0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 850i - zkušenosti majitele po deseti letech

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 09:55, RE: Diagnóza
anonym napsal:
Tak to je síla, takhle se rozepisovat o 20 let staré plečce. Myslím, že autor je kandidát do povíkendových zpráv v černé kronice.
Tak a ted schovat hracky a spinkat at mas na obed dost sil. Koukam, ze skolky uz jsou tezce moderni, kdyz tam deti pousteji k internetu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 10:07, 850
Krásné a nadčasové auto, dík za recenzi. Jsem fanda BMW, ale provozní náklady mne překvapily, hlavně spotřeba oleje. David
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 10:09, RE: Vymena baterie
mike napsal:
nikdy jsem se ted nastesti nedostal do situace, ze by mechanik musel odpojovat akec. Auto stoji pro jistotu v garazi trvale pripojeny k dobijecce. Me to je taky divny, ROMka by tam bejt mela a mozna i je, ale i ta muze vykazovat nespravnou funkci. Jinak zase ale, ruku na srdce, jak casto clovek odpojuje baterii. Je to jen parkrat za zivot auta a ja uz nastesti vim, kam si zajet pro software :))
Asi to bude lepší nechat jak je, pokud to nějak funguje. Elektrika u těchto aut je svět sám pro sebe, mám s ní zážitky, že mi bylo chvílemi do breku ( o přístrojovce nebo topení se mi zdály divoké sny ještě dost dlouho po prodeji auta), ale pokud to je jenom tohle, tak to je pohoda. Jinak hodně pohodových km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 10:18, RE: Vymena baterie
anonym napsal:
Asi to bude lepší nechat jak je, pokud to nějak funguje. Elektrika u těchto aut je svět sám pro sebe, mám s ní zážitky, že mi bylo chvílemi do breku ( o přístrojovce nebo topení se mi zdály divoké sny ještě dost dlouho po prodeji auta), ale pokud to je jenom tohle, tak to je pohoda. Jinak hodně pohodových km.
ono to s tou poruchovosti elektriky zase neni az takova tragedie. Na tom malym prostoru pro zverejneni clanku je nutne vsechno trosku nafouknout, aby to bylo ctivejsi. Realita je takova, ze behem cca 50 tis. kilometru se mi zavada s odpojenim 6ti valcu stala tak dvakrat, trikrat. Poprve Vas to samozrejme hodne poleka, ale pak uz vite, kudy na to, a reknete si, "vsak kdo z nas je dokonalý". Pozitiva prevazuji.. za kilometry dekuji a napodobne!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 10:20, RE: Diagnóza
Miky napsal:
Tak a ted schovat hracky a spinkat at mas na obed dost sil. Koukam, ze skolky uz jsou tezce moderni, kdyz tam deti pousteji k internetu...
Konečně pěkná recenze ke staršímu BMW, protože Ti kteří se točí např. kolem E36, to jsou teda recenze a příspěvky...vozy řady 8 toto asi nikdy nepotká a budou je vždy vlastnit jen gurmáni, kteří vědí co mají v garáži a mají na to. Pro normální provoz, jak psal autor toto auto není a spousta "obyčejných " řidičů by určitě volily radši zvolili výše zmíněnou dacii logan..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 10:24, rok vyroby 10/2001? :)
To je divne. Rok vyroby 10/2001 a majitel ho uziva 10 let :). Jinak ale moc pekne auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 10:48, bak
za 10 let najet ani ne 50 000km? Chmmm... To najedu za dva roky v milich. Co ty chlapce muzes vedet o autech? Ach jo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:00, RE: rok vyroby 10/2001? :)
anonym napsal:
To je divne. Rok vyroby 10/2001 a majitel ho uziva 10 let :). Jinak ale moc pekne auto.
chybicka se vloudila, opraveny udaj je prirozene 10/1991
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:01, Alex
...auto je velice pěkné, ale je to opravdu na víkendový popojíždění... Toto auto předstihlo dobu a celkově BMW a AUDI jsou u mě TOP auta. S ohledem na fakta-obrovská spotřeba, OBROVSKÁ spotřeba oleje a velmi problematické udržování auta, občasné problémy-nemožno opravit?? s odpojením "části motoru" atd...do mé garáže by toto auto nikdy nešlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:02, RE: bak
anonym napsal:
za 10 let najet ani ne 50 000km? Chmmm... To najedu za dva roky v milich. Co ty chlapce muzes vedet o autech? Ach jo...
precti si to poradne troubo, ma to jako druhe auto.
jinak 3 litrum oleje na 1000 se mi taky moc nechce verit, a spotrebe taky moc ne, 750 jsem jezdil a na dalku 12-13 pri rychlosti kolem 160
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:03, RE: bak
anonym napsal:
za 10 let najet ani ne 50 000km? Chmmm... To najedu za dva roky v milich. Co ty chlapce muzes vedet o autech? Ach jo...
