0
zpět
 

diskuze k tématu: Vyplatí se ojetý Mercedes-Benz S za 600 tisíc korun?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Pátek 11.11.2016 14:35, RE: RE
Reno napsal:
Pavlik napsal:
sheogorath napsal:
No muze klidne i doma v garazi, staci nakoupit pripravky, diagnostiku a nacist serv. manualy
Specialistů na mercedesy je poměrně dost, takže hrozby "výhradně autorizovaného servisu" bych se nebál.
Obzvlášť, když brněnský Hošek dával pokažené 7G Tronic převodovky do Blučiny, kde je uměli poměrně jednoduše opravit:)Jako na každé auto, i na Mercedes existují specialisti mimo autorizovaný servis a nezřídka budou umět víc, než origo:)


Mě by docela zajímalo, zda ještě platí doporučení německých soudruhů pro mercedesy v záruce - při poruše v ČR neopravovat a na odtahovce odvézt do nejbližší "západní" pobočky. Když jsem ten pokyn před cca 8 lety viděl, tak jsem nevěřil vlastním očím.
reagovat
Zdeněk ZN
počet příspěvků3
datum registrace30.04.2013
Úterý 15.11.2016 10:03, S500
Jsem 2 roky majitelem W221/S500 4matic a zdá se mi, že někteří jen papouškují co někde slyšeli. mám najeto od koupi 45 000km. Poruchy, asi největší výměna řídící jednotky automatu G7,s novým filtrem a olejem za 17kKč. Dále oprava vyhřívání řidičova sedáku, výměna spodního ramene přední osy, byla prasklá prachovka, motorek ostřikovačů čelního skla a teď jsem dělal zadní destičky, ale ještě nebylo probržděné čidlo. Abych nezapomněl , měnil jsem startovací baterii. Kupoval jsem to na letních gumách Continental a ještě pořád je tam min 5-6mm vzorku, zimáky jsem kupoval nové Nokian a ty jsou po dvou sezónách jako bych na nich skoro nejezdil. Jak píší ostatní faktická spotřeba je průměrně 12-14l 12 manželka 14 já, ale jezdíme jen krátké trasy 20km. Do Chorvatska 11l při rychlosti do 140km. Nechal jsem to předělat po najetých 20kKm na LPG a nelituji. Teď když se ochladilo padá mi předek auta, takže to co jsem ušetřil na palivu dám zhruba za tlumič, jestli je to tlumičem. Nezvedá se mi ještě volant při výstupu, je zaseklý přepínač teplo/zima do kaslíku pod loketkou, nejde zvuk z jedné obrazovky LCD v opěrce. Neřešitelný problém je se zahrádkou a boxem, hučí a hučí. Pokud máte návod jak to odstranit budu rád za radu, myslím, že to bude tím, že auto je moc tiché. V začátku mi vadilo, že se v zatáčkách naklání v porovnání s BMW, ale je to o zvyku, podvozek Airmatic nemá chybu, žehlí perfektně, zátah motoru je dostatečný a pořád je to auto s image.
Chybí mi head up display a ski vak a také pomalé nabíhání výhřevů sedáku a volantu oproti BMW kde to topí do 20sec.
Šťastnou ruku při výběru.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Úterý 15.11.2016 11:16, RE: S500 W221
Zdravim, jen by me zajimalo ohledne Airmaticu, jak zvlada pricny nerovnosti? Je neco slyset, nebo s tim nema problem. Ja mam vzduch od VW, a napr. prahy na mostech jsou slyset (ale ne citit). Kupodivu je to vic slyset s mekcim nastavenim podvozku nez na "sport".

V servisu me rekli, ze podvozek je v pohode, ale mam pocit, ze bude mozna potreba vymenit alespon gumovy dily.

reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Úterý 15.11.2016 11:32, S500
Hmmm, na to, že je to vlajková loď a vedoucí německého tria docela dost potíží...
reagovat
Zdeněk ZN
počet příspěvků3
datum registrace30.04.2013
Úterý 15.11.2016 12:22, S500
Nic nemlátí neklepe jen ten předek padá, ale jen když je zima, přes léto neklesne ani po 14 dnech. Ten příčný práh slyšet samozřejmě je, asi to nejde bezhlučně přejet, udělá to takové tupé "tu tu" záleží také na rychlosti, ale autem to ani nehne.

