0
zpět
 

diskuze k tématu: Existuje celoročně použitelné a přitom zábavné auto?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 09:05, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den, FF II s dvoulitrem je "praktickou volbou"? Hmm, s tím by se dalo souhlasit, až na to, že za stejnou cenu dostanete u RS více rychlosti a troufám si říci, že i o malinko lepší spotřebu, když se naopak budete snažit. A pokud se nepletu, tak nemá těch 170 koní.
Jdeme dále, za 150 tis. je Civik TR pro dnešek vítěz? Na papíře možná, ale za tyhle reálné peníze musíte vzít toho nejstaršího a nejolítanějšího. U těch nejstarších byla poměrně drahá závada (několik majitelů v Čechách je řešilo)...
Petr-Tipcars: Vy zaměňujete "rychlý a silný" za zábavný. U Octávie RS možná budete mít "více rychlosti", ale budete ji mít s protivnou turbodírou, kterou navíc tazatel evidentně nechce. FF II s dvoulitrem určitě nemá 170 koní, ale jako celek může být a podle mne je zábavnější, než Octávia RS. A to nemluvím o starém dobrém kladivu na čarodejnice v podobě 1,8 benzín, ubohých 115koní v FF I hatchback. Chce se pán opravdu bavit za pár korun? Prosím, je možno. Ten Tajpár by musel být např. od známého, nebo v rámci familie, to přiznávám. Možná i dovoz z ciziny. Swift Sport I má lehce přes 130 koní. Jejda, to bude asi nuda, že? Jenže se podívejte na váhu, pak tu váhu vydělte těmi koňmi a začne svítat. Toto mi mimochodem chybělo i v článku, tomu člověku měl někdo říct, že suše napsané koně jsou k ničemu, že mnohem lepší je se dívat na poměr hmotnost/výkon. Pak se tady musím namáhat já...Celoročně použitelné je pro mne cokoli s pevnou střechou, o stěhování národů řeč nebyla. Ona jaksi velikost kufru je pro funfactor dost limitující, což je vidět třeba u....Octávie RS.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 09:12, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den, nemá to cenu dále rozebírat v této diskuzi, zeptejte se jakéhokoliv servisáka, který s nimi má zkušenosti a občas dělá i Octavie. Podá určitě obsáhlejší rešerše.
Když chci muziku musím platit kapelu? Na narozeninovou oslavu si asi taky neobjednáte privátní vystoupení Kabátu, ale pustíte si rádio, že.
Petr-Tipcars: Jen jsem chtěl být konkrétní. Při třetím roce provozování E46 bych se rád dozvěděl, čeho se mám bát...Servisáka jsem potřeboval jednou, aby mi vyměnil brzdové trubky na zadku a přitom dal nové pružiny. Ostatní servis v rámci sobot v dílně. A nepřijde mi, že by si auto nějak vymýšlelo. Když to rádio stojí to, co Kabáti...beru Kabáty. Bavíme se o autech za plus minus stejnou cenu. Jen muziky je víc či míň.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 14:10, RE: Focus
petaoldova napsal:
Tak to máme úplně jiné zkušenosti, doma nám stojí uno, punto, coupé, seicento,měli sme mareu, máme alfy 146 a 156, lancie Y a žádné nemá problémy s korozí mimo místa zasažená nehodou.... vzhledem k tomu že přítulovi asistuju při opravách tak sem všechny viděla zespodu a koroze byla ve srovnání s japonskou nebo německou konkurencí minimální...
P.S. O korozi bych se nezmínila, kdyby ste se nezačal navážet do Alfy že rezne a přitom vychvaloval zpracování oktávie která rezne mnohem víc!!! Aby auto...
To je zase, jedna paní povídala. Octavia rezne víc? Možná ta moje šestiletá OII je moc mladá, ale není na ní ani tečka rzi. Čím to? Jezdí celou zimu, negarážovaná .....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 19:46, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Jen jsem chtěl být konkrétní. Při třetím roce provozování E46 bych se rád dozvěděl, čeho se mám bát...Servisáka jsem potřeboval jednou, aby mi vyměnil brzdové trubky na zadku a přitom dal nové pružiny. Ostatní servis v rámci sobot v dílně. A nepřijde mi, že by si auto nějak vymýšlelo. Když to rádio stojí to, co Kabáti...beru Kabáty. Bavíme se o autech za plus minus stejnou cenu. Jen muziky je víc či míň.
