0
zpět
 

diskuze k tématu: Benzín nebo naftu pro BMW 3?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 00:14, Vo hovně
Vo hovně, nejlepší motory jsou od opla. Proto celá má rodina jezdí v opelech. Taky jsem studoval, tak to musím vědět. Jsem ing.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 00:29, RE: Vo hovně
kwitecko napsal:
Vo hovně, nejlepší motory jsou od opla. Proto celá má rodina jezdí v opelech. Taky jsem studoval, tak to musím vědět. Jsem ing.
Ti nedostudovani bakalari v Mnichove tomu zcela evidentne vubec nerozumi, kdyz se nepoucili ve Stutgartu.... )))))))))))))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 00:34, RE: Vo hovně
kwitecko napsal:
Vo hovně, nejlepší motory jsou od opla. Proto celá má rodina jezdí v opelech. Taky jsem studoval, tak to musím vědět. Jsem ing.
ing. v CZ? to je jako bys v nemecku byl vyucen drevorubec, ty vo hovne, ale ted vazne... proc opel montoval diesly od isuzu??? protoze opel ma stale v nabidce jen ty kadetacke, dnes uz bohuzel zastarale( na svou dobu super) a potom ty vystipane eco, ktere s ekonomikou provozu maj spolecneho jen ten nazev
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 00:52, jezisi
panove jestli vam je 18 let a vlastnite ridicska opravneni tak to potes koste
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 02:00, RE: jezisi
toncek napsal:
panove jestli vam je 18 let a vlastnite ridicska opravneni tak to potes koste
Úroveň příspěvků je fakt hodnotná Taky mě dostala věta pisatele, že má od BMW strach z benzínu!!! Hlavně že nemá strach z ropy v podaní jeho VW hihihi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 06:11, RE: Vo hovně
anonym napsal:
ing. v CZ? to je jako bys v nemecku byl vyucen drevorubec, ty vo hovne, ale ted vazne... proc opel montoval diesly od isuzu??? protoze opel ma stale v nabidce jen ty kadetacke, dnes uz bohuzel zastarale( na svou dobu super) a potom ty vystipane eco, ktere s ekonomikou provozu maj spolecneho jen ten nazev
Anonyme, než začneš plácat moudra, tak si zjisti realitu.
Ecotec u Opelu značí ekologii a ne ekonomiku, motory Ecotec maj nízké emise ( jestli se svou nízkou inteligencí vůbec víš co to je )!

Jinak k poradně ohledně motoru k BMW řady 3:
Já osobně bych se přiklonil k 320d s výkonem 110kw (150PS), který je oproti starší verzi (100kw-136PS) mnohem lepší, je spolehlivěhší, lépe táhne od nižších otáček a pracuje s nižší spotřebou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 08:32, spotreba BMW
Měl jsem 4 rokz 328i a teď rok 330d, oba E46. Redakční odpověď mohu jen potvrdit. S oběma se dá jet velmi úsporně, zvláště po okresce klidnou jízdou. Při extrémním lechtání plynu mám rekordy 4,1 l nafty na trase 35km a 5,6 l benzínu na trase 210 km. Dojezdy na nádrž 63 l byly 650-950 km na benzín a 820-1100 km na naftu. Ze zkušenosti mohu říct, že v celkových nákladech u ojetiny za 400 tisíc představuje palivo asi 25% nákladů při proběhu 20,000 km/rok. Pro konkrétní představu u 328i to bylo ročně zhruba 90,000 Kč pokles hodnoty, 50,000 za palivo, 25,000 za kompletní pojistku a 35,000 za servis,pneu, olej a náhradní díly. Takže šilhám i po osmiválcích ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 09:09, RE: Vo hovně
zigi napsal:
Anonyme, než začneš plácat moudra, tak si zjisti realitu.
Ecotec u Opelu značí ekologii a ne ekonomiku, motory Ecotec maj nízké emise ( jestli se svou nízkou inteligencí vůbec víš co to je )!

