0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 850i - zkušenosti majitele po deseti letech

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 09:32, RE: gratulace
anonym napsal:
No s takovou starou konzervou, no to snad ani nic nepiš, a hlavně nikomu nic nenatírej nebo ti upadne střecha!!!
Hezký článek o automobilu,který si na rozdíl od dnešních popelnic označení automobil opravdu zaslouží.To je neskutečný,úžasný výrobek ještě dnes a vždy bude vyjímečný.Bohužel,i jeho postihla moderní doba nespolehlivé,věčně trucující elektroniky a sladit 2 šestiválce jinak nelze.Kéž je víc a víc lidí,kteří upřednostní automobilovou osobnost před hnusnou chrochtající konfekcí,která zabíjí a ničí lidstvo.V BMW 850 nikdo dopravní nehodu nezaviní,i když má síly tolik,že by rozhýbal vlak.Tam se na nic nemusí hrát.Tam to prostě je.A ještě poznámku - cx 0.29 je úžasná hodnota,ale zcela seriový Renault 25 ji měl už na podzim roku 1983.Díky za pěkný článek a hodně km přeji ze srdce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 11:25, TATRA MTX8
anonym napsal:
Hezký článek o automobilu,který si na rozdíl od dnešních popelnic označení automobil opravdu zaslouží.To je neskutečný,úžasný výrobek ještě dnes a vždy bude vyjímečný.Bohužel,i jeho postihla moderní doba nespolehlivé,věčně trucující elektroniky a sladit 2 šestiválce jinak nelze.Kéž je víc a víc lidí,kteří upřednostní automobilovou osobnost před hnusnou chrochtající konfekcí,která zabíjí a ničí lidstvo.V BMW 850 nikdo dopravní nehodu nezaviní,i když má síly tolik,že by rozhýbal vlak.Tam se na nic...
Dekuji autorovi z velmi vycerpavajici popis vozu. Ze si na nas vzpomel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 12:28, RE: gratulace
anonym napsal:
Hezký článek o automobilu,který si na rozdíl od dnešních popelnic označení automobil opravdu zaslouží.To je neskutečný,úžasný výrobek ještě dnes a vždy bude vyjímečný.Bohužel,i jeho postihla moderní doba nespolehlivé,věčně trucující elektroniky a sladit 2 šestiválce jinak nelze.Kéž je víc a víc lidí,kteří upřednostní automobilovou osobnost před hnusnou chrochtající konfekcí,která zabíjí a ničí lidstvo.V BMW 850 nikdo dopravní nehodu nezaviní,i když má síly tolik,že by rozhýbal vlak.Tam se na nic...
videl jsem dve 850 neopravitelne sesrotovany ...jedna z nich byla vylozene praci majitele, myslim, ze dokonce jeho praci posledni (lezela na vrakovisti v hostouni, rudny nabo tam nekde pred +/- 10 lety)

proto berme vetu ". BMW 850 nikdo dopravní nehodu nezaviní" jako basnickou licenci, koneckoncu bavime se o krase a umeni kolem aut, nasich milacku ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 12:50, mike
anonym napsal:
Dekuji autorovi z velmi vycerpavajici popis vozu. Ze si na nas vzpomel.
dekuji. Nevim ale, jestli jsem se vic vycerpal pri sepisovani recenze nebo pri cteni nekterych prispevku. Co se na techto chatech objevi za individua, to je celkem slusny studijni material pro psychologa, mozna i psychiatra.. Je taky zvlastni, ze tito "prispivatele" vylezaji ze svych der hlavne v pozdni vecer a v noci. To mozna taky o necem svedci.. Ale objektivne a s notnou davkou spokojenosti musim uznat, ze jsou v mensine! Hezky vikend
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 19:04, RE: Dotaz
anonym napsal:
Má někdo zkušenosti jak je na tom se spotřebou 840 i ? Ta čísla u 850 mě trošku šokovala.Mám zkušenosti se 740 i E38 a vím,že i při dost svižné jízdě není problém jezdit za 12-13.(dálničních 160 znamená v pohodě do 11).Tak velký nárůst jsem ale u toho 12 válce nečekal.
