Sám vlastním w221 320cdi koupeno jako starší s nájezdem 180tis dnes 220 tis tedy asi za rok ježdění,podvozek airmatic a všeobecně vzduchový podvozek poskytuje komfort o kterém běžný řidič nemá ani páru,mluvím z vlastní zkušenosti je mi 52 let a skoro celý život jsem jezdil za prací tj.ročne od 30 do 50tis.Vždy jsem si kupoval vozy premiové,jsou konstruovány na větší proběhy kilometru,jen párkrat byla koupě noveho vozu na nátlak manželky at se v tom ,,neštourám,,poslední škoda octavia 3gen.Nejhorší šrot co jsem kdy měl ,prodán po 2letech a 8 mesícich a nájezdu 65 tis,pro totální nekvalitu a nespolehlivost.Cena oprav přesáhla 120tis kč.Koncernové vozy obecně velmi nekvalitní!!!!Vrátím se však MB jen pro informaci, že je lepší podvozek s ABC než airmatic
,ano je, ale je to počítačem řízený airmatic
,
).A že někomu lehce poklesne ano je to pravda,airmatic pracuje docela s velkým tlakem vzduchu,a pokud vypnete motor a vystoupíte tak ho sníží,pokud zamknete sníží ještě vic,šetří tim celé tlumení.Samozřejmě každy vůz ma poruchy i MB a ceny servisu?Já jezdím do značkového,drobnou udržbu si udělám sám ale starat se o 7G tronic za 7000,- někde v kůlně a s kecama jak to uměj,to radši originál servis kde vše udělají podle postupu a se vším co k tomu patří za 8000,- a dokladem a zápisem do SK.Moje rada MB v naftě ano benzín ano ale nééé motor 350 benzín,na foru MB mnoho problemu,jinak svůj MB jsem hledal rok než jsem našel ten co k němu mám důvěru.