Jinak k poradně ohledně motoru k BMW řady 3:
Já osobně bych se přiklonil k 320d s výkonem 110kw (150PS), který je oproti starší verzi (100kw-136PS) mnohem lepší, je spolehlivěhší, lépe táhne od nižších otáček a pracuje s nižší spotřebou.
Hele,nic proti,ale tenhle motor ECO (X20XEV) ve svym Opelu mam a můžu říci,že takovýho s prominutím sráče sem snad neviděl.Neskutečně línej motor,poruchovej a o litr na 100km nenažranější než C20XE.Ecotec mi po této zkušenosti nesmí do domu.Proti němu bych raději volil příště C20XE,C25XE nebo C20LET.

A co se týče BMW,tak bych doporučoval 325tku benzín.Není nad tu sílu a plynulost řadovýho benzínovýho šestiválce BMW a 325tka je rozhodně lepší volba než silnější 330tka,a ten rozdíl ve výkonu(mezi 325 a 330) v běžném provozu ani nepoznáte.Nafta? Nafta je sice úspornější,ale myslím si,že ať už tazatel bude mít 330d nebo 330 benzín,tak to na spotřebě nebude zase takový rozdíl,bude-li s tím autem jezdit slušně a ne "prasit".Takže jednoznačně ,nebát se benzínu(ještě nikoho neukousl) a kašlat na naftu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 09:20, VDC
330d E46 ma 180 koni, ne pres dve ste. Nova E90 330d ma 230k.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 09:22, BMW 320i
toto napsal:
Hele,nic proti,ale tenhle motor ECO (X20XEV) ve svym Opelu mam a můžu říci,že takovýho s prominutím sráče sem snad neviděl.Neskutečně línej motor,poruchovej a o litr na 100km nenažranější než C20XE.Ecotec mi po této zkušenosti nesmí do domu.Proti němu bych raději volil příště C20XE,C25XE nebo C20LET.

