Úterý 16.10.2012 09:48,
rada
jak už psali přede mnou - ber 1,9 tdi 62 a 77 kw, při nejhorším 2,5 tdi 96 kw. 1,9 od modelu 2006, 2,5 od modelu 2008
lepší, když 62 kw 1,9 tdi trochu čipneš (ale rozumně!), než koupit 2,5 tdi 96 kw
pokud by to měl být novější model - t5 po fejsliftu, modelový rok 2010 a mladší - pak motory - 63, 75 a 103 kw. všechny jsou dvoulitry, rozdíl je, kromě výkonu, v převodovce a celkové hmotnosti soupravy (103kw je 6 kv a o 300 kg těžší přívěs). bohužel už máš filtr pevných částic ve všech...takže při popojíždění jenom po městě se časem zanese a doporučuju nejslabší verzi - zanese se nejpozději.
do města a na krátké trasy (např. praha - benešov) stačí nejslabší motory, prostřední motory jsou ideál. jen když budeš často tahat vlek a jezdit dálky (praha - mnichov na otočku, atp), je lepší silnější
samozřejmě to, co píšu, platí v případě řízení auta standardním bělochem, který si minimálně přečetl návod k obsluze a chová se podle něj...v týhle republice si každý myslí, že umí řídit a pak odcházejí turba, setrvačníky a jiné s výsledkem "to auto je křáp"
prodával jsem je
reagovat