0
zpět
 

diskuze k tématu: Focus, Octavia nebo Golf?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 16:17, RE: Diesel x benzin
Martin napsal:
Ja bych s tim najezdem km rocne tolik zase neoperoval. U sposty bazarovych aut sotji naftak uplne stejne jako benzin. Treba u octavie zrovna ne, ale treba Seat ma naftaky i levnejsi jak benziny. Osobne vlastnim benzinove auto a dost casto, dkyz potrebuji vetsi auto, pujcim si od mamky Toledo TDI, a musim rict, ze se mi mnhem lepe jezdi s naftakem. Hluk tam sice je, ale pro bezného člověka jezdícího třeba na favoritu atd to není problém. Pro někoho kdo je zvyklý na benzin V6 tak to je traktor. Mě...
Cena paliv teď není divná - spíš naopak. Uvážíš-li, že litr nafty má větší hmotnost než litr benzínu a zároveň má nafta větší výhřevnost, je s podivem, že mohla být nafta levnější. A pokud by se vyrovnala výše spotřební daně, mohla by nafa být dražší cca o 3 Kč/l, než benzín...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 16:28, RE: benzin vs diesel
Zdeněk napsal:
V tomto případě bych taky uvažoval o benzinu. Už jen z toho důvodu, že za ty peníze bude jak nový. Více než o úspoře za palivo to bude o pocitu co autor bude preferovat. V případě focusu bych rozhodně bral benzin. Motor 1,8 od fordu sice patři do nižší sazby zák.pojištění, spotřebou ale zaostává za motory od W...při dnešních cenách pohoných hmot by to byla zbytečná investice.
motor 1.8 od fordu je stokrat lepsi nez 1.8 20V v octavce protoze min zere a jde vic od spodu. Njlepsi je pro focus 1.6, na tu nema 1.6 od VW uz vubec
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 16:34, RE: Diesel x benzin
Mili napsal:
Suhlasim octavia je jednicka super motor a nech mi nikdo nehovori ze 81kw nestaci a bohato!naco vacsi vykon pre rodinne auto do pohody to ide 200 aj viac a to je na rodinne auto az az.takze u mna octavia.Alebo golf 85kw ale urcite sa oplati aj diesel lebo mat tam 1,6 to je u octavky o 10 koni a u golfa o 15 koni menej a spotreba pri lahkej nohe min o 2,5l vyssia to este neni ked tomu date tych 150-160 tam to uz ide aj o 3,5.Ford asi nie predsa len domaci su domaci.
Taky jde o to kam bude tazatel jezdit.pokud nějakých 20km do práce tak bych raději volil benzín protože diesel se dlouho zahřívá a bude ho akorát ničit.A potom je lepší poslouchat šepot než traktor...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 16:47, RE: Diesel x benzin
Martin napsal:
Ja bych s tim najezdem km rocne tolik zase neoperoval. U sposty bazarovych aut sotji naftak uplne stejne jako benzin. Treba u octavie zrovna ne, ale treba Seat ma naftaky i levnejsi jak benziny. Osobne vlastnim benzinove auto a dost casto, dkyz potrebuji vetsi auto, pujcim si od mamky Toledo TDI, a musim rict, ze se mi mnhem lepe jezdi s naftakem. Hluk tam sice je, ale pro bezného člověka jezdícího třeba na favoritu atd to není problém. Pro někoho kdo je zvyklý na benzin V6 tak to je traktor. Mě...