jestli to nebude tim, ze na kazdym ze svych aut najezdim prumerne 5 tisic za rok.. ale tim Vas, odbornika, nechci odrazovat od sepsani Vasi vlastni recenze. Jestli pocitate vzdalenost v milich, jiste to bude nejaky zajimavy americky vuz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:06, RE: bez předmětu
anonym napsal:
a stejně jako Bismarc patří na dno oceánů patří 850ka na dno motoristické historie či za vytrýnu jako sběratelská relikvie a připomenutí jak povrchní lidé byly že i pro povzbuzení ega dokázali ničit tuhle planetu hawk
Nic jiného než dement dokáže napsat takový příspěvek!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:07, RE: Neskrývám závist:)
mike napsal:
dekuji za Vas prispevek. Z pod plachty v garazi ani z ruky hned tak nepujde :))
Dobrý den. Opravdu skvělá recenze). BMW řady 8 je moji láskou už od dětštví, ale bohužel jen platonickou. Jako nové stálo dost přes 3 milióny korun a svého času to bylo technicky asi nejlepší auto na světě. Jediným porovnatelným byl Mercedes-Benz SL R129 ze stejného roku, nebo-li takzvaná žehlička. Jak se hodně zajímám o ojetiny, tak opravud mnozí říkají, že jak 12 válec od BMW, tak i od Mercedesu jde dnes málokdy na všech 12 válců. Ta spotřeba oleje je zajímavá a dle mého názoru je na vině technologie ALUSIL jíž tento 12 válec využívá a která tak jako konkurenční NIKASIL prostě znamné vysokou spotřebu oleje. Mám vysledováno, že skoro všechny motory, jež tyto technologie využívají prostě olej berou. Otázkou je proč. Moje teorie je ta, že tyto materiály jsou natolik tvrdé, že prostě způsobí opotřebení pístů a hlkavně jejich kroužků. Ale je to pouze má doměnka, kterou zatím žádný odborník nepotvrdil. K té elektroinstalaci. BMW řady 8 je první vůz své značky a jeden z prvních ve světové produkci, jež používá Multiplexní síť s datovými sběrnicemi. Nevím jestli se jim už tehdy říkalo CAN, ale v každém případě jde o principálně to samé. Jinak ale fantastický vůz a takových lidí jako Vy si vážím, neboť nebýt jich, tato luxusní auta by zcela zanikla a to pro jejich provozní náklady, jež jsou natolik vysoké, že i pro nadprůměrně situovaného člověka by byl problém udržet toto BMW v odpovídajícím stavu. S pozdravem Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:09, RE: bez předmětu
anonym napsal:
a stejně jako Bismarc patří na dno oceánů patří 850ka na dno motoristické historie či za vytrýnu jako sběratelská relikvie a připomenutí jak povrchní lidé byly že i pro povzbuzení ega dokázali ničit tuhle planetu hawk
Ty jsi asi nějakej blbec od Bursíka, co? a Jacquessss
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:12, RE: bak
mike napsal:
jestli to nebude tim, ze na kazdym ze svych aut najezdim prumerne 5 tisic za rok.. ale tim Vas, odbornika, nechci odrazovat od sepsani Vasi vlastni recenze. Jestli pocitate vzdalenost v milich, jiste to bude nejaky zajimavy americky vuz
Nevšímej si tady těch některých pitomců, oni vživotě nepochopí, že vlastníš 3-4 vozy, a z toho jeden či dva z nich protáhneš jen párkrát do roka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:14, 850
Naprostá nádhera - jak recenze, tak její předmět...Vzhledem k mým prapodivným sympatiím ke starším a atypickým autům je toto povídání přesně má krevní skupina - a jsem rád, že se v záplavě článků a diskusí o tom, jestli TDI chrochtá moc, nebo ještě víc,objeví i něco takového...Miku, gratuluji...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:15, RE: Cena?
mike napsal:
nevidel jsem kupni smlouvu, ale osmicka byla o moooc drazsi. Mam pocit, ze s temi originalnimi tuningovymi dily a koly mluvil predchozi majitel o castce za tremi miliony korun..! Sam jsem spis taky na manualy, ale tomuhle autu pro jeho dustojny pohyb automat docela slusi. Idealni je mit po ruce jak auto na zavodeni s manualem, tak nejakyho podobnyho mastodonta s automatem. Fakt je, ze i kdyz jsou soucasny bavoraky technicky dokonaly a mnohym se i designove libi, necni tolik mezi ostatnimi auty tak, jako kdysi osma.
Hmm, pěknej balík na tu dobu. Když to srovnáš např. se současnou šestkou, která v podobné motorizaci vyjde na ty samé love.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:16, Gratulace
Jako majitel 628CSi musim pogratulovat, E31 se pomalu stava poslednim z "youngtimeru" a je skoda, ze tu takovych aut nelze potkat vic. Avsak vetsina Cechu je - jak je u nas zvykem - bohuzel nikdy neoceni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:17, RE: Cena?
watchtower napsal:
Tak s tím milionem bych si dovolil nesouhlasit. Pokud mě paměť neklame v té době jsem ležel v katalogách (nebo jak se to sakra skloňuje (katalozích?)) tak tenkrát byla cena M5 cca 80 000 DM. 850i začínala na necelých 2500000 a 850 CSi končila na téměř magických 5000000 Kčs. Obecně se doporučuje pro sběratele, kteří s nimi chtějí jezdit 850Ci z posledních let výroby. CSi moc drahé a na konci výroby i zbytečně složité (v té době byly i jednodušší řiditelné zadní nápravy (H Prelude)).
Jinak žralok ...
Jsem se skoro trefil, marka byla tehdy okolo 16-17?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 11:26, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Nic jiného než dement dokáže napsat takový příspěvek!
Přesně tak. Nikomu z Burseekovců nevadí zbytečné převážení zboží kamiony sem a tam (jogurty z Olomouce do jižních čech a z jižních čech zase jejich produkci do Olomouce atp.) ale když někdo naleje jednou za měsíc 30 litrů Naturalu do veterána, to je oheň na střeše. Co kdyby těch 30 litrů nalil do Fabie HTP? Byl by pak husto hustě ekologickej? Proč? Protože Fabie s těma 30 litrama ujede 350km? Není to snad na svobodném rozhodnutí každého z nás do čeho těch x litrů natankuje a kolik km ujede?
reagovat
  1 2 3 4 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.