anonym napsal:
Myslím, že byste se měli ve svých, rádoby vtipných komentářích, krotit. Možná vám ušlo, že ten člověk si koupil auto zjevně v jiném stavu, než bylo deklarováno, tudíž se jedná podvod, na nějž trestní zákoník pamatuje. Z vašich úst by měli zaznít spekulace, kolik za to prodejce dostane? Podmínku? Pokutu? Takhle to totiž funguje v kultivovaných částech Evropy, ale vaše reakce jsou takové, že to berete jako samozřejmost a nadáváte někomu za to, že ho podvedli. Je vidět, že budeme ještě dlouho žít v...
O žádný podvod jít nemusí, stačí aby se sešly výměny rozvodů, brzd, tlumičů, fitrů a kapalin a nějaká oprava něčeho těch 85 tisíc je u takovéhlo auta hned.
Malá ilustrace, H-Lantra , najeto asi 180 tísíc km, výměna ložisek a sychronů v převodovce (oboje začíná odcházet zcela běžně po 130-140 tísicích km podobně jako u Micubiši, což se v žádných radách brouků pytlíků nedočtete), dále komplet brzdy, rozvody, výměna kapalin, tlumiče a pár nějakých pitominek a 50 bylo v čudu hned - vyjma té převodovky v podstatě všechno základní servis. A to se ještě čekalo 14 dnů, než dýler bude mít na skladě kotouče (na nejprodávanější model...óóó). nadruhou stranu, zoufalec nějaké tlumiče a podobně neřeší a kotouče přebrousí Franta v JZD. Z čehož asi plynou ukvapené reakce zde.
A pokud tedy něco chcete pindat o neznačkových servisech, tak si ho na ty Hnůjdaje zkuste najít - aspoň před 6 lety to byl problém a pokud chcete účty (opět, tohle spousta lidí neřeší), tak se cena šplhá spolehlivě na úroveń značkového servisu už jenom díky 22 % DPH. A auto Vám tam vopravujou lidi, co ho vidí prvně v životě a ještě Vám tam dávaj nejevo, jak si na tom nevydělaj (protože jim to trvá 2x tak dlouho, bo to neviděli).