0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 850i - zkušenosti majitele po deseti letech

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 15:01, 850 vs 840
Recenze byla dobrá. Rozumím nadšení majitele i přes všecky problémy které to přináší. Nicméně spotřeba (benzínu i oleje) a spolehlivost je hrozná Ten V12 je takový danajský dar. U Mercedesů to máme taky tak. Kdo má V12 (mimo jiné auto po Stehlíkovi z Poldi a Fisherovi z CK) tak to jen těžce servisují a moc to nejezdí. My co jsme prozíravě koupili V8, tak jen otočíme klíčkem a jezdíme. Přitom vlastnosti a výkony to má podobné. Prostě u tak starého auta už je lepší dobře fungující V8, než občasně fungující V12... A nejde jen o počet svíček, ta V12 se často liší v útrobách, kdežto TD + V6 + V8 jsou stejné, tak se to dobře serviuje. U toho BMW je to v bledě modrém. Takže je otázkou, zda by 840 s třetinovým servisem a poloviční spotřebou nebylo lepší volbou. Nicméně osmička bylo, je a ještě dlouho bude hezké a impozantní auto z kategorie "těch správných" to zas jj, to je bez debat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 16:57, RE: krasne
mike napsal:
zajimavy nazor. Asi 1203ku znate hodne zblizka. Jako ridic? Nebo Vas nekam vezli..?
Asi často za komoušů vozili k chocholouškovi, tam vozili pacienty v 1203.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 16:58, RE: krasne
mike napsal:
zajimavy nazor. Asi 1203ku znate hodne zblizka. Jako ridic? Nebo Vas nekam vezli..?
Asi ho často za komoušů vozili k Chocholouškovi, tam vozili pacienty v 1203.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 17:00, RE: krasne
anonym napsal:
Já si vážím skvělých aut a pohrdám sedmnáctiletými vraky
Vlastně naopak, vážím si sedmnáctiletých kár a pohrdám novodobými traktúrky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 17:15, TATRA MTX8
Ráďa napsal:
Recenze byla dobrá. Rozumím nadšení majitele i přes všecky problémy které to přináší. Nicméně spotřeba (benzínu i oleje) a spolehlivost je hrozná Ten V12 je takový danajský dar. U Mercedesů to máme taky tak. Kdo má V12 (mimo jiné auto po Stehlíkovi z Poldi a Fisherovi z CK) tak to jen těžce servisují a moc to nejezdí. My co jsme prozíravě koupili V8, tak jen otočíme klíčkem a jezdíme. Přitom vlastnosti a výkony to má podobné. Prostě u tak starého auta už je lepší dobře fungující V8, ne...
Jaci jsou u nas lidi? Reknu Vam to...V letech minuleho rezimu se stala jedna nemila situace pro jednoho Zapadniho Nemce ktery prijel se svim Mercedesem na tehdejsi dobu neco jako z jine planety. Prijel svim MB do jedne nejmenovane firmy na Severni Morave (big firma) a co se nestalo? Nejaky mamlas (nevím jak ho slusne nazvat) uvidel ten MB, co ho napdlo? Reknu Vam to vzal kousek dratu co mel po ruce a cele vozidlo poskrabal. Nevim z jakeho duvodu to udelal. Ale ten majtel jak vysel tak malem dostal infarkt a zvolal... Tschechischen b.......

P.S: co tu zijou za h..... tu neni mozune.. Doufam ze aspon v Brne je to lepsi. o kdyz zavist je vsade.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 17:51, Děkuji Vám
Děkuji Vám za krásný článek! Vidím, že jste člověk, který má své auto rád. A to se mi líbí. Váš stroj je krásný a vy si jej užíváte.
Ikdyž jezdím vozy jiné značky (nechci provokovat jaké), líbí se mi, že dokážete popsat i minusy (zima, elektrika...). To na Vás cením! Jsou lidé, a vy a já asi mezi ně patříme, kteří jezdí rádi svým milovaným autem. Nejraději po "své" milované cestě...
Přeji Vám mnoho příjemných kilometrů se svým milovaným aute, a hlavně: žádnou srážku s primitivním zavistivým troubou!
Zdraví Franta
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 18:00, RE: Děkuji Vám
anonym napsal:
Děkuji Vám za krásný článek! Vidím, že jste člověk, který má své auto rád. A to se mi líbí. Váš stroj je krásný a vy si jej užíváte.