Po zkušenost lidí z mého okolí, bych jako ojetinu koupil jedině benzín. Těch rizikových míst u dieslů je hodně namátkou: vstřikovače 4ks 40.000 Kč, palivové čerpadlo 50.000 Kč, turbo 20.000 Kč (repase levnější), váha vzduchu, aj.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 17:27, RE: bez předmětu
honza napsal:
Pokud vynechám otazku motorizace která je jiste sporná a možnost 4x4, v čem je octavia lepší než focus ? - něco co by opravnovalo tech 20% penez navic za ojetinu
Octavka a Golf jsou jednoznačně lepší než focus. Pán který psal tento příspěvek se v pár věcech mýlí. Např. zarezlé stěrače jsou častý problémem, kterému však lze jednoduše předejít tím, že je párkrát promažu a nechám běžet. I když se musí měnit, není to otázka několika tisíců ale: nové stěrače (mechanismus) stojí Kč 1500 včetně DPH, a výměna je otázka 30minut. Když Vám odejde turbo, nestojí to v žádném případě 30.000,- nýbrž přinejhorším 15.000,- za repasi se zárukou. Nehledě na to, že v mnoha případech jde skutečně rozhýbat, což stojí se vším všudy cca 5.000,- Váha vzduchu stojí nová Kč 1500 se zárukou. Celkově je servis včetně náhradních dílů mnohem levnější než u Forda, nehledě na to, že např. diagnostické přístroje na koncernové vozy VW Audi Škoda má dnes každý průměrný servis, narozdíl od diagnostiky na Fordy. Tudíž Vám u Forda nezbývá než jezdit do značkového servisu. A pište si, že s Fordem tam budete mnohem častěji než s VW nebo Škodou. Není náhodou, že poptávka po těchto značkách je mnohem větší než po Fordech. Co se týče zlodějů, stačí dát do auta alarm (např.Jablotron CA320) který stojí s montáží Kč 5.000,- a máte klid, do toho auta Vám nikdo přes alarm nepůjde. To ale musíte udělat i u Forda, nebo Vám ho na prvním parkovišti vykradou.
Zkrátka - stopro VW nebo Škoda. O spotřebě naftových motorů a jejich výdrži ani nemluvím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 17:46, RE: bez předmětu
labio napsal:
Octavka a Golf jsou jednoznačně lepší než focus. Pán který psal tento příspěvek se v pár věcech mýlí. Např. zarezlé stěrače jsou častý problémem, kterému však lze jednoduše předejít tím, že je párkrát promažu a nechám běžet. I když se musí měnit, není to otázka několika tisíců ale: nové stěrače (mechanismus) stojí Kč 1500 včetně DPH, a výměna je otázka 30minut. Když Vám odejde turbo, nestojí to v žádném případě 30.000,- nýbrž přinejhorším 15.000,- za repasi se zárukou. Nehledě na to, že v mnoha ...
Koukám,že ty seš pěknej "haluzák".Dám tam alarm za 5 litrů a mám klid.Cha cha cha.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 18:13, RE: bez předmětu
Roňouch napsal:
Koukám,že ty seš pěknej "haluzák".Dám tam alarm za 5 litrů a mám klid.Cha cha cha.
zaslepení volkswagenisti, zkus si zajet do značkových servisů k vw a fordu a kdo bude levnější včetně náhradních dílů, práce atd. jo a poč je poptávka větší po němcích? protože v nich jezdí půlka národa a všichni si myslí co nemají za děla ale i ten hloupý focus by ti ujel v první zatáčce, kde by ti u ochcávky ustřelila prdel ty vole. Ono je to docela patrné třeba u rally kde němci už to dávno vzdali a třeba ten debilní ford pořád zatím vyhrává kór letos a ať mi nikdo neříká že je to pilotama. Ti za to nemůžou jelikož mají to co jim vyrobí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 19:07, Octavia vs. Focus vs. Golf
ceed napsal:
zaslepení volkswagenisti, zkus si zajet do značkových servisů k vw a fordu a kdo bude levnější včetně náhradních dílů, práce atd. jo a poč je poptávka větší po němcích? protože v nich jezdí půlka národa a všichni si myslí co nemají za děla ale i ten hloupý focus by ti ujel v první zatáčce, kde by ti u ochcávky ustřelila prdel ty vole. Ono je to docela patrné třeba u rally kde němci už to dávno vzdali a třeba ten debilní ford pořád zatím vyhrává kór letos a ať mi nikdo neříká že je to pilotama. T...