Dík.
Petr
Ano, kamarad ma 840i a dalo by se rici, ze je to auto s hodne podobnymi vykony (840- 8V 32v,myslim, ze i s technologii VANOS- elektronicke casovani ventilu) a podstatne nizsimi naklady na provoz, nez 850 - 12V 24v, vlastne spojeny ze 2 zastaralejch 6 valcu. Vykonovy rozdil techto aut by mel byt 10k a urcite bude mit 12V a neco vetsi kroutak, ale nevim presne. Jinak musim dodat, ze jsem mel tu cest par kilometru ridit E31 a je to krasny zazitek!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 19:22, RE: Cena?
anonym napsal:
Kolik to prosimtě stálo jako nové? matně si vzpomínám, že v té době cca. rok 91stála M5 myslym něco okolo 1 milionu Kčs. Jinak pěknej kočár akorát ten automat by mně vadil, není nad manuál. Je škoda, že současná šestka nemá podobný design, dnes neumí Bmw vyrobit tak přitažlivé auto jako např. tuhle osmu či starou šestku.
To určitě ne. Známý si po restituci kupoval obyčejnou 525i a stála ho 1,4mil. V roce 95 jsem ho od něj koupil za 600tis
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 19:27, RE: Vymena baterie
mike napsal:
ono to s tou poruchovosti elektriky zase neni az takova tragedie. Na tom malym prostoru pro zverejneni clanku je nutne vsechno trosku nafouknout, aby to bylo ctivejsi. Realita je takova, ze behem cca 50 tis. kilometru se mi zavada s odpojenim 6ti valcu stala tak dvakrat, trikrat. Poprve Vas to samozrejme hodne poleka, ale pak uz vite, kudy na to, a reknete si, "vsak kdo z nas je dokonalý". Pozitiva prevazuji.. za kilometry dekuji a napodobne!
Koukám, že výměna baterie je všeobecný problém Bmw. Když jsem měl obyčejnou 525 e34, tak mi po odpojení baterky chvilku houpaly volnoběžné otáčky. Co se týče interiéru, tak to hodně záleží na uživateli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 20:01, RE: mike
mike napsal:
dekuji. Nevim ale, jestli jsem se vic vycerpal pri sepisovani recenze nebo pri cteni nekterych prispevku. Co se na techto chatech objevi za individua, to je celkem slusny studijni material pro psychologa, mozna i psychiatra.. Je taky zvlastni, ze tito "prispivatele" vylezaji ze svych der hlavne v pozdni vecer a v noci. To mozna taky o necem svedci.. Ale objektivne a s notnou davkou spokojenosti musim uznat, ze jsou v mensine! Hezky vikend
Gratuluji jsem taky z Brna a jednu 25 let starou obludu udržuju při životě je to šestiválec a papá tak 1l oleje na 1000km (roční projezd tak 2000 km) jinak v servisce mám, že norma je 1,5l na 1000km ty tři liry to mě připadá jako adekvátní ke způsobu užívání vozu. Přeji hodně řadostných km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 21:02, RE: gratulace
anonym napsal:
videl jsem dve 850 neopravitelne sesrotovany ...jedna z nich byla vylozene praci majitele, myslim, ze dokonce jeho praci posledni (lezela na vrakovisti v hostouni, rudny nabo tam nekde pred +/- 10 lety)

proto berme vetu ". BMW 850 nikdo dopravní nehodu nezaviní" jako basnickou licenci, koneckoncu bavime se o krase a umeni kolem aut, nasich milacku ;)
Ber to klidně jako básnickou licenci,ale je fakt,že 8 lidí v Tranzitu by řidič takového auta jako je zmíněné BMW 840 / 850 nikdy nesprávným předjížděním nezabil,to je teda fakt,na rozdíl od blba ve Škodě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 21:39, RE: gratulace
anonym napsal:
Ber to klidně jako básnickou licenci,ale je fakt,že 8 lidí v Tranzitu by řidič takového auta jako je zmíněné BMW 840 / 850 nikdy nesprávným předjížděním nezabil,to je teda fakt,na rozdíl od blba ve Škodě.
