anonym napsal:
S tim Nemeckem je to trosku jinak. To neni o tom, ze tam maji lide "dost penez", coz jednak neni pravda a jednak Nemci jsou extremne setrivy (vice nez Cesi).
Duvod proc jezdi Nemci do znackovych servisu je ten, ze za
a) v Nemecku je draha prace, takze rozdil mezi znackou a neznackou neni tak zasadni
b) v Nemecku jsou znackove servisy vetsinou poctive a tudiz v prepoctu na koruny levnejsi nez v CR. Dat v CR auto do znackoveho servisu je hodne velky risk a je mnohem bezpecnejsi jit do overeneho ...
Recenzent píše, že při provozu na LPG strčí do kapsy kdejakého naftaře, nebo jak to psal. Je vidět, že asi neumí počítat. Nafta stojí cca. 30,-Kč/l a LPG stojí u nás průměrně 14,5,-Kč/l Při spotřebě 5,5 (například TDI) je to na 100km 165,-Kč. Majitel Hyundaye udává spotřebu 13l, což dělá 188,5,-Kč na 100km. Chápu, že mohou být drobné odchylky v cenách LPG i nafty, ale zase ne takové. Sám jezdím na LPG a vím, že se vyplatí, když to jezdí tak do 10l/100km, pak už to není zase taková úspora.
Jo a pro pisálka, co píše, že i "Micubiši" potřebuje cca. po 140 000km výměnu synchronů v převodovce bych chtěl vzkázat: Asi jsi nikdy neměl Mitsubishi a je to poznat podle toho, že ani nevíš jak se to píše (debile) když píšeš takové bláboly. Mám třetí Micinu a nikdy jsem nezaznamenal podobné nesmysly. Jediná převodovka, která stála v Mitsubishi za prd byly ta od Renaultu (Carisma 1,6, Space Star 1,3 a 1,6) Jinak řazení u Mitsubishi patří k těm lepším a málo aut se s ním může rovnat. Toto se bohužel nedá říct o podvozku
( Je vidět, že sem píše spousta lidí, kteří někde něco slyší od Vency v hospodě a vědí prd.