anonym napsal:
Divil byste se, ale docela souvisí. Ne nadarmo mnoho automobilek navrhuje nápravy tak, aby se vozy při brzdění co nejméně předkláněly. Také nevím jestli víte, že když máte opotřebené tlumiče, je brzdná dráha podstatně delší, než s novými. To už o něčem svědčí. Aktivní bezpečnost je prostě potřeba a je jedno jestli to někdo trénuje, nebo netrénuje, Váš argument je naprosto scestný a nesmyslný. Mimochodem já také netvrdím, že bych Ceed zrovna chtěl, ale za ty peníze je to maximálně dobrá nabídka ...
Zarazilo, kolig negativních názorů na Cee´d jsem zachytil v diskusích na tipcars. Přitom já doslova přesedám z jednoho nejnovějšího auta do druhého a prostě mne obrovsky překvapila. Řízení chce zvyk, chybí mu zpětná vazba, ale je příkladně strmé. Možná hlučnost podvozku na nerovnostech je relevantní výtkou, ale leda tak ve srovnání s Gofem 5 či Focusem. Ale řazení u čtrnáctistovky bylo bezvadné, jen hondy mají lepší. Hlučnost na dálnici už na mne působí skoro jako vtip nebo sugesce. O té něco vím a v autech docela funguje. Když se majitel golfa zajde povozit s cee´dem aby se přesvědčil, že neudělal chybu, když golfa má přeci rád, jezdí už s jeho třetí generací a navíc byl dost drahý, tak jistě odejte s pocitem, že jí neudělal, byť by cee´d byl sebelepší. Výtku třeba na sedačky nebo interiér nechápu vůbec, vždyť třeba středový panel je prostě bezostyšně oprásklý z tolik uctívaného golfu... Náklony v zatáčkách? Tak to asi budu muset vrátit řidičák. Možná u 1,6 CRDi, ale u 1,4i opravdu ne. Ta hlučnost na dálnici, nekvalita řazení, špatné jízdní vlastnosti a špatné sedačky, to nejsem schopen pochopit a nabízí se otázka, zda má práce motoristického novináře vůbec smysl, když běžný motorista může dospět k tak opačným závěrům. Připomínám, že mám sprovnání opravdu se všemi konkurenty.