0
zpět
 

diskuze k tématu: Benzín nebo naftu pro BMW 3?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 23:06, RE: Skvrny na Slunci
S60 napsal:
a proc si teda ty vase japonce kupuje pouze stredni vrstva, a ta vyssi vzdycky zabrousi do nemecka???jako ja nevim, ale u nas tech japoncu jezdi docela poskromnu, a evropskemu trhu vladne ford, opel, renault a vw. Zajimave, ze sef toyoty vlastni Mercedes¨, Ferrary a toyotu ani jednu, mozna sluzebku na popojizdeni mezi kanclama.......sice maj jaopnci dobry motory - otazka na jak dlouho, protoze si myslim, ze je vw zase dohoni....a asi to delaji umyslne, ne ze by neumeli. Zlobte se na me nebo ne a...
A procpak je tedy Toyota nejvetsi automobilkou sveta??? Dnes o tom byl porad v TV... A lidi ze stredni vrstvy jsou neco min, nez ty zlodeji z vyssi vrstvy? Copak ti nedochazi, ze opravdu porovnavas neporovnatelny??? Nemuzes porovnavat BMW, ktery si nekdo koupi za 1 500 000kč, treba s Avensisem, za 800 000kč, to BMW je logicky luxusnejsi, protoze je jednou tak drazsi, dochazi ti ten rozdil, proboha???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 23:51, RE: Skvrny na Slunci
S60 napsal:
a proc si teda ty vase japonce kupuje pouze stredni vrstva, a ta vyssi vzdycky zabrousi do nemecka???jako ja nevim, ale u nas tech japoncu jezdi docela poskromnu, a evropskemu trhu vladne ford, opel, renault a vw. Zajimave, ze sef toyoty vlastni Mercedes¨, Ferrary a toyotu ani jednu, mozna sluzebku na popojizdeni mezi kanclama.......sice maj jaopnci dobry motory - otazka na jak dlouho, protoze si myslim, ze je vw zase dohoni....a asi to delaji umyslne, ne ze by neumeli. Zlobte se na me nebo ne a...
Ty si čech a máš snad škodovku? Proč by šéf Toyoty musel mít nutně Toyotu? I když pochybuju, že jí nemá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 23:56, ich bin trottl
Mám jedno takový příslový: LOL ing je velký Trottling, zkuste si to přeložit. Dobrá, udělám to za Vás. V překladu: jsem velký blbec. Souhlasíte?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 00:14, RE: ich bin trottl
LOL ing?? :D napsal:
Mám jedno takový příslový: LOL ing je velký Trottling, zkuste si to přeložit. Dobrá, udělám to za Vás. V překladu: jsem velký blbec. Souhlasíte?
Souhlasim!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 00:15, RE: ich bin trottl
LOL ing?? :D napsal:
Mám jedno takový příslový: LOL ing je velký Trottling, zkuste si to přeložit. Dobrá, udělám to za Vás. V překladu: jsem velký blbec. Souhlasíte?
Taky souhlasim, ale trotl snad neni nadavka, ne? Rikali mi tak uz od malicka doma...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 09:14, RE: Skvrny na Slunci
pro S60 napsal:
Ty si čech a máš snad škodovku? Proč by šéf Toyoty musel mít nutně Toyotu? I když pochybuju, že jí nemá...
přečtete si napřed ten test passatu s avensisem a pak neco pindejte....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 10:18, RE: Vo hovně
LOL ing?? :D napsal:
V německu mají takové přísloví, mno v překladu to je asi takhle "s oplem jezdí každý trotel" nám to příjdě bez rýmu, ale zkuste si to přeložit :D
to nemecke prislovi zni foneticky asi takto:
jede poppel faehrt den opel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 11:05, RE: Vo hovně
apo napsal:
to nemecke prislovi zni foneticky asi takto:
jede poppel faehrt den opel
Co porad mate proti opelum? Pokud dobre ctu, clanek je o BMW kurva drat:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 11:21, RE: Vo hovně
David_Logins napsal:
Co porad mate proti opelum? Pokud dobre ctu, clanek je o BMW kurva drat:)
Po dlouhé době trochu rozumný příspěvek, ale někdo asi nemá rád Opel a tak o tom musí psát prostě všude
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 12:36, RE: Skvrny na Slunci
S60 napsal:
přečtete si napřed ten test passatu s avensisem a pak neco pindejte....
Precti si plno jinejch testu, kde Avensis vytezi a pak se mi omluv, blbe.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 13:27, RE: BMW 320i
Libor napsal:
No to se mi zdá přitažené za vlasy, aby byl 2.0 stejně pružný jako 1.8T ....turbo je turbo. Zas takové zázraky BMW neumí.
