0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Accord - dvojí tvář

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.09.2008 11:42, RE: v6
bubu napsal:
kde je sakra vidlicovy 6valec? Iste by si ho zohnalo len malo ludi, ale ja bych do toho siel. Pre amikov 6valce mali japonci vzdy. Aj v mazde6, a aj v honde accord. Hadam by nebol taky problem odlifrovat par kuskov aj sem.
No já bych vzhledem k poměru výkon/spotřeba který předváděla předešlá generace Accord Coupe V6 po tom šestiválci netoužil. Už z definice fyzických vlastností motorů jsou v6 a v12 jasně nejvyváženější. Na druhou stranu když je v nabídce čtyřválec se stejným výkonem a razantně nižší spotřebou, já bych neváhal.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.09.2008 11:47, RE: v6
i napsal:
No já bych vzhledem k poměru výkon/spotřeba který předváděla předešlá generace Accord Coupe V6 po tom šestiválci netoužil. Už z definice fyzických vlastností motorů jsou v6 a v12 jasně nejvyváženější. Na druhou stranu když je v nabídce čtyřválec se stejným výkonem a razantně nižší spotřebou, já bych neváhal.
Acura Coupe s šestiválcem není špatná (S Hondou Legend Coupé a šestiválcem jsem jezdívala! Znám rozdíly mezi naturbovaným čtyřválcem a podobně výkonným atmosferickým šestiválcem a můj výběr je ... jednoznačný. To ale není o lepší/horší to je trochu dáno třeba i věkem a někomu ten "pocit" za to stojí. Ten čtyřválec bude mít s turbem i lepší pružnost, ale ve vyšších rychlostech na dálnici se lépe cítím s V6 (pozn. V8 neuráží).
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.09.2008 01:44, RE: Hlucnost
Attila napsal:
Zdravim vsechny. Jelikoz nad starsi generaci Accordu premyslim, muze nekdo znaly ohodnotit aerodynamicky hluk + hluk od pneumatik na Accordu oproti napr. A6, Vectre nebo Passatu? Tenhle hluk mi fakt vadi, tak abych se nespalil:) Diky!
Hluk od pneumatik není dán typem vozu (při podobných autech) ale pneumatikami samotnými (správné nahuštění je taky důležité) V dieselu při konstantní 70 na rovince se moc rozdíly v hlučnosti nepoznají. Ale vem si, že v Rollsu největší hluk dělají tikající hodiny + odvalovaní pneumatik. Takže hluk nepodceňovat. Co se jízdních vlastností týče, tak při ostřejší jízdě je rozdíl mezi pneumatikami zcela zřetelný. Stačí být nerozvážný a na rovince na okresce namlsat XXX, pak vletět do zatáčky s těžším autem nějakých XXX a hneeed máš víc než jasno )) (ne v Oktávce nebo se to přetočí jak bývá na chcizit.cz)

Nejlepší kompromis dle následujících kritérií (1. životnost, 2. tichost, 3. jízda) se mi zdá Michelin Pilot Premacy )) Obecně platí za dobré i Pirellky, ale jen na suchém letním asfaltě. Dunlop jsou super ale dost drahé. Continental taky není špatný vlastnostma, ale okamžitě se sjede. Barum zcela podprůměr (to už nejsou kvalitní OR34 z let minulých) . Nejhorší jsou Matador a vražedné pak Wanli. Zmiňované Bridgestone neznám.

Tuzemské periodiky jsou většinou "čtení ke kávě pro starší dámy" ale když si najdeš nějaký německý srovnávací test, tak hned vidíš co které pneumatiky umí a které disciplíny jim naopak nejsou. Pak je volba dle toho co za vlastnosti preferuješ jasná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.09.2008 02:33, RE: Hlucnost
Ráďa napsal:
Hluk od pneumatik není dán typem vozu (při podobných autech) ale pneumatikami samotnými (správné nahuštění je taky důležité) V dieselu při konstantní 70 na rovince se moc rozdíly v hlučnosti nepoznají. Ale vem si, že v Rollsu největší hluk dělají tikající hodiny + odvalovaní pneumatik. Takže hluk nepodceňovat. Co se jízdních vlastností týče, tak při ostřejší jízdě je rozdíl mezi pneumatikami zcela zřetelný. Stačí být nerozvážný a na rovince na okresce namlsat XXX, pak vletět do zatáčky s těž...
Souhlasím, Michelinky já ráda, na Citroënech (všech a vždy) jsou standardem. Ale až se bude hodit, ony Bridgestone doporučuji k vyzkoušení. Mívala jsem je na Subřence a teď mám letní půl roku na C5 a spokojenost..