Já nechtěl tvrdit, že nutně ty drahé závady musí přijít. Jenom vzhledem k formulaci a stylu dotazu čekám, že tazatel neví. Vy byste napsal takový dotaz? Já z toho cítím, že tohle nebude Ayrtonův bratr, spíše člověk bez znalostí a zkušeností. Jinak k našemu hudebnímu tématu, ono je hezké jít na Kabáty, ale dát všechno za lístek a nemít pak na pivo?
Když se chcete bavit konkrétně, prosím. CHLAZENÍ jako obrovský strašák starších BMW, a pomalu tikající časovaná bomba. Jeden motoristický novinář kdysi popsal slovy, že "konstruktéři chlazení u BMW už asi 20 let nemají svůj den". Nejsem odborníkem na BMW, nevím v jakém roce bylo napraveno a zda vůbec.
Vůle v přední nápravě, na našich silnicích poměrně časté a dnes už poměrně dobře (relativně draze) řešitelné pomocí dílů HD Meyle.
Všemožné závady na elektronice také nejsou u starších BMW neobvyklé (to se týká hodně starších aut, uznávám).
Poměrně drahý servis obecně (jasně, pokud používáte to nejlevnější madi in Poland pak je tato připomínka bezpředmětná).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 19:51, RE: Focus
tomaskrtek napsal:
no a právě proto je jasným vítězem e46. chronické závady? žádné! problémy s motorem? nejsou! koroze? mizivá! funfaktor? maximální! spotřeba? skvělá!samozřejmě to nesmí být 318 po těžké ráně. ale v daném cenovém rozptylu, a pokud nebude trvat na kupéčku se dá koupit pěkná R6, ať už 2.8 nebo 3.0. a ještě zbyde na nutné opravy-oleje, filtry, podvozek, brzdy... jenže to jsou všechno korunovky, dá se říct že s investicí 30 k bude auto ve skvělé kondici-samozřejmě pokud se vezme zachovalý kus, pokud m...
"chronické závady? žádné! problémy s motorem? nejsou! koroze? mizivá! funfaktor? maximální! spotřeba? skvělá!"
Konečně jsem poznal pro koho BMW svá auta vyrábí. Gratuluji, k tomu není co dodat. Žijte dlouho a blaze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 20:00, RE: Co vybrat?
montec napsal:
nhnt: tak k tomu mohu říct jen, že Alfa je auto pro řidiče a né pro idioty... a nebo, že bych někomu křivdil a on měl jen smůlu, že si vždy koupil načatej kus za pár kaček? ...ale to vlastně taky o něčem svědčí, že?:)
Rekl bych, ze to byla zrejme kombinace "Alfa je auto pro řidiče a né pro idioty..." a "že si vždy koupil načatej kus za pár kaček"
Zajimave ale je, ze kdyz mel bmw 525i tak se mu nic nepokazilo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 20:02, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Vy zaměňujete "rychlý a silný" za zábavný. U Octávie RS možná budete mít "více rychlosti", ale budete ji mít s protivnou turbodírou, kterou navíc tazatel evidentně nechce. FF II s dvoulitrem určitě nemá 170 koní, ale jako celek může být a podle mne je zábavnější, než Octávia RS. A to nemluvím o starém dobrém kladivu na čarodejnice v podobě 1,8 benzín, ubohých 115koní v FF I hatchback. Chce se pán opravdu bavit za pár korun? Prosím, je možno. Ten Tajpár by musel být např. od známého...
Dobrý den, k Vašemu příspěvku si dovoluji udat následující. NEZAMĚŇUJI, já čtu zadání. Pokud pán nechce méně než 170 ks a Vy nabízíte auto se 130 ks zaměňujete vy pojmy s dojmy. Nikdy jsem neřekl, že Swift (a slabší auta obecně) nemohou být zábavná. Velký omyl příteli. Každý tu zábavu totiž vnímáme jinak. Někoho baví RZ na okresce okolo Křivoklátu, někoho cruising, někoho pohodlná plavba v přepychové kabině, znám člověka kterého nemírně baví kam až může stáhnout spotřebu svojí Fabie SDI. Ono je to s tou zábavou takové vachrlaté a tvrdit, že co baví mne musí bavit tebe je despotismus.
