0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai Trajet (první návštěva servisu za 85 000 Kč)

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 21:44, RE: Auto a oprava
mufik.martin napsal:
Kdyz spocitame cenu opravy auta a cenu auta pri nakupu tak jsem na 260 tis a to uz se dalo sehnat neco velmi slusneho at Zafira, nebo neco z trojlistku Sharan, Galaxy, Alhambra. Nevim mohl se rozepsat co menili za 85 tis, ale mel si nejdrive nechat udelat predbeznou prohlidku, nebo nechat alespon predbezne spocitat cenu. Jinak spousta veci se da koupit v druhovyrobe. Rozvody, desticky, kotouce, filtry, olej to vse maji znackove servisy pekne drahe a da se to sehnat levneji.
Najde se někdy nějaká diskuse, do které nenacpeš ta svoje "moudra"?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 21:59, RE: Auto a oprava
anonym napsal:
Najde se někdy nějaká diskuse, do které nenacpeš ta svoje "moudra"?
No, někdy jsou lepší moudra, co mají hlavu a patu, než sem psát nesmysly, které nemají žádné opodstatnění. Diskutovat zde může každý a pokud se Ti to nelíbí učitě se najou jiné diskuze, kde Tě rádi "uvidí"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 22:05, RE: Auto a oprava
anonym napsal:
No, někdy jsou lepší moudra, co mají hlavu a patu, než sem psát nesmysly, které nemají žádné opodstatnění. Diskutovat zde může každý a pokud se Ti to nelíbí učitě se najou jiné diskuze, kde Tě rádi "uvidí"
Tak, tak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 22:24, RE: bože, proč mě trestáš???
anonym napsal:
krotit byste se měli proto, že to patří ke kultuře projevu. nebo běžně lidem říkáte do očí, že jsou debilové? třeba svému šéfovi, manželce, kamarádům?já myslím, že ne, ale proč nevyužít anonymity internetu,že? mimochodem, debil je diagnóza a jedinec s touto diagnózou by si auto nekoupil minimálně proto, že je zbaven svéprávnosti. a teď pryž od OT. recenzent psal něco o úpravach karosérie, takže zřejmě koupil bouračku deklarovanou jako nehavarované vozidlo. to, že pak odchází některé věci dříve d...
výborný. Tobě vadí že pána tady někdo označuje jako debila, což jsem schopen pochopit, i když o jeho svéprávnosti vzhledem k uvednému článku dost pochybuji. Ale o tom už asi nemá smysl psát. Mě ale zrovna tak zaráží na tobě, že bez jakéhokoliv reálného podkladu (kromě toho že pán se zmínil o úpravách laku karosérií) učiníš závěr že prodávající (bazar) spáchal podvod. A to jen proto, že pán vysázel nepochopitelně v servisu Kč 85.000,- za rozvody. Osobně se pohybuji kolem aut dlouho a jen pro příklad: můj kamarád je přijmací technik ve značkovém servisu FORD a VOLVO. Je placen dle toho, jaký má v tom měsíci obrat, a dostal pokyn přímo od majitele firmy, aby se na každém autě při příjmu snažil najít co nejvíce závad a vnutit tak zákazníkovi co největší rozsah opravy. Jsou mi známi ceny v Hyundaii a je dle mého názoru velmi pravděpodobné, že i toto byl tento případ. Dovedu si představi v jakém stavu asi Trajet mohl být, po 7 letech používání.Ale pán ho koupil za 85tisíc, tak se asi dalo očekávat,že nebude ve 100% stavu ne?
Zkus se nad tím nejdříve zamyslet, než začneš soudit a hodnotit kamaráde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 22:25, RE: bože, proč mě trestáš???
anonym napsal:
výborný. Tobě vadí že pána tady někdo označuje jako debila, což jsem schopen pochopit, i když o jeho svéprávnosti vzhledem k uvednému článku dost pochybuji. Ale o tom už asi nemá smysl psát. Mě ale zrovna tak zaráží na tobě, že bez jakéhokoliv reálného podkladu (kromě toho že pán se zmínil o úpravách laku karosérií) učiníš závěr že prodávající (bazar) spáchal podvod. A to jen proto, že pán vysázel nepochopitelně v servisu Kč 85.000,- za rozvody. Osobně se pohybuji kolem aut dlouho a jen pro přík...
jen dodatek-že vysázel 85tisíc za rozvody, to jsem napsat nechtěl - prostě vysázel 85tisíc za nám neznámé opravy.Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 22:30, RE: bože, proč mě trestáš???
anonym napsal:
S tim Nemeckem je to trosku jinak. To neni o tom, ze tam maji lide "dost penez", coz jednak neni pravda a jednak Nemci jsou extremne setrivy (vice nez Cesi).
Duvod proc jezdi Nemci do znackovych servisu je ten, ze za
a) v Nemecku je draha prace, takze rozdil mezi znackou a neznackou neni tak zasadni