Dobrou noc přeje Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.09.2008 06:31, RE: Pneumatiky
figo napsal:
Tak k této diskuzi se musím připojit. Na podzim 2007 jsem zakoupil Imprezu a přesto že na showroomech měly všechny Imprezy obuty Bridgestony, bez ohledu na motorizaci a výbavu, tak já měl toho pecháčka že jsem dostal auto s pneu Yokohama Aspec, přesně souhlasím s popisem pana Šikla. Pneu kloužou a pískají při sebemenší snaze projet rychle zatáčku, snažím se aby pískaly co nejvíc, protože jedině tak je co nejdřív sjedu a budu si moc koupit svoji oblíbenou značku (bridgestone). Tak hrozné pneu jse...
bejt tebou, necekal bych na sjeti ale prebouchal bych to hnedka. a stary gumy jeste muzes strelit, nekomu budou urcite stacit. piskani zdar :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.09.2008 12:16, RE: v6
Kylie napsal:
Acura Coupe s šestiválcem není špatná (S Hondou Legend Coupé a šestiválcem jsem jezdívala! Znám rozdíly mezi naturbovaným čtyřválcem a podobně výkonným atmosferickým šestiválcem a můj výběr je ... jednoznačný. To ale není o lepší/horší to je trochu dáno třeba i věkem a někomu ten "pocit" za to stojí. Ten čtyřválec bude mít s turbem i lepší pružnost, ale ve vyšších rychlostech na dálnici se lépe cítím s V6 (pozn. V8 neuráží).
Kylie
Na serveru www.auto.cz v rubrice 1000 testů je test Hondy Accord Coupe V6 z roku 1999 s automatickou převodovkou. Spotřeba u nového vozu vyšla v průměru 12 - 14 l. Takovou porci benzínu bych byl eventulně schopen tolerovat u vozu jako je BMW 550, ale ne u kupé, které navíc pocitově zas až tak "nejede". S podobnou průměrnou spotřebou se dá jezdit v Impreze WRX a troufám si říct, že dynamika provozu bude někde jinde. Takže ano, V6 s automatem na pohodlné a příjemné cestování, ale prosím s umírněnější spotřebou. Takhle si myslím, že daleko lepším motorem je čtyřválec 2,4, který zde byl na spotřebu nedávnou testován a vyšel myslím velmi dobře. Ona Honda motory umí ale troufám si říct, že její v6 typu Legend apod. jsou opravdu spíše pro Ameriku, kde se jezdí jinak (a za jiné ceny). Ostatně neúspěch zmíněného Coupe zřejmě způsobil, že se v Evropě další generace neprodává. Průměrný český motorista by z takového vozu asi velkou radost neměl. A kdo po v6 touží může si ji nechat přivézt některým z tzv. šedých importérů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.09.2008 13:23, RE: V6
i napsal:
No já bych vzhledem k poměru výkon/spotřeba který předváděla předešlá generace Accord Coupe V6 po tom šestiválci netoužil. Už z definice fyzických vlastností motorů jsou v6 a v12 jasně nejvyváženější. Na druhou stranu když je v nabídce čtyřválec se stejným výkonem a razantně nižší spotřebou, já bych neváhal.
Ještě k vámi zmiňované "vyváženosti" chodu motoru. V12 bylo je a bude zcela mimo dosah (i movitého) uživatele, takže jej nechme stranou, ale konstrukce do V (s jakýmkoliv úhlem rozevření válců) bude mezi 6ti válci vždy ta "nej - horší". Ostobně bych za nejlepší považovala B6 (Subaru, Porsche), poté R6 (bmw) a až poté V - variantu (i když i ta za těch pár deci spotřeby navíc, narozdíl od čtyřválce stojí ...)
PS: Ještě tak před deseti - 15ti lety jsem měla při pohledu na vůz typu Acura Coupe V6 podobný pocit jako "i", mám "levnější" vůz s "levnějším" provozem a jezdím stejně, ne-li rychleji. Dnes již "chápu" klady V6 a automatu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.09.2008 15:42, RE: Hlucnost
Kylie napsal:
Souhlasím, Michelinky já ráda, na Citroënech (všech a vždy) jsou standardem. Ale až se bude hodit, ony Bridgestone doporučuji k vyzkoušení. Mívala jsem je na Subřence a teď mám letní půl roku na C5 a spokojenost..
