0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 3 - vybíráme benzínový motor

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 06:45,
BMW není BMW když v něm nebije 6-ti válec. Proto bych doporučoval 320i 125kw. V případě že chcete jít do většího extremu chystám do prodeje svojí 330i (ostatní prominou že jsem si přihřál svojí polívčičku)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 08:48, RE: bez předmětu
Valnoha napsal:
BMW není BMW když v něm nebije 6-ti válec. Proto bych doporučoval 320i 125kw. V případě že chcete jít do většího extremu chystám do prodeje svojí 330i (ostatní prominou že jsem si přihřál svojí polívčičku)
tak mi pošlete nějaké info o vaší 330i a cenu. Nejlépe na [email protected]
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 10:35, RE: bez předmětu
rudolfduda napsal:
tak mi pošlete nějaké info o vaší 330i a cenu. Nejlépe na [email protected]
ad zadní náhon, měl jsem pětku r.v. 2006 a určitě mít problémy v zimě budeš, má je každý baf, když trošku nasněží.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 10:41, Nejasnosti...
e46ky nemaji seriove samosvor, to ma az m3..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 10:49, RE: bez předmětu
Valnoha napsal:
BMW není BMW když v něm nebije 6-ti válec. Proto bych doporučoval 320i 125kw. V případě že chcete jít do většího extremu chystám do prodeje svojí 330i (ostatní prominou že jsem si přihřál svojí polívčičku)
Zrovna uvažuji o koupi 330i. Pošlete mi prosím nějaké fotky a pár zakladních informací včetně ceny na [email protected] Dík.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 10:55, Spotřeba oleje
Trochu odbočím, v malejch motorech nemám moc přehled,ale chtěl jsem se zeptat lidí co mají 2,5i 141kw a 3,0i 170 kw jakou mají spotřebu oleje?? Když někdo řeší na netu šestivál tak každej tvrdí jak je 3,0i super. Mluvil jsem s mým mechanikem a říkal že u 3,0i si občas majitele stěžují na zvýšenou spotřebou oleje.
(jeden dokonce až 0,7l na 1000km) Doporučoval proto spíše 2,5i že tam je to v pohodě. Má někdo vlastní zkušenost a kolik dolejváte u těchto R6?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 11:05, RE: Spotřeba oleje
vasapasa napsal:
Trochu odbočím, v malejch motorech nemám moc přehled,ale chtěl jsem se zeptat lidí co mají 2,5i 141kw a 3,0i 170 kw jakou mají spotřebu oleje?? Když někdo řeší na netu šestivál tak každej tvrdí jak je 3,0i super. Mluvil jsem s mým mechanikem a říkal že u 3,0i si občas majitele stěžují na zvýšenou spotřebou oleje.
(jeden dokonce až 0,7l na 1000km) Doporučoval proto spíše 2,5i že tam je to v pohodě. Má někdo vlastní zkušenost a kolik dolejváte u těchto R6?
o na mém 330i od najetých 60 000km do současných 125 000km co auto vlastním dolívám 1l cca v pulce mezi servisním intervalem který je 25 000km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 11:06, motory bmw
I nejpomalejší E46 jede 200 a i ta nejsilnější umí jet mimo město za 7 l/100km, takže je to otázka nalezení dobrého kousku a splnění představ o výbavě. Největší položkou v nákladech je roční pokles hodnoty, který může v přepočtu na km činit i 2x více, než spotřebovaný benzín. Když si auto majitel ponechá o rok déle, zbyde mu na silnější motorizaci
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 11:25, RE: Spotřeba oleje
Valnoha napsal:
o na mém 330i od najetých 60 000km do současných 125 000km co auto vlastním dolívám 1l cca v pulce mezi servisním intervalem který je 25 000km.