ALE umí. Měl jsem všechno od BMW,skoncil jsem na M5 E39.Nyní mám
AUDI S8 V10 která je skvělý vůz ale BMW je vážně v motorech abs
špička.Pokud pominu PORSCHE 911GT3 které má otec,pominu
několik FERRARI kamaráda tak BMW nemá ve víceválcových motorech rovného.Tak sem nepleťte VW a spol. Snad ještě ALFA ROMEO V6 24V 3200
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 14:38, RE: Skvrny na Slunci
anonym napsal:
Precti si plno jinejch testu, kde Avensis vytezi a pak se mi omluv, blbe.
Nadávat někomu do blbů a napsat ve slově vítězí tvrdý y je střelba do vlatních řad.... Jinak nic proti Avensisu, zvlášť Verso je hodně povedený. A ptaky namaštěný...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 17:30, RE: Skvrny na Slunci
Pepe napsal:
Nadávat někomu do blbů a napsat ve slově vítězí tvrdý y je střelba do vlatních řad.... Jinak nic proti Avensisu, zvlášť Verso je hodně povedený. A ptaky namaštěný...
Máte všichni pravdu. Avensis stojí opravdu za hovno. Proto je jich v bazarech plno a jsou tak levné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 18:24, RE: Vo hovně
toto napsal:
Hele,nic proti,ale tenhle motor ECO (X20XEV) ve svym Opelu mam a můžu říci,že takovýho s prominutím sráče sem snad neviděl.Neskutečně línej motor,poruchovej a o litr na 100km nenažranější než C20XE.Ecotec mi po této zkušenosti nesmí do domu.Proti němu bych raději volil příště C20XE,C25XE nebo C20LET.

A co se týče BMW,tak bych doporučoval 325tku benzín.Není nad tu sílu a plynulost řadovýho benzínovýho šestiválce BMW a 325tka je rozhodně lepší volba než silnější 330tka,a ten rozdíl ve výkonu(mezi...
Ja mam Vectru taky s motorem X20XEV 100kW (r.v.2000) a mam s ni uplne odlisny zkusenosti. S motorem nikdy nebyl sebemensi problem (ma najeto 181500 km), spotreba 7-8 l/100 km. A ze je motor linej? Tak to urcite ne. Neni to zadnej zavodak, ale podle me je naopak slusne pruznej, uspornej a tichej (jasne ze sestivalec BMW napr. z roku 2004 je nekde jinde). Motor C20XE je starsi typ motoru, ktery se uz do Vectry B nedaval. Mel 110 kW a dovedu si predstavit, ze treba s Kadettem (o dost lehcim, nez je Vectra B) slusne cvicil. Ostatne, moje byvala Vectra A s motorem C20NE 85kW taky asi nejela hur, nez ta moje dnesni, silnejsi, ale asi o 150 kg tezsi. Co se tyce spotreby obecne, benzinove opely mely vzdy relativne dobrou spotrebu, napr. proti fordum. K naftovym motorum se vyjadrovat nebudu, protoze s nima mam jen minimalni zkusenost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 18:43, RE: Vo hovně
Honza napsal:
Ja mam Vectru taky s motorem X20XEV 100kW (r.v.2000) a mam s ni uplne odlisny zkusenosti. S motorem nikdy nebyl sebemensi problem (ma najeto 181500 km), spotreba 7-8 l/100 km. A ze je motor linej? Tak to urcite ne. Neni to zadnej zavodak, ale podle me je naopak slusne pruznej, uspornej a tichej (jasne ze sestivalec BMW napr. z roku 2004 je nekde jinde). Motor C20XE je starsi typ motoru, ktery se uz do Vectry B nedaval. Mel 110 kW a dovedu si predstavit, ze treba s Kadettem (o dost lehcim, nez je...
Každý kto sa širšie zaujíma o autá vie, že japonské patria na vrchol. Stačí si prečítať testy. To že v nejakom posratom nemeckom Auto Bilde nevyhrá Avensis nad Passatom je predsa jasné. Veď v nemeckom časopise musí vyhrať nemecké auto, to vám nedošlo?? Také kraviny ako tu niektorý vypisujú, to je fakt vrchol, vidno že im riadne japonci ležia v žalúdku a ja viem proč. Pretože su lepší motoricky, podvozkovo, lepšie vybavený a stojá menej peňazí a ešte k tomu sú 2x taký spoľahlivý ako ich nemecké mrdky. A to je fakt. Inak pre toho čo najazdil s audinou 500 000km. Ja som isšiel v A4 ktorá mala 65 000km a čerkalo to v nej jedna radosť. Keď som sa pýtal majiteľa že čo to je také rozčerkané len kývol plecamy a sklonil hlavu. Predtým tiež tvrdil že mu nič nečerká až kým ma nepreviezol, potom už taký múdry nebol. Takže si viem predstaviť tu super A4 s 500 000km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 19:08, RE: Skvrny na Slunci
Pepe napsal:
Nadávat někomu do blbů a napsat ve slově vítězí tvrdý y je střelba do vlatních řad.... Jinak nic proti Avensisu, zvlášť Verso je hodně povedený. A ptaky namaštěný...
