0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai Trajet (první návštěva servisu za 85 000 Kč)

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 11:17, RE: Auto a oprava
mufik.martin napsal:
Kdyz spocitame cenu opravy auta a cenu auta pri nakupu tak jsem na 260 tis a to uz se dalo sehnat neco velmi slusneho at Zafira, nebo neco z trojlistku Sharan, Galaxy, Alhambra. Nevim mohl se rozepsat co menili za 85 tis, ale mel si nejdrive nechat udelat predbeznou prohlidku, nebo nechat alespon predbezne spocitat cenu. Jinak spousta veci se da koupit v druhovyrobe. Rozvody, desticky, kotouce, filtry, olej to vse maji znackove servisy pekne drahe a da se to sehnat levneji.
Pane Mufíku, z kolika metrů jste spadl na hlavu ?

On někdo v bazarech prodáva auta se 100 % stavem tlumičů, spojek, pneumatik , roztvodů a tak dále a tak dále ? Jenom spojka s ložiskem na takovýhle auto přijde na 15 tisíc. Myslíte že fyzikální vlastností VW Sharan a spol. je to že se mu neopotřebovávají tlumiče a nesjíždějí gumy a tak dále a tak dále ? Jenom na gumách je to dvacítka ani nevíte jak. Mně tech 85 tisíc nepřijde nic extrémně mimořádného u aut této kategorie. Samozřejmě zoufalec bude jezdit na vyteklých lumičích, sjetých gumách a kotouče bude mít jako žiletku a bude se chlubit tím, že to auto je servisen nenáročné.) Takových recenzí tu jsou mraky.


A kdo podle Vás vyrábí v druhovýrobě díly na docela atypické auto. Možná nějaký takový opravdu existuje, otázka je zda Váš tolik vychvalovaný neznačkový servisman bude mít náladu a čas někde shánět nějaký levněší díl - on z toho nic nemá,naopak tím ztrácí čas a peníze. Kór když ve velkoskladu kde dlouhodobě odebírá má x % slevu o níž nemáte ani ánung. A jakmile budete chctít účty, tak přihodí k ceně 22 % DPH (což značkový servis musí udělat vždycky) a je vymalováno.

A vezte že né každý má čas (čas= peníze) shánět někde o pár stovek levnější díl, kór když tomu nerozumí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 11:29, kk..
ja teda nevim, kdyz nema na novy auto a kupuje si nejakou korejskou "sunku" jak to ze muze jen tak vytahnout s kapsy 85 litru a hned to do ni vrazit, to se mi nezda logicke .....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 11:43, RE: Auto a oprava
anonym napsal:
Pane Mufíku, z kolika metrů jste spadl na hlavu ?

On někdo v bazarech prodáva auta se 100 % stavem tlumičů, spojek, pneumatik , roztvodů a tak dále a tak dále ? Jenom spojka s ložiskem na takovýhle auto přijde na 15 tisíc. Myslíte že fyzikální vlastností VW Sharan a spol. je to že se mu neopotřebovávají tlumiče a nesjíždějí gumy a tak dále a tak dále ? Jenom na gumách je to dvacítka ani nevíte jak. Mně tech 85 tisíc nepřijde nic extrémně mimořádného u aut této kategorie. Samozřejmě zoufalec bu...
Souhlas, až na tu DPH. Je 19% a ne 22%.... Sice detail, ale při 85 tKč je to peníz Jelikož jde o benzínovou motorizaci, tak se té sumě nedivím. Jde např. koupit P 605 3,0 V6 za 20 tkč, když necháte udělat rozvody tak cenu minimálně zdvojnásobíte, něco do oleje, brzd, gum atd a jste klidně celkově na 100k... No a koupit třeba naftové auto s oddělaným setrvačníkem , tak se taky nemusíte doplatit.... Známý nechával dělat loni na Vánoce velký servis na VW Passat TDI 96 kW bratru za 65 tkč.. Proč ne, dobře ho potom prodal....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 12:02, RE: Auto a oprava
anonym napsal:
Pane Mufíku, z kolika metrů jste spadl na hlavu ?