WTF? Já myslel že mají interval na výměnu 20tkm. Tak to je pecka dobrý pokud zde bude ještě někdo přítomen necht zde zanechá svoji zkušenost s DOLÍVÁNÍM. Díky

PS: Akorát nevím jestli je dobrý nechávat tak dlouhý intervaly na výměnu oleje páč jsem někde četl (nebudu se tedka bavit o kvalitě oleje po takové porci km) že prostupnost olejového filtru se po 15tkm (tuším že tam bylo psáno 17tkm) rapidně zhoršuje tudíž je dobré ho měnit nejpozději po 20tkm u všech vozidel!!! Nesouvisí to s olejem ale s materiálem ze kterého jsou olejové filtry vyráběny. Víte o tom někdo něco víc, nečetli jste to někde už je to tak rok co jsem to zkoumal a moc si z toho již nepamatuji?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 11:31, RE: motory bmw
apo napsal:
I nejpomalejší E46 jede 200 a i ta nejsilnější umí jet mimo město za 7 l/100km, takže je to otázka nalezení dobrého kousku a splnění představ o výbavě. Největší položkou v nákladech je roční pokles hodnoty, který může v přepočtu na km činit i 2x více, než spotřebovaný benzín. Když si auto majitel ponechá o rok déle, zbyde mu na silnější motorizaci
Jj přesně tak a navíc když k tomu člověk připočte že silnější motor se dá sehnat levněji (dražší pojistka, vyšší spotřeba z toho plyne menší zájem o tyto auta a následně nižší cena) tak je možná lepší si koupit ten silnější líp vybavenej model, víc se povozit a ty ušetřeny prachy vysypat za palivo nebo to předělat na LPG. Já osobně zvažuji R6 něco silnějšího ale ještě nevím protože když pak vidím V8 a ty ceny tak mám sto chutí na tu 4,4i a za ty ušetřený prachy to pořešit jak jsem psal nahoře. Jenže nejzdím dlouhý trasy a motor by se nestíhal pořádně prohřát, tak ještě nevím jak to budu řešit.....asi ty R6...ale zase ty ceny těch V8... no je to prostě diiiiiilema )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 11:38, Připomínka k příměrům u zemětřesení
Doporučení se mi líbí, pouze bych vznesl připomínku k zemětřesení. Nahrazení karburátoru stříkačkou nelze klást na roveň k nahrazení rotačního čerpadla common railem, neboť obojí je to přímý vstřik, jen se liší systém vstřikování a tlaky. Spíš bych u dieselů použil nahrazení nepřímého vstřiku přímým.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 12:14, Compact
Má někdo zkušenosti s trakcí u 316 Compact? To auto se mi vždy líbilo, snad jediný hatchback u BMW, ale asi tam nebude dodrženo vyvážení 50/50 a tudíž díky lehčímu zadku to v zimě bude s trakcí horší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 12:32, RE: motory bmw
vasapasa napsal:
Jj přesně tak a navíc když k tomu člověk připočte že silnější motor se dá sehnat levněji (dražší pojistka, vyšší spotřeba z toho plyne menší zájem o tyto auta a následně nižší cena) tak je možná lepší si koupit ten silnější líp vybavenej model, víc se povozit a ty ušetřeny prachy vysypat za palivo nebo to předělat na LPG. Já osobně zvažuji R6 něco silnějšího ale ještě nevím protože když pak vidím V8 a ty ceny tak mám sto chutí na tu 4,4i a za ty ušetřený prachy to pořešit jak jsem psal nahoře. ...
Levna BMW s benzinovymi sestivalci? Kde? U BMW je to naopak. V cenikach novych vozu jsou benzinove motory stejne drahe jako naftove.A v inzerci, na baj oko 100 naftovych bazarovych trojek pripada 10 benzinovych.Jen se staci kouknout do inzerce tipcarsu. a za druhe cim vetsi obsah tak drazsi stroj. (je to dano i vybavou) 320,325,330 je jich po skromnu a za mnohem vetsi penize nez v clanku zminene 316 a 318.Dnes je nejlevnejsi 318d a 320d.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 12:53, Neresit a jit vzdy do 6ti hrnku
Ahoj,
sice je to uz nejaka doba co sem mel bmw 325i, ale resil sem podobnou otazku. Zkusil sem nejdrive 2.0 obsah, ale zjistil sem, ze 2,5 zere skoro stejne a jede o moc lepe. V soucasne dobe se chystam jit do bmw 330d a kdybych chtel benzin, rozhodne bych bral 330i. Koupis mensi motor a bude te to casem stvat. Za ten zvuk a vykon a vubec veskerou srandu, ta trochu vyssi spotreba stoji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 13:05, RE: motory bmw
z.b.y.n.e.k napsal:
Levna BMW s benzinovymi sestivalci? Kde? U BMW je to naopak. V cenikach novych vozu jsou benzinove motory stejne drahe jako naftove.A v inzerci, na baj oko 100 naftovych bazarovych trojek pripada 10 benzinovych.Jen se staci kouknout do inzerce tipcarsu. a za druhe cim vetsi obsah tak drazsi stroj. (je to dano i vybavou) 320,325,330 je jich po skromnu a za mnohem vetsi penize nez v clanku zminene 316 a 318.Dnes je nejlevnejsi 318d a 320d.
