0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320d e46

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 00:26, Interier
Ten interier je otresne obycejny!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 00:39, RE: Interier
ToJa napsal:
Ten interier je otresne obycejny!!!
Možná tak ty jsi otřesně obyčejný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 00:43, to čumím
Tak to čumím těch závad, v takovém případě kdo ví kolik to má nalítané, dost možná 400-500 tis. S oplem jsem najezdil 210 tis. km. a bez problémů, bez závad.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 00:46, turbo?
Jo a aby odešlo turbo? to se mi nezdá, to je prakticky nezničitelné, je to velice jednoduché zařízení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 01:02, klasika
není to žádná vyjímka, klasika u těchto aut, už to není bmw co dřív,sere se to jako ostatní káry, akorát to stojí o hodně víc. Zlatá E34
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 01:26, RE: klasika
anonym napsal:
není to žádná vyjímka, klasika u těchto aut, už to není bmw co dřív,sere se to jako ostatní káry, akorát to stojí o hodně víc. Zlatá E34
asi by si lidi meli uvedomit dve veci..bmw je jen auto a druha,ze na bmw clovek musi mit prachy,to znamena hlavne i na nasledny servis...mel jsem 530d a pohoda,ted mam 320d a taky si nemuzu stezovat a chystam se ted do 330i..protoze jsem s bmw spokojenej...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 01:46, 530d
Vlastním BMW 530d rv00, zakoupil jsem ho s 206 tisíci kilometry a momentálně má 419tis. a co jsem řešil? Ve 260tis termostat, ve 330 podávací čerpadlo, alternátor a tažná ramena, ve 380tis zbývajíci dvě ramena + tyčky řízení+tyčky stabilizátoru, toť vše! To co zde popisujete mi připadá téměř neuvěřitelný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 06:13, 2000...
Vraj sa dobre e46 vyrabali az od roku 2000 vyssie, tie starsie trpia roznymi chybickami a znizenou kvalitou.... a turba odchadzali u starsich rocnikov 1998-2000 celkom bezne...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 08:02, Audio
To nikdy nepochopím, že 1. majitel tak drahého vozu si tam nechal dát pouze kazeťák. A není to ojedinělý případ.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 08:10, RE: klasika
anonym napsal:
není to žádná vyjímka, klasika u těchto aut, už to není bmw co dřív,sere se to jako ostatní káry, akorát to stojí o hodně víc. Zlatá E34
No a právě E34 mne naučila, že BMW nikdy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 08:24,
Výměna destiček, ramen, kotoučů nejsou závady, ale opotřebení a s tím se musí počítat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 09:35, opravit doma?
Kupovat si auto z roku +/-2000 a ktomu ještě BMWs představou že si všechno opravím doma je docela naivní. Až na to turbo jsou všechny uvedené "závady" běžné opotřebení a výměna dílů po uvedených km zcela běžná a je nutné s těmito výdaji počítat v podstatě u každého auta, pokud má zůstat v dobrém stavu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 09:43, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Výměna destiček, ramen, kotoučů nejsou závady, ale opotřebení a s tím se musí počítat.
To je pravda, navíc omleté pravidlo zní - podrobnou prohlídku před nákupem! A ne nadarmo má zůstat cca 20% poř. ceny ojetiny na servis. Jak vidno, platí to i pro BMW. Předchozí majitel holt věděl, kdy se toho zbavit. Užít si, a potom ať se stará někdo jinej....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 09:59, RE: klasika
anonym napsal:
asi by si lidi meli uvedomit dve veci..bmw je jen auto a druha,ze na bmw clovek musi mit prachy,to znamena hlavne i na nasledny servis...mel jsem 530d a pohoda,ted mam 320d a taky si nemuzu stezovat a chystam se ted do 330i..protoze jsem s bmw spokojenej...
Přesně tak, na takové auto musí mít člověk peníze. Právě proto, že ceny těchto vozů klesly na mez, kdy si to může koupit skoro každý. Splátky a pohoné hmoty ještě utáhne, ale kde je servis. Autor psal, že je to r.v.99, při koupy měl na budíku nalítáno cca.200.000km. Není se čemu divit, bůh ví komu to auto prošlo rukama. Jak tu bylo již zmíněno, BMW je nakonec taky jenom auto a když nedostane co potřebuje, tak z toho bude jen"luxusní kraksna" do které potečou peníze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 09:59, RE: bez předmětu
Pepe napsal:
To je pravda, navíc omleté pravidlo zní - podrobnou prohlídku před nákupem! A ne nadarmo má zůstat cca 20% poř. ceny ojetiny na servis. Jak vidno, platí to i pro BMW. Předchozí majitel holt věděl, kdy se toho zbavit. Užít si, a potom ať se stará někdo jinej....
Ramena po 200 Tkm? No a co se divi? Kdyz to nekdo prasi celou dobu po cesko-slovenskym tankodromu tak se nediv ze po 200tKM vymenis tu prvni (pravdepodobne jeste tovarni) serii spotrebitelskych veci.
Kolega (radoby - zavodnik) meni na presne tomhle bávu vsechny brzdy co 15 tisic km (cca jednou za 6 tydnu). Jo holt musis to brat jako spotrebni zbozi, kdyz chces jezdit kocarem.