On někdo v bazarech prodáva auta se 100 % stavem tlumičů, spojek, pneumatik , roztvodů a tak dále a tak dále ? Jenom spojka s ložiskem na takovýhle auto přijde na 15 tisíc. Myslíte že fyzikální vlastností VW Sharan a spol. je to že se mu neopotřebovávají tlumiče a nesjíždějí gumy a tak dále a tak dále ? Jenom na gumách je to dvacítka ani nevíte jak. Mně tech 85 tisíc nepřijde nic extrémně mimořádného u aut této kategorie. Samozřejmě zoufalec bu...
Na hlavu jsem opravdu nespadl, ale ten, kdo psal recenzi podaval castku 85 tis jako za opravu. Pokud tedy mluvime o tlumicich, pneu a dejme tomu i to destickach a kotoucich tak pak to neni cena za opravu, ale za klasicky spotrebni material. Nevim jake pneu kupujete, ale nemyslim si, ze vetsina aut potrebuje gumy za 20 tis. To mate 5 tis za kus a uz okolo 2 tis za kus se daji sehnat pekne Continentalky. 5 tis date za gumu vcetne alu kola vetsinou. Jinak asi nejsem jediny, kdo se divi cene za servis 85 tis. Nikdy jsem nemel v okoli nikoho, kdo by po koupi dal vic jak 50 tis a kor pokud se bavime o aute, ktere stalo nejakych 150 tis. Jen si myslim, ze majitel trosku podcenil stav auta, a nebo se ta castka 85 tis sklada z novych letnich a zimnich pneu, tlumicu, desticek, rozvodu, vyfuku atd a pak vetsina z toho se dala poznat uz v bazaru a pripravit se na to, protoze to je spotrebni material. Ale jezdit s autem do znackoveho servisu pokud mluvime o 7 let starem aute me prijde moc. Ano na Hyundaie tady asi nebude tolik druhovyroby jako na VW, ale urcite kotouce, desticky, olej, rozvody to vse se da koupit treba v Auto Kelly, a pokud ot neni rada Starline tak to neni tak spatne. Ale 85 tis me prijde opravdu moc vzhledem k cene a znace auta. Kdyby rekl, koupil Mercedes nebo Lexus za 150 a dal 85 tis do servisu tak se tolik nedivim.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 12:09, Pane, nevím . .
anonym napsal:
Pane Mufíku, z kolika metrů jste spadl na hlavu ?

On někdo v bazarech prodáva auta se 100 % stavem tlumičů, spojek, pneumatik , roztvodů a tak dále a tak dále ? Jenom spojka s ložiskem na takovýhle auto přijde na 15 tisíc. Myslíte že fyzikální vlastností VW Sharan a spol. je to že se mu neopotřebovávají tlumiče a nesjíždějí gumy a tak dále a tak dále ? Jenom na gumách je to dvacítka ani nevíte jak. Mně tech 85 tisíc nepřijde nic extrémně mimořádného u aut této kategorie. Samozřejmě zoufalec bu...
. . kolik jste zvyklý vy platit v servisu, ale 85000 za běžný servis ? A na jakých že to jezdí to auto pneumatikách ? Běžné "patnáctky" stojí okolo 2500 s daní a montáží zdarma.

Takže, pokud si pán koupil šrot(což u téhle značky děláte i při nákupu nového vozu) s ojetým obudít a zasmrádlou spojkou, pak ano, ale nějak to tam nepíše.

Moje zkušenost s Lantrou byla takováto - čidlo otáčkoměru motoru 8000 bez té vaší daně, oprava při vyšších otáčkách se projevujícího pískotu motoru 26000 a oprava serva 10000. Jsou to ceny cca 10 let dozadu na voze s 75000km koupeném do firmy jako nové a dáváme to tu s kolegou do kupy z paměti, takže chybka je možná. Jo a perlička, auto vydrželo celou záruku jezdit bez servisu asi tři měsíce v kuse, jinak se na něm pořád něco sr..o a sr..o a sr..o.

Na VW koupíte půl auta v replice a druhou na šrotovišti. Navíc, pokud si nekoupíte nějakou levou, zvláště to původní TDI s 66 je držák na roky a roky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 12:22, RE: bože, proč mě trestáš???
anonym napsal:
Souhlas, koupit v ČR auto bez s.knížky(a někdy i s ní) je risk velkého kalibru. To co se zde děje lze jednoduše nazvat "balkán".
Mně teda dost trhá žíly rétorika špatní bazarníci- skvělí zákazníci.