Ikdyž jezdím vozy jiné značky (nechci provokovat jaké), líbí se mi, že dokážete popsat i minusy (zima, elektrika...). To na Vás cením! Jsou lidé, a vy a já asi mezi ně patříme, kteří jezdí rádi svým milovaným autem. Nejraději po "své" milované cestě...
Přeji Vám mnoho příjemných kilometrů se svým milovaným aute, a hlavně: žádnou srážku s primitivním zavistivým tro...
o znacce sveho auta jste se klidne mohl rozepsat. Myslim, ze meritem veci je vztah cloveka k nejake hodnote, a co tou hodnotou je, uz je subjektivni (kazdemu se libi neco jineho a ostatni by to meli respektovat)a relativně podruzne.. Dekuji za uznani a preji pekny zbytek nedele!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 18:04, RE: 850 vs 840
Ráďa napsal:
Recenze byla dobrá. Rozumím nadšení majitele i přes všecky problémy které to přináší. Nicméně spotřeba (benzínu i oleje) a spolehlivost je hrozná Ten V12 je takový danajský dar. U Mercedesů to máme taky tak. Kdo má V12 (mimo jiné auto po Stehlíkovi z Poldi a Fisherovi z CK) tak to jen těžce servisují a moc to nejezdí. My co jsme prozíravě koupili V8, tak jen otočíme klíčkem a jezdíme. Přitom vlastnosti a výkony to má podobné. Prostě u tak starého auta už je lepší dobře fungující V8, ne...
JJ, 840 na provoz urcite lepsi! 850 mozna lepsi pro sberatele...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 18:28, RE: 850 vs 840
anonym napsal:
JJ, 840 na provoz urcite lepsi! 850 mozna lepsi pro sberatele...
to je uplne presne!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 20:36, RE: Děkuji Vám
mike napsal:
o znacce sveho auta jste se klidne mohl rozepsat. Myslim, ze meritem veci je vztah cloveka k nejake hodnote, a co tou hodnotou je, uz je subjektivni (kazdemu se libi neco jineho a ostatni by to meli respektovat)a relativně podruzne.. Dekuji za uznani a preji pekny zbytek nedele!
Dobrý večer,čtu tenhle článek již od pátku,nádherné čtení,nádherná láska k automobilu.Vím že mě tu za chvíli všichni ukamenují...Mám také svůj sen a pro mě technický unikát.Fiat coupe 2,0 20V turbo,162 kW.Určitě jsem finančně jinde než vy ale tohle auto je můj sen.Hledám stále nějaké v původním stavu,z posledních let výroby,také chci jednou za čas pouze z podběhů vyhnat pavučiny a bude mi úplě jedno jestli se mi národ bude smát že mám starou plechovku od podřadné značky.Ještě jsem se vás chtěl zeptat jestli třeba ve vašem výčtu skvostů tohle auto také neproběhlo a jaký na něj máte názor.Děkuji moc.Martin Brandejský.Kolín
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 20:55, RE: Vymena baterie
anonym napsal:
Koukám, že výměna baterie je všeobecný problém Bmw. Když jsem měl obyčejnou 525 e34, tak mi po odpojení baterky chvilku houpaly volnoběžné otáčky. Co se týče interiéru, tak to hodně záleží na uživateli.
otáčky se houpou právě proto, že po odpojení aku se řídící jednotka restartuje.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 20:59, RE: Děkuji Vám
anonym napsal:
Dobrý večer,čtu tenhle článek již od pátku,nádherné čtení,nádherná láska k automobilu.Vím že mě tu za chvíli všichni ukamenují...Mám také svůj sen a pro mě technický unikát.Fiat coupe 2,0 20V turbo,162 kW.Určitě jsem finančně jinde než vy ale tohle auto je můj sen.Hledám stále nějaké v původním stavu,z posledních let výroby,také chci jednou za čas pouze z podběhů vyhnat pavučiny a bude mi úplě jedno jestli se mi národ bude smát že mám starou plechovku od podřadné značky.Ještě jsem se vás chtěl z...