b) v Nemecku jsou znackove servisy vetsinou poctive a tudiz v prepoctu na koruny levnejsi nez v CR. Dat v CR auto do znackoveho servisu je hodne velky risk a je mnohem bezpecnejsi jit do overeneho ...
co se týče těch značkových servisů v SRN, mám trošku jiné zkušenosti. Mnohokrát jsem si všimnul, že majitel auta jezdí do značkového servisu pouze po dobu platnosti záruky. Když tato uplyne, rád využije služeb neznačkového servisu, který mu v naprosté většině poskytne stejné služby za mnohem nižší ceny. To že je v SRN drahá práce samozřejmě pravda je, ale že je minimální rozdíl mezi značkovým a neznačkovým servisem, to pravda bohužel není. Je to stejné jako u nás, naprosto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 22:31, RE: Auto a oprava
anonym napsal:
Pane Mufíku, z kolika metrů jste spadl na hlavu ?

On někdo v bazarech prodáva auta se 100 % stavem tlumičů, spojek, pneumatik , roztvodů a tak dále a tak dále ? Jenom spojka s ložiskem na takovýhle auto přijde na 15 tisíc. Myslíte že fyzikální vlastností VW Sharan a spol. je to že se mu neopotřebovávají tlumiče a nesjíždějí gumy a tak dále a tak dále ? Jenom na gumách je to dvacítka ani nevíte jak. Mně tech 85 tisíc nepřijde nic extrémně mimořádného u aut této kategorie. Samozřejmě zoufalec bu...
Pro naprosté laiky - DPH už pár let není 22% nýbrž 19% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 22:38, RE: bože, proč mě trestáš???
anonym napsal:
S tim Nemeckem je to trosku jinak. To neni o tom, ze tam maji lide "dost penez", coz jednak neni pravda a jednak Nemci jsou extremne setrivy (vice nez Cesi).
Duvod proc jezdi Nemci do znackovych servisu je ten, ze za
a) v Nemecku je draha prace, takze rozdil mezi znackou a neznackou neni tak zasadni

b) v Nemecku jsou znackove servisy vetsinou poctive a tudiz v prepoctu na koruny levnejsi nez v CR. Dat v CR auto do znackoveho servisu je hodne velky risk a je mnohem bezpecnejsi jit do overeneho ...
Jestli si myslite, ze jsou Nemci sporivi, tak prijedte sem do UK a uvidite, co to znamena mit prachy a setrit :) myslim to vazne. Mit cech stejnou vyplatu a stejne ceny jako jsou tady tak si zije docela slusne. Jinak souhlasim, ze trojlistek Alhambra, Galaxy a Sharan na cene 250 tis po faceliftu teprve zacinaji, takze jsou to ty vice ojete kousky, ale treba takova Zafira by nebyla spatna volba a nebo starsi model trojlistku bez faceliftu. Jinak pro Sakala s tou spotrebou MPV nemuzes porovnavat spotrebu TDI 5.5 litru, tu ma octavia, ale podle me auto jako veliksoti Trajetu by asi nejelo s takovou spotrebou, nebo je to taky realne? Jinak tech 13L kombinovane je trosku vyssi, cekal bych tak 11, ale i tak v prepoct je to akceptovatelna spotreba. Problem bude v tom, ze LPG bude zrejmne s centralnim smesovacem, ktery preci jen 1 - 2 litry prida. Primovstrik je drazsi na prestavbu, ale spotreba i vykon jsou "temer" nezmeneny.Jinak omlouvam se panu "ANONYMovi", ze mu vadi, ze sem pisu, ale nikdo ho nenuti sem chodit a cist to. Je to verejna diskuze a snad tady mame uz demokracii :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 23:09, klasika
anonym napsal:
jen dodatek-že vysázel 85tisíc za rozvody, to jsem napsat nechtěl - prostě vysázel 85tisíc za nám neznámé opravy.Díky
85000Kč je fakt hodně ale v origoš servise se dosáhne této částky rychle. Já si raději koupím japonce ale i toho pořádně prohlédnu, protože každé auto může mít hrozný stav a mám pokoj...Např. u japonců jsem vždy ještě měl původní tlumiče v perfektním stavu! Jinak co doporučit :

