0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320 D (dražší servis, nízká spotřeba)

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 00:07, opakování je matka moudrosti,ale...
Zdá se mi to, nebo tady už tahle recenze jednou byla?
K recenci samotné-moc jsem se z ní nedozvěděl, bohužel...
A k autu- no comment, prostě kvalitka od BMW, díky bohu za ni...
Mějte se
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 01:16, RE: opakování je matka moudrosti,ale...
anonym napsal:
Zdá se mi to, nebo tady už tahle recenze jednou byla?
K recenci samotné-moc jsem se z ní nedozvěděl, bohužel...
A k autu- no comment, prostě kvalitka od BMW, díky bohu za ni...
Mějte se
Tak nahradni dily nebyli az tak prehnane drazsi, ale predni naprava 35 tis je to normalni druhovyroba nebo original? Protoze to je opravdu dost drahe. Na passaty a dalsi auta s hlinikouvou napravou uz je druhovyroba za 15 tis, je neco takoveho i na BMW?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 02:14, RE: opakování je matka moudrosti,ale...
mufik.martin napsal:
Tak nahradni dily nebyli az tak prehnane drazsi, ale predni naprava 35 tis je to normalni druhovyroba nebo original? Protoze to je opravdu dost drahe. Na passaty a dalsi auta s hlinikouvou napravou uz je druhovyroba za 15 tis, je neco takoveho i na BMW?
35 tisic nestoji predni naprava ale cerpadlo poradne si to precti..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 03:15, BMW320d
o proti koncernovym autum servis je v poho...a to auto servisuju jen v bmw...jezdim po okoli londyna,zadny zacpy a spotreba prumer 8.3litru na 100...dalky 6.7-7 na 100...ale ten motor je hlucnej.predtim jsem mel 530d r.v.2000 a fakt si rikam,ze sem blb,ze jsem to vymnenil,no,ale v anglii se na sirsi silnice moc nemysli,tak je lepsi mensi auto....jinak ty cepy u bmw e46 taky pruser..mam tam novy rok.ujel jsem tak max 15tis a jsou chyceny zas...ale co se da delat,kdyz chce clovek jezdit v bmw musi lepit...kazdopadne pristi rok menim auto a jdu zas do bmw,ale 530i nebo 330i,jezdim casto mercs nebo audi a to mne proste nebere,jako hezky to jo,ale neni to ono...kazdopadne auto doporucuju,ale ne s motorem 136koni...volit uz ten common rail se 150koniky...ten starsi dvoulitr je hlucnej....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 07:59, RE: opakování je matka moudrosti,ale...
anonym napsal:
Zdá se mi to, nebo tady už tahle recenze jednou byla?
K recenci samotné-moc jsem se z ní nedozvěděl, bohužel...
A k autu- no comment, prostě kvalitka od BMW, díky bohu za ni...
Mějte se
Máte pravdu. Tato zkušenost byla publikována již v červnu, chybu jsem způsobil já. Holt, někteří autoři jsou příliš horliví a já v té záplavě textů ztrácím přehled.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 08:12, RE: opakování je matka moudrosti,ale...
anonym napsal:
Zdá se mi to, nebo tady už tahle recenze jednou byla?
K recenci samotné-moc jsem se z ní nedozvěděl, bohužel...
A k autu- no comment, prostě kvalitka od BMW, díky bohu za ni...
Mějte se
Článek doplněný fotkami z katalogu? To by mě zajímalo, jestli autor auto má fyzicky, nebo jenom vylepené na plakátu nad postelí v dětském pokojíčku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 09:30, RE: opakování je matka moudrosti,ale...
