Michal 22 napsal:
TOM napsal:
zigi napsal:
Michal 22 napsal:
Nikde jsem v článku nenarazil na to, že motor 2,5TDI v T5 je jeden velký pokus VW, kde mu žádné konstrukční řešení nevyšlo. Destrukcí válců počínaje až po kolaps poloos konče. Když T5, tak jedině 1,9TDI, 2,5TDI se vyhnout obloukem.
A tos zapomněl dopsat, že rozvody se taky sypou, vodní pumpa tlakuje vodu do mazacího okruhu, prostě všechno špatně. 2.5TDi si koupí jen blázen, co o autech ví absolutní houby. T5 jedině s 1.9TDi 77kw, který s takovou krychlý dokáže obstojně jet...
Pánové, kde berete tolik negativních informací o motoru 2,5 TDI v Transporteru T5? Ptám se naprosto vážně. Já myslel, že je to pokračovatel slavného spolehlivého, údajně nejlepšího, naftáku jaký kdykdo vyrobil 2,5 TDI R5. Proč by měl být tento tak výrazně špatný? A k tomu Vámi doporučovanému 1,9 TDI 77kW - údaje pro Multivan - max 159 km/h, 0-100 za 18,4s. Na užitkový vůz možná dobrý, ale pokud bych o něm uvažoval jako o rodinném osobním voze - zoufale slabé.
Protože je to úplně nově postavený motor, který s tím původním nesmrtelným nemá nic společného. Oni tam fakt dokonili úplně všechno. Jel jsem v té nejsilnější T5, která měla totálně vybydlený interiér, vnitřní osvětlení nezhasínalo (to ta elektroinstalace), ale motor původní s 30.000 servisními intervaly a bohatě přes 300.000 km na tachometru. Ale taky už jsem viděl pár reálných zkolabovaných 2,5TDI. Kdybych to měl srovnat - raději Twin Spark od Alfy než 2,5TDI v T5.
Kdyz vas tady ctu, tak me to opravdu neda nenapsat....
Ja mel T5 multivan 2,5 128kw 4motion od noveho do cca 240000km s pravidelnym servisem VW...
Krasny, na "dodavku" rychly auto, ktere nikdy neselhalo(na rozdil od 1,9tdi bus 9mist prodlouzeny)
Do te doby byl problem pouze:
predni stabilizatory(kosti) vydrzely pouze jednu sezonu..
praskle vyfukove svody(nejsou litinove).. nove cca 10tis. Kc
vymena turba na 98000 pro spotrebu oleje..
Casta vymena zarovek H7 nekdy i po 1000km...
Do sveta sel, protoze ca 6 roku stary auto nemuze tak hnit (2x predni dvere, okoli klik bocnich dveri a nakonec 5 dvere kolem brzdovky)
Na ty kilometry to neni nejlepsi, ale srovnavat to s Italem?!? Asi jste mel smulu na auto... Nebo nevite o cem pisete (teda aspon z vlastni zkusenosti a reprodukujete nekoho jineho)