pořídil jako ojetinu za 450 tisic. Jel jsem i v Bentley s turbo W12kou, tam bych chápal, kdybys to rozporoval:) což je podvozkově i motorem stejné auto. Osobně jsem neměnil nic, s autem se jezdí do servisu.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Sobota 26.08.2017 07:45, RE: Tetřev hlušec Zdeny
Reno napsal:
Nechápu co to meleš. Kolega Phaetona s W12 pořídil jako ojetinu za 450 tisic. Jel jsem i v Bentley s turbo W12kou, tam bych chápal, kdybys to rozporoval:) což je podvozkově i motorem stejné auto. Osobně jsem neměnil nic, s autem se jezdí do servisu.


Já jen reaguji na tvé nesmysly ohledně podvozku. S Phaetonem sice zkušenost nemám vůbec žádnou, za to vím celkem dost o provozu A8 s W12. jezdím totiž do jisté kartonážky na srevbis do Polska a oba vlastníci mají identické vozy. Velmi často s nimijezdím po Polsku a návštěvy do dalších sestreských poboček a velmi často s nimi o autech mluvím - jako fandové na velké motory mají právě A8 s tímto motorem. Nikdy- ani jednou ani jeden z obou neměl žádný problém s podvozkem. Silnice v okolí jejich firmy (Bart) si je´d někdy prohlédnout. Podle tvých kriterií by měnili každý týden, tlučhubo.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 26.08.2017 08:58, Hf v ČR cév tfhbctv n gt
Vzduchový podvozek jsem měl v Touaregu i v A6ce. Je tam předepsaná výměna ve 125 tkm. Měchy, kompresor. Jednou ty věci prostě doslouží. To je jako tvrdit, že nepotřebovali měnit brzdové destičky:)
A jestli jsi nikdy neviděl A8 nebo S klasse vidět čupět na zemi, tak tě omlouvá, že jsi z maloměsta...
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Sobota 26.08.2017 15:22, Re....... ........ ......
Touareg ma trosku jiny system nez phaeton nebo a8.... a vyrazne levnejsi

http://www.pneumaticke-perovani.cz/product/audi-vzduchove-perovani/audi-a8/pneumaticky-vzduchovy-tlumic--_mech_-lev/11

http://www.pneumaticke-perovani.cz/product/volkswagen-vzduchove-perovani/vw-touareg/pneumaticky-vzduchovy-tlumic--_mech_-pre/22

Samozrejme to chcipnout muze, to je jasny
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 26.08.2017 16:09, Gttgd gtdzrb hzdzzg
A jéje:)
My se bavíme o tom, ze bych Phaeton nedoporučoval kvůli ceně vzduchového podvozku a ty vyrukuješ s tím, že je ještě dražší;)
Zkus zjistit kdy doporučuje VW preventivní výměnu a za kolik...
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.