Já si prostě stojím za tím, že na danou otázku jsem odpověděl co možná nejlépe a po zralé úvaze. Pro obecnou nelibost jsem nabídl dvě altermnativy, které v dané cenové hranici považuji za nejlepší.
Vám prostě RSo nesedlo, no a co? To přece není tragédie, vypovídá to něco o tom autu? Ne, možná něco málo o Vás. Neberte to tak vážně, nakonec je to jenom zábava.
Musím, ale uznat, že takovou vlnu nevole jsem nečekal. Nešťastná Škoda to na domácím trhu nemá lehké. Skoro mám chuť si to RSo koupit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 20:38, RE: Focus
rojack napsal:
To je zase, jedna paní povídala. Octavia rezne víc? Možná ta moje šestiletá OII je moc mladá, ale není na ní ani tečka rzi. Čím to? Jezdí celou zimu, negarážovaná .....
Na tuto reakci na svůj příspěvek jsem původně nechtěl ani reagovat. Myslím, že slečna se dostatečně projevila. Pokud drží svoje plechové miláčky na živu díky levné druhovýrobě a dílům z vrakoviště (pardon vlastně její přítula, ona se dívá), pak dle mého není o čem diskutovat. Nebojte se, s Octavií najezdíte ještě mnoho set tisíc kilometrů než bude shnilá a na odpis. Každý svého štěstí strůjcem, někdo se rád vozí a někdo leží pod autem, nakonec je důležité, že jsou oba spokojení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 21:10, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den, k Vašemu příspěvku si dovoluji udat následující. NEZAMĚŇUJI, já čtu zadání. Pokud pán nechce méně než 170 ks a Vy nabízíte auto se 130 ks zaměňujete vy pojmy s dojmy. Nikdy jsem neřekl, že Swift (a slabší auta obecně) nemohou být zábavná. Velký omyl příteli. Každý tu zábavu totiž vnímáme jinak. Někoho baví RZ na okresce okolo Křivoklátu, někoho cruising, někoho pohodlná plavba v přepychové kabině, znám člověka kterého nemírně baví kam až může stáhnout spotřebu svojí Fabie SDI. Ono je ...
Petr-Tipcars: Tak mohl bych se tu chytat za slovo, on totiž tazatel jaksi psal, že chce atmosféru a Vy mu do omrzení vnucujete: turbo...Ono je to navíc těžké, já se bavím o autech a Vy se začínáte bavit o mne. Čekám, že o pár příspěvků níže bych se o sobě nedejbože ještě něco dozvěděl, takže vzhledem k tomu, že téma již bylo z mé strany vyčerpáno se od Octávie RS odpojuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 21:24, RE: Focus
i napsal:
Já nechtěl tvrdit, že nutně ty drahé závady musí přijít. Jenom vzhledem k formulaci a stylu dotazu čekám, že tazatel neví. Vy byste napsal takový dotaz? Já z toho cítím, že tohle nebude Ayrtonův bratr, spíše člověk bez znalostí a zkušeností. Jinak k našemu hudebnímu tématu, ono je hezké jít na Kabáty, ale dát všechno za lístek a nemít pak na pivo?
Když se chcete bavit konkrétně, prosím. CHLAZENÍ jako obrovský strašák starších BMW, a pomalu tikající časovaná bomba. Jeden motoristický novinář kd...