Pepe napsal:
Článek doplněný fotkami z katalogu? To by mě zajímalo, jestli autor auto má fyzicky, nebo jenom vylepené na plakátu nad postelí v dětském pokojíčku...
cemuz by odpovidal i udaj o spotrebe ), 4,0l fakt panu recenzentovi fakt nepapám
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 10:00, 35tis
neni 35tis za pumpu trochu moc??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 12:36,
je to srot, na ktery leti kurvy a blbecci
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 13:25, BMW 2litr diesel
je znám z německého fóra jako citlivka. Obecně lze o BMW říci, že je zpravidla lehce přemotorizovaný takže působí živěji, než konkurence. Čerpadlo u klasického turbo musí u slušného výrobku držet 500- 800 tkm. Pokud se zadřelo, nebyla nafta nebo filtr paliva v pořádku. Háklivé jsou i hlavy, příliš náhlým ohřevem se zkroutí, vypálí se těsnění a oprava je také velmi drahá.
Úsporný je pouze CDI, u toho lze uváděné hodnoty spotřeby po delším cviku dosáhnout. K údaji na palubním počítači si přidejte 0,1 až 0,2 l /100 a úsek 30 km na nějaké měření nestačí. Já jezdím celkem normálně úsek Mnichov - Strakonice, vzdálenost 279 km, za 5,8 l /100, ovšem mám masařku 270 CDI. Se stejně velkým a těžkým vozem, 290TD ale s turbodieslem se to pod 8 litrů zvládnout nedalo.
Mám najeto 187 tkm, vyměňoval jsem gumové silentbloky na předním stabilisátoru, jinak jen destičky a žárovky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 16:22, RE: bez predmetu
anonym napsal:
je to srot, na ktery leti kurvy a blbecci
tym myslis seba a svoju matku?zavist je kur.a vec magore
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 16:37, RE: BMW 2litr diesel
anonym napsal:
je znám z německého fóra jako citlivka. Obecně lze o BMW říci, že je zpravidla lehce přemotorizovaný takže působí živěji, než konkurence. Čerpadlo u klasického turbo musí u slušného výrobku držet 500- 800 tkm. Pokud se zadřelo, nebyla nafta nebo filtr paliva v pořádku. Háklivé jsou i hlavy, příliš náhlým ohřevem se zkroutí, vypálí se těsnění a oprava je také velmi drahá.
Úsporný je pouze CDI, u toho lze uváděné hodnoty spotřeby po delším cviku dosáhnout. K údaji na palubním počítači si přidejte ...
Maloktore cerpadlo u tohto modelu vydrzi viac ako 250 tkm,priznal to aj sam Bosch odchadza tam niejaka elektro suciastka v cerpadle.To mam 100% z overenych zdrojov.Novsie motory od bmw palia asi o 1,5 l paliva menej ako cdi od MB.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 17:31, RE: BMW 2litr diesel
anonym napsal:
je znám z německého fóra jako citlivka. Obecně lze o BMW říci, že je zpravidla lehce přemotorizovaný takže působí živěji, než konkurence. Čerpadlo u klasického turbo musí u slušného výrobku držet 500- 800 tkm. Pokud se zadřelo, nebyla nafta nebo filtr paliva v pořádku. Háklivé jsou i hlavy, příliš náhlým ohřevem se zkroutí, vypálí se těsnění a oprava je také velmi drahá.
Úsporný je pouze CDI, u toho lze uváděné hodnoty spotřeby po delším cviku dosáhnout. K údaji na palubním počítači si přidejte ...