Sakra - kdyby nechodilo do bazarů tolik lidí naddržených si koupit auto na jehož provoz fakticky ani nemaj, tak by nikdy nebylo tolik podvodů.

Odrazem je zde mnohokrát opakovaná rétorika drahé značkové servisy - v tom Německu ale jezdí 80 % motoristů do značkových servisů - neznačkových je tam relativně málo. Prostě tam lidi mají dost peněž.

Tady totiž dokonale platí úsloví že Čechům není nikdy nic dost dobrý (a proto nic neměli). Každej trouba musí mít turbodýzla střední třídy v plný palbě a nemí to mít najeto víc jako 100 tisíc a nesmí to stát víc než 200 tisíc ( i když nový to stálo třeba 800). Pak se nedivte, že tuhle poptávku vyplňují všelijaká áčka se stočenými tacháči a ten kdo to bude dělat poctivě bude za troubu. Z toho těžko vede cesta přes nějakou ČOI a zákony, ale přes to že lidi budou mít dost peněz a dostatek nadhledu a svéprávnosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 12:26, RE: Auto a oprava
mufik.martin napsal:
Na hlavu jsem opravdu nespadl, ale ten, kdo psal recenzi podaval castku 85 tis jako za opravu. Pokud tedy mluvime o tlumicich, pneu a dejme tomu i to destickach a kotoucich tak pak to neni cena za opravu, ale za klasicky spotrebni material. Nevim jake pneu kupujete, ale nemyslim si, ze vetsina aut potrebuje gumy za 20 tis. To mate 5 tis za kus a uz okolo 2 tis za kus se daji sehnat pekne Continentalky. 5 tis date za gumu vcetne alu kola vetsinou. Jinak asi nejsem jediny, kdo se divi cene za serv...
"Pokud tedy mluvime o tlumicich, pneu a dejme tomu i to destickach a kotoucich tak pak to neni cena za opravu, ale za klasicky spotrebni material"

Jenomže tohleto patrně pisatel (a řada jiných lidí) nerozlišuje.


"ale urcite kotouce, desticky, olej, rozvody to vse se da koupit treba v Auto Kelly, "

Jistě - kolik lidí z populace tohle ví ? A i kdyby, né každý má čas někde něco shánět, respektive né každý tomu rozumí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 13:19,
no, myslel jsem si, že mám provoz Voyagera drahý, ale jak vidím, tak to není tak hrozné. Za 3 roky provozu jsem na servisu , včetně běžných věcí jako olej, brzdové kotouče atd... utratil cca 50 tisíc kč. Najel jsem 50 tis. km. Je to r.v. 99, průměrná spotřeba 8,5 l nafty. Jinak kdysi jsem byl s renaultem také dvakrát ve značkovém servisu a od té doby už nikdy. Skutečnou závadu nenašli a opravili to co opravu nepotřebovalo.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 13:58, RE: Auto a oprava
anonym napsal:
Pane Mufíku, z kolika metrů jste spadl na hlavu ?

On někdo v bazarech prodáva auta se 100 % stavem tlumičů, spojek, pneumatik , roztvodů a tak dále a tak dále ? Jenom spojka s ložiskem na takovýhle auto přijde na 15 tisíc. Myslíte že fyzikální vlastností VW Sharan a spol. je to že se mu neopotřebovávají tlumiče a nesjíždějí gumy a tak dále a tak dále ? Jenom na gumách je to dvacítka ani nevíte jak. Mně tech 85 tisíc nepřijde nic extrémně mimořádného u aut této kategorie. Samozřejmě zoufalec bu...
Mno, prodava, ale chce to hledat. Ja jsem koupil polovinou nenavidenou a polovinou zboznovanou oktavku, cerstve privezenou z reichu, jasna minulost, co mi rekl bazarnik (bazar pri ofic. dealerovi) sedelo. Mela najeto 89tkm....kdo zna VW group vi, ze pri 90tkm se dela velka garancka (brzdy, rozvody,filtry, naplne), takze jsem pocital s tim, ze me to bude cekat. Jenze jsem otevrek kapotu a hle, filtry nove, naplne nove, brzdy 4xkotouce a desticky nove atd.