Golfa bych nechtěl, protože má palubní desku jak u Felicie a neni liftback - kombík bych nechtěl, protože je to krabice a vypadá děsně. Octavia je zas příliš drahá, Focus se s vou palubkou může jít tež někam, nejsem řidič a proto má čas se na palubní desku dívat Asi bych si vybral z těhle tří Focus, který není tak drahý a má výborný podvozek, značkového servisu bych se nebál - podle toho k jakému chodíte, každý je jiný, o tom už diskuze byla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 19:23, RE: bez předmětu
labio napsal:
Octavka a Golf jsou jednoznačně lepší než focus. Pán který psal tento příspěvek se v pár věcech mýlí. Např. zarezlé stěrače jsou častý problémem, kterému však lze jednoduše předejít tím, že je párkrát promažu a nechám běžet. I když se musí měnit, není to otázka několika tisíců ale: nové stěrače (mechanismus) stojí Kč 1500 včetně DPH, a výměna je otázka 30minut. Když Vám odejde turbo, nestojí to v žádném případě 30.000,- nýbrž přinejhorším 15.000,- za repasi se zárukou. Nehledě na to, že v mnoha ...
u náhradních dílů na ford focus a octavia není rozdíl tak hrozný, ale hrozné jsou servisy Škoda, v žádném jiném značkovém servisu se k vám nechovají jako, že je vlastně otravujete - už to je pro mě důvod se jakékoliv škodovce vyhnout.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 19:53, RE: bez předmětu
Roňouch napsal:
Koukám,že ty seš pěknej "haluzák".Dám tam alarm za 5 litrů a mám klid.Cha cha cha.
Ta doba, kdy šel zloděj do auta, zvlášť do octavky přes alarm, už je dávno pryč. Dneska se jim to jednoduše nevyplatí, protože němců a ostatních, který jezděj bez alarmu je pořád dost. A ukrást auto s dvouokruhovym imobilizerem, otřesovym čidlem, a ultrazvukem, to nějakej čásek zabere.Zvlášť když si tam ještě dáš třeba tajnej vypínač. A aby to někdo řešil u Octavky za 2 nebo za 3 kila, to by musela bejt nějaká lopata jako ty, kamaráde
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 19:59, RE: bez předmětu
ceed napsal:
zaslepení volkswagenisti, zkus si zajet do značkových servisů k vw a fordu a kdo bude levnější včetně náhradních dílů, práce atd. jo a poč je poptávka větší po němcích? protože v nich jezdí půlka národa a všichni si myslí co nemají za děla ale i ten hloupý focus by ti ujel v první zatáčce, kde by ti u ochcávky ustřelila prdel ty vole. Ono je to docela patrné třeba u rally kde němci už to dávno vzdali a třeba ten debilní ford pořád zatím vyhrává kór letos a ať mi nikdo neříká že je to pilotama. T...
Já ti prostě říkám, že mám zkušenosti s oběma značkama, a Forda bych nikdy nikdy nikdy nechtěl. Co se týče značkovýho servisu, asi nevíš o čem mluvíš, protože ty němci jsou opravdu levnější.A hlavně, s němcem nemusíš do značkovýho, diagnostiku si uděláš sám (teda, ty asi ne), ale u Forda máš prostě peška a jdeš tam. Najeď 200.000km s Octavkou a s Focusem, a pak si ty auta porovnej. Já párkrát přivezl Focuse kterej měl tyhle kiláky,a řeknu ti, kolikrát jsem byl hodně nasranej. U Octavky nikdy, co se týče spolehlivosti, prostě bez konkurence. Podle tebe je většina lidí prostě hloupých. Oni nevědí o co přicházejí, když jezděj těma mrdkama, zatim co ty si vozíš prdel v takovym korábu jako je focus. Vole, když budu mít na prodej Octavku a Focuse, zkus si tipnout, co prodám dřív, i když je to dražší? Ale sorry, oni jsou vlastně ty lidi, co ty škodovky chtěl blbý.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 20:11, RE: bez předmětu
ceed napsal:
zaslepení volkswagenisti, zkus si zajet do značkových servisů k vw a fordu a kdo bude levnější včetně náhradních dílů, práce atd. jo a poč je poptávka větší po němcích? protože v nich jezdí půlka národa a všichni si myslí co nemají za děla ale i ten hloupý focus by ti ujel v první zatáčce, kde by ti u ochcávky ustřelila prdel ty vole. Ono je to docela patrné třeba u rally kde němci už to dávno vzdali a třeba ten debilní ford pořád zatím vyhrává kór letos a ať mi nikdo neříká že je to pilotama. T...