Samozřejmě není to pravidlem já jsem to myslel spíš vztaženo na E39.Které lze díky starší koncepci koupit i se stejným rokem výroby levněj oproti E46.U E39 se pak často stává že velkoobsahové R6 stojí mín jak třeba 2,2i
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 14:08, RE: Spotřeba oleje
vasapasa napsal:
Trochu odbočím, v malejch motorech nemám moc přehled,ale chtěl jsem se zeptat lidí co mají 2,5i 141kw a 3,0i 170 kw jakou mají spotřebu oleje?? Když někdo řeší na netu šestivál tak každej tvrdí jak je 3,0i super. Mluvil jsem s mým mechanikem a říkal že u 3,0i si občas majitele stěžují na zvýšenou spotřebou oleje.
(jeden dokonce až 0,7l na 1000km) Doporučoval proto spíše 2,5i že tam je to v pohodě. Má někdo vlastní zkušenost a kolik dolejváte u těchto R6?
Tak hlavne zalezi, kolik toho ma ten motor za sebou a jak se k nemu predchozi majitel(e) staral a na stylu jizdy. Takze klidne muze zrat 1l na tisic, ale vetsinou 330i, ktere je v dobre kondici a nejezdi porad pilu, tak ten litr za 4-5tis km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 14:11, RE: Spotřeba oleje
vasapasa napsal:
WTF? Já myslel že mají interval na výměnu 20tkm. Tak to je pecka dobrý pokud zde bude ještě někdo přítomen necht zde zanechá svoji zkušenost s DOLÍVÁNÍM. Díky

PS: Akorát nevím jestli je dobrý nechávat tak dlouhý intervaly na výměnu oleje páč jsem někde četl (nebudu se tedka bavit o kvalitě oleje po takové porci km) že prostupnost olejového filtru se po 15tkm (tuším že tam bylo psáno 17tkm) rapidně zhoršuje tudíž je dobré ho měnit nejpozději po 20tkm u všech vozidel!!! Nesouvisí to s olejem ale...
No tech 25000 je fakt dost Nicmene bmw doporucuje oleje 0w-30, 5w-30 coz jsou longlife oleje, ktere na to jsou hypoteticky stavene. Samozrejme ze ne-longlife olej a menit po 10-15tis. je lepsi variantou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 14:15, RE: Spotřeba oleje
vasapasa napsal:
WTF? Já myslel že mají interval na výměnu 20tkm. Tak to je pecka dobrý pokud zde bude ještě někdo přítomen necht zde zanechá svoji zkušenost s DOLÍVÁNÍM. Díky

PS: Akorát nevím jestli je dobrý nechávat tak dlouhý intervaly na výměnu oleje páč jsem někde četl (nebudu se tedka bavit o kvalitě oleje po takové porci km) že prostupnost olejového filtru se po 15tkm (tuším že tam bylo psáno 17tkm) rapidně zhoršuje tudíž je dobré ho měnit nejpozději po 20tkm u všech vozidel!!! Nesouvisí to s olejem ale...
No ono ale u bmw je BC nastavenej na interval vymeny oleje na 25000km, ale tech 25tis. se nerovna 25tis skutecne ujetych km. Zapocitava to studene starty, prekroceni 4500ot atd. a tyto parametry krati ten interval vymeny. Takze ujedes treba 400km, ale v intervalu vymeny ubyde treba 800km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 14:20, RE: Spotřeba oleje
mikelight napsal:
No ono ale u bmw je BC nastavenej na interval vymeny oleje na 25000km, ale tech 25tis. se nerovna 25tis skutecne ujetych km. Zapocitava to studene starty, prekroceni 4500ot atd. a tyto parametry krati ten interval vymeny. Takze ujedes treba 400km, ale v intervalu vymeny ubyde treba 800km.
Z 99% sedí údaje z BC se skutečně ujetými km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 16:43, BMW+LPG
Máte někdo zkušenost s BMW 530 nebo 330i 190kw (předpokládám že jsou to totožné motory) od r.v.2005 na plyn?
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.