Dobrou noc přeje Kylie
Obecně na základě zkušeností s testovanými vozy lze doporučit Bridgestone, Dunlop, Michelin, Continental a GoodYear. Ty však podle typu podávají velmi rozdílné výkony.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.09.2008 20:34, RE: Hlucnost
Petr - TipCars.com napsal:
Obecně na základě zkušeností s testovanými vozy lze doporučit Bridgestone, Dunlop, Michelin, Continental a GoodYear. Ty však podle typu podávají velmi rozdílné výkony.
Nechci být za "chytrou horákyni", ale procházím zpětně některé testy letních i zimních pneu (ano, hlavně německé..) a dovolila bych si doplnit ještě Pirelli (alespoň některé typy rozhodně zajímavé chválené a dobře hodnocené jsou...)
Pěkný den, Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.09.2008 00:58, RE: Hlucnost
Kylie napsal:
Nechci být za "chytrou horákyni", ale procházím zpětně některé testy letních i zimních pneu (ano, hlavně německé..) a dovolila bych si doplnit ještě Pirelli (alespoň některé typy rozhodně zajímavé chválené a dobře hodnocené jsou...)
Pěkný den, Kylie
Kylie: zdravíme horákyni JJ Pirellky špatné nejsou, taky jsem je tehdá měl ve výběru na 2-3 místě. P6000 měly fantastickou životnost, hluk pak průměrný, sucho super ale vlastnosti na vlhku K.O. Prostě když gumu, tak Michelin (nebo Durex hihi). Co mě ale víc štvě, jak se ta cena u konkrétního modelu šplhá s rychlosním indexem. Do 180 pohoda, ty 210 únosné, 240 drahé, 270 super drahé. Obout auto je pak 5 místná částka a jedničkou rozhodně nezačíná PS: jen ze zvědavosti, co máš v plánu po prodeji C5 ? Nedávno jsi tu napsala 2 v 1, takže bych loboval za w221 65 amg. Cena sice mazeeec, ale máš to R. Phantom a B. Veyron v jednom - a to se vyplatí! Na TopGearu ho chválili. V dynamice porazilo i F430 a sedí se v tom krááásně. Víš jak bys pak ty chlapy provokovala?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.09.2008 01:39, RE: V6
Kylie napsal:
Ještě k vámi zmiňované "vyváženosti" chodu motoru. V12 bylo je a bude zcela mimo dosah (i movitého) uživatele, takže jej nechme stranou, ale konstrukce do V (s jakýmkoliv úhlem rozevření válců) bude mezi 6ti válci vždy ta "nej - horší". Ostobně bych za nejlepší považovala B6 (Subaru, Porsche), poté R6 (bmw) a až poté V - variantu (i když i ta za těch pár deci spotřeby navíc, narozdíl od čtyřválce stojí ...)
PS: Ještě tak před deseti - 15ti lety jsem měla při pohledu na vůz typu Acura ...
Kylie: "koncepce V nej-horší" Tak dík no Já myslím, že nelze házet všecky motory do jednoho pytle. Mám zato, že pro 6 válců je skutečně lepší R, pro 8 už ale V. Zmiňované V12 je pak mazec na údržbu (každý to neprodá za 3 neděle jak Kylie) rozdíl ve spotřebě cca 3L oproti V8 je pak to nejmenší. Výkonostní rozdíl sice poznat jde, na druhou stranu v běžném provozu stačí i V8. Platí to jak u Medvěda, tak BMW tak Jaguaru. Pro dobré vyvážení stačí 8 válců, 12 už je pro image. Navíc V8 má hezčí hlubší zvuk, protože má ty válce většinou o něco větší. ...Opačný extrém je pak Veyon, to má válců 16 a zvuk naprosto jedinečný a netypický, trochu jak letadlo. Bavorácké motory jsou dobré skoro všecky, nejen R6, to se jim zas nechat musí. Nezapomenu jak měl děda kdysi na Wartburgu 353 v domácích podmínkách dovařený navíc 4. válec. Kultuře běhu to neprospělo, naopak, ale hrabalo to i na trojku. Na dnešních autech už by to však asi nešlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.09.2008 08:01, RE: Hlucnost
Kylie napsal:
Nechci být za "chytrou horákyni", ale procházím zpětně některé testy letních i zimních pneu (ano, hlavně německé..) a dovolila bych si doplnit ještě Pirelli (alespoň některé typy rozhodně zajímavé chválené a dobře hodnocené jsou...)
