Pavel napsal:
Lojzo, vyser se na tu partičku slintajících šampónů, co slintaj po BMW a doma maj beztak felcku v základu. Nějak jim ty japončíci ležej v žaludku, asi vědí proč. Mě osobně německý olejem poblitý kárky s nepravidelným chodem motoru netrápěj, kdo to chce, ať si to koupí, bazary jsou jimi nazinkaný. Podívej na japonce, toho tam mají chvilku a hned je v prdeli, protože většina lidí už ví, co je to mašiny. Taky stačí mrknout, kdo dělá nejlepší motorky na světě. BMW to rozhodně není hoši¨
a proc si teda ty vase japonce kupuje pouze stredni vrstva, a ta vyssi vzdycky zabrousi do nemecka???jako ja nevim, ale u nas tech japoncu jezdi docela poskromnu, a evropskemu trhu vladne ford, opel, renault a vw. Zajimave, ze sef toyoty vlastni Mercedes¨, Ferrary a toyotu ani jednu, mozna sluzebku na popojizdeni mezi kanclama.......sice maj jaopnci dobry motory - otazka na jak dlouho, protoze si myslim, ze je vw zase dohoni....a asi to delaji umyslne, ne ze by neumeli. Zlobte se na me nebo ne ale pokud srovnate zastupce stejne tridy - accord, A4 a treba Passata posledni generace, popripade novy avensis, boduji nemci, bez ohledu na motory. Litr spotreby navic je pakatel ale uvnitr auta rozdily pakatelem nejsou. Podivejte se na test v autotipu, snad cislo z pulky unora. Passat/Avensis.....avensis jedine, vcem bodoval byla spotreba. Jinak stracel nasledovne: brzdy, hlucnost, kvalita zpracovani, naklon v zatackach, nedotacivost, vrzajici sedadla prumerneho vedeni, nekontaktni rizeni, pouze prumerne razeni, spatna ergonomie, o tridu hori calouneni a pouzita surovina, tenci plechy, horsi aktivni bezpecnost, o palec mensi kola v zakladu....japonci jsou prechvalovana auta. To ze se nekomu rozpadla B5 - naprava nebo odeslo turbo, proze byl zvyklej prfedchoziho benzina accorda tocit, je smutne. A mazda 6 urcite bez chyby, protoze tou jezdi ted.:) Ikdby se neco vysralo tak se to zataji radeji, at j listina cista. Me se osobne japonec nerozpadl, ¨byl spolehlivy, akorat mechanicke slicovani nevydrzelo. Pul milionu najeto v A4 znamelo trochu osoupana madla dveri. V accordu 95 se me vylomila loketni operka, upadaly slunecni clony, bezduvodne odpadavali bocni listy a na kostkach auto rachotilo jak zebrinak. To A4 nedelala ani po pul mega. Sice jsem menil turbo, 2x vahu vzduchu (pripisuji to sobe samemu, protoze sluzebni auto).