0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 3 (E36)

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 23.02.2006 20:03, RE: 325TDS
David napsal:
Je to přesně tak jak psal Mura. Jasně, přímej vstřik je modernější než nepřímej u TDS, ale má za příčinu ten pro mě nechutný traktorový zvuk a tvrdý chod motoru. Proto jsem se tak rozplýval nad TDS a jeho na diesela neskutečně měkkým, skoro sametovým během, hodně se přibližujícím svýcm chodem, charakteristikou a chutí do otáček benzíňáku. Ještě do včerejška jsem byl zapřísáhlý zastánce benzínů, ale motor TDS mě přesvědčil, že se dá udělat i ropák, který se mu svým chodem skoro vyrovná a jezdí le...
na druhou stranu neni mozne takto zobecnovat, ze primy vstrik = traktor
napriklad alfacky petivalec 2.4 JTD ma suprovy zvuk
nekteri tento link mozna znaji z autorevue: http://www.autorevue.cz/images/1209/alfa156.mp3
dovolil bych si tvrdit, ze je lepsi nez u nekterych benzinovych sestivalcu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 23.02.2006 20:58, RE: TDI vs TDS
A4 napsal:
Tak pozor, tady je Radek v jednom velkým omylu. Audi začalo do typu 100 (C4) TDI nabízet šestikvalt už od roku 1992, takže žádný "srovnávání nesrovnatelného" a mnohem staršího auta s novějším.
Priznam se ze o tom nevim. Pokud to rikate, nemam duvod neverit. Ja bych to sice nevidel na velky omyl, ale to je celkem jedno. Tak bychom mohli pokracovat dal. Kdo pouzil poprve 7 stupnovou prevodovku? VW group to nebyl. Neni mi jasne proc si zastanci TDI nepriznaji ze chod techto motoru je velmi nekultivovany. TDI maji jine vyhody - predevsim spotreba je oproti jinym dieselum prece jen vetsinou lepsi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.02.2006 14:33, RE: bez předmětu
A4 napsal:
TDI že je pro ženský??? Tak třeba 2,5 TDI R5 (103 kW) od Audi strčí nějaký TDS do kapsy. A určitě u něho nehrozí prasknutí hlavy jako u TDS. TDI zdar!!!
To je pravda, 5 válec TDI od Audi je asi nejlepší starý diesel. TDS ho překonává zátahem ve vysokých otáčkách, což je pro diesel dost netradiční a rovněž kultura chodu TDS je prostě úžasná, sám když jsem jel v 525 TDS E34 a E39, tak jsem ani nepoznal , že jde o diesel, nebýt rozsahu otáčkoměru, tak bych to tipovak na 520i.Bohužel tomuhle motoru praská hlava asi jako žádnému jinému motoru všech značek a na obou výše uvedených BMW 5 jak E34, tak E39, které jsou mých kamarádů, kteří jsou oba automechanici a pracují v autoopravárenství a praskly jim oběma a ty určitě nelze obvinovat z neznalosti, jak s takovým motorem jezdit. u TDI tenhle problém není, protože má přímé vstřikování, které nenámáhá tepelně hlavu a ta potom nepraská ikdyž se jezdí pořád na plný plyn
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.02.2006 17:05, RE: bez předmětu
Tomáš napsal:
To je pravda, 5 válec TDI od Audi je asi nejlepší starý diesel. TDS ho překonává zátahem ve vysokých otáčkách, což je pro diesel dost netradiční a rovněž kultura chodu TDS je prostě úžasná, sám když jsem jel v 525 TDS E34 a E39, tak jsem ani nepoznal , že jde o diesel, nebýt rozsahu otáčkoměru, tak bych to tipovak na 520i.Bohužel tomuhle motoru praská hlava asi jako žádnému jinému motoru všech značek a na obou výše uvedených BMW 5 jak E34, tak E39, které jsou mých kamarádů, kteří jsou oba autom...