Ale pochopte lidi, ze ne kazdemu jde o perfektni jizdny vlastnosti, octavia casto slouzi k rodinnym ucelum, takze pozadavky jsou, nizka spotreba, dostatecny vykon a velky kufr, a servis na kazdem rohu,a diagnostiku ma opravdu kazdy mechanik na skodovku. Malokdo vyuzije perfektni podvozky focusu a mondea atd. Kdyby vsichni chteli jezdit ryhcle a sportovne tak treba franzouze nema nikdo, a hydropneumatiku v citroenu uz vubec ne. spousta lidi ma jine priority nez moct projet zatacku rychleji nez s predchozim autem. Treba ja osobne budu kupovat mondeo kombi 2003, ale ne kvuli podvozku, ale kvuli motoru, velikosti atd. Jinak premylsim jeste o C5, ten podvozek je orpavdu pohodlnej, ale nelibi se mi vzhledove a ford je spoelhlivejsi, ale urcite nejdu do forda kvuli podvozku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 20:17, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Já ti prostě říkám, že mám zkušenosti s oběma značkama, a Forda bych nikdy nikdy nikdy nechtěl. Co se týče značkovýho servisu, asi nevíš o čem mluvíš, protože ty němci jsou opravdu levnější.A hlavně, s němcem nemusíš do značkovýho, diagnostiku si uděláš sám (teda, ty asi ne), ale u Forda máš prostě peška a jdeš tam. Najeď 200.000km s Octavkou a s Focusem, a pak si ty auta porovnej. Já párkrát přivezl Focuse kterej měl tyhle kiláky,a řeknu ti, kolikrát jsem byl hodně nasranej. U Octavky nikdy, c...
Souhlas, skodova je pomerne spolehliva, zadne vazne zavady nema, nic draheho. Vsechny zavady zna kazdy mechanik, vsechny zavady jsou znamy, a vetisnou je to oprava na jistotu. Octavia ma u nas tradici, asi jako v kazde zemi domaci znacka. Ale ldi co koupi octavie nejsou blby, jen octavia splnuje jejich pozadavky. Kazdy ma pozadavky odlisne
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 20:57, RE: bez předmětu
Martin napsal:
Souhlas, skodova je pomerne spolehliva, zadne vazne zavady nema, nic draheho. Vsechny zavady zna kazdy mechanik, vsechny zavady jsou znamy, a vetisnou je to oprava na jistotu. Octavia ma u nas tradici, asi jako v kazde zemi domaci znacka. Ale ldi co koupi octavie nejsou blby, jen octavia splnuje jejich pozadavky. Kazdy ma pozadavky odlisne
Já mám Focuse 1.6 protože jednak se mi víc líbí a také Octavie jsou značně předražená i když ne špatná auta.Jinak bych nesouhlasil s příspěvkem,že když budu mít dvě auta octavii a focuse,že se dřív prodá octavia.Dokonce se dá říct,že po Focusech se dneska lidi doslova perou,zažil sem to když sem ho sháněl.Jinak já sem s ním spokojený,ale zpracování vozu není valné,je to prostě Fordale co se týká jeho naftové verze,tak raději od forda pryč,nebo spíš vzít starý TDDI.No a osobně já chtít kombíka do 300000 na naftu,tak jdu do Meganu DCI.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 22:21, RE: Diesel x benzin
Mili napsal:
Suhlasim octavia je jednicka super motor a nech mi nikdo nehovori ze 81kw nestaci a bohato!naco vacsi vykon pre rodinne auto do pohody to ide 200 aj viac a to je na rodinne auto az az.takze u mna octavia.Alebo golf 85kw ale urcite sa oplati aj diesel lebo mat tam 1,6 to je u octavky o 10 koni a u golfa o 15 koni menej a spotreba pri lahkej nohe min o 2,5l vyssia to este neni ked tomu date tych 150-160 tam to uz ide aj o 3,5.Ford asi nie predsa len domaci su domaci.
