anonym napsal:
No já mám např s cliem špatné zkušenosti, do těch 65-70tis km. v poho, pak začal chcat olej, problém s centrálem, čepy, ložisko, ovládání větráku, klimy, kolísání otáček jednou za čas podle nálady. Do rencka bych příště už nešel.
Tak do 65 -70 tkm by snad mělo fungovat každé auto, i Záporožec
)) Jinak pro pána s Meganem, věřte že taková V8 se většinou nevytáčí. Při výletním tempu to jede po rovince klidně na 1000 ot, do kopce to podřadí na 1500 ot (benzín). Stačí však lehce přišlápnout a hned zakceleruje. Vytáčí se to pouze ve zvláštních případech, když je před nějakýma slečnama demonstrovat sílu motoru, nebo bezpečně předjet. A nebo když vás ve 170 musí velmi velmi zuřivě vyblikávat oktávka TDI. Pak je třeba ji nechat předjet, pověsit se jí na kufr a "tlačit" k nějakým 200, kdy začne odpadávat. A poté ji decentně probliknout jako co je, člověk by rád předjel . To jsou v ní pak grimasy když ji "sesadíte" a musí doprava
)) Jinak chválím, že za stejné prachy raději akce od Meganu, než pilotáž trojhrnku. S povinou výbavou máte pravdu, použití je někdy problematické, proto už to ani zbytečně nevozím. Ale zato mám pod sedadlem hasičák heč