0
zpět
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D a zkušenosti majitele po 270 tis. km.

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.02.2012 09:34, RE: kourivost
Stanislav Crkal napsal:
Ten "blbeček" je celkem normální a poctivý pracovník STK. Emise u diesela se totiž měří také v max. otáčkách a nesmí být ve třech po sobě jdoucích měřeních rozdíl x procent.... Jestli to někdo měří jinak, tak je to podvod !!!! Nebo strach... A kdo nemá motor v pořádku, např. rozvody, tak se samozřejmě může něco stát, ale je to vina majitele a STK za to nenese odpovědnost. A zajímalo by mě, jak teda pan autor příspěvku prochází emisemi...
Já jsem třeba u obou svých aut prošel díky takzvanému "bezkontaktnímu měření". Pracovník STK ani nezasunul měřící sondu do výfuku :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.02.2012 10:55, RE: kourivost
Stanislav Crkal napsal:
Ten "blbeček" je celkem normální a poctivý pracovník STK. Emise u diesela se totiž měří také v max. otáčkách a nesmí být ve třech po sobě jdoucích měřeních rozdíl x procent.... Jestli to někdo měří jinak, tak je to podvod !!!! Nebo strach... A kdo nemá motor v pořádku, např. rozvody, tak se samozřejmě může něco stát, ale je to vina majitele a STK za to nenese odpovědnost. A zajímalo by mě, jak teda pan autor příspěvku prochází emisemi...
U benzínu (BMW), který má omezovač otáček někde v 7000 a max výkon v 6500, ať si ho točí a testují jak chtějí, ale diesel, který má max. výkon ve 4000 a k 5000 se nedostane ani při pozvolném nárůstu výkonu při předjíždění, řeším stejně jako free78 "bezkontaktním měřením". Tyhle motory nejsou jednoduše stavěny na to, aby skokově najednou točily 5000 ot. po dobu X sekund! Rozvody a ostatní řemeny měním co 90 000 km vč. kladek, vodní pumpy... Ale jednoduše nehodlám zbytečně riskovat! Raději problémům předcházím, než je řeším. STK pak svou vinu neuzná a kdo mi případnou škodu zaplatí? Vy? Jinak STK nemám důvod obcházet, auta mám v pořádku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.02.2012 22:19, RE: kourivost
Paul napsal:
U benzínu (BMW), který má omezovač otáček někde v 7000 a max výkon v 6500, ať si ho točí a testují jak chtějí, ale diesel, který má max. výkon ve 4000 a k 5000 se nedostane ani při pozvolném nárůstu výkonu při předjíždění, řeším stejně jako free78 "bezkontaktním měřením". Tyhle motory nejsou jednoduše stavěny na to, aby skokově najednou točily 5000 ot. po dobu X sekund! Rozvody a ostatní řemeny měním co 90 000 km vč. kladek, vodní pumpy... Ale jednoduše nehodlám zbytečně riskovat! Raději problém...
Souhlas, řeším to stejně. To, že to auto vydrží, neznamená, že ho to nebolí. A já s ním soucítím, tak mu rád od bolesti (zbytečné) pomohu. Měřte si (a vyřazujte z provozu) staré Avie a podobné šroty, které vyprodukujou za nastartování víc bordelu, než já za celej den...
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.