dekuji. Nicmene Vas za svou osobu musim zklamat. Nejen Vami uvedeny typ, ale kam ma pamet saha, zadny Fiat jsem nikdy nesedlal. Bylo to pro velmi spatne renome, pokud jde o kvalitu vyroby. Kdyz jsem byl ale na podzim zkouset Alfu Breru a Spidera (stejny koncern jako Fiat), bylo mi receno, ze v posledni dobe uz je kvalita prakticky stejna, jako u konkurence. Vami zminovane auto jsem hledal na www.mobile.de a jsou tam od roku vyroby 1995 do 2001 a v cenach od 2 do 12 tisic Eur. Urcite si vyberete, hodne stesti!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 21:12, autor - video
pro autora - před cca. 10 - 12ti lety šel na ČT2 německý hodinový dokument o vývoji osmičky, protože jsem tehdy jezdil sedmičkou, tak jsem si ho nahrál a viděl snad desetkkrát, je to opravdu kvalitní film, pokud ho neznáš a máš zájem, nebyl by asi problém ho dostat z VHS na DVD, ale musel bys vědět, jak se spojit, protože sem se mi tel. nebo mail nechce dávat.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 21:16, RE: Děkuji Vám
mike napsal:
dekuji. Nicmene Vas za svou osobu musim zklamat. Nejen Vami uvedeny typ, ale kam ma pamet saha, zadny Fiat jsem nikdy nesedlal. Bylo to pro velmi spatne renome, pokud jde o kvalitu vyroby. Kdyz jsem byl ale na podzim zkouset Alfu Breru a Spidera (stejny koncern jako Fiat), bylo mi receno, ze v posledni dobe uz je kvalita prakticky stejna, jako u konkurence. Vami zminovane auto jsem hledal na www.mobile.de a jsou tam od roku vyroby 1995 do 2001 a v cenach od 2 do 12 tisic Eur. Urcite si vyberete, hodne stesti!
Díky moc,váš názor je bez nějakých sprostých výlevů tak si ho cením,věřím že jste nejen fanda automobilismu ale ještě ke všemu inteligentní člověk.O všech příspěvcích v diskuzích se to rozhodně říct nedá.Až vás něky na silnici potkám,smeknu vám.Hodně šťastných kilometrů nejen s tímto unikátem.Martin Brandejský
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 21:23, RE: autor - video
anonym napsal:
pro autora - před cca. 10 - 12ti lety šel na ČT2 německý hodinový dokument o vývoji osmičky, protože jsem tehdy jezdil sedmičkou, tak jsem si ho nahrál a viděl snad desetkkrát, je to opravdu kvalitní film, pokud ho neznáš a máš zájem, nebyl by asi problém ho dostat z VHS na DVD, ale musel bys vědět, jak se spojit, protože sem se mi tel. nebo mail nechce dávat.....
to inkognito je pochopitelny. Do toho se nechce ani me. Pokud se nedomluvime na nejaky konspiracni mrtvy schrance, tak to asi nedopadne.. :)) Ne, to asi nema reseni, dekuji za nabidku a s ohledem na to, ze jsem podobny film nevidel (nebo si to nevybavuju), tak zkusim prohledat web a youtube..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 21:24, RE: Děkuji Vám
anonym napsal:
Díky moc,váš názor je bez nějakých sprostých výlevů tak si ho cením,věřím že jste nejen fanda automobilismu ale ještě ke všemu inteligentní člověk.O všech příspěvcích v diskuzích se to rozhodně říct nedá.Až vás něky na silnici potkám,smeknu vám.Hodně šťastných kilometrů nejen s tímto unikátem.Martin Brandejský
napodobne, hezky vecer!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 22:07, RE: TATRA MTX8
anonym napsal:
Jaci jsou u nas lidi? Reknu Vam to...V letech minuleho rezimu se stala jedna nemila situace pro jednoho Zapadniho Nemce ktery prijel se svim Mercedesem na tehdejsi dobu neco jako z jine planety. Prijel svim MB do jedne nejmenovane firmy na Severni Morave (big firma) a co se nestalo? Nejaky mamlas (nevím jak ho slusne nazvat) uvidel ten MB, co ho napdlo? Reknu Vam to vzal kousek dratu co mel po ruce a cele vozidlo poskrabal. Nevim z jakeho duvodu to udelal. Ale ten majtel jak vysel tak malem dost...
