0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320 D (dražší servis, nízká spotřeba)

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.09.2007 20:07, RE: Motor
anonym napsal:
Pro Šakala: hoď sem pls recenzi na toho avensise. Hrozně by mě totiž zajímal ten naftový motor.
No, bylo by hodně blbý, abych sem psal recenzi na Avensise, když ho mám zatím docela krátce, ale nějaké info sem dát můžu. Tak jak to zatím vidím: Motor je po nastartování celkem hlučný, ale to se po chvilce změní, je to diesel a tak samozřejmě po zahřáti ztichne. Je to proti TDi trochu jinak zpřevodované, auto "může" točit až do 5200rpm a to se v dobrém projevuje zejména při vyšších rychlostech, kdy je auto podstataně tišší, než TDI, které už točí ke svému maximu. Jinak k té hlučnosti- moje osobní zkušenost s tímto motorem je taková, že jde o poměrně tichý diesel, ale taky jsem tady četl recenzi, jak je hlučný, ale to je spousta rozporů, co jsem tady už zažil) Motor začíná tahat od 200rpm a pak má docela pěkný zátah, nebudu to srovnávat s TDI, protože to maká v jiném pásmu, ale dynamika je hodně slušná, ovšem není to závoďák. Prozatím mám pravdivou* spotřebu od 5,6 do 6,2 a to je 20% město a zbytek klikaté okresky. Spotřebu říkám dle pal. PC, ale taky vlastního měření, na rozdíl od koncernových PC to ukazuje většinou s přesností na 0,1dcl. Hodně jsem slyšel kritiku na na Toyoťácké PC, ale myslím, že spíš je problém s tím, že to lidi pořád nulují. Já to vynuluju, jen při tankování (pokaždé beru plnou) a ukazuje mi to hodně přesně. Olej to nebere a nekouří to. Přes zimu jsem to ještě neměl, ale doufám, že to pokaždé nastartuju)) Bacha se musí dávat na trubo- nechat vychladit, ale to platí u každého turbodiesela. Jinak zatím jsem dost spokojen, kámoš má P406 HDI 80kw a taky se mi s tím jelo hezky, ale ta spolehlivost je prý horší, ovšem je to jenom pověst

*Psal jsem pravdivou, protože právě u koncernových PC je ta spotřeba většinou o 0,8 až 1littr vyšší, než je skutečnost, proto se tam objevují spotřeby 4,5 a posdobné nesmysly. (osobní zkušenost O1 TDI)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.09.2007 20:12, RE: Motor
Šakal napsal:
No, bylo by hodně blbý, abych sem psal recenzi na Avensise, když ho mám zatím docela krátce, ale nějaké info sem dát můžu. Tak jak to zatím vidím: Motor je po nastartování celkem hlučný, ale to se po chvilce změní, je to diesel a tak samozřejmě po zahřáti ztichne. Je to proti TDi trochu jinak zpřevodované, auto "může" točit až do 5200rpm a to se v dobrém projevuje zejména při vyšších rychlostech, kdy je auto podstataně tišší, než TDI, které už točí ke svému maximu. Jinak k té hlučnosti- moje ...
PS: Aby mi zase nepsal nějaký zarytý koncernista, musím taky říct, že ani TDi není špatný motor, rozdíl je v tom, že D4D vznikal později, než TDI a je to CR a tak nese svá specifika ( nižší hlučnost, vibrace a trochu vyšší spotřeba) Jínak je to diesel, jako každý jiný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.09.2007 21:03, RE: bez předmětu
anonym napsal:
jo zavist je potvora co? a s tim buzi trickem ses trefil, vydlaku to co ja dam za tricko od RL to ty mas na zradlo pro cely mesic. TEN PROBLEM JE UPLNE NEKDE JINDE, NA JEDNE STRANE JSOU TI CO NA NEJ MAJI A KOUPI SI HO (ABY UKAZALI ZE JSOU ,,BOHATI´´) TI CHYTREJSI SI KOUPI NAPRIKLAD ALLROADA, A DALSI SKUPINOU JSOU TI CO MAJ PRIJEM 12 MESICNE A SNI O TOM JAK O KAMENU MUDRCU. UZ JENOM TA MYSLENKA KOUPIT SI BMW V NAFTE JE TYPICKY DEMENTNE CESKA (PROTOZE TO JEZDI NA NAFTU A BUDU MIT SPOTREBU 5L/100 K...
