Středa 05.12.2012 00:07,
rada
Hele u novýho se pro velké nájezdy dá ještě nafta pochopit (pokud si dá někdo tu práci s počítáním), ale u ojetiny tomu taky nerozumím. Dnes jsem byl vezen Superbem II s nějakým TDI (nevím obsah) a jediné, c jsem si pochvaloval bylo místo vzadu, ale akustický projev nehodný auta této třídy, stejně jako nějaké rezonanční pásmo v určitých otáčkách.
No a pak přijde na přetřes spotřeba a srovnávají se jabka s hruškama. Srovnávejte stejně výkonná provedení ve stených vozech. Tady napíšete 4 ltr/100, což není běžná dlouhodobá spotřeba auta střední třídy, ale nějakého tenisáku.
Konkrétně s C-čkem 220 CDI jsem byl kdysi na služebce, ale už si vzpomenu na zvláštní řešení parkovací brzdy a nešťastně řešenou zpátečku, kdy při razantnějším zařazení jedničky se kolegyni občas podařilo tam šoupnout R.
Taky si vzpomínám, že plynový pedál byla obrovská lopata trčící z podlahy a motor mi tehdy nepřišlo žádný dělo, ale to jsou opravdu letmé vzpomínky. Poruchy se ke mě z našeho tehdejího autoparku nedonesly, ale co se týká pohodlí, tak mi to tehdy přišo jako dost kočár.
Jestli chcete MB, tak rozdíl nákladů na spotřebu by nemusela být vůbec významná položka, abyste ji řešil. Pokud se chcete povozit a šup dál, tak monžná, ale na delší provoz bych si ojetou naftu rozmyslel, pokud to není profláklé TDi, kde už se dnes díly málem válí po škarpách.
reagovat