Takze vubec neni pravda, ze se neda koupit auto, ktere je po servisu. Jen to chce trpelivost pri hledani. Ja hledal intenzivne 3 mesice.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 14:37, RE: Swan - Tak tomu říkám úlet
anonym napsal:
Ne nadarmo se říká, že nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.
Hnůjdaj je skvělý asi do té doby, než zkončí záruka, koupit ho v bazaru je sebevražda s 95% šancí na solidní prodělek. Osobně nechápu.

Rád bych se také dozvěděl co bylo za tě 85 měněno ? Vše ? :)

Osobně bych raději připlatil a koupil nějaký vůz koncernu VW. Pokud nekoupíte "stočený kus", máte reálnou šanci spokojeně jezdit až do 350000 km(os. zkušenost s modelem Sharan, jenž se mi dostal v 250000 na půl roku do ruky...
Jooo ty mě bavíš, to že si někdo koupí zjevně kšunt, kus kterej někdo dojebal neznamená, že celá automobilka nestojí za nic.. Na rozdíl od teba naštěstí znám i jiný auta než je VW a vím jak na tom se spolehlivostí jsou. Ale já zapoměl, vy co máte VW jste nadlidi a vaše auta jsou nadauta, ne který nic nemá. Už se tomu musím smát, a přitom ty vaše passaty s hliníkovýma nápravama, váhy vzduchu, turba atd., to je kvalitka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 15:19, RE: Swan - Tak tomu říkám úlet
anonym napsal:
Swane - to není žádný Hnůjday , ale solidní auto. Mám už druhého Hyundaie a bez problémoví oba. Třetí bude opět Hyundai ! Je vněm vše a bez žádných příplatku za to i ono ..Německou šunku bych já nikdy nekoupil. Jsou to zgerby dobře zabalené a všechny předražené. Ano nejsme tak bohatí abychom kupovali předražené věci !
Á, pán je odborník. Německou šunku - Mercedes, BMW nebo nedej bože Porsche by určitě nechtěl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 15:24, RE: Auto a oprava
anonym napsal:
Pane Mufíku, z kolika metrů jste spadl na hlavu ?

On někdo v bazarech prodáva auta se 100 % stavem tlumičů, spojek, pneumatik , roztvodů a tak dále a tak dále ? Jenom spojka s ložiskem na takovýhle auto přijde na 15 tisíc. Myslíte že fyzikální vlastností VW Sharan a spol. je to že se mu neopotřebovávají tlumiče a nesjíždějí gumy a tak dále a tak dále ? Jenom na gumách je to dvacítka ani nevíte jak. Mně tech 85 tisíc nepřijde nic extrémně mimořádného u aut této kategorie. Samozřejmě zoufalec bu...
Dvacítka za gumy? Kupujete závodní speciály nebo co? Co takhle Goodyear Hydragrip za 2000/ks? A není to rozměr na feldu, ale Mondeo z roku 2001.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 15:27, RE: Swan - Tak tomu říkám úlet
anonym napsal:
Jooo ty mě bavíš, to že si někdo koupí zjevně kšunt, kus kterej někdo dojebal neznamená, že celá automobilka nestojí za nic.. Na rozdíl od teba naštěstí znám i jiný auta než je VW a vím jak na tom se spolehlivostí jsou. Ale já zapoměl, vy co máte VW jste nadlidi a vaše auta jsou nadauta, ne který nic nemá. Už se tomu musím smát, a přitom ty vaše passaty s hliníkovýma nápravama, váhy vzduchu, turba atd., to je kvalitka
Nevim. Základním problémem tohoto vozu je také fakt, že je zde opravdu málo rozšířen. U aut dělám už nějaký čas a kdyby mě někdo v noci vzbudil a chtěl po mně vědět, co že je to za Hyundai, opravdu bych nevěděl a myslim si, že ne jen já. Osobně nechápu, proč si lidé kupují takévé "exoty" na které opravdu nejsou díly nejen v druhovýrobě, ale ani dealer je tutově nebude mít většinu skladem. Tythle auta jsem viděl třeba v Řecku, ale u nás ne. Přitom mnoho evropských a japonských značek dělá slušná MPV a k nim můžem přičíst třeba i toho Voyagera, který ve své poslední generaci se zážehovým V6 3,3 litru vcelku funguje (nesmí to být grand s pohonem 4x4 , případně s manuálem). Další problém je, že někdo kupuje auto a vůbec tomu nerozumí. Bez zkušeného mechanika je prostě koupě ojetiny vždy rizikem a stupňuje se podle stáří, najetých km a hlavně složitosti auta. V tomto případě je to kombinace všeho plus naprosté smůly na daný kus. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 15:28, RE: Auto a oprava
anonym napsal:
"Pokud tedy mluvime o tlumicich, pneu a dejme tomu i to destickach a kotoucich tak pak to neni cena za opravu, ale za klasicky spotrebni material"