...kdyz myslite, tak teda jo...uz jen z respektu vuci autorovi recenze nechci zaplevelovat diskuzi polemikou na urovni "co by bylo kdyby"...
... jednoduse jsem rad, ze jen nas vic, kteri si kupujeme auta jen pro tech par tisic kilometru rocne, pro jizdu za slunecneho pocasi (mmj uz dva roku po sobe pro nas byla zima privetiva) s vedomim, ze maji velkou spotrebu, ze je tady nikdo neumi opravit protoze se nektera ani oficilane nedovazela, ze jednoho dne nam zpoplatni i emise a navzdory tomu porad hledame naky kousky v originalmi stavu, nezpotvoreny amaterskymi tunery , a ze ty hracky mozna nikdy neprodame ;) dnes byl den pro moji targu jak vysity, krasne jsem se povozil...asi tak! ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 21:39, wumpy
Já se majteli tohoto skvostu nedivím že ho má rád, je to prostě klenot. Jinak i v samotném německu byl tento model považovaný jako hoooodně prachatých lidí a mám ten ten dojem že v nějakém žebříčku o šetrnosti k životnímu prostředí byl označem jako ten nejhorší. Mimochodem watrburg a trabant tam mezi nimi nebyl braný v potaz asi proto že se nevyráběli. Je to prostě auto s nadčasovým designem které bude jistě jako veterán dost ceněné. Nemá smylsl bavit se spotřebě at už oleje, benzínu a servisních nákladech-tady je o něčem větším a to o lásce
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 21:52, RE: gratulace
anonym napsal:
...kdyz myslite, tak teda jo...uz jen z respektu vuci autorovi recenze nechci zaplevelovat diskuzi polemikou na urovni "co by bylo kdyby"...
... jednoduse jsem rad, ze jen nas vic, kteri si kupujeme auta jen pro tech par tisic kilometru rocne, pro jizdu za slunecneho pocasi (mmj uz dva roku po sobe pro nas byla zima privetiva) s vedomim, ze maji velkou spotrebu, ze je tady nikdo neumi opravit protoze se nektera ani oficilane nedovazela, ze jednoho dne nam zpoplatni i emise a navzdory tomu pora...
taky jsem dnes byl vyhnat pavouky z podbehu.. jaka byla spotreba nevim, ale co vim urcite je to, ze mi to krasnej den za volantem nepokazilo!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.03.2008 23:25, krasne
Krasne, nadherne, uzasne..... to auto je tak pekne a ma taku charizmu ze mat ho len v garazi by bola pre mna velka radost. Je to skutočne krasna praca ludskych ruk. Len bolo by pre mna tazke mu casto krat odolat, cili i napriek velkym nakladom by som ho vytiahol z garaze a vozil sa, alebo ho zaparkoval do zahrady, a cistil, lestil, vyvonal, posedel, pocuval, ...... KAMO MAS KRASNE AUTO
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 04:35, RE: krasne
anonym napsal:
Krasne, nadherne, uzasne..... to auto je tak pekne a ma taku charizmu ze mat ho len v garazi by bola pre mna velka radost. Je to skutočne krasna praca ludskych ruk. Len bolo by pre mna tazke mu casto krat odolat, cili i napriek velkym nakladom by som ho vytiahol z garaze a vozil sa, alebo ho zaparkoval do zahrady, a cistil, lestil, vyvonal, posedel, pocuval, ...... KAMO MAS KRASNE AUTO
a v tom si se probudil a šel si vyměnit trenýrky...bože bože
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 06:59, RE: krasne
anonym napsal:
