0
zpět
 

diskuze k tématu: Existuje celoročně použitelné a přitom zábavné auto?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.09.2012 20:56, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den,
pokud nemáte s Octavií RS žádné zkušenosti proč se k ní proboha vyjadřujete? Chcete snad tvrdit, že zážitek z řízení Focusu 1,6 diesel bude obdobný jako z modelu st? Pokud máte potřebu něco podobného plodit, pak o autech nevíte vůbec nic. Octavia RS vůbec nebyla přijímána špatně zejména v Anglii, kde byla celkem oblíbená a třeba Chris Harris jí v testu AUTOCARu (tuším, že nejzábavnější auta do milionu) hodnotil velice pozitivně. Na tomto voze byly provedeny poměrně důležité úpravy (j...
Tak na ten článek v Autocaru si moc dobře pamatuji, v českém překladu to bylo 25 nejzábavnějších aut do 750 tis. Octavia RS skončila na 22 místě a to jen z toho důvodu, že jako jediná z těch hodnocených aut měla kufr a odvezla jakž takž pět lidí:) o tom, že by byla nějak zvlášť zábavná, nebo snad sportovní tam nepadlo ani slovo...jo a taky tam byla příznivá cena. Tuším, že skončila těsně před Fordem Ka:))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.09.2012 21:17, RE: Focus
montec napsal:
Tak na ten článek v Autocaru si moc dobře pamatuji, v českém překladu to bylo 25 nejzábavnějších aut do 750 tis. Octavia RS skončila na 22 místě a to jen z toho důvodu, že jako jediná z těch hodnocených aut měla kufr a odvezla jakž takž pět lidí:) o tom, že by byla nějak zvlášť zábavná, nebo snad sportovní tam nepadlo ani slovo...jo a taky tam byla příznivá cena. Tuším, že skončila těsně před Fordem Ka:))
Konkrétně výše zmíněný autor si pochvaloval design a převodovku. Navíc správně zmiňujete 25 NEJzábavnějších do rozpočtu, proto jsem na něj odkázal. U nás je RS z nějakého důvodu neustále podceňováno, přestože málokdo s ním má reálné zkušenosti. Na původně britských časopisech je skvělé to, že nejsou zaujaté (alespoň věšinou) a dokáží auta objektivně zhodnotit. Netvrdím, že RA v tomto testu byla za hvězdu, ale právě ta praktičnost v kombinaci s cenou jí přihrála body (trh s ojetinami to jenom prohloubil). Faktem zůstává, že RS je dobrým, rychlým vozem, který je velmi dobře zpracovaný a dobře servisovatelný. Jinak tazatel právě na tu celoroční použitelnost (a pokud jsem správně pochopil) i praktičnost vyžadoval.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.09.2012 22:08, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den,
napsal jsem že Focus I. generace se potýká s masivní korozí a OBDOBNÉ je to u AR a ostatních. Nevím kolik vozů koncernu Fiat z doby o které se tu bavíme znáte, ale já znám osobně několik majitelů modelu 156, kteří opakovaně řešili prahy (zejména oblast pod zadními dveřmi) a lemy. Sám jsem bývalým majitelem Fiatu Brava a mohu zodpovědně prohlásit, že NEBOURANÝ hnil naprosto ve stejných místech. Nevím, jestli jste někdy viděla třeba deset let starou AR jetou u nás na zvedáku a pod kapo...
a proč by o ní uvažovat nemohl?? AR 156 je velice zábavné auto, se sportovním charakterem kterému se konkrétně Vámi propagovaná ostavia RS nemůže rovnat, navíc za 150 tis. sežene pěkný kousek po fl a ještě mu zbyde na údržbu:) a stou korozí bych se toho opravdu nebál, pohnilejch octavii jsem viděl spoustu, víc než 156tek ...jasně je to dáno i tím, že jich tu jezdí daleko víc, ale popravdě jsem vlastně ještě žádnou shnilou 156 neviděl:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.09.2012 22:37, RE: Focus
montec napsal:
a proč by o ní uvažovat nemohl?? AR 156 je velice zábavné auto, se sportovním charakterem kterému se konkrétně Vámi propagovaná ostavia RS nemůže rovnat, navíc za 150 tis. sežene pěkný kousek po fl a ještě mu zbyde na údržbu:) a stou korozí bych se toho opravdu nebál, pohnilejch octavii jsem viděl spoustu, víc než 156tek ...jasně je to dáno i tím, že jich tu jezdí daleko víc, ale popravdě jsem vlastně ještě žádnou shnilou 156 neviděl:)
Opravdu nevím.
Nejspíše se ohnilé Alfy objevují jen v mém okolí a jinak je nikdy nikdo jiný neviděl. Nedohaduji se, pouze předávám reálné zkušenosti.
Hrozně se mi líbí termín "velice zábavné auto se sportovním charakterem" ve spojení s předokolkou sestavenou sice za použití zajímavých technických řešení z podřadných materiálů. Nejspíš budete nesouhlasit, ale jděte na první forum o konkrétně AR 156 a dočtete se cosi o neustálých problémech s přední nápravou, vrzajících tlumičích, odcházejícím chlazení, potkaných motorech a další spoustě nepodstatných detailů, které kupujícího ojetiny jistě zajímat nemusí.
Nezlobte se na mne, ale kolik přesně jste viděl prohnilých RSek? Pokud se chcete bavit konkrétně, pak prosím konkrétně.
Dejte mi příklad motoru, který by u Alfy splňoval podmínky zadání a vešel se do rozpočtu a který byste postavil proti VW 1,8 turbo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.09.2012 00:44, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den,
napsal jsem že Focus I. generace se potýká s masivní korozí a OBDOBNÉ je to u AR a ostatních. