0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320d e46

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 10:42, bmw
mam skusenost s 320d 2003 110kw,vsechno je supr,motor se da vytacet jako benzin,perfektni spotreba atd,pak zacal ve 84tis km motor klepat,tlaky,olej ,vstriky,ventily vse ok,pak se slo dolu a vysledek byly pridreny loziska na klice.oprava cca 40tis.kdyz uz bmw osobne bych sel i za cenu vyssich provoznich nakladu do 530d e39 od 2000 vyse,to auto je urcite odolnejsi.nebo jit do benzinu.tyhle veci uz ale neresim,pred casem jsem definitivne presel k japoncum,imidz a relativni prestiz sice mensi,ale ty auta jsou tak vdecna,kvalitni,za mnohem mene penez a nedaji se pokazit snad ani naschval.osobne doporucuju skusit napr.tolikrat vyzdvihovanou a myslim ze plnym pravem benzinovou primeru p11.za ty prachy je to auto genialni.zdravim ale vsechny priznivce bmw,kdyz nebudu vedet co s penezmi mozna se do bmw jeste vratim
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 11:29, RE: Interier
anonym napsal:
Možná tak ty jsi otřesně obyčejný.
No to mozna sem,ale u auta za takove prachy a ma to horsi interier nez passat a to uz je co rict
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 12:39, RE: turbo? (Ne)
anonym napsal:
Jo a aby odešlo turbo? to se mi nezdá, to je prakticky nezničitelné, je to velice jednoduché zařízení.
Pan je koukam srandista. Turbo u 320d je spotrebni material s trvanlivosti nekde kolem sto tisic kilometru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 12:43, RE: Interier (Ne)
ToJa napsal:
No to mozna sem,ale u auta za takove prachy a ma to horsi interier nez passat a to uz je co rict
Ono je potreba si uvedomit, ze tenhle interier patri holatku absolutne bez vybavy, tudiz auto, ktere nove nestalo o mnoho vice nez ten Passat.
No a zrovna Passatem bych moc neoperoval stary Passat je krome lehce poutove Highline naprosty sedivak a jeden ze spise lacinejsich ve sve dobe.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 12:45, Zakladni chyba (Ne)
Jednoduche pravidlo: kdyz ojete BMW, tak dycinky benzin, protoze diesel vas sezere a nikdy se uz nevyplati. U funglovky ano, ale nad nejakych sto sto padesat nerkuli vice uz se proste musi vymenit tolik tak drahych veci, ze je mnohem lepsi koupit benzin, uzivat si lepsi jizdu, na spotrebe zaplatit jen cast toho co by clovek dal do oprav a navic bez nervu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 12:47, meky
davi - pri takej gramatike by som sa hanbil nieco napisat na miesto, kde si to moze precitat viac ako jeden clovek...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 12:47, RE: Poruchy (Ne)
anonym napsal:
Podle mě měl majitel rpsotě smůlu....a koupil šrot. Osobně se chystám na 320i (nejsem velkej závodním, stačila by 318i, ale když už ručení a spotřeba je stejná, a pružnost je daleko vyšší, chci 320i - už jen kvůli chromu kolem bočních okének). Doufám, že si taky nevyp*cam vrata.....
BMW 320i bych koupil jen v pripade hodne vyhodne nabidky. To auto moc nejede hlavne v nizkych otackach a ma vicemene stejnou spotrebu jako vyrazne na jizdu prijemnejsi 325 a 330.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 16:06, E46, E90
Nechci aby to znelo vychloubacne, to ne, vlastne mne ani jedno z techto aut nerika pane, ale muj prispevek, vzhledem k poctu techto aut, co mame doma, je urcite vice objektvini. V roce 2000 si tata koupil novou E46 323i, M-paket. Auto bylo a je dokonaly, ovsem neni bezchyby. V asi 10 tis km se menil termostat, coz je u noveho auta zarazejici. Pak odeslo rele na klimatizaci, blbost, ale stala 5 tisic. Auto slouzilo jako rodinne, nejezdili po meste. Perfektni podvozek, motor 2.5 R6 benzin take, rizeni. Kdyz melo najeto cca 70 tis, dostal ho bratr, cca v roce 2005. Jen co to koupi, musel menit vsechny tluimice, obe predni ramena, brzdic, desky, beyzny veci, stalo to asi 100 tis. Autu je dnes skoro 9 let, ale jeho stav se temer nezmenil. Nic neklepe, jede slusne (motor 2.5 R6 ma 170 koni, ale neni to zadnej divoch, ale staci), vypada jak kdyz vyjel z linky. ma nejeto asi 105 tis, dostava vse, co je treba.
V roce 2003 si otec koupil E46 320d Compact, auto do mesta. Dneska ma najeto 80 tis, na aute nevymenil zatim nic, jen odesel jeden tlumic, v ramci zaruky vymenen. Neni to klasicky BMW, je to takova alternativa, pro chudsi, ale je vcelku prakticke a ten motor, byt klepe, tak je asi nejlepsi nafta, jakou v danem objemu znam. No a pred rokem a pul si tata udelal posledni radost a koupil novou radu 3 E90 s vrcholnym motorem (v tu dobu) 330i, auto ma 260 koni, jede nadherne. Opet po dvou letech zadna vada. Predtim jsme meli vzdy japonske vozy, ty byly proste poruch zcela, ale nebyly tak precizni jako BMW. Zalezi, co clovek ocekava. BMW jsou krasna auta, jsou ale choulostiva, jejich preciznost a slozitost sde odrazi ve vetsim opotrebeni podvozku a rizeni. Ale jinak si myslim, ze moc vad nemaji. Obecne je pravda, ze pokud ojete BMW, tak benzin, ty vydrzi 500 tis a jsou v kondici, Zalezi ale, kdo s nima ale jezdil. Obecne BMW jako ojetiny jsou tak levne, nebot jejich servis je tak nakladny, ze na to ma malokdo. A hezjych a zachovalych BMW je velmi malo. Mam moznost si po otci koupit Compacta, ale ja se toho bojim, Nejde o porizovci cenu, ale o ty naklady na servis a pojisteni. Jsou doslova otresne, holt je to auto pro jinjou prijmovou skupinu, kam ja nespadam. Zaverem bych ale chtel rict, ze byt take citim, ze kvalita vozu BMW (ale i AUDI a MB) sla dolu, tak stale jsou velmi kvalitni a techncicky vyspela. Motory a podvozky maji podle meho nazoru nejlepsi. Probleme je trend, jakym se motoristicky svet ubira, prilis se kouka na nizke naklady a pak par nekvalitnich komponentu kazi dojem z auta jako celku. Ale tyto auta mam rad. Srdcem bych si je kupoval, rozumem ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 16:14, RE: E46, E90 (Ne)
anonym napsal:
Nechci aby to znelo vychloubacne, to ne, vlastne mne ani jedno z techto aut nerika pane, ale muj prispevek, vzhledem k poctu techto aut, co mame doma, je urcite vice objektvini. V roce 2000 si tata koupil novou E46 323i, M-paket. Auto bylo a je dokonaly, ovsem neni bezchyby. V asi 10 tis km se menil termostat, coz je u noveho auta zarazejici. Pak odeslo rele na klimatizaci, blbost, ale stala 5 tisic. Auto slouzilo jako rodinne, nejezdili po meste. Perfektni podvozek, motor 2.5 R6 benzin take, ri...
Compact neni uplne nejlepsi volba, protoze to je takovy hybrid mezi E46 a E36, takze technicky tam chybi ta vyspelost E46tky.
Co se tyce tech servisnich nakladu, tak problemy jsou v podstate jenom s diesely, protoze jejich zavady jsou mimo autorizak obtizne resitelne, respektive resitelne za skoro stejne penize. Oproti tomu u benzinu neni az takovy problem, protoze jejich problemy jsou resitelne i mimo autorizak a s neoriginalnimi dily, treba klasicka predni naprava (u BMW vzdy se vcelku minimalni zivotnosti) se da koupit cela z druhovyroby za nejakych deset tisic, coz je uplna sranda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 17:24, jarda
Chtěl bych se zeptat,uvažuji o koupi 5 řady e39 kolem 2002 a zajímalo by mě jestli je to tak drahý ty hliníkový ramena vpředa a kolik jich tam vlastně je?někdo píše že to tak hrozný není,tak nevím dík za odpověd:
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 18:14, RE: jarda (Ne)
anonym napsal:
Chtěl bych se zeptat,uvažuji o koupi 5 řady e39 kolem 2002 a zajímalo by mě jestli je to tak drahý ty hliníkový ramena vpředa a kolik jich tam vlastně je?někdo píše že to tak hrozný není,tak nevím dík za odpověd:
Originaly jsou tak stredne hrozny (za neco pres tricet to udelate), neoriginaly jsou za hubicku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 18:17,
Designově krásný, když si vzpomenu na Kobru 11 ... Bral bych všemi deseti, ale po tom co čtu, kolik kdo vrazil do svého bavoráčka, no prostě se mi protáčejí panenky. Takže zase si budu snít svůj sen ... Škoda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 18:18, RE: turbo? (Ne)
anonym napsal:
Pan je koukam srandista. Turbo u 320d je spotrebni material s trvanlivosti nekde kolem sto tisic kilometru.
pán asi srandista není..to že turbo ztrácí dech po x tisících to ví každý ale není pravidlem, že je vždy po 100tisíc na odpis..Jinak tlumiče jsou pro mě taky spotřební zboží ale když se po 50tis vyserou a ložiska to samé hmm tak nevím..Já měl novou E46 320d taky a jsem rád, že jsem se toho zbavil.prej nemecka kvalita ! Jediný co je na tom fajn, že to auto dobře vypadá, slušně drží stopu, člověk s ním budí respekt ale s touto motorizací to je jen optický klam..tod vše
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.12.2007 21:44, RE: Zakladni chyba (Ne)
anonym napsal:
Jednoduche pravidlo: kdyz ojete BMW, tak dycinky benzin, protoze diesel vas sezere a nikdy se uz nevyplati. U funglovky ano, ale nad nejakych sto sto padesat nerkuli vice uz se proste musi vymenit tolik tak drahych veci, ze je mnohem lepsi koupit benzin, uzivat si lepsi jizdu, na spotrebe zaplatit jen cast toho co by clovek dal do oprav a navic bez nervu.
Souhlas. Osobne bych nidky nesel do auta s 200t. najeto. Klepal bych se hrůzou kdy se co vysere. Uz nemám ani chuť volat mechanikovi a doprosovat se ho , kdy ma na me cas..... Proto radeji kupuju uz jen nove auta. Sice se slabsimi motory, ale jezdim a nic neresim.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.12.2007 09:59, RE: Audio
watchtower napsal:
To nikdy nepochopím, že 1. majitel tak drahého vozu si tam nechal dát pouze kazeťák. A není to ojedinělý případ.
No asi nic víc nepotřeboval. Oni jsou i tací kteří třeba jen poslouchaj rádio.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.12.2007 10:54, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Designově krásný, když si vzpomenu na Kobru 11 ... Bral bych všemi deseti, ale po tom co čtu, kolik kdo vrazil do svého bavoráčka, no prostě se mi protáčejí panenky. Takže zase si budu snít svůj sen ... Škoda.
Budeš snít svůj Škoda sen ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.12.2007 17:28, RE: Interier (Ne)
anonym napsal:
Ono je potreba si uvedomit, ze tenhle interier patri holatku absolutne bez vybavy, tudiz auto, ktere nove nestalo o mnoho vice nez ten Passat.
No a zrovna Passatem bych moc neoperoval stary Passat je krome lehce poutove Highline naprosty sedivak a jeden ze spise lacinejsich ve sve dobe.
vzdyt to rika, ze je to horsi nez ten sedivak Passat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.12.2007 17:34, RE: Audio
anonym napsal:
No asi nic víc nepotřeboval. Oni jsou i tací kteří třeba jen poslouchaj rádio.
A budete se divit, nekteri neposlouchaji ani to radio, proste jim staci krasny zvuk motoru. Toz netusim, jestli je krasny zvuk motoru zrovna u tohoto auta, nejspis ne, ale moje auto (japoncik) ho ma a kocham se casto ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.12.2007 17:40, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Ramena po 200 Tkm? No a co se divi? Kdyz to nekdo prasi celou dobu po cesko-slovenskym tankodromu tak se nediv ze po 200tKM vymenis tu prvni (pravdepodobne jeste tovarni) serii spotrebitelskych veci.
Kolega (radoby - zavodnik) meni na presne tomhle bávu vsechny brzdy co 15 tisic km (cca jednou za 6 tydnu). Jo holt musis to brat jako spotrebni zbozi, kdyz chces jezdit kocarem.
Aneb kdo chce kone miti, musi jim seno dati.
to mate tak, nekdo chce nemeckyho kone, kterej dobre vypada, zere tak akorat a hooodne moc stoji a nekomu staci kun, kterej taky dobre jezdi, taky rychle, zere taky malo a novej moc nestoji, ale nestavkuje, ze pokud nebudes dale sipat vyrobci dalsich hodne moc zlataku, tak te vozit nebude. Se mi zda, ze lidi s nemeckejma kocarama dost veci uz berou sportovne a proste uz je vsechno spotrebka ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.12.2007 20:03, bavor
mam 320d 100kw a ma poctivych 232000km.cerpadlo menene pri 198000 km,nieje to chyba bmw ale vyrobcu cerpadla tj Bosch.Vaha vzduchu menena 1x original bosch 79eur.Inak okrem brzd a ziaroviek vsetko povodne.Cak ma vymena termostatu 49eur Febi.Takze vobec to nieje take strasne jak tu niekto popisuje.Ono ked sa to tak vezme tak kazde druhe bmw je v čr,sr z dovozu,a verte mi ze je problem najst tie auta vonku ktore maju menej ako 200000.A ked aj maju tak uz ma v tom prsty turek alebo albanec.Najdu sa aj vynimky ale tie su o paru tisic eur drahsie.V ziadnom pripade netreba menit znacku oleja,ani vyskozitu lebo po paru tisic km turbo v haji.Mam to povedane od nemcov ktory nalietali na tych E46 cez 400000km,bez vymeny turba.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.