1.zkontrolovat v servisu před koupí
2. nechat si ve smlouvě vypsat podrobně skutečný stav auta
3.snažit se uplatnit reklamaci při zatajení

ale tohle by měl asi vědět každý............Náhodou Mitsubishi, Honda a Toyota používá řazení pomocí táhel a to je fakt boma! Jo a nafta vyjde lépe než LPG..díky menší spotřebě a oproti benzínu je o 1kč levnější teda někdy :) Libor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.07.2007 13:47, Nafta vs. LPG
anonym napsal:
85000Kč je fakt hodně ale v origoš servise se dosáhne této částky rychle. Já si raději koupím japonce ale i toho pořádně prohlédnu, protože každé auto může mít hrozný stav a mám pokoj...Např. u japonců jsem vždy ještě měl původní tlumiče v perfektním stavu! Jinak co doporučit :

1.zkontrolovat v servisu před koupí
2. nechat si ve smlouvě vypsat podrobně skutečný stav auta
3.snažit se uplatnit reklamaci při zatajení

ale tohle by měl asi vědět každý............Náhodou Mitsubishi, Honda a Toyota ...
Nemyslim ze by nafta vysla levneji nez LPG.
Mam v praci dva kolegy jeden ma Pasata 1.9 TDI a druhy 2.5 TDI. Ten slabsi je prvni majitel a stejne da za opravy 50 TCZK rocne BEZNE. (Prazsky silnice diky tezkymu naftovymu motoru znici tlumice spolehlive). Ten druhej nebozak je 2hy majitel a prvni to zrejme moc nesetril, pac se mu na tom co chvili neco vysere, takze jen hleda jak by to za rozumny peniz prodal.

Nemyslim ze je to problem nafty vseobecne, ale proste nafta se oplati na dlouhy cesty po dalnici, ale i tam je ten plyn levnejsi (ovsem ano, musim co 300 km tankovat, kdyz mam tu plyn. nadrz misto rezervy).

Pan muze bejt rad za plyn. V Nafte, to aby zacal sporit na turbo,na vahu vzduchu, na predni poloosu....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.07.2007 14:53, RE: Auto a oprava
mufik.martin napsal:
Kdyz spocitame cenu opravy auta a cenu auta pri nakupu tak jsem na 260 tis a to uz se dalo sehnat neco velmi slusneho at Zafira, nebo neco z trojlistku Sharan, Galaxy, Alhambra. Nevim mohl se rozepsat co menili za 85 tis, ale mel si nejdrive nechat udelat predbeznou prohlidku, nebo nechat alespon predbezne spocitat cenu. Jinak spousta veci se da koupit v druhovyrobe. Rozvody, desticky, kotouce, filtry, olej to vse maji znackove servisy pekne drahe a da se to sehnat levneji.
moje řeč, nákup za hubičku a marže 300% - Pro mě značkový servis = zlodějina ! Do autorizovaného servisu jde dle mého názoru člověk buď s úplně novým autem, aby neztratil záruku, někdo, kdo má zbytečný peníze nebo pokud to půjde z pojistky a účet zaplatí pojišťovna
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.07.2007 22:10, RE: Nafta vs LPG
anonym napsal:
moje řeč, nákup za hubičku a marže 300% - Pro mě značkový servis = zlodějina ! Do autorizovaného servisu jde dle mého názoru člověk buď s úplně novým autem, aby neztratil záruku, někdo, kdo má zbytečný peníze nebo pokud to půjde z pojistky a účet zaplatí pojišťovna
Tak ještě jednou:
Škoda Octavia 1,9 TDI spotřeba 5,5l/100km nafta 29,5,-/L 1 km = 1,62
Škoda Octavia 2.0i spotřeba 9l LPG/100km LPG 13,5/l 1km= 1,21 (Trochu jsem zafandil TDIčku, protože jsem ho měl a za 5,5 jsem musel jezdit celkem economy, jsem z podhorského terénu a tak je to znát, když jsem se chtěl svézt, tak to bylo přes 6l.)
Toto jsou nevyvratitelná fakta, kdo má LPG, tak ví, že v dnešní době se sekvenční systémy LPG chovají naprosto spolehlivě a náklady na revize jsou zanedbatelné. Vycházel jsem z cen, které jsou tady u nás (Pardubický kraj) a to dnes tj. 3.7.2007 Osobně najezdím ročně cca. 35 000km a LPG se mi vrátí tak za 10 měsíců, takže proč ne. Nikomu to nevnucuji, jen dávám přesné informace, každý nechť se rozhodne sám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 21.04.2008 14:38, RE: bože, proč mě trestáš???
anonym napsal:
No urážet by se nemělo. Ale pokud kupuju ojeté auto v ČR, tak s levárnou předem počítám. A zůstane to tak ještě dlouho. To si pište. Osobně bych auto nad 150 tis bez servisky nekoupil.
No a ta serviska ti dá co jako, kus papíru, takych servisek si dneska můžeš sehnat a razítko ti tam dá každý druhy mamlas. V tom to není.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.