Jenomže tohleto patrně pisatel (a řada jiných lidí) nerozlišuje.


"ale urcite kotouce, desticky, olej, rozvody to vse se da koupit treba v Auto Kelly, "

Jistě - kolik lidí z populace tohle ví ? A i kdyby, né každý má čas někde něco shánět, respektive né každý tomu rozumí.
Samozrejmne, ze kazdy nevi, ze se da nakupovat druhovyroba a kde a jaky typ dilu atd, ale napriklad mechanik, co dela na aute me nakupuje z Auto Kelly, takze se nestaram o nakup dilu, vse zaridi on, akorat to nechce kupovat vylozene t nejlevnejsi rady typu starline kdy vsechny dily stoji tisice a starline ma "to same" za par set
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 15:55, RE: Auto a oprava
mufik.martin napsal:
Samozrejmne, ze kazdy nevi, ze se da nakupovat druhovyroba a kde a jaky typ dilu atd, ale napriklad mechanik, co dela na aute me nakupuje z Auto Kelly, takze se nestaram o nakup dilu, vse zaridi on, akorat to nechce kupovat vylozene t nejlevnejsi rady typu starline kdy vsechny dily stoji tisice a starline ma "to same" za par set
Zase koncern VW, su aj iné spoľahlivejšie autá za nižšiu cenu a dajú Vám určite viac ako len mať na kapote VW a patriť do "československej elity VWolkswagenmaniakov". Zvláštna to skupina ľudí, myslia si že majú ako tu jeden spomenul nad auta a sú nad ľudia, ktorý majú vždy svoju pravdu. Nič iné len koncern VW a koncern VW a koncern VW ostatné stojí za ho.......Ale nevadi, vďaka takým sú ostatné autá od iných automobiliek lacnejšie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 18:17, jirka
Nevím,co se vám na té ceně nezdá.Pán si koupil starší,velké auto se slušnou výbavou a dal ho do top stavu a dá se očekávat ,že další investice budou zase jen ty běžné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 18:46, RE: bože, proč mě trestáš???
anonym napsal:
Mně teda dost trhá žíly rétorika špatní bazarníci- skvělí zákazníci.

Sakra - kdyby nechodilo do bazarů tolik lidí naddržených si koupit auto na jehož provoz fakticky ani nemaj, tak by nikdy nebylo tolik podvodů.

Odrazem je zde mnohokrát opakovaná rétorika drahé značkové servisy - v tom Německu ale jezdí 80 % motoristů do značkových servisů - neznačkových je tam relativně málo. Prostě tam lidi mají dost peněž.

Tady totiž dokonale platí úsloví že Čechům není nikdy nic dost dobrý (a proto nic...
S tim Nemeckem je to trosku jinak. To neni o tom, ze tam maji lide "dost penez", coz jednak neni pravda a jednak Nemci jsou extremne setrivy (vice nez Cesi).
Duvod proc jezdi Nemci do znackovych servisu je ten, ze za
a) v Nemecku je draha prace, takze rozdil mezi znackou a neznackou neni tak zasadni

