0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Transporter T5 - populární užitkáč

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, typ vozidla, užitkové
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 19.10.2012 11:15, rozvody řetězem???
Nemá náhodou T5 2,5 TDI poháněné rozvody ozubenými koly? Můžu klidně hodit odkaz na nákres.
reagovat
Michal 22
počet příspěvků51
datum registrace09.10.2008
Pátek 19.10.2012 23:15, No nevím
Nikde jsem v článku nenarazil na to, že motor 2,5TDI v T5 je jeden velký pokus VW, kde mu žádné konstrukční řešení nevyšlo. Destrukcí válců počínaje až po kolaps poloos konče.
Když T5, tak jedině 1,9TDI, 2,5TDI se vyhnout obloukem.
reagovat
zigi
počet příspěvků2
datum registrace12.10.2012
Sobota 20.10.2012 09:47, RE: No nevím
Michal 22 napsal:
Nikde jsem v článku nenarazil na to, že motor 2,5TDI v T5 je jeden velký pokus VW, kde mu žádné konstrukční řešení nevyšlo. Destrukcí válců počínaje až po kolaps poloos konče. Když T5, tak jedině 1,9TDI, 2,5TDI se vyhnout obloukem.

A tos zapomněl dopsat, že rozvody se taky sypou, vodní pumpa tlakuje vodu do mazacího okruhu, prostě všechno špatně. 2.5TDi si koupí jen blázen, co o autech ví absolutní houby. T5 jedině s 1.9TDi 77kw, který s takovou krychlý dokáže obstojně jet...
reagovat
TOM
počet příspěvků58
datum registrace10.12.2007
Sobota 20.10.2012 16:15, RE: No nevím
zigi napsal:
Michal 22 napsal:
Nikde jsem v článku nenarazil na to, že motor 2,5TDI v T5 je jeden velký pokus VW, kde mu žádné konstrukční řešení nevyšlo. Destrukcí válců počínaje až po kolaps poloos konče. Když T5, tak jedině 1,9TDI, 2,5TDI se vyhnout obloukem.
A tos zapomněl dopsat, že rozvody se taky sypou, vodní pumpa tlakuje vodu do mazacího okruhu, prostě všechno špatně. 2.5TDi si koupí jen blázen, co o autech ví absolutní houby. T5 jedině s 1.9TDi 77kw, který s takovou krychlý dokáže obstojně jet...


Pánové, kde berete tolik negativních informací o motoru 2,5 TDI v Transporteru T5? Ptám se naprosto vážně. Já myslel, že je to pokračovatel slavného spolehlivého, údajně nejlepšího, naftáku jaký kdykdo vyrobil 2,5 TDI R5. Proč by měl být tento tak výrazně špatný?
A k tomu Vámi doporučovanému 1,9 TDI 77kW - údaje pro Multivan - max 159 km/h, 0-100 za 18,4s. Na užitkový vůz možná dobrý, ale pokud bych o něm uvažoval jako o rodinném osobním voze - zoufale slabé.
reagovat
Michal 22
počet příspěvků51
datum registrace09.10.2008
Neděle 21.10.2012 00:44, RE: No nevím
TOM napsal:
zigi napsal:
Michal 22 napsal:
Nikde jsem v článku nenarazil na to, že motor 2,5TDI v T5 je jeden velký pokus VW, kde mu žádné konstrukční řešení nevyšlo. Destrukcí válců počínaje až po kolaps poloos konče. Když T5, tak jedině 1,9TDI, 2,5TDI se vyhnout obloukem.
A tos zapomněl dopsat, že rozvody se taky sypou, vodní pumpa tlakuje vodu do mazacího okruhu, prostě všechno špatně. 2.5TDi si koupí jen blázen, co o autech ví absolutní houby. T5 jedině s 1.9TDi 77kw, který s takovou krychlý dokáže obstojně jet...
Pánové, kde berete tolik negativních informací o motoru 2,5 TDI v Transporteru T5? Ptám se naprosto vážně. Já myslel, že je to pokračovatel slavného spolehlivého, údajně nejlepšího, naftáku jaký kdykdo vyrobil 2,5 TDI R5. Proč by měl být tento tak výrazně špatný? A k tomu Vámi doporučovanému 1,9 TDI 77kW - údaje pro Multivan - max 159 km/h, 0-100 za 18,4s. Na užitkový vůz možná dobrý, ale pokud bych o něm uvažoval jako o rodinném osobním voze - zoufale slabé.