Pěkný den, Kylie
A já pořád přemýšlel, jak se ty pneu na "P" jmenují, abych je zahrnul do výčtu ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.09.2008 08:31, RE: V6
Ráďa napsal:
Kylie: "koncepce V nej-horší" Tak dík no Já myslím, že nelze házet všecky motory do jednoho pytle. Mám zato, že pro 6 válců je skutečně lepší R, pro 8 už ale V. Zmiňované V12 je pak mazec na údržbu (každý to neprodá za 3 neděle jak Kylie) rozdíl ve spotřebě cca 3L oproti V8 je pak to nejmenší. Výkonostní rozdíl sice poznat jde, na druhou stranu v běžném provozu stačí i V8. Platí to jak u Medvěda, tak BMW tak Jaguaru. Pro dobré vyvážení stačí 8 válců, 12 už je pro image. Navíc V8 má ...
Ráďo, s tím Warecem a přivařeným válcem si mě fakt pobavil, nevím sice jak to může být technicky možné a funkční, ale pobavils fakt dost :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.09.2008 11:38, RE: Hlucnost
Ráďa napsal:
Hluk od pneumatik není dán typem vozu (při podobných autech) ale pneumatikami samotnými (správné nahuštění je taky důležité) V dieselu při konstantní 70 na rovince se moc rozdíly v hlučnosti nepoznají. Ale vem si, že v Rollsu největší hluk dělají tikající hodiny + odvalovaní pneumatik. Takže hluk nepodceňovat. Co se jízdních vlastností týče, tak při ostřejší jízdě je rozdíl mezi pneumatikami zcela zřetelný. Stačí být nerozvážný a na rovince na okresce namlsat XXX, pak vletět do zatáčky s těž...
No já pořídil Firestone Firehawk. Na značku Firestone jsem výraznou kritiku neslyšel a byly za dobrou cenu. Proti jízdě samotné výtku nemám, ale jsou hodně hlučné. Předtím jsem měl Klebery Viaxer, a ty byly výrazně tišší. Pro příště mám jasno, zvolím Bridgestony.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.09.2008 12:29, RE: Hlucnost
Kylie napsal:
Nechci být za "chytrou horákyni", ale procházím zpětně některé testy letních i zimních pneu (ano, hlavně německé..) a dovolila bych si doplnit ještě Pirelli (alespoň některé typy rozhodně zajímavé chválené a dobře hodnocené jsou...)
Pěkný den, Kylie
Pirelli P6000??? nevím jak se jmenovala ta řada (2005-2006), ale najezdili jsme ¨na jednu sadu 75.000km (Seat Ibiza 1.4 16V)...jinak co se týče hluku, Dunlop a Kleber se mi zdali tenkrát nejvíce OK. Continental jsou taky v mezích. K porovnání odhlučnění podběhů, VW Passat, Audi¨, BMW, Volvo, Mercedes jsou v tomhle ohledu špička, nemůžou se měřit např. právě s Acordem nebo mazdou6. Franc. auta jsou zhruba na úrovni Němců, jenomže když se podíváte, že izolační hmota např. u nové A4 tvoří lehounký hadřík o síle cca 5-7mm a v autě je ticho, u frantíků je ta tloušťka cca 3x tolik (používájí zastaralejší formu recyklovaných textilií, což v Německu (u prestižních vozů) opustili někdy před 5-7 lety)....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.09.2008 12:38, RE: Hlucnost
dpwagen napsal:
Pirelli P6000??? nevím jak se jmenovala ta řada (2005-2006), ale najezdili jsme ¨na jednu sadu 75.000km (Seat Ibiza 1.4 16V)...jinak co se týče hluku, Dunlop a Kleber se mi zdali tenkrát nejvíce OK. Continental jsou taky v mezích. K porovnání odhlučnění podběhů, VW Passat, Audi¨, BMW, Volvo, Mercedes jsou v tomhle ohledu špička, nemůžou se měřit např. právě s Acordem nebo mazdou6. Franc. auta jsou zhruba na úrovni Němců, jenomže když se podíváte, že izolační hmota např. u nové A4 tvoří lehounký ...