Petr-Tipcars: Ok, tak téma servisovatelnosti BMW ještě vyčerpáno z mé strany není Servisovat obyčejný benzínový dvoulitr totiž za 2,5 roku stojí 58haléřů na kilometr. Údaj po 38.000km. Jsou to výdaje čistě do servisu včetně jedné sady letních gum Made in Slovenia. Náhradní díly jsou FEBI, Monroe, ATE...S povinkem, technickými, sem tam nějakou myčkou, když to nemám čas umýt ručně, jsem na 1,07korun/km. Všímáte si jedné věci? Já když mám být konkrétní a opřít o něco své stanovisko, tak jsem až nepříjemně konkrétní. Vy moc čtete. Rozhodně o BMW...Chce to si to BMW koupit, pak s ním pár let jezdit a možná změníte názor. A na to pivo Vám fakt zbyde
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 21:37, RE: Focus
tomaskrtek napsal:
no a právě proto je jasným vítězem e46. chronické závady? žádné! problémy s motorem? nejsou! koroze? mizivá! funfaktor? maximální! spotřeba? skvělá!samozřejmě to nesmí být 318 po těžké ráně. ale v daném cenovém rozptylu, a pokud nebude trvat na kupéčku se dá koupit pěkná R6, ať už 2.8 nebo 3.0. a ještě zbyde na nutné opravy-oleje, filtry, podvozek, brzdy... jenže to jsou všechno korunovky, dá se říct že s investicí 30 k bude auto ve skvělé kondici-samozřejmě pokud se vezme zachovalý kus, pokud m...
Petr-Tipcars: Doplňuji ještě skromně: bez automatu, pokud možno...A se Sportsitze a tím Lenkradem, jak jsou na něm čudly 328i bude mít ten starší typ, ale to vúbec nevadí...U 328i bych si myslím ještě dal pozor na uchycení zadní nápravy...tam by mohl být zakopaný problém...Ale přesně, pokud je auto nezničené tuzingem nebo bouračkou, tak 30 by mělo stačit na to, aby se poměrně dlouho nemuselo nic řešit. Samozřejmě člověk taky může mít štěstí a narazit na auto, kde už je něco udělané...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 22:00, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den, k Vašemu příspěvku si dovoluji udat následující. NEZAMĚŇUJI, já čtu zadání. Pokud pán nechce méně než 170 ks a Vy nabízíte auto se 130 ks zaměňujete vy pojmy s dojmy. Nikdy jsem neřekl, že Swift (a slabší auta obecně) nemohou být zábavná. Velký omyl příteli. Každý tu zábavu totiž vnímáme jinak. Někoho baví RZ na okresce okolo Křivoklátu, někoho cruising, někoho pohodlná plavba v přepychové kabině, znám člověka kterého nemírně baví kam až může stáhnout spotřebu svojí Fabie SDI. Ono je ...
Petr-Tipcars: Ještě naposledy: poměr hmotnost výkon je u Swift Sport I: 8,17kg připadajícího na 1 koně. To je velice dobrá hodnota. U aktuálního Swift Sportu je to dokonce 7,68kg na koně. Ještě lepší ale prostě je hmotnost těch aut samotná, tyhle rychlé flobertky váží přibližně tunu. To je oldschoolový přístup k zábavě u malých aut. A to se mi prostě líbí. VW například se vydává jinou cestou, kde přibývající hmotnost výkon vysloveně přebíjí, je to také způsob, ale je svým způsobem lehčí přidat koně, než snížit hmotnost. Na druhou stranu ten dvoustupňové přeplňovaný malý benzín ve Fabii RS byl také zajímavý. Pro doplnění: poměr hmotnost/výkon=7,32kg na koně, váha 1318kg, stejná třída, 300kg navíc. Na druhou stranu má některé technologie, kterými Swift nedisponuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 22:19, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Ještě naposledy: poměr hmotnost výkon je u Swift Sport I: 8,17kg připadajícího na 1 koně. To je velice dobrá hodnota. U aktuálního Swift Sportu je to dokonce 7,68kg na koně. Ještě lepší ale prostě je hmotnost těch aut samotná, tyhle rychlé flobertky váží přibližně tunu. To je oldschoolový přístup k zábavě u malých aut. A to se mi prostě líbí. VW například se vydává jinou cestou, kde přibývající hmotnost výkon vysloveně přebíjí, je to také způsob, ale je svým způsobem lehčí přidat k...
Výše popsané nezpochybňuji, nebylo to předmětem debaty.