Krasne, nadherne, uzasne..... to auto je tak pekne a ma taku charizmu ze mat ho len v garazi by bola pre mna velka radost. Je to skutočne krasna praca ludskych ruk. Len bolo by pre mna tazke mu casto krat odolat, cili i napriek velkym nakladom by som ho vytiahol z garaze a vozil sa, alebo ho zaparkoval do zahrady, a cistil, lestil, vyvonal, posedel, pocuval, ...... KAMO MAS KRASNE AUTO
ucastnik chatu, ktery se ozval po Vas a ktery hleda paralely v oblasti pohlavnich hormonu (kolikaty uz?), jednak na rozdil od nas ostatnich nepochopil Vasi nadsazku, ale, za druhe, tim vlastne bezděčně potvrzuje fakt, ze to auto je sexy.. :)) Nechtel bych se dozit svetu, po kterem on a jemu podobni asi vola. Svet, ve kterem je misto jen pro funkci bez estetiky, designu, obecne receno krasy. A nechapu, co je za uchylku krasu vnimat a verejne pojmenovat (at se tyka cehokoli).. Presneji, je mi lito tech, kteri toho nejsou schopni. Dekuji. Fajn nedeli!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 08:41, RE: krasne
mike napsal:
ucastnik chatu, ktery se ozval po Vas a ktery hleda paralely v oblasti pohlavnich hormonu (kolikaty uz?), jednak na rozdil od nas ostatnich nepochopil Vasi nadsazku, ale, za druhe, tim vlastne bezděčně potvrzuje fakt, ze to auto je sexy.. :)) Nechtel bych se dozit svetu, po kterem on a jemu podobni asi vola. Svet, ve kterem je misto jen pro funkci bez estetiky, designu, obecne receno krasy. A nechapu, co je za uchylku krasu vnimat a verejne pojmenovat (at se tyka cehokoli).. Presneji, je mi lito...
to auto ma taku charizmu asi jako TAZ 1203
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 09:13, RE: krasne
anonym napsal:
to auto ma taku charizmu asi jako TAZ 1203
zajimavy nazor. Asi 1203ku znate hodne zblizka. Jako ridic? Nebo Vas nekam vezli..?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 11:14, RE: krasne
anonym napsal:
to auto ma taku charizmu asi jako TAZ 1203
krasny auta maji krasny krivky a nad kazdou z nich vedli designeri a technici dlouhe polemiky aby auto bylo opravdu krasne.... kdo sam nic poradneho neudelal a klidne to muze byt i obycejna denni prace...
(ne vsichni umime bojovat s kolegy za svoji predstavu ladnosti vnejsiho zpetneho zrcatka...prosim bez ironie!)
takze kdo si nevazi prace vlastni nemuze si vazit prace druhych...asi tak!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 12:10, RE: krasne
anonym napsal:
krasny auta maji krasny krivky a nad kazdou z nich vedli designeri a technici dlouhe polemiky aby auto bylo opravdu krasne.... kdo sam nic poradneho neudelal a klidne to muze byt i obycejna denni prace...
(ne vsichni umime bojovat s kolegy za svoji predstavu ladnosti vnejsiho zpetneho zrcatka...prosim bez ironie!)
takze kdo si nevazi prace vlastni nemuze si vazit prace druhych...asi tak!
Já si vážím skvělých aut a pohrdám sedmnáctiletými vraky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.03.2008 13:51, RE: Kuba
anonym napsal:
Nad tou spotřebou bych se tolik nepozastavoval. Když máš někoho/něco rád, nezajímá tě kolik žere. Na víkend do Alp a zpátky, jen pro tu prdel [srandu, pobavení]. Do práce je to stejně rychlejší tramvajkou, tak co řešit. A 20 let u 850? - motor po záběhu. Vdycky lepší než Favoritem do Tesca!
Chtěl bych s tímhle jezdit do Tesca, už jen pro ty závistivé pohledy haťápkářů
Mimochodem, jak velký to má kufr?
P.S. Jednou jsem potkal před Globusem zaparkované Ferrari...
reagovat
  1 ... 6 7 8 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.