Pavlik napsal:
Nemůžu si pomoci, ale kladu si otázku, zda člověk mající na pořízení vozu max 200 tisíc bude schopen provozně "živit" vůz určený pro klientelu schopnou zaplatit +- milion. Cenová hladina servisu a oprav se u většiny aut odvíjí od původní zákaznické a tedy příjmové skupiny. Aby se dotyčný potom nedivil "výhodným" cenám náhradních dílů - zvláště když ani jeden z kandidátů není právě vzorem spolehlivosti.
Jojó, naprostý souhlas s Pavlíkem. Mám doma taky jednu takovou krabici (F Galaxy 2002 1,9 TDi) a pokud chce majitel udržet určitý standard cestování, tak do toho auta nasype, chvilku počítám, no, vychází mi to více než třikrát tolik, než do Oktávky, kterou jsem souběžně užíval.
Dá se jezdit s nefunkčním bufíkem, dají se koupit stěrače v Kaufu, dá se brzdit Starlinema, dá se svítit xenonama bez automatického sklápění, dá se jezdit na nezesílených gumách (a že takových sharanů jezdí...) a mohl bych pokračovat. Ale tato auta byla určena primárně pro solidně zabezpečené velké rodiny, kde si mohou dovolit pustit nějakou tu kačku na kvalitní údržbu.
Mějto to namysli a nepočítejte s tím, že i když koupíte bezproblémový vůz (což v této cenové relaci bych přirovnal k výhře va sportce...), že budete jenom jezdit a nicmoc neplatit. Kdepak.