Malé rýpnutí na závěr, tazatel napsal doslova "nejlépe atmosférický motor", nejlépe není a nikdy nebylo synonymem pro nutně musí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 22:32, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Ok, tak téma servisovatelnosti BMW ještě vyčerpáno z mé strany není Servisovat obyčejný benzínový dvoulitr totiž za 2,5 roku stojí 58haléřů na kilometr. Údaj po 38.000km. Jsou to výdaje čistě do servisu včetně jedné sady letních gum Made in Slovenia. Náhradní díly jsou FEBI, Monroe, ATE...S povinkem, technickými, sem tam nějakou myčkou, když to nemám čas umýt ručně, jsem na 1,07korun/km. Všímáte si jedné věci? Já když mám být konkrétní a opřít o něco své stanovisko, tak jsem až ...
On si ale konkrétně Vaše auto kupovat nebude, nebo snad ano?
To, že jste konkrétní u Vašeho vozu je nicneříkající (pardon tak to vidím), neboť testovací vzorek je příliš malý.
Říkáte že moc čtu. No s tím se dá souhlasit (nepřijde mi), auta mne zajímají celý život a čtu o nich velice rád. On by se Váš malý útok dal obrátit proti Vám, kdy o nějaký ten příspěvek výše odsuzujete RS jako "nezábavné" a nezajímavé a vzápětí přiznáváte, že jste v něm nejel. Jak jste to říkal? Nepříjemně konkrétní? Jinak BMW e46 konkrétně nepatří mezi auta která mne nějak zvlášť zajímají. Nikdy jsem netoužil e46 vlastnit, proto když na ně přijde řeč vycházím z toho co píší novináři a majitelé na fórech. Nepovažuji za nutné koupit si každé auto které někdo pochválí (přiznávám, že na to nemám, nejsem Gates).
Jediná BMW o kterých uvažuji (sním) jsou Z3M a e38 5,4 v12.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.09.2012 07:54, RE: Výběr
tomaskrtek napsal:
Miata je US název pro MX-5. jestli si do ní někdo sólo dal wankela je možné ale oficiálně se do ní nedával pro žádný trh. uvažovalo se o něm pro MX-5 MY 2013 ale to krachlo a výroba byla zastavena.
takže jak jsem předpokládal, opět jedna z Roverových báchorek á la Anglie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.09.2012 08:01, RE: Focus
i napsal:
"chronické závady? žádné! problémy s motorem? nejsou! koroze? mizivá! funfaktor? maximální! spotřeba? skvělá!"
Konečně jsem poznal pro koho BMW svá auta vyrábí. Gratuluji, k tomu není co dodat. Žijte dlouho a blaze.
ups...ale já nemám BMW. měl jsem kdysi 328Ci, ale to je pět let. jo a loni jsem si koupil Z3 coupé 3.0, ale to jsem nedávno prodal. a další BMW pořizovat v dohledné době nehodlám. jen jsem konstatoval obecně známá fakta o konkrétním modelu, který se-jak se ukázalo s odstupem času-velmi povedl. osobně preferuji japonce, konkrétně Nissan/infiniti. ale před e46 smekám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.09.2012 08:10, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Doplňuji ještě skromně: bez automatu, pokud možno...A se Sportsitze a tím Lenkradem, jak jsou na něm čudly 328i bude mít ten starší typ, ale to vúbec nevadí...U 328i bych si myslím ještě dal pozor na uchycení zadní nápravy...tam by mohl být zakopaný problém...Ale přesně, pokud je auto nezničené tuzingem nebo bouračkou, tak 30 by mělo stačit na to, aby se poměrně dlouho nemuselo nic řešit. Samozřejmě člověk taky může mít štěstí a narazit na auto, kde už je něco udělané...
jawohl, automatisch getriebe is sheisse fur diese himmlisch sportswagen! sportsitzen? naturlich, das musst sein! und ledern lenkrad aus M-model auch.
fakt jsem přesvědčený o tom že v dané cenové hladině je to nejlepší volba. díky masivnímu rozšíření jsou náklady na servis, resp. náhradní díly velice rozumné. navíc si to auto drží cenu asi stejně jako drží stopu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.09.2012 09:07, RE: Focus
i napsal:
On si ale konkrétně Vaše auto kupovat nebude, nebo snad ano?
To, že jste konkrétní u Vašeho vozu je nicneříkající (pardon tak to vidím), neboť testovací vzorek je příliš malý.