který osel tady píše že ti chytřejší si koupí Allrouda?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.09.2007 21:54, spotřeba
V noci jsem se vrátil z Itálie, kde jsem byl na otočku, celkem asi 1.600 km. Cesta tam byla utrpení (v pátek) celý den pršelo, jel jsem do asi 130kmh. Nazpátek to šlo, v německu jsem to občas protáhl na 200kmh (ale moc ne, byl jsem unavený). Celkem tři osoby a nějaká bagáž. BMW Compact E46, 110kw, ze celou cestu je průměr 5,4l/100km. Vypočítáno po dotankování. 100kw verzi neznám, ale 110kw je určitě velmi živá a tichá. Na dálnici se dá udržet rychlost trvale mezi 210-215kmh, když se honím, tak to jede 228 (končí to na omezovači). Do itálie jezdím pořád, když to fakt mastím, tak jsem se nikdy nedostal přes 6,2 (průměr za celou cestu - je jasný, že v Rakousku a v Itálii se jezdí pomalu). Na to, že to má 1.500 kg je to fakt živý, někdo to tu porovnával s oktávkou 66kw - oktávka na to doopravdy nemá - asi si měl vadný motor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.09.2007 22:21, RE: spotřeba
anonym napsal:
V noci jsem se vrátil z Itálie, kde jsem byl na otočku, celkem asi 1.600 km. Cesta tam byla utrpení (v pátek) celý den pršelo, jel jsem do asi 130kmh. Nazpátek to šlo, v německu jsem to občas protáhl na 200kmh (ale moc ne, byl jsem unavený). Celkem tři osoby a nějaká bagáž. BMW Compact E46, 110kw, ze celou cestu je průměr 5,4l/100km. Vypočítáno po dotankování. 100kw verzi neznám, ale 110kw je určitě velmi živá a tichá. Na dálnici se dá udržet rychlost trvale mezi 210-215kmh, když se honím, tak t...
Souhlasím, píšou se tu dobré bláboly. BMW už možná není, co bývalo, ale prosím, nesrovnávejte ho s Octávií to je na hranici dobrého vkusu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.09.2007 23:00, RE: spotřeba
anonym napsal:
Souhlasím, píšou se tu dobré bláboly. BMW už možná není, co bývalo, ale prosím, nesrovnávejte ho s Octávií to je na hranici dobrého vkusu.
srovnával jsem to s octávii pouze motorově ne komfortem atd. A taky protože jsem O1 i E46 měl doma.. Srovnávám s tím co jsem skutečně měl a ne co si někde pujčím atd...Samo, že kdybych měl tráboše tak to s ním nebudu srovnávat :) Šlo o pocit že to nalezení Tdi v nízkých ot 1800 kdy sepne turbo mi bylo bližší než u E46 kde výkon nárustá později. Pravda je, že když jsem to sešlápnul na zem tak to byl daleko větší odpich než u O1 to je bez diskuse..No a pak od těch 150Km/h a víš mi to nepřipadalo ale už tak živý..A jestli jsem měl špatný motor ? Pánové neměl :) To jsem si zcela jistý..Kupoval jsem si to auto jako nové. Co se týče té 110Kw verzi věřím tomu, že to bude mnohem pružnější..Bohužel v té době ten motor nebyl k mání....Stejně ale na tu váhu atd. bych tam viděl raději ten dnešní diesel se130Kw :)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.10.2007 08:38, RE: spotřeba
anonym napsal:
srovnával jsem to s octávii pouze motorově ne komfortem atd. A taky protože jsem O1 i E46 měl doma.. Srovnávám s tím co jsem skutečně měl a ne co si někde pujčím atd...Samo, že kdybych měl tráboše tak to s ním nebudu srovnávat :) Šlo o pocit že to nalezení Tdi v nízkých ot 1800 kdy sepne turbo mi bylo bližší než u E46 kde výkon nárustá později. Pravda je, že když jsem to sešlápnul na zem tak to byl daleko větší odpich než u O1 to je bez diskuse..No a pak od těch 150Km/h a víš mi to nepřipadalo a...
Jasny, ale nakonec co dodat?? My co mame BMW jsme nejvic:) BMW je znacka, ktera z Vas udela elitu!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.10.2007 20:54, RE: spotřeba
anonym napsal:
Jasny, ale nakonec co dodat?? My co mame BMW jsme nejvic:) BMW je znacka, ktera z Vas udela elitu!!!!