Protože je to úplně nově postavený motor, který s tím původním nesmrtelným nemá nic společného. Oni tam fakt dokonili úplně všechno. Jel jsem v té nejsilnější T5, která měla totálně vybydlený interiér, vnitřní osvětlení nezhasínalo (to ta elektroinstalace), ale motor původní s 30.000 servisními intervaly a bohatě přes 300.000 km na tachometru. Ale taky už jsem viděl pár reálných zkolabovaných 2,5TDI. Kdybych to měl srovnat - raději Twin Spark od Alfy než 2,5TDI v T5.
reagovat
PettrT
počet příspěvků12
datum registrace14.07.2012
Neděle 21.10.2012 20:46, 2,5 TDI
Měl jsem ve firmě několik T5 s motorem 2,5 TDi a můžu říct že v rze 96Kw je v případě zkrácení výměn oleje po 15t km a kontrole pumpy uplně v pohodě. Poloosa se protočí u každého, ale motor držel vždy. Jo ještě odchází nějaká volnoběžka na altíku či co to je, ale to neni drahé a ohlásí se to včas.
A to že zaměstnanci se k autum nechovají zrovna ukázkově, až bych někdy brečel.
Kamarád co má několik Traficu 1,9dci je z motorů a aut celkově mnohem neštastnější, i když je srdcem renauták.
Takže takový průser to 2,5 TDI zase neni.
Obecně je problem že kus co má na budíku 150t. Km má v realu 350t a to pak chce investice každá značka.
Těch motorů se prodalo mraky i v touaregu a spousta jich jezdí naprosto bez problemů.
Pokud ho ale netřeba na tahání přívěsů tak je 1,9 rozhodně ekonomičtější volba.
Jen mě zarazilo jak urputně v servisu bránili long interval výměn, přitom sem jim tam pří častější výměně nechal víc peněz. Nechápu.
reagovat
MBla
počet příspěvků1
datum registrace09.12.2009
Úterý 23.10.2012 21:40, RE: No nevím
Michal 22 napsal:
TOM napsal:
zigi napsal:
Michal 22 napsal:
Nikde jsem v článku nenarazil na to, že motor 2,5TDI v T5 je jeden velký pokus VW, kde mu žádné konstrukční řešení nevyšlo. Destrukcí válců počínaje až po kolaps poloos konče. Když T5, tak jedině 1,9TDI, 2,5TDI se vyhnout obloukem.
A tos zapomněl dopsat, že rozvody se taky sypou, vodní pumpa tlakuje vodu do mazacího okruhu, prostě všechno špatně. 2.5TDi si koupí jen blázen, co o autech ví absolutní houby. T5 jedině s 1.9TDi 77kw, který s takovou krychlý dokáže obstojně jet...
Pánové, kde berete tolik negativních informací o motoru 2,5 TDI v Transporteru T5? Ptám se naprosto vážně. Já myslel, že je to pokračovatel slavného spolehlivého, údajně nejlepšího, naftáku jaký kdykdo vyrobil 2,5 TDI R5. Proč by měl být tento tak výrazně špatný? A k tomu Vámi doporučovanému 1,9 TDI 77kW - údaje pro Multivan - max 159 km/h, 0-100 za 18,4s. Na užitkový vůz možná dobrý, ale pokud bych o něm uvažoval jako o rodinném osobním voze - zoufale slabé.
Protože je to úplně nově postavený motor, který s tím původním nesmrtelným nemá nic společného. Oni tam fakt dokonili úplně všechno. Jel jsem v té nejsilnější T5, která měla totálně vybydlený interiér, vnitřní osvětlení nezhasínalo (to ta elektroinstalace), ale motor původní s 30.000 servisními intervaly a bohatě přes 300.000 km na tachometru. Ale taky už jsem viděl pár reálných zkolabovaných 2,5TDI. Kdybych to měl srovnat - raději Twin Spark od Alfy než 2,5TDI v T5.


