0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 318i (E90) a zkušenosti po prvních 50 tis. km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 05.11.2011 19:49, RE: Pochvala
Tycoon napsal:
To pak můžou být velké rozdíly, protože v rychlostech kolem 50 km/h může mít navrh jeden motor, v rychlostech kolem 200 km/h druhý motor. Slabší motor může v nižších rychlostech "vyhrát" díky kratšímu odstupňování převodovky (nebo kratšímu stálému převodu), zatímco ve vyšších rychlostech už výhodu převodů nemá a "prohraje" nebo dokonce ani 200 km/h nikdy nedosáhne.
Proto jsem nabízel srovnání 0-100 a 0-160... a vždy vyznívalo líp pro turbodiesel...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 05.11.2011 19:53, RE: Pro odvážné
Tycoon napsal:
V tom máte někde chybu. Našel jsem data sice jen pro sedan, ale tam má 2.8 FSI zrychlení 0-100 za 7,9 a maximálku 242, zatímco 3,0TDI má 7,6 a 242 (oba dva motory ve verzi s pohonem předních kol a manuální převodovkou). Rozdíly jsou tedy zanedbatelné.
Měl jsem data pro kombi a quattro. Nicméně to co píšete - zanedbatelný rozdíl jsou tři desetiny sekundy a podle Davidova tvrzení je nejdůležitější výkon a točivý moment není důležitý. Pokud ty dva motory mají stejný výkon a jeden je rychlejší, značí to, že rozhodnul točivý moment ve prospěch dieselu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 05.11.2011 20:26, RE: Pro odvážné
Michal napsal:
A já si zase myslím, že přeplňovaný motor bude mít navrch před atmosférickým. Řešení - atmosférický motor s pořádným objemem ten bude mít i krouťák i výkon.
To taky není zcela jednoznačné. Za určitých okolností bych připustil, že foukaný motor bude mít navrch nad atmosférickým, ale to by museli ty motory spalovat stejné palivo (v žádném případě to není jednoznačné v souboji atmo benzin vs. turbo diesel) nebo se souboj odehrá ve vysoké nadmořské výšce, kde budou atmo motory trochu dýchavičné. Záleží taky na typu turba (kompresoru).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 05.11.2011 20:31, RE: Krouťák versus výkon
Michal napsal:
Fakta, jenom fakta. Nic jiného neplatí...
Faktických informací je tady hodně. Jdu skouknout Vaše odkazy, které jsem předtím ignoroval, jelikož většinou nějaké pokusy šlendriánských nedšenců neberu vážně. Ale kdo ví, třeba na tom fastestlapu, nebo co to bylo, působí odborníci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 06:50, RE: Krouťák versus výkon
Michal napsal:
Jen pro zamyšlení: kdyby měla 330d stejný výkon jako 330i - měly by podle řečí místních expertů jet naprosto stejně, ale obávám se, že to už by 330d ten benzín úplně deklasovala
není třeba se hlopě zamýšlet - dyt přece existuje 335d (225 kW) - zrychlení 0-100 za 6,0s dle údajů výrobce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 07:09, RE: Pochvala
Michal napsal:
Mimochodem Tome, 320i na fastestlap samozřejmě je, má hodnoty 0-100 km/h 9,4 a 0-100 mph 23,1 zatímco Octavia RS - 0-100 km/h 8,3 a 0-100 mph za 21,9 takže zase vedle jak ta jedle...
Lžeš záměrně a nebo jsi tak hloupý?
Za prvé - zrychlení je tam uvedeno 9,0s a hlavně a to je důkaz, že nejsi schopný vnímat co ti kdo píše - je to původní 110 kW verze - aktuálně(už tři roky) má 320i 125 kW.
Takže vedle jak ta jedle jsi ty.
A to už vůbec nemluvím o záměrném opomíjení času obyčejné 118i (105 kW)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 07:23, RE: Krouťák versus výkon
TOM napsal:
není třeba se hlopě zamýšlet - dyt přece existuje 335d (225 kW) - zrychlení 0-100 za 6,0s dle údajů výrobce.
Tu jsem kvůli dvojímu přeplňování nechal stranou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 07:39, RE: Krouťák versus výkon
Michal napsal:
Tu jsem kvůli dvojímu přeplňování nechal stranou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 08:02, pár čísel pro všečchny
několik málo čísel přímo dle údajů výrobce:
Honda Accord 2,0 115 kw, 192 nm..........9,3s
Honda Accord 2,2 Dtec 110 kw, 350nm......9,7s