200 ide ja 1.6ka Focus.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.12.2006 22:43, RE: bez předmětu
labio napsal:
Octavka a Golf jsou jednoznačně lepší než focus. Pán který psal tento příspěvek se v pár věcech mýlí. Např. zarezlé stěrače jsou častý problémem, kterému však lze jednoduše předejít tím, že je párkrát promažu a nechám běžet. I když se musí měnit, není to otázka několika tisíců ale: nové stěrače (mechanismus) stojí Kč 1500 včetně DPH, a výměna je otázka 30minut. Když Vám odejde turbo, nestojí to v žádném případě 30.000,- nýbrž přinejhorším 15.000,- za repasi se zárukou. Nehledě na to, že v mnoha ...
Nedá mi to abych nereagoval. Jak píšete s tím rozhýbáním stíračů, tak je sice lze promazat, to souhlasím, ale z praxe vím, že to vydrží tak na pár týdnů a poté se problém opakuje. Důvodem je špatně navržená tlernace uložení pohyblivého mechanismu tandemu, což těžko nějaké, byt sebelepší mazivo, dokáže napravit. Ceny, které uvádím se vstahují na originální díly a turbodmychadlo VNT, nové stojí opravdu tolik (možná, že ještě o trochu více-nevím, jakou jsou ted v současnosti ceny). regulace také zatuhává z důvodu tvorby usazenin v pohyblivých částech )je to takový prstenec, který nese lopatky). rovněž nemohu souhlasit s cenami dílů. Ford je značkou, která má jedny z nejlevnějších originálních dílů ve světové produkci (Společně s Opelem). Důvod je jasný. Jde vlastně o americké značky, které k produktu jako auta a jeho uživatelům přistupují trochu jinak, než klasické evropské značky (např. VW, Fiat, Peugeot aj). také hodinová sazba ve značkovém servisu VW je cca 1000,-Kč, ve Fordu o stovky nižší. Ikdyž vím, že záleží o jaký model zrovna jde (Některé úkony na KA jsou levnější, než ty samé na Mondeu-přirozeně).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.12.2006 07:09, RE: Diesel x benzin
Mili napsal:
Suhlasim octavia je jednicka super motor a nech mi nikdo nehovori ze 81kw nestaci a bohato!naco vacsi vykon pre rodinne auto do pohody to ide 200 aj viac a to je na rodinne auto az az.takze u mna octavia.Alebo golf 85kw ale urcite sa oplati aj diesel lebo mat tam 1,6 to je u octavky o 10 koni a u golfa o 15 koni menej a spotreba pri lahkej nohe min o 2,5l vyssia to este neni ked tomu date tych 150-160 tam to uz ide aj o 3,5.Ford asi nie predsa len domaci su domaci.
To by mě zajímalo v čem jsou pro Slováka Octávka a Golf domácí?? :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.12.2006 09:21, RE: bez předmětu
labio napsal:
Octavka a Golf jsou jednoznačně lepší než focus. Pán který psal tento příspěvek se v pár věcech mýlí. Např. zarezlé stěrače jsou častý problémem, kterému však lze jednoduše předejít tím, že je párkrát promažu a nechám běžet. I když se musí měnit, není to otázka několika tisíců ale: nové stěrače (mechanismus) stojí Kč 1500 včetně DPH, a výměna je otázka 30minut. Když Vám odejde turbo, nestojí to v žádném případě 30.000,- nýbrž přinejhorším 15.000,- za repasi se zárukou. Nehledě na to, že v mnoha ...