Kdyz vas tady ctu, tak me to opravdu neda nenapsat....
Ja mel T5 multivan 2,5 128kw 4motion od noveho do cca 240000km s pravidelnym servisem VW...
Krasny, na "dodavku" rychly auto, ktere nikdy neselhalo(na rozdil od 1,9tdi bus 9mist prodlouzeny)
Do te doby byl problem pouze:
predni stabilizatory(kosti) vydrzely pouze jednu sezonu..
praskle vyfukove svody(nejsou litinove).. nove cca 10tis. Kc
vymena turba na 98000 pro spotrebu oleje..
Casta vymena zarovek H7 nekdy i po 1000km...
Do sveta sel, protoze ca 6 roku stary auto nemuze tak hnit (2x predni dvere, okoli klik bocnich dveri a nakonec 5 dvere kolem brzdovky)
Na ty kilometry to neni nejlepsi, ale srovnavat to s Italem?!? Asi jste mel smulu na auto... Nebo nevite o cem pisete (teda aspon z vlastni zkusenosti a reprodukujete nekoho jineho)
reagovat
klimke
počet příspěvků1
datum registrace27.07.2013
Sobota 27.07.2013 14:47, Bílý dým :/
Zdravím, mám takový problém a už nevím co mám dělat. Nastartuji motor, jde krásně výkon luxusní je to 128kw 4motion, ale okamžitě se začne z výfuku valyt bílý dým.. Nejde vidět na krok. :/ nová líšta,čerpadlo,gumičky a odzkoušení vztřiků. Budu rád za každou radu :))
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Sobota 27.07.2013 23:15, RE: Bílý dým :/
klimke napsal:
Zdravím, mám takový problém a už nevím co mám dělat. Nastartuji motor, jde krásně výkon luxusní je to 128kw 4motion, ale okamžitě se začne z výfuku valyt bílý dým.. Nejde vidět na krok. :/ nová líšta,čerpadlo,gumičky a odzkoušení vztřiků. Budu rád za každou radu :))


bílý dým u dieselu vždy znamená, že je spalována nerozprášená resp. neodpařená nafta. Dělávalo to když trysky ukapávaly naftu (např. díky opotřebovanosti trysky, nebo čerpadla).
Mám dotaz, na té liště by měl být nějaký ventil ne? Protože na ten servisy většinou zapomenou. První se vrhnou na čerpadlo. To je největší byznys. Pak je napadnou trysky. Že je na liště nějaký ventil, který když podpouští, tak klesne tlak... to většinou netuší.
Chce to dát k diagnostikovi, kterej to ověří jako celek. Ne zvlášť čerpadlo a zvlášť trysky,
reagovat
patry
počet příspěvků1
datum registrace05.10.2011
Neděle 22.09.2013 22:14, T5 - žádný problém
Mám T5 2,5TDi a po 4,5 roku provozu a cca 180.000 km naprosto bez problémů. Na autě se objevilo pouze několik drobných závad v ceně tisíců Kč, ale jinak mě nikdy nenechalo ve štichu. Základem je nespoléhat slepě na doporučení výrobce a jezditz na garanční prohlídky po 15.000km a občas vyměnit olej v převodovce. Auto pak funguje naprosto bez problémů a vyhnete se níže popsaným problémům, které jsou způsobeny longlife olejem s nižší viskozitou, který se používá při dlouhém servisním intervalu. Stejně tak slovy výrobce "celoživotní náplň převodovky" neznamená nekonečnou životnost, ale to, že se převodovka opotřebuje tak, aby jste si musel jako zákazník šel za cca 5.let provozu koupit nové auto. Stačí měnit olej jako kdysi a je to opět bez problémů. Zkoušel jsem dodávak několik a i přes všechny mouchy Transporterů je to pořád to nejlepší na trhu. Jezdí a řídí se jako osobák, jízdní vlastnosti neprosto bezkonkurenční, kvalita interiéru a pohodlí taktéž jak osobní vůz. Třeba Mercedes je o třídu níž. Karoserie se v zatáčkách kroutí, zpracování interiérů odpovídá spíše dodávce než osobnímu vozu jako u VW. Neříkám, že vše je u VW perfektní, ale pořád je to jasná jednička.
reagovat
zlatnyk
počet příspěvků1
datum registrace12.01.2014
Neděle 12.01.2014 17:45, Pomoc !!
mam T5 1,9TDI a v momentě přeřazení se mi ozve z motorovy části tlumený zvuk jakoby tlumený zatroubení ,neví někdo co to je ? mam najeto 170 tis a zvysuje se to, drív tak 1x za měsíc,ted i 5x denně
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.