Ještě dodám, třeba na mém "popojížděcím" autě t.j. Felda mám barumky Brilantis, jedna sada vydrží průměrně 30.000km a tuto řadu hodnotím jako slušný průměr vzhledem k ceně (neplést s polaris na zimu, na sněhu sice OK, ale jinak odstřelují jako hrom a po hladkém asfaltě vyluzují zvuk concordu :) Na to jak je felicie odhlučněná (mizerně, hlavně od 90km/h výše, v nižších otáčkách to ještě jde) je právě hluk od pneu docelá nízký. Dělá to malá šířka stopy. Pokud si dáte na auto gumu R18/45/255......tak se poser*te, ikdyž máte třeba S class...Každopádně i hůře odhlučněné auto můžete hodně utišit právě výběrem pneu. Konkrétně já se dívám na hlučnost jako na první kritérium, pak ten zbytek (voda, životnost a sucho)....Jinak na A3 (2005) mám právě ony zmíněné Dunlop a neslyšíte šum ani na hrbolatém asfaltu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.09.2008 13:14, RE: V6
zigi napsal:
Ráďo, s tím Warecem a přivařeným válcem si mě fakt pobavil, nevím sice jak to může být technicky možné a funkční, ale pobavils fakt dost :o))
Tak to se nesměj ,já jsem to viděl na vlastní oči. Dvoutaktní 3válcový motor s přivařeným jedním válcem, koukal jsem na to jako tele na nový vrata. Prý se to dělalo do závodních "wágenů" jak říká Ráďa moc kultury to nepobralo ale jelo jako z praku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.09.2008 14:08, :-)
Petr - TipCars.com napsal:
A já pořád přemýšlel, jak se ty pneu na "P" jmenují, abych je zahrnul do výčtu ...
vtipné .... oceňuji!
Pěkný den, Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.09.2008 14:19, RE: V6
Ráďa napsal:
Kylie: "koncepce V nej-horší" Tak dík no Já myslím, že nelze házet všecky motory do jednoho pytle. Mám zato, že pro 6 válců je skutečně lepší R, pro 8 už ale V. Zmiňované V12 je pak mazec na údržbu (každý to neprodá za 3 neděle jak Kylie) rozdíl ve spotřebě cca 3L oproti V8 je pak to nejmenší. Výkonostní rozdíl sice poznat jde, na druhou stranu v běžném provozu stačí i V8. Platí to jak u Medvěda, tak BMW tak Jaguaru. Pro dobré vyvážení stačí 8 válců, 12 už je pro image. Navíc V8 má ...
Neházím všechny "V" motory do jednoho pytle, ale myslím že mezi koncepcí "V", "R" a "B" je rozdíl "z principu" a opravdu ono "V" ze srovnání vychází "nej-hůře". Ne že by to byl problém, ale ...
O zvuku V8 mi netřeba říkat, ostatně PROTO se Brumla jmenuje Brumla (názvem mu tak "pomáhám" k onomu osmiválcovému zvuku). Ostatně přečtěte si
http://www.auto.idnes.cz/zvuk-motoru-zenu-vzrusi-bezpecne-funguje-maserati-fxz-/automoto.asp?.c=A080910_130419-automoto-vok
... článek na iDNES.cz o zvuku motoru a jeho "funkci" na ženy
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.09.2008 14:34, RE: Hlucnost
Ráďa napsal:
Kylie: zdravíme horákyni JJ Pirellky špatné nejsou, taky jsem je tehdá měl ve výběru na 2-3 místě. P6000 měly fantastickou životnost, hluk pak průměrný, sucho super ale vlastnosti na vlhku K.O. Prostě když gumu, tak Michelin (nebo Durex hihi). Co mě ale víc štvě, jak se ta cena u konkrétního modelu šplhá s rychlosním indexem. Do 180 pohoda, ty 210 únosné, 240 drahé, 270 super drahé. Obout auto je pak 5 místná částka a jedničkou rozhodně nezačíná PS: jen ze zvědavosti, co máš v plá...
Chytrá horákyně zdraví Ráďu, OVER!
O cenách "lepších" pneu raději nemluvit (hlavně u dražších pneu doporučuji dojet do prvního německého městečka - z.b. Weiden - a překvapivě tam je cena /včetně přezutí!/ nižší než v Praze). Ano letní botičky na Brumlovi mají index "W" - do 270 km/h a zrovna letost na jaře jsem kupovala.... Zimní používám "jen" s indexem "V" - do 240 km/h a zrovna vloni touto dobou jsem kupovala... Problematiku vysokých cen vysokorychlostních pneu máme já i moje kreditka dosud v paměti...
S Brumlou C5 V6 jsem spokojená (a ještě chvíli budu) a nová C5 se mi moc líbí (a motor V6 2.7 HDi také), ale někde "daleko hluboko" si s "teorií" kupé pohrávám (koncept C-Métisse s elektromotory v zadních kolech, které "zaberou" při zadupnutí plynového pedálu či v krizové situaci při aktivaci ESP - mne zaujal dokonce moooooc). Konkrétně Mercedes CL 63 AMG by byl (zřejmě) mým favoritem v případě "výhry" či nečekaném povýšení o dvě tři příčky... (V8 63 AMG mne "bere" více než 65 AMG - nejsem si jista proč, ale docela JEDNOZNAČNĚ!)
Kylie (končím, přepínám...)
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.