Peugeot 407 2,0 103kw,200 nm......9,1s
Peugeot 407 2,0HDI 103 kW,320 Nm....9,8s

Mini Cooper 90kw, 160nm..........9,1s
MiniCooper D 82 kW,270 nm.......9,7s

Audi A4 2,0 96 kW, 195 Nm.........9,9s (rok 2002)
Audi A4 1,9 TDI 96 kW, 285 Nm......9,9s (rok 2002)

Octavia I 2,0 85 kW, 170Nm............10,8s
Octavia I 1,9 TDI 81 kW, 235 Nm.......11,1s

BMW 318i 105 kW, 190 Nm.......9,1s
BMW 318d 105 kW 300Nm.......9,3s

BMW 320i 125 kW 210 Nm.......8,2s (rok 2008)
BMW 320d 130 kW 350 Nm.....7,9s (rok 2008)
BMW 320d 120 kW 340 Nm....8,3s (rok 2007)

atd,atd, atd.........
Samozřejmě existují vyjímky, ale na každou není problém najít dalších pět protipříkladů.
Jedna z opravdu zajímavých je právě 330d 180kW se svým zrychlením 6,1s (ve verzi iX dokonce skvělých 5,9s), ale proč potom 335d s 225 kW zrychleju jen za 6,0s? V tom případě 330i 200kW se svými 6,1s potvrzuje výše napsané.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 08:05, RE: Krouťák versus výkon
TOM napsal:
není třeba se hlopě zamýšlet - dyt přece existuje 335d (225 kW) - zrychlení 0-100 za 6,0s dle údajů výrobce.
z 0 na sto za šest vteřin má i moje 170ti kW Z3 z roku 2000, maximálka 250, váha 1410.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 10:00, RE: pár čísel pro všečchny
TOM napsal:
několik málo čísel přímo dle údajů výrobce:
Honda Accord 2,0 115 kw, 192 nm..........9,3s
Honda Accord 2,2 Dtec 110 kw, 350nm......9,7s

Peugeot 407 2,0 103kw,200 nm......9,1s
Peugeot 407 2,0HDI 103 kW,320 Nm....9,8s

Mini Cooper 90kw, 160nm..........9,1s
MiniCooper D 82 kW,270 nm.......9,7s

Audi A4 2,0 96 kW, 195 Nm.........9,9s (rok 2002)
Audi A4 1,9 TDI 96 kW, 285 Nm......9,9s (rok 2002)

Octavia I 2,0 85 kW, 170Nm............10,8s
Octavia I 1,9 TDI 81 kW, 235 Nm.......11,1s