Docela by mne zajímaly zkušenosti se zadním náhonem u trojkové řady, především 320d. Někdo tvrdí, že v zimě díky vyvážení není problém, jiní že problém je. Můžete někdo potvrdit či vyvrátit z vlastních zkučšeností? Já jsem vždy měl jen předohrab.Díky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.02.2006 17:37,
pokud si na zadní sedadla sednou aspoň 2 osoby, tak problém není. osobně jsem si sjel s e30 na sněhu a na letních - sám v autě skoro se to nerozjede ani na rovině, ale jak sedli dozadu 3 lidi tak se stím dalo i na těch letních jet.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 26.02.2006 12:47, RE: bez předmětu
anonym napsal:
pokud si na zadní sedadla sednou aspoň 2 osoby, tak problém není. osobně jsem si sjel s e30 na sněhu a na letních - sám v autě skoro se to nerozjede ani na rovině, ale jak sedli dozadu 3 lidi tak se stím dalo i na těch letních jet.
je to o poneumatikách e36 je naprosto v pohodě
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.03.2006 16:26, RE: TDI vs TDS
Martin napsal:
Stejne mi cela debata prijde stupidni. Puvodni otazka znela 4 valcove benzinove motory v BMW, odpoved byla spise jen na 4ti valce, takze tazajici se temer nic nedozvedel, a i kdyz se ptal na benzinvy motor strhla se bitva TDI vs TDS, kazdy motor ma neco sveho, je pravda ze se tezko srovnavaji, maji uplne jinou konstrukci, jine parametry, chovani atd, clovek co cche nizkou spotrebu a tak nizko v otackach jde do TDI, kdo ma rad vysoke otacky a skvely zvuk a nechce mit spotrebu 12 litru u benzinu t...
Přesně tak, konečně má někdo rozumnej názor. TDS vyhrává skvělou kulturou chodu, lepší diesel snad do sneška, co se týče kultury nikdo neudělal, také tento motor táhne ve vysokých otáčkách, jak benzin, avšak v nízkých noc netáhne(vlastní zkušenost s 525 TDS E34 a E39), Bohužel tahle charakteristika a k tomu nepřímé vstřikování má za příčinu opravdu časté praskání hlav.Je nutné se k tomuhle motoru chovat šetrně a pak bych mohl vydržet, hlavně ho nevztáčet za studena po dojezdu ho nechat dochladi(ne jen kvůli turbu, ale i kvůli hlavě), a pokud možno s ním nejezdit na krátké vzdálenosti, není to auto na nákupy, ale na dlouhé cesty a to doslova. TDI tenhle problém vůbec nemá a může se s ním jezdit na plný plyn klidně i hodiny a nic se netane.Důvod je právě v tom vstřikování do spalovacího prostoru.Je fakt, že v nízkých otáčkách skvěle táhne, ale od 3500 už jen vrčí a vytáčí se, ale zátah žádný.Kultura chodu je také strašná.Zkrátka oba motory mají pro a proti, tak jako značky BMW a třeba Audi, nebo VW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.02.2007 17:52, Podivne znaceni motoru v tabulce vyse uvedene!
Rad bych podotkl ze u bmw e 36 jsem jeste nevidel seriove dodavany motor do "V" zasadne jsou vyrabeny s valci v rade za sebou. Proto se Petre Sikle neuraz,ale vase rady jsou zrejme vysoce PROFESIONALNI. A doporucoval bych lehke studium techto Agregatu.
Budete li chtit reagovat, rad od vas prijmu email [email protected]
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.12.2007 21:32, RE: Podivne znaceni motoru v tabulce vyse uvedene!
Mojmir napsal:
Rad bych podotkl ze u bmw e 36 jsem jeste nevidel seriove dodavany motor do "V" zasadne jsou vyrabeny s valci v rade za sebou. Proto se Petre Sikle neuraz,ale vase rady jsou zrejme vysoce PROFESIONALNI. A doporucoval bych lehke studium techto Agregatu.
Budete li chtit reagovat, rad od vas prijmu email [email protected]
přesně, taky si říkám že tam má být R6
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.