Die simulantenbande.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 23:35, RE: autor - video
mike napsal:
to inkognito je pochopitelny. Do toho se nechce ani me. Pokud se nedomluvime na nejaky konspiracni mrtvy schrance, tak to asi nedopadne.. :)) Ne, to asi nema reseni, dekuji za nabidku a s ohledem na to, ze jsem podobny film nevidel (nebo si to nevybavuju), tak zkusim prohledat web a youtube..
Wau, některý příspěvky jsou vážně pro psychiatra, každopádně asi nejhorší je ten, co tvrdí, že žádný majitel "osmičky" by v životě nespáchal brutální nehodu...No je zjevně mladej. Sám sedlám BMW M5 a Porsche Cayenne Turbo(je mi jedno, když bude nějakej závistivej čecháček odpovídat, že kecám anebo že jsem si na to nakradl v kupónovce) a vzhledem k tomu, že profesní postavení mých dětí a má finanční situace mi umožňuje plnit si klukovské sny a mí firemní partneři mají různá vozítka, můžu vám garantovat, že v každé značce a typu auta jezdí jak řidiči dobří, normální i hovada.
Jinak k autorovi recenze: má bohužel tu smůlu, že si nemohl užívat osmičku jako nový auto s radostí záruky a musí se teď trápit s tím, jestli může z auta vytáhnout baterku,aby mu nezkolaboval soft či nikoliv, či zda mu jede dvanáct válců nebo kolik. Každopádně je jehoi svaté právo, když se rozhodne pro to či ono auto a musím říct, že tento přístup je mis sympatický a držím majteli palce a Bursík v Lexusu hybrid ať si trhne nohou. Nicméně mám obavy vzhledem k tomu jak o nesnázích se servisem píše, že provoz tohoto auta je nad jeho finanční možnosti. Nemyslím to jako vysmívání, jen chci říct, že když si chci užít radosti svých nadstandardních strojů. musím počítat s tím, že jen za provozní náplně (nemyslím pohonné hmoty) mi píše můj finanční auditor částku 116.00,-Kč
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.03.2008 00:02, RE: autor - video
anonym napsal:
Wau, některý příspěvky jsou vážně pro psychiatra, každopádně asi nejhorší je ten, co tvrdí, že žádný majitel "osmičky" by v životě nespáchal brutální nehodu...No je zjevně mladej. Sám sedlám BMW M5 a Porsche Cayenne Turbo(je mi jedno, když bude nějakej závistivej čecháček odpovídat, že kecám anebo že jsem si na to nakradl v kupónovce) a vzhledem k tomu, že profesní postavení mých dětí a má finanční situace mi umožňuje plnit si klukovské sny a mí firemní partneři mají různá vozítka, můžu vám gar...
Ty seš nějak chytrej. Ono je rozdíl sedlat např. zánovní M5, jen sedneš a jezdíš bez nějakých tragických nákladů a za 4-5 let až to teprve začne vyžadovat nemalé investice se toho zbavíš. Ty nemusíš kupovat třeba novej výfuk za 100 ltr. a plno dalších věcí. A 116 ltr. ročně za kapaliny, to kupuješ na marsu nebo kde? demagogu. Anebo tě finanční auditor pěkně ojebává.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.03.2008 01:05, RE: autor - video
anonym napsal:
Ty seš nějak chytrej. Ono je rozdíl sedlat např. zánovní M5, jen sedneš a jezdíš bez nějakých tragických nákladů a za 4-5 let až to teprve začne vyžadovat nemalé investice se toho zbavíš. Ty nemusíš kupovat třeba novej výfuk za 100 ltr. a plno dalších věcí. A 116 ltr. ročně za kapaliny, to kupuješ na marsu nebo kde? demagogu. Anebo tě finanční auditor pěkně ojebává.
No nemyslím, že bych byl takovej trouba a nechal se ojebávat auditorem, těmi kapalinami jsem samozřejmě nemyslel jen čité položky olej, ostřikovače, klimu atd. ale servisky s tím spojený, taky Sherlogy vyhledávače něco stojí atp. Benál nemá smysl psát. Vzhledem k tomu, že na Cayennu mám roční nájezd cca 60.000,- což pravidelným ježděním do Německa a Rakouska uděláš jedna dvě a na faktuře je největší položka vždy ten olej, beru to jako kapaliny. Nic ostatního se nedělá ani na M5, kde je nájezd podstatně menší. U obou jsou desky keramický, ty prostě neubývaj, výfuk nerez, prostě nic se neřeší
reagovat
  1 ... 7 8 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.