Aneb kdo chce kone miti, musi jim seno dati.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 10:01, Je to úžasný auto, ale....
ale přináší to své. Jak se tu píše, když si člověk koupí takové auto, musí mít i na jeho zatraceně drahý servis. Spoléhat se na domácí kutili typu Franta s Tondou je nesmírná blbost, možná něco opraví dobře něco také ne. Je fakt že i autorizované servisy dokáží auta hodně sprasit a po mých letitých zkušenostech si vyměňuju vše co můžu a na co mi stačí síly. Běžné je, že když jdete na výměnu oleje v motoru, vymění vám jen tak půlku náplně a zbytek si šetří technici pro sebe, pro své kamarádíčky apod.....
Jinak vlastním BMW 320d/A z roku 2001 se současnými najetými 180 000km. Jízdní komfort, stabilita, respekt ostatních, krásný design, ....má to auto spoustu superlativ, je fakt úžasné. Jen je pravda, že jsem musel měnit vstřikovací trysky, ve filtru paliva se našly kovové špony z palivového čerpadla (ale prošlo jakousi generálkou a funguje do dnes), musela se měnit váha vzduchu, ale co mě zaráží je praský vlnovec na výfukovém potrubí - již podruhé ho musím měnit, mám ho již objednaný - cena 15 000Kč. Jeho cena je tak vysoká, protože je připojen k dílu spojeném s katalyzátorem......proč tam není výfuková spojka, aby stačilo vyměnit jen ten pitomý vlnovec???? nachápu. S tím se měnily i kompletní závěsy výfuku. Dále se musel na autu měnit startér, pak už jen kosmetika karoserie - černé lišty u předních oken..... Ale s čím vás možná zarazím je to, že se již musely měnit zkorodované oboje přední dveře a kapota motoru - vše naštěstí ještě v záruce, ale přesto mě zarazilo, že takové auto po cca 5 letech zreziví. Ale bylo to zadarmo, tak si nestěžuji.
Povídat tu o výměně běžných věcí jako brzdové kotouče a obložení, tlumiče, ramena..... jsou věci zcela běžného opotřebení podléhající zkáze díky kvalitním čaským silnicím.... Přední ramena vydrží cca 70 000 km převážně pražského provozu.
Na závěr musím říci, že je to však rodinný mazlík a rozhodně se ho nechceme zbavovat.
PS. kazetový přehrávač jsme si tam nechali dát, protože máme měnič v kufru a tehdá jsme měli ještě kazet hodně a CD málo......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 10:05, RE: to čumím
anonym napsal:
Tak to čumím těch závad, v takovém případě kdo ví kolik to má nalítané, dost možná 400-500 tis. S oplem jsem najezdil 210 tis. km. a bez problémů, bez závad.
Měl jsem v létě e46 328Ci, r99, najeto kolem 100tkm, a nebyla s ním jediná potíž, takže asi tento konkrétní kus měl hodně moc stočenej tachometr. Navíc ceny dílů mi přijdou trochu nadsazené, kupoval jsem stavitelný podvozek-tlumiče a pružiny-zn.HR a vyšlo to na nějakých 20tis., a když jsem ho prodával začalo trošku hučet zadní ložisko v kole, vyměnil jsem radši obě a vyšlo to i s prací na 4.500,-.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 10:09, RE: Je to úžasný auto, ale....
anonym napsal:
ale přináší to své. Jak se tu píše, když si člověk koupí takové auto, musí mít i na jeho zatraceně drahý servis. Spoléhat se na domácí kutili typu Franta s Tondou je nesmírná blbost, možná něco opraví dobře něco také ne. Je fakt že i autorizované servisy dokáží auta hodně sprasit a po mých letitých zkušenostech si vyměňuju vše co můžu a na co mi stačí síly. Běžné je, že když jdete na výměnu oleje v motoru, vymění vám jen tak půlku náplně a zbytek si šetří technici pro sebe, pro své kamarádíčky a...
Jak to čtu, tak bych se mazlíka zbavil, dokud je čas.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 10:10, Poruchy
anonym napsal:
ale přináší to své. Jak se tu píše, když si člověk koupí takové auto, musí mít i na jeho zatraceně drahý servis. Spoléhat se na domácí kutili typu Franta s Tondou je nesmírná blbost, možná něco opraví dobře něco také ne. Je fakt že i autorizované servisy dokáží auta hodně sprasit a po mých letitých zkušenostech si vyměňuju vše co můžu a na co mi stačí síly. Běžné je, že když jdete na výměnu oleje v motoru, vymění vám jen tak půlku náplně a zbytek si šetří technici pro sebe, pro své kamarádíčky a...
Podle mě měl majitel rpsotě smůlu....a koupil šrot. Osobně se chystám na 320i (nejsem velkej závodním, stačila by 318i, ale když už ručení a spotřeba je stejná, a pružnost je daleko vyšší, chci 320i - už jen kvůli chromu kolem bočních okének). Doufám, že si taky nevyp*cam vrata.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 10:34, RE: Audio
watchtower napsal:
To nikdy nepochopím, že 1. majitel tak drahého vozu si tam nechal dát pouze kazeťák. A není to ojedinělý případ.
Beztak má v kufru měnič :)
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.