Říkáte že moc čtu. No s tím se dá souhlasit (nepřijde mi), auta mne zajímají celý život a čtu o nich velice rád. On by se Váš malý útok dal obrátit proti Vám, kdy o nějaký ten příspěvek výše odsuzujete RS jako "nezábavné" a nezajímavé a vzápětí přiznáváte, že jste v něm nejel. Jak jste to říkal? Nepříjemně konkrétní? :-...
Petr-Tipcars: O RS jsem řekl maximálně to, že není zábavné. Že není zajímavé netvrdím. Ale zábavu si představuji jinak. A z čeho vycházím? Tak zajedno také čtu a když Vy dosud veškeré své názory opíráte o načtené věci, tak nevím, proč bych já svůj názor nemohl dovodit z toho samého. A navíc zpravidla to funguje tak, že pokud má automoblika více "sportovních" modelů, tak ten menší bývá zábavnější. Je to stejně jako třeba u toho BMW. Pokud by mi někdo dal na výběr mezi X5M nebo 1M, beru 1M, protože je s ní mnohem větší kopec zábavy. A stejně, pokud Fabia RS byla slušně jedoucí rychlé auto, kde točák na výjezdu ze zatáček tahal za volant, kde byl automat, u kterého bych po dvou hodinách stejně přepnul na manuální mod, takže ve finále bych s sebou tahal jen o něco víc železa a oleje...tak prostě nepředpokládám, že jedničkové RSko, s protivnou turbodírou, se směšnými převisy (zvlášť ten vzadu vypovídá o tom, že je to původně rodinný stěhovací vůz), s oproti konfekční Octávii konstrukčně nezměněným podvozkem a s haldou výztuh navíc, aby se to nekroutilo, by mne bavilo...Jinak je to rychlé auto s velkou přepravní kapacitou, ale zábavu v něm nespatřuji. K tomu, že nejste schopen akceptovat konkrétní argument a shodíte jej ze stolu s tím, že nemá dostatečnou vypovídací hodnotu, se dál vyjadřovat nebudu. Btw., co Vy víte, třeba mu své auto prodám...K E46ce je toho na netu opravdu víc, než že na počátku výrobního cyklu byl u některých motorizací problém s větrákem a že má servisně o něco dražší podvozek...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.09.2012 18:06, zajímavá diskuze
Zajímavá diskuze na ne uplně běžný dotaz. Jen škoda, že její závěr se v některých větvích změnil v honění trika některých diskutujících kdo toho víc četl a kdo se vezl ve více autech....
Hlavní problém je, že každý chápe zábavné auto jinak stejně jako celoroční možnost používání auta. Zde se měl zapojit tazatel a upřesnit svoje požadavky.
Z mého pohledu (opakuji z mého pohledu) je dle zadaného dotazu nejlepší volba BMW E46 s šestiválcem. Jestli 328i nebo 330i bych už nechal na porovnání konrétních nabízených kusů a jejich stavů. Ještě jednou z mého pohledu-nemůže existovat auto, které dle daných kriterií nabídne více.
Vlastní zkušenost-na každou jízdu s takovým autem se budete těšit, každý ujetý km si nádherně užívat a každý dokonalý průjezd zatáčkou vykouzlí úsměv na vaší tváři. A o to přece u auta pro zábavu jde především ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.09.2012 18:14, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: O RS jsem řekl maximálně to, že není zábavné. Že není zajímavé netvrdím. Ale zábavu si představuji jinak. A z čeho vycházím? Tak zajedno také čtu a když Vy dosud veškeré své názory opíráte o načtené věci, tak nevím, proč bych já svůj názor nemohl dovodit z toho samého. A navíc zpravidla to funguje tak, že pokud má automoblika více "sportovních" modelů, tak ten menší bývá zábavnější. Je to stejně jako třeba u toho BMW. Pokud by mi někdo dal na výběr mezi X5M nebo 1M, beru 1M, protož...
Ok, necháme to tak. Jen ještě jedna věc mne zaujala. Už v několikátém příspěvku zmiňujete "protivnou turbodíru" PŘEČTĚTE si schválně v jakých otáčkách turbo zabírá. Myslím, že konkrétně Vaše e46 v nich nebude pracovat ochotněji. Jinak děkuji za diskuzi, v nejlepším se má přestat. Třeba někdy u podobného tématu.
reagovat
  1 ... 6 7 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.