Muzes sem hodit odkaz na nejake nemecke forum? Dik. Dave
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 17:39,
co to zeas je..A to jsem chtěl napsat na tuhle káru recenzi. Ten autor asi ani to BMW v životě neviděl..Spotřeba 4l ?!!! Taková kravina.I těch 6.0l je blbost. Uvědomte si, že to auto má 15OOKg turbo zabírá někde teprve od 2400ot. což je o něco pozdějí než u VW a to přisuzuji také větší spotřebě když neberu v potaz jen tu váhu! A na té dálnici při 130Km/h a i po ujetí 200-300km jsem se nikdy nedostal na 6.0l vždy to bylo tak 6,3-6,5 a každých 10km/h na víc bylo hodně znát...Mezi okreskama to bylo už lepší tam moje E46 brala 5,5-6. Ale ty dálnice nebyli moc na spotřebu! Jinak odcházelo čepy, tlumiče, ložiska na zadní nápravě hrůza. Vživotě jsem tolik věcí neměnil na jiném autě po 100tis km..Nehledě, že z plastu v interiéru slejzal gumový nastřik!Broblém byla i koroze! Kvalita teda nic moc..Jediný co se mi pořád libi je vzhled auta, kultivovaný motor na to, že to bylo TDI a i celkem tichý a pohodlné sedačky. Výkon 100Kw mi ale připadal nedostačující i O1 mi připadala živější (asi tou váhou) a náhon na zadek v zimě mě štval..Jo mít Xd bylo by to jiné kafe..Libor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 19:39, RE: bez předmětu
anonym napsal:
co to zeas je..A to jsem chtěl napsat na tuhle káru recenzi. Ten autor asi ani to BMW v životě neviděl..Spotřeba 4l ?!!! Taková kravina.I těch 6.0l je blbost. Uvědomte si, že to auto má 15OOKg turbo zabírá někde teprve od 2400ot. což je o něco pozdějí než u VW a to přisuzuji také větší spotřebě když neberu v potaz jen tu váhu! A na té dálnici při 130Km/h a i po ujetí 200-300km jsem se nikdy nedostal na 6.0l vždy to bylo tak 6,3-6,5 a každých 10km/h na víc bylo hodně znát...Mezi okreskama to bylo...
Bohužel musím s tímhle souhlasit a asi bohudík jsem se pro E46 se 100kW nerozhodl a už jsem ji měl skoro doma. Opravdu těch 100kW, ve vyšších otáčkách zabírající turbo a pohotovostní hmostnost (v TP) 1600kg z téhle káry žádné žihadlo nedělá. Naopak mě ten motor hodně zklamal, přišlo mi to lenivé. A že se loupe pogumování na plastech v interiéru, to jsem u tak drahé ojetiny taky nechápal. A to byl jooo zachovalý kus s jasným původem. No, nic není dokonalé...
Raymond
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 20:33, RE: opakování je matka moudrosti,ale...
mufik.martin napsal:
Tak nahradni dily nebyli az tak prehnane drazsi, ale predni naprava 35 tis je to normalni druhovyroba nebo original? Protoze to je opravdu dost drahe. Na passaty a dalsi auta s hlinikouvou napravou uz je druhovyroba za 15 tis, je neco takoveho i na BMW?
náhradní díly nebyly
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 21:34,
pro slovenskeho koko.ta : ty blbecku cernoslovensky, tam bez delat na stavbu delnika. Do prahy si dosol na ziguli a pises aky si milionar, jen tak pro zajimavost mam golfa 2,0 tdi dsg, staci zebroto !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 22:26, RE: bez předmětu
anonym napsal:
je to srot, na ktery leti kurvy a blbecci
A ty seš kurva nebo blbeček? Podle mě obojí
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 22:28, RE: BMW 2litr diesel
anonym napsal:
je znám z německého fóra jako citlivka. Obecně lze o BMW říci, že je zpravidla lehce přemotorizovaný takže působí živěji, než konkurence. Čerpadlo u klasického turbo musí u slušného výrobku držet 500- 800 tkm. Pokud se zadřelo, nebyla nafta nebo filtr paliva v pořádku. Háklivé jsou i hlavy, příliš náhlým ohřevem se zkroutí, vypálí se těsnění a oprava je také velmi drahá.
Úsporný je pouze CDI, u toho lze uváděné hodnoty spotřeby po delším cviku dosáhnout. K údaji na palubním počítači si přidejte ...
Alejuja
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.09.2007 22:32, RE: bez předmětu
anonym napsal:
pro slovenskeho koko.ta : ty blbecku cernoslovensky, tam bez delat na stavbu delnika. Do prahy si dosol na ziguli a pises aky si milionar, jen tak pro zajimavost mam golfa 2,0 tdi dsg, staci zebroto !
Mozeček jako má králík ten ti zůstane i kdybys měl Ferrari
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.