Nemám pocit, že by to bylo poruchový. Řídící jednotka, škoda že se neprojevila v záruce tam to byla asi výrobní vada a ten zbytek? Zřejmě si nějaký moula nešťastně klekl na sedák a přerušil topné vlákno, protože záda topila. Když praskne prachovka na kuláku, tak odejde na jakémkoli autě, vzadu nejezdím, zatím, ať si děti vezmou tablet a v boxu bych stejně měl zapnutý chlazení. Ostatní mě nic až na ten tlumič a box netrápí. Uvidím až s tím zajedu za klukama, možná vzduch jen někde uniká.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Úterý 15.11.2016 13:01, Podvozok citroen vs mercedes
Ja mam na svojej c5 hydraulicky podvozok, a taktiez sa mi par centimetrov hore-dole auto pri stati hybe. Je to dane zmenou teploty prostredia. Ked napr. ja pridem cez den na parkovisko a vonku je 30 stupnov, auto zaparkujem, zamknem->naposledy sa uzamkne jeho vyska. Potom auto stoji cez noc vonku, kde je 15 stupnov, a ako je zname, materialy sa pri teplejsom prostredi roztahuju, a pri chladnejsom ztahuju. Takze ked rano pridem a odomknem auto, pocujem ako sa tlakuje podvozok dlhsie ako normalne, kym opat nie je vsetko v norme. Urobi to ale maximalne par cm. Stalo sa mi uz aj, ze som zaparkoval v noci, ked bolo chladno, a cez den bolo na slnku 40 stupnov a ked som prisiel k autu, bolo v polohe ako land rover a po otvoreni dveri kleslo asi 5 cm. Mozno to bude nieco podobne aj s tym mercedesom.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků562
datum registrace16.11.2012
Úterý 15.11.2016 14:35, RE: S500
Zdeněk ZN napsal:
Jsem 2 roky majitelem W221/S500 4matic a zdá se mi, že někteří jen papouškují co někde slyšeli. mám najeto od koupi 45 000km. Poruchy, asi největší výměna řídící jednotky automatu G7,s novým filtrem a olejem za 17kKč. Dále oprava vyhřívání řidičova sedáku, výměna spodního ramene přední osy, byla prasklá prachovka, motorek ostřikovačů čelního skla a teď jsem dělal zadní destičky, ale ještě nebylo probržděné čidlo. Abych nezapomněl , měnil jsem startovací baterii. Kupoval jsem to na letních gumách Continental a ještě pořád je tam min 5-6mm vzorku, zimáky jsem kupoval nové Nokian a ty jsou po dvou sezónách jako bych na nich skoro nejezdil. Jak píší ostatní faktická spotřeba je průměrně 12-14l 12 manželka 14 já, ale jezdíme jen krátké trasy 20km. Do Chorvatska 11l při rychlosti do 140km. Nechal jsem to předělat po najetých 20kKm na LPG a nelituji. Teď když se ochladilo padá mi předek auta, takže to co jsem ušetřil na palivu dám zhruba za tlumič, jestli je to tlumičem. Nezvedá se mi ještě volant při výstupu, je zaseklý přepínač teplo/zima do kaslíku pod loketkou, nejde zvuk z jedné obrazovky LCD v opěrce. Neřešitelný problém je se zahrádkou a boxem, hučí a hučí. Pokud máte návod jak to odstranit budu rád za radu, myslím, že to bude tím, že auto je moc tiché. V začátku mi vadilo, že se v zatáčkách naklání v porovnání s BMW, ale je to o zvyku, podvozek Airmatic nemá chybu, žehlí perfektně, zátah motoru je dostatečný a pořád je to auto s image.Chybí mi head up display a ski vak a také pomalé nabíhání výhřevů sedáku a volantu oproti BMW kde to topí do 20sec.Šťastnou ruku při výběru.


Dobrý den, budeme rádi, když své zkušenosti vložíte do samostatné recenze: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Úterý 15.11.2016 15:50, RE
jj, taky pozoruju. Kdyz zastavim a vystoupim, jde po par vterinach predek trosku dolu. Rikal jsem si ze mozna proto, ze vlastne vystoupenim auto odlehcim, ale vazim pod 65kg.

Myslim, ze kdyz auto o nejakej ten cm pres noc klesne, je to OK.

Prave ze jsem predtim vzduchovy pruzeni nemel, tak nevim, jestli se ma neco ozvat nebo ne. Prijde me to jako by o sebe kleply 2 plastovy dily, urcite to neni kovovy tuknuti. Nejspis je to normalni...

Idealni by bylo domluvit zkusebni jizdu u prodejce, a vyzkouset jak funguje novej kus a pak porovnat...


reagovat
LiborMB
počet příspěvků13
datum registrace01.12.2016
Čtvrtek 01.12.2016 13:15, informace z vlastní zkušenosti
Sám vlastním w221 320cdi koupeno jako starší s nájezdem 180tis dnes 220 tis tedy asi za rok ježdění,podvozek airmatic a všeobecně vzduchový podvozek poskytuje komfort o kterém běžný řidič nemá ani páru,mluvím z vlastní zkušenosti je mi 52 let a skoro celý život jsem jezdil za prací tj.ročne od 30 do 50tis.Vždy jsem si kupoval vozy premiové,jsou konstruovány na větší proběhy kilometru,jen párkrat byla koupě noveho vozu na nátlak manželky at se v tom ,,neštourám,,poslední škoda octavia 3gen.Nejhorší šrot co jsem kdy měl ,prodán po 2letech a 8 mesícich a nájezdu 65 tis,pro totální nekvalitu a nespolehlivost.Cena oprav přesáhla 120tis kč.Koncernové vozy obecně velmi nekvalitní!!!!Vrátím se však MB jen pro informaci, že je lepší podvozek s ABC než airmatic ,ano je, ale je to počítačem řízený airmatic ,).A že někomu lehce poklesne ano je to pravda,airmatic pracuje docela s velkým tlakem vzduchu,a pokud vypnete motor a vystoupíte tak ho sníží,pokud zamknete sníží ještě vic,šetří tim celé tlumení.Samozřejmě každy vůz ma poruchy i MB a ceny servisu?Já jezdím do značkového,drobnou udržbu si udělám sám ale starat se o 7G tronic za 7000,- někde v kůlně a s kecama jak to uměj,to radši originál servis kde vše udělají podle postupu a se vším co k tomu patří za 8000,- a dokladem a zápisem do SK.Moje rada MB v naftě ano benzín ano ale nééé motor 350 benzín,na foru MB mnoho problemu,jinak svůj MB jsem hledal rok než jsem našel ten co k němu mám důvěru.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.