...
Ještě to zopakuju jednou Tome a pak už padnu vysílením. David napsal "Naopak je to velice jednoduché, podívej se na hodnoty výrobcem udávaného zrychlení. Ty vždy korespondují s výkonem a nikdy s točivým momentem." Já jsem řekl, že to není pravda, a to je celé...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 10:28, RE: pár čísel pro všečchny
Michal napsal:
Ještě to zopakuju jednou Tome a pak už padnu vysílením. David napsal "Naopak je to velice jednoduché, podívej se na hodnoty výrobcem udávaného zrychlení. Ty vždy korespondují s výkonem a nikdy s točivým momentem." Já jsem řekl, že to není pravda, a to je celé...
No dyt jo. Dokážeš vůbec reprodukovat ta čísla co jsem zde uvedl? - auta se stejným výkonem a různým točivým momentem mají stejné (srovnatelné) zrychlení. Většinou samozřejmě nafták má o trochu horší protože je težší, přičemž o polovinu větší točivý moment mu k ničemu nepomohl.
Takže pokud tuto diskuzi bereš jako spor mezi sebou a Davidem V.,tak tato čísla dokazují, že David má pravdu. Už to chápeš?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 11:18, RE: pár čísel pro všečchny
TOM napsal:
No dyt jo. Dokážeš vůbec reprodukovat ta čísla co jsem zde uvedl? - auta se stejným výkonem a různým točivým momentem mají stejné (srovnatelné) zrychlení. Většinou samozřejmě nafták má o trochu horší protože je težší, přičemž o polovinu větší točivý moment mu k ničemu nepomohl.
Takže pokud tuto diskuzi bereš jako spor mezi sebou a Davidem V.,tak tato čísla dokazují, že David má pravdu. Už to chápeš?
Tome, jsi opravdu tak natvrdlý? Zdá se, že ano. Napsal jsi sám "Samozřejmě existují vyjímky, ale na každou není problém najít dalších pět protipříkladů." Pokud existuje vyjímka, nedá se tedy obecně tvrdit, že Davidovo tvrzení je pravdivé, nebo ano? Kdybych napsal, že všichni medvědi jsou hnědí, asi bys mi správně řekl, že existují i bílí a proto je nesmysl tvrdit, že všichni medvědi jsou hnědí. Tys mi tady vypsal hnědé medvědy a bílé jsi mi zapřel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 11:18, RE: pár čísel pro všečchny
TOM napsal:
No dyt jo. Dokážeš vůbec reprodukovat ta čísla co jsem zde uvedl? - auta se stejným výkonem a různým točivým momentem mají stejné (srovnatelné) zrychlení. Většinou samozřejmě nafták má o trochu horší protože je težší, přičemž o polovinu větší točivý moment mu k ničemu nepomohl.
Takže pokud tuto diskuzi bereš jako spor mezi sebou a Davidem V.,tak tato čísla dokazují, že David má pravdu. Už to chápeš?
Kluci a není to náhodou tak, že výrobci právě z výkonu to zrychlení 0-100km/h vypočítávají? Protože jak jinak by se to dalo určovat při zachovánání určitých podmínek? Jestli to někdo víte, docela by mě to zajímalo..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 11:34, RE: pár čísel pro všečchny
ivan2 napsal:
Kluci a není to náhodou tak, že výrobci právě z výkonu to zrychlení 0-100km/h vypočítávají? Protože jak jinak by se to dalo určovat při zachovánání určitých podmínek? Jestli to někdo víte, docela by mě to zajímalo..
http://www.auto.cz/zrychleni-z-0-na-100-km-h-ostre-sledovana-cisla-16801
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 11:39, RE: pár čísel pro všečchny
Michal napsal:
Tome, jsi opravdu tak natvrdlý? Zdá se, že ano. Napsal jsi sám "Samozřejmě existují vyjímky, ale na každou není problém najít dalších pět protipříkladů." Pokud existuje vyjímka, nedá se tedy obecně tvrdit, že Davidovo tvrzení je pravdivé, nebo ano? Kdybych napsal, že všichni medvědi jsou hnědí, asi bys mi správně řekl, že existují i bílí a proto je nesmysl tvrdit, že všichni medvědi jsou hnědí. Tys mi tady vypsal hnědé medvědy a bílé jsi mi zapřel
Jenže tady ti někdo v mnoha příspěvcích vysvětlil čím může být dána ta vyjímka. Převodovka atd...Poslední modely BMW např při zrychlování vypínají pomocné agregáty - alternátor, servo atd...
Takže natvrdlý jsi viditelně ty a jsi fakt dost mimo. Navíc uvádíš nesprávná čísla abys podpořil svojí chybnou teorii a na ta co jí odporují prostě tiše mlčíš.
Ale viditelně máš velké problémy se zpracováním dat a vyvozením správného závěru. Nejsmutnější je, že ty jsi asi fakt o své mylné představě opravdu přesvědčen. Což je samozřejmě jen tvůj problém a ží si v klidu ve své naivní představě, že 1,9 TDI tomuto 318i natře prdel (viz tvůj chabý příspěvěk ze čtvrtka 14:28)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 13:05, RE: pár čísel pro všečchny
TOM napsal:
Jenže tady ti někdo v mnoha příspěvcích vysvětlil čím může být dána ta vyjímka. Převodovka atd...Poslední modely BMW např při zrychlování vypínají pomocné agregáty - alternátor, servo atd...
Takže natvrdlý jsi viditelně ty a jsi fakt dost mimo. Navíc uvádíš nesprávná čísla abys podpořil svojí chybnou teorii a na ta co jí odporují prostě tiše mlčíš.
Ale viditelně máš velké problémy se zpracováním dat a vyvozením správného závěru. Nejsmutnější je, že ty jsi asi fakt o své mylné představě opravdu...
1,9 TDI se vyrábí v mnoha výkonových variacích a některé z nich je schopno dosáhnout lepšího času na stovku než 318i. Neuváděl jsem jiná čísla než od výrobce nebo z fastestlap. Tady máš jedno video k pobavení...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 13:07, RE: pár čísel pro všečchny
Michal napsal:
1,9 TDI se vyrábí v mnoha výkonových variacích a některé z nich je schopno dosáhnout lepšího času na stovku než 318i. Neuváděl jsem jiná čísla než od výrobce nebo z fastestlap. Tady máš jedno video k pobavení...
www.youtube.com/watch?v=AmiWeMX3aQc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 13:10, RE: pár čísel pro všečchny
Michal napsal:
www.youtube.com/watch?v=AmiWeMX3aQc
P.S. Píšu k pobavení, abys mi nezačal psát, že je to úplně mimo mísu. Ano je to úplně mimo mísu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.11.2011 13:17, RE: pár čísel pro všečchny
Michal napsal:
P.S. Píšu k pobavení, abys mi nezačal psát, že je to úplně mimo mísu. Ano je to úplně mimo mísu...
Jo jo, já to pochopil. Z tohoto úhlu pohledu - hezký.
reagovat
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.