Jasně že jo, tak ahoj a zase napiš,ju. Ty jelito!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 04.11.2007 11:07, RE: Motor
Šakal napsal:
No, bylo by hodně blbý, abych sem psal recenzi na Avensise, když ho mám zatím docela krátce, ale nějaké info sem dát můžu. Tak jak to zatím vidím: Motor je po nastartování celkem hlučný, ale to se po chvilce změní, je to diesel a tak samozřejmě po zahřáti ztichne. Je to proti TDi trochu jinak zpřevodované, auto "může" točit až do 5200rpm a to se v dobrém projevuje zejména při vyšších rychlostech, kdy je auto podstataně tišší, než TDI, které už točí ke svému maximu. Jinak k té hlučnosti- moje ...
K motoru D 4D. Mam ho v RAVe 2007 o hmotnosti cca 1700 kg, pricemz auto je pri plnem nalozeni ponekud linnejsi i pri zrychleni na rovine. Plne nalozeni je rodina plus bagaz, kola. Motor je delany spise pro plynulou jizdu, taky aby moc nerostla spotreba nafty. Tu jsem pocital na papire, na kombinaci 2/3 dalnice, 1/3 okreska pri vzdalenosti 1000 km dela neco mezi 7 a 7,5 litru nafty na 100 km. Na pocitac nekoukam. Najeto za 7 mesicu je cca 30.000 km a to je dost na vyhodnoceni. Motor je hlucny, proti treba Honde CRV zni jako traktor i kdyz pneu jsou samozrejme hlucnejsi.
V praci obcas jezdim BMW 118d, taky rok 2007 a je to skvele svezeni, zejmena kdyz je mokro. Auto jezdi jak po kolejich, je to uplne jiny zazitek nez z Toyotou. Nevim presne kolik je spotreba, plati ji nekdo jiny, ale vysoka nebude.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.06.2011 15:19, RE: bez předmětu
anonym napsal:
jo zavist je potvora co? a s tim buzi trickem ses trefil, vydlaku to co ja dam za tricko od RL to ty mas na zradlo pro cely mesic. TEN PROBLEM JE UPLNE NEKDE JINDE, NA JEDNE STRANE JSOU TI CO NA NEJ MAJI A KOUPI SI HO (ABY UKAZALI ZE JSOU ,,BOHATI´´) TI CHYTREJSI SI KOUPI NAPRIKLAD ALLROADA, A DALSI SKUPINOU JSOU TI CO MAJ PRIJEM 12 MESICNE A SNI O TOM JAK O KAMENU MUDRCU. UZ JENOM TA MYSLENKA KOUPIT SI BMW V NAFTE JE TYPICKY DEMENTNE CESKA (PROTOZE TO JEZDI NA NAFTU A BUDU MIT SPOTREBU 5L/100 K...
nejprve se blbečku nauč česky,potom si vem tričko od RL a běž machrovat někam jinam,třeba do pr....
reagovat
Fechy
počet příspěvků1
datum registrace06.02.2014
Čtvrtek 06.02.2014 23:28, BMW
Já mám s BMW velmi dobré zkušenosti zatím :) už rok mám BMW 5 530d 3l Bi turbo ... r.v.09 a jsem s ním velmi spokojen v plné výbavě automatická převodovka vyhřívané sedačky palubní počítač no prsotě má to vše táhne to sice jak tu píšete od těch 2 tisíc otáček ale pohodlí a komfort zaručen. Jediné co mě docela dost štve drahé opravy nedávno jsem zjistil že na předních lampách se mi to začlo zevnitř vypalovat no a když jsem se ptal kolik stojí jedna lampa tak mi řekli užasnou cenu 30 tisíc za jednu.... takže neskutečný a to je snad vše za ten rok co se na tom děje jinak zatím!! bez poruchy jsem s ním velmi spokojen :)) a jak tu zaznělo že nesnášíte golfaře :D já je nenávidím to auto se mi začlo hrozně hnusit má ho každý mladý frajírek a myslí si bůh ví co nemá za káru a myslí si že jsou pánem silnic .... jinak bych prosil o nějaké bližší informace a rady pro BMW řady 3 320d co se týče poruch děkuji
reagovat
FredericoCZE
počet příspěvků1
datum registrace18.01.2016
Pondělí 18.01.2016 09:59, Záběr turba u M47N v 1500ot./min
To by mě zajímalo kde jste přišli na to že turbo zabírá až v 2 500ot. ?! Mě turbo chytá u 1500ot ;) Spotreba na dalnici 6.0l mimo 7.2l kombi 6,6l takze nadhera .. taha to jak za mlada
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.