A co se týče BMW,tak bych doporučoval 325tku benzín.Není nad tu sílu a plynulost řadovýho benzínovýho šestiválce BMW a 325tka je rozhodně lepší volba než silnější 330tka,a ten rozdíl ve výkonu(mezi...
Ja bych se nebal ani 320i, uz je to taky sesti valec, pokud se nepletu ma 110kW, coz je krasny, a jezdili jsme s tim okolo 7,5l/100 (mesto do 10l). Pritom do 160km/h krasne zrychloval, motor odhlucnen spickove - kam se na to hrabe konkurence. Od 160km/h zvolnil, radikalne sla nahoru spotreba a trochu se ozyval vitr od zrcatek. Jel za stejně, občas i méně benzinu než Octavia 1.8T a přitom byl i bez turba pružnější při stejném výkonu. Pokud chce budoucí majitel Výkon, je zde ještě 323i, která taky není k zahození....pak uz je to jen o pojistce. Na vlastní kůži jsem poznal co dělá 330i když se sešlápne plyn......rychloměr tuším do 260 nestačí.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 09:25, RE: jezisi
Ráďa napsal:
Úroveň příspěvků je fakt hodnotná Taky mě dostala věta pisatele, že má od BMW strach z benzínu!!! Hlavně že nemá strach z ropy v podaní jeho VW hihihi.
Jenze strach z benzinu v BMW ma kvuli spoltrebe, proto se asi VW TDI neboji, alespon tak jsem to pochopil ja, ze ten strach neni na spolehlivost, ale na spotrebu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 09:26, RE: BMW 320i
David_Logins napsal:
Ja bych se nebal ani 320i, uz je to taky sesti valec, pokud se nepletu ma 110kW, coz je krasny, a jezdili jsme s tim okolo 7,5l/100 (mesto do 10l). Pritom do 160km/h krasne zrychloval, motor odhlucnen spickove - kam se na to hrabe konkurence. Od 160km/h zvolnil, radikalne sla nahoru spotreba a trochu se ozyval vitr od zrcatek. Jel za stejně, občas i méně benzinu než Octavia 1.8T a přitom byl i bez turba pružnější při stejném výkonu. Pokud chce budoucí majitel Výkon, je zde ještě 323i, která taky...
Ja BMW považuji za nejlepší ¨značku na světě. Je to věc názoru, ale fakt, že dneska už cenou přakonává Mercedes-Benz je docela zajímavý fakt. Škoda, že odflakli novou 5.......designera udajne za to vyhodili, jestli to je pravda, je to jenom dobře.Na trojku a jeji japonsko-korejsky vypadající zadní lampy už jsem si zvykl, ale na pětku nějak nemůžu. Naštěstí na ní nemám, tak mě to tolik netrápí. Ještě že E46 jsou pěkný a dostupný
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 09:30, RE: VDC
anonym napsal:
330d E46 ma 180 koni, ne pres dve ste. Nova E90 330d ma 230k.
Máte sice pravdu, ale E46 poháněná 3.0 D se dělala ve dvou výkonových variantách, ta silnějí má 195k.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 09:32, RE: VDC
Tom napsal:
Máte sice pravdu, ale E46 poháněná 3.0 D se dělala ve dvou výkonových variantách, ta silnějí má 195k.
oprava, 204 koní, 195 měla E39.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 09:56, NĚCO PRO REJPÁLKY DO NĚMECKEJCH AUT
Tom napsal:
oprava, 204 koní, 195 měla E39.
http://auto.idnes.cz/auta-ktera-vas-nenechaji-na-holickach-jsou-z-nemecka-fxb-/auto_ojetiny.asp?c=A070423_122431_auto_ojetiny_fdv
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 10:12, RE: Vo hovně
kwitecko napsal:
Vo hovně, nejlepší motory jsou od opla. Proto celá má rodina jezdí v opelech. Taky jsem studoval, tak to musím vědět. Jsem ing.
V německu mají takové přísloví, mno v překladu to je asi takhle "s oplem jezdí každý trotel" nám to příjdě bez rýmu, ale zkuste si to přeložit :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 11:27, RE: NĚCO PRO REJPÁLKY DO NĚMECKEJCH AUT
cruise napsal:
http://auto.idnes.cz/auta-ktera-vas-nenechaji-na-holickach-jsou-z-nemecka-fxb-/auto_ojetiny.asp?c=A070423_122431_auto_ojetiny_fdv
Jses tak blby, nebo tomu clanku opravdu veris??? Kdyz to prezenu, tak je to stejny, jako by podobny "testy" delala skodovka... kolikata by pak asi skoncila? taky jako lehky podprumer? Tobe je asi lehky nakecat cokoli, vid, ty moulo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 11:37, RE: VDC
anonym napsal:
330d E46 ma 180 koni, ne pres dve ste. Nova E90 330d ma 230k.
byly verze 185k, 193k a 204k
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 12:21, BMW
Mel jsem moznost dele jezdit s 330i - neuveritelne! Jede jako pichla svin:) , Dlouhodoba spotreba na 6500 km se ustalila na 8,2 , s tim ze vetsina byla po dalnicich, avsak ne zridka stylem 200+ ... pokud nenajezdite, jak zde zaznelo např. 40 rocne vydim to jako jasnou volbu:) urcite ne 320i - nema kroutak a zere skoro stejne .... pokud nemate moznost levne nafty, tak se necham zlakat "benzinovým řadovým šestiválcem o obsahu tři litry" :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 12:23, RE: BMW 320i
David_Logins napsal:
Ja bych se nebal ani 320i, uz je to taky sesti valec, pokud se nepletu ma 110kW, coz je krasny, a jezdili jsme s tim okolo 7,5l/100 (mesto do 10l). Pritom do 160km/h krasne zrychloval, motor odhlucnen spickove - kam se na to hrabe konkurence. Od 160km/h zvolnil, radikalne sla nahoru spotreba a trochu se ozyval vitr od zrcatek. Jel za stejně, občas i méně benzinu než Octavia 1.8T a přitom byl i bez turba pružnější při stejném výkonu. Pokud chce budoucí majitel Výkon, je zde ještě 323i, která taky...
No to se mi zdá přitažené za vlasy, aby byl 2.0 stejně pružný jako 1.8T ....turbo je turbo. Zas takové zázraky BMW neumí.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.