b) v Nemecku jsou znackove servisy vetsinou poctive a tudiz v prepoctu na koruny levnejsi nez v CR. Dat v CR auto do znackoveho servisu je hodne velky risk a je mnohem bezpecnejsi jit do overeneho servisu neznackoveho.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 20:45, RE: Auto a oprava
mufik.martin napsal:
Kdyz spocitame cenu opravy auta a cenu auta pri nakupu tak jsem na 260 tis a to uz se dalo sehnat neco velmi slusneho at Zafira, nebo neco z trojlistku Sharan, Galaxy, Alhambra. Nevim mohl se rozepsat co menili za 85 tis, ale mel si nejdrive nechat udelat predbeznou prohlidku, nebo nechat alespon predbezne spocitat cenu. Jinak spousta veci se da koupit v druhovyrobe. Rozvody, desticky, kotouce, filtry, olej to vse maji znackove servisy pekne drahe a da se to sehnat levneji.
No Mufiku, s cenou mas pravdu, ale za tyto penize je trojlistek Alhambra, Sharan, Galaxy asi nejhorsi mozna varianta. Bude to auto kolem 2OO tis. najetych kilometru zrale na vymenu hromady dilu. O poruchovosti tohoto trojlistku se nebudu radeji ani vyjadrovat, vysledky z Nemecka i jinych statu jsou dostatecne znamy...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 20:58, RE: bože, proč mě trestáš???
anonym napsal:
S tim Nemeckem je to trosku jinak. To neni o tom, ze tam maji lide "dost penez", coz jednak neni pravda a jednak Nemci jsou extremne setrivy (vice nez Cesi).
Duvod proc jezdi Nemci do znackovych servisu je ten, ze za
a) v Nemecku je draha prace, takze rozdil mezi znackou a neznackou neni tak zasadni

b) v Nemecku jsou znackove servisy vetsinou poctive a tudiz v prepoctu na koruny levnejsi nez v CR. Dat v CR auto do znackoveho servisu je hodne velky risk a je mnohem bezpecnejsi jit do overeneho ...
Recenzent píše, že při provozu na LPG strčí do kapsy kdejakého naftaře, nebo jak to psal. Je vidět, že asi neumí počítat. Nafta stojí cca. 30,-Kč/l a LPG stojí u nás průměrně 14,5,-Kč/l Při spotřebě 5,5 (například TDI) je to na 100km 165,-Kč. Majitel Hyundaye udává spotřebu 13l, což dělá 188,5,-Kč na 100km. Chápu, že mohou být drobné odchylky v cenách LPG i nafty, ale zase ne takové. Sám jezdím na LPG a vím, že se vyplatí, když to jezdí tak do 10l/100km, pak už to není zase taková úspora.

Jo a pro pisálka, co píše, že i "Micubiši" potřebuje cca. po 140 000km výměnu synchronů v převodovce bych chtěl vzkázat: Asi jsi nikdy neměl Mitsubishi a je to poznat podle toho, že ani nevíš jak se to píše (debile) když píšeš takové bláboly. Mám třetí Micinu a nikdy jsem nezaznamenal podobné nesmysly. Jediná převodovka, která stála v Mitsubishi za prd byly ta od Renaultu (Carisma 1,6, Space Star 1,3 a 1,6) Jinak řazení u Mitsubishi patří k těm lepším a málo aut se s ním může rovnat. Toto se bohužel nedá říct o podvozku( Je vidět, že sem píše spousta lidí, kteří někde něco slyší od Vency v hospodě a vědí prd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 21:06, RE: bože, proč mě trestáš???
Šakal napsal:
Recenzent píše, že při provozu na LPG strčí do kapsy kdejakého naftaře, nebo jak to psal. Je vidět, že asi neumí počítat. Nafta stojí cca. 30,-Kč/l a LPG stojí u nás průměrně 14,5,-Kč/l Při spotřebě 5,5 (například TDI) je to na 100km 165,-Kč. Majitel Hyundaye udává spotřebu 13l, což dělá 188,5,-Kč na 100km. Chápu, že mohou být drobné odchylky v cenách LPG i nafty, ale zase ne takové. Sám jezdím na LPG a vím, že se vyplatí, když to jezdí tak do 10l/100km, pak už to není zase taková úspora....
Ano mohu potvrdit, že řazení u vozů Mitsubishi patří skutečně k těm lepším. Je to dáno tím, že řazení využívá systém lanovodů,takže řazení je velmi snadné a přesné. Špatně fungující řazení u těchto vozů má většinou za následek velmi neštrné zacházení, případně nehoda a neodborná oprava. Servisoval jsem spoustu vozů s nájezdem hodně přes 200tkm a nebyly zazanmenány výrazné problémy s řazením.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.