mike napsal:
dekuji za Vas prispevek. Z pod plachty v garazi ani z ruky hned tak nepujde :))
Dobrý den. Opravdu skvělá recenze
). BMW řady 8 je moji láskou už od dětštví, ale bohužel jen platonickou. Jako nové stálo dost přes 3 milióny korun a svého času to bylo technicky asi nejlepší auto na světě. Jediným porovnatelným byl Mercedes-Benz SL R129 ze stejného roku, nebo-li takzvaná žehlička. Jak se hodně zajímám o ojetiny, tak opravud mnozí říkají, že jak 12 válec od BMW, tak i od Mercedesu jde dnes málokdy na všech 12 válců. Ta spotřeba oleje je zajímavá a dle mého názoru je na vině technologie ALUSIL jíž tento 12 válec využívá a která tak jako konkurenční NIKASIL prostě znamné vysokou spotřebu oleje. Mám vysledováno, že skoro všechny motory, jež tyto technologie využívají prostě olej berou. Otázkou je proč. Moje teorie je ta, že tyto materiály jsou natolik tvrdé, že prostě způsobí opotřebení pístů a hlkavně jejich kroužků. Ale je to pouze má doměnka, kterou zatím žádný odborník nepotvrdil. K té elektroinstalaci. BMW řady 8 je první vůz své značky a jeden z prvních ve světové produkci, jež používá Multiplexní síť s datovými sběrnicemi. Nevím jestli se jim už tehdy říkalo CAN, ale v každém případě jde o principálně to samé. Jinak ale fantastický vůz a takových lidí jako Vy si vážím, neboť nebýt jich, tato luxusní auta by zcela zanikla a to pro jejich provozní náklady, jež jsou natolik vysoké, že i pro nadprůměrně situovaného člověka by byl problém udržet toto BMW v odpovídajícím stavu. S pozdravem Tomáš Dusil.