gablenz napsal:
DavidV: Lidem je i hodně jiných věcí jedno. Okey. Ale ať tady nezodpovídají tak kretésnké dotazy. Já tu kdysi před léty, když sjem hledal auto, taky poslal pár docela odborných dotazů...a hovno. Bez reakce. To samé kamarádi. Ptají se třeba na detaily nějakého chulostivého nafťáky, možnosti servisu, problematiku podvozků...a žádná odpověď. Ale nějaký ťulpas hledá pro synovce ťulpasa bezúdržbovou vylítaninu a hleďme jaká komplexní odpověď! Až ty písmena přetékají z obrazovky...
To je těžký, pokud se mezi redaktory nenajde někdo, kdo zná odpověď na odbornou otázku, tak prostě zůstane nezodpovězena. Já občas taky sesmolím článek a taky si vybírám věci, ke kterým mám co napsat, což jsou třeba záležitosti ohledně motorů, brzd, ventilace, principy činnosti atp, takže třeba procházím i věci, které by mě samotného zajímaly, ale v knihách nejsou a pokud to někdo jiný nerozělá a nepopíše, tak se to nedovíš. Ale toto nebude dělat motoristický novinář, ten má za úkol psát, a to psát tak, aby měl dostatečné množství čtenářů.
Vem si v anonymní poradně, pokud je obecný dotaz, není problém 50 příspěvků. Na Golfy a BMW je odborník každý, ale když jsem sepisoval moudra ohledně použitelné V6-ky do Vectry, tak to zajímalo velmi omezenou skupinu lidí, v anonymní poradně bylo pár rad včetně brblání, že zase Opel. A když Slávek Stýblo napíše článek, tak se v diskusi najdou lidi, kteří napíšou, že tomu moc nerozuměli. Je těžké najít rovnováhu, jak uspokojit vyhraněnou skupinu i širokou masu.