anonym napsal:
Tak tento motor se BMW moc nepovedl, radsi vzít 2.0td 110kw s novjejším vstřikování.Ten jede o moc líp a není tak hlučnej.Jo a nahradní díly jsou už taky cenou srovnatelné s Passatem.
No já se nebudu vyjadřovat k některým výlevům určitých lidí a budu se věnovat jenom autům. Musím říct, že trochu koukám, jak rozporuplné informace tady čtu, ale vždycky dávám přednost vlastní zkušenosti a úsudek si pak dělám sám. Reagoval bych na tu hlučnost- absolutně nechápu, jak někdo může napsat, že BMW 320D 100kw je hlučné auto. Párkrát jsem v něm jel a absolutně toto nemohu potvrdit, naopak je to auto velmi tiché a někdy je až těžké poznat, že je to diesel. K té spotřebě- kamarád jezdí denně do práce cca.50km po rovince a spotřebu má do 6 litrů, nejezdí jako s hnojem, ale zase není blbeček, co musí každého předjet, páč má BMW. K té dynamice motoru- auto je od spoda trochu línější, ale to je dáno konstrukcí motoru, jak tady někdo správně psal, motor ožívá až v 2400ot,kdy sepne turbo, takže je to celkém logické. Osobně mám Avensise D4D a taky tam spíná turbo až kolem 2200ot., ale má to zase výhodu oproti TDI, že to auto prostě točí víc a není tak hlučné. Kždopádně je dynymika tohoto BMW hodně slušná a rozhodně to není lenochod. Já tady vyjadřují jen svoje názory, ale s autem jsem si trochu pojezdil a třeba proti TDI v oktávce se mi s tím bávem jezdilo fakt super- žádné vibrace,chrochtání a hluk ve vyšší rychlosti. (Nevím, jestli jsme všichni řídili stejné auto, ale tato E46ka není určitě špatná)