Vytezi asi hodne tvrde, s prevahou, tos to nepochopil, blbe?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.04.2007 23:07, RE: Vo hovně
apo napsal:
to nemecke prislovi zni foneticky asi takto:
jede poppel faehrt den opel
Ich bin poppel, ich bin poppel- čti: Jsem pako, jsem pako
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.04.2007 16:09, RE: BMW 320i
anonym napsal:
ALE umí. Měl jsem všechno od BMW,skoncil jsem na M5 E39.Nyní mám
AUDI S8 V10 která je skvělý vůz ale BMW je vážně v motorech abs
špička.Pokud pominu PORSCHE 911GT3 které má otec,pominu
několik FERRARI kamaráda tak BMW nemá ve víceválcových motorech rovného.Tak sem nepleťte VW a spol. Snad ještě ALFA ROMEO V6 24V 3200
a dalsi zo serie kokotov, a tvoja matka jazdi raketoplanom, len ked ide na zahradku tak si pozicia Ural tvojej mladsej sestry
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.06.2007 13:07, RE: Skvrny na Slunci
S60 napsal:
a proc si teda ty vase japonce kupuje pouze stredni vrstva, a ta vyssi vzdycky zabrousi do nemecka???jako ja nevim, ale u nas tech japoncu jezdi docela poskromnu, a evropskemu trhu vladne ford, opel, renault a vw. Zajimave, ze sef toyoty vlastni Mercedes¨, Ferrary a toyotu ani jednu, mozna sluzebku na popojizdeni mezi kanclama.......sice maj jaopnci dobry motory - otazka na jak dlouho, protoze si myslim, ze je vw zase dohoni....a asi to delaji umyslne, ne ze by neumeli. Zlobte se na me nebo ne a...
Pane bože...Já jsem měl dlouhou dobu samé japonce a byl jsem spokojený..Hlavně s poslední Toyotou carinou.Když jsem přešel na to tvoje BMW E46 320 z frajeřiny v podstatě tak jsem se nestačil divit..Ta tvoje značka pro vyšší kruhy stojí za hovno!!!Když už to je teda pro tu vyšší společnost tak proč ty auta uvnitř vrzají, reznou a pořád jim něco je?! Dělám v byznisu kde se točí velký peníze a dělí se tam lidi na opravdoví fandy (jedná se o akustiku, mikrofony, zesilovače...) kteří vědí co je opravdu skutečně kvalitní a dobré a pak na ty vymatlance co si kupují značku která si vybudovala kdysi na něčem jméno a ted všechni ti nafrfnaní papaláší si to kupují a vědí o tom prd..A stejný je to i u aut.Prostě si koupí BMW a každej mu to závidí jenže ve skutečnosti to není žádnej zázrak..A ruku na srdce každej model a značka má své pro a proti.Mě hold přirostli k srdci Japonci a když mluvíme teda o luxusních autech pro ty bohatší tak volím Lexus 430 nebo novou 220 atd.. Měl jsem LS430 rv. 98 400koní a dodnes než jsem dostal firemní auto tak LS šlapalo jak hodinky..Material a hlavně kůže na sedačkách byla jak nová!!To BMW,Audi a i Mercedes prostě byl vždy na tom hůř u ojetinách.Po 5letech popraskané a prosedělé sedačky, měkčené plasty šli do hajzlu no humus co bych u takových značek za takové peníze nečekal.Samozřejmě je to taky o tom jak se k auto chováš! A ta střední třída co sáhne po Japonci tak právě proto, že je velice kvalitní a nemá na rozhazování peněz za zbytečné opravy např. u německých aut..Chtějí něco co jim dobře poslouží a kvalita odpovídá ceně..Libor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.10.2007 21:06, Alena
Dory den,
rozhoduji se mezi 206 CC z roku 2004 priblizne za 320 000 kc,-, 307 CC z roku 2004 za 350 000 kc,-a Audi TTcupe kabrio z roku 2000 za 339 000,-. Potrebovala bych radu ktery z nich by bylo nej???? DIKY ALENA
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.