Hned na začátku: mám Škodu Octavii 1,9TDi (96 kW) 11/2002, najeto necelých 110.000 km k dnešnímu dni. V tu samou dobu kupoval bratránek Focuse 1,6 benzín a bývalý švagr Focuse 1,8 TD v dieslu. Benzínový Focus nemá nejeto ani 70.000 km, ale jak je to rozvrzané uvnitř, to se jen tak nevidí. Když ráno vyjíždí z garáže, mám pocit, že se mu to snad rozpadne. Jestli někdo kritizuje traktorový zvuk studeného dieslu VW, tak bych mu přál si poslechnout tohoto benzínového Focuse při přidání plynu! Na omluvu Forda: auto je používáno i jako pracovní, na krátké vzdálenosti a sem tam veze i něco těžšího.
Druhý dieslový Focus je využíván jan jako "dálniční koráb". Má nalítáno 180.000 km, jezdí jeden řidič do D, A, CH a zpět. Udržovaný, vevnitř stále pěkný, převodovka, motor, řízení bez chybičky. Ale je to necelý měsíc, co jsme se se potkali a koukám, že mu kastle rezaví!!! Na více místech! A to není všechno. Motor mu přestal táhnout a ve Fordu chtěli po něm cca 30.000 na opravu. Tak se na to vykašlal, rez překryl leštidlem a prodává to. Ještě to neprodal, ale už si k Vánocům "nadělil" rok jetou Octavii.
Nechci to zakřiknout, pánové, ale zatím mě nic nevrže, kastle bez poskvrky, motor šlape jako hodinky, jen běžná údržba. Auto používám více pro rodinné účely. Proto mě vůbec nevadí, že nemůžu řezat zatáčky jako s Fordem. Důvody, pro které jsem šel do "předražené" Octavie, uvedl "labio".
Ale abych přispěl k poradně: pro majitele s 15.000 km ročním nájezdu je diesel špatná volba. Jestli budete dojíždět do práce nějakých 7-10 km, je to pro nafťáka s turbem pořádná zátěž. Doporučuji Focuse 1,6 v benzínu. Poslední dobrý benzínový motor VW byla 1,6 montovaná do Pola a Golfu před 10 lety. Nechápu důvody VW jeho nahrazením mnohem horšímy následníky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.12.2006 09:24,
Přikláním se k Focusu. S benzínem 1.6 16V. Naftu neodsuzuju ale tady má benzín navrch. U Octavie a Golfu je to naopak. Ale při 15 tis.km bych naftu neřešil. Rukama mi prošlo už nemálo aut a nikdo mě nepřesvědčí o oprávněnosti navýšené ceny Škodovek a Volkswagenů. Lepší dostupnost servisu a nižší ceny dílů jsou nesmysl. Dobrý neznačkový servis vám opraví stejně tak dobře Forda jako VW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.12.2006 10:28, RE: bez předmětu
Pavel napsal:
Přikláním se k Focusu. S benzínem 1.6 16V. Naftu neodsuzuju ale tady má benzín navrch. U Octavie a Golfu je to naopak. Ale při 15 tis.km bych naftu neřešil. Rukama mi prošlo už nemálo aut a nikdo mě nepřesvědčí o oprávněnosti navýšené ceny Škodovek a Volkswagenů. Lepší dostupnost servisu a nižší ceny dílů jsou nesmysl. Dobrý neznačkový servis vám opraví stejně tak dobře Forda jako VW.
DIVÍM SE, ŽE VÁS TO LIDI BAVÍ... NA ZÁKLADĚ TĚCH VAŠICH PLKŮ BYCH SI NEKOUPIL ANI ROHLÍK :o) Buďte trošku tolerantí, někdo má rád holky a někdo zase vdolky. Obě auta jsou ve své třídě bezpochyby špičková a je na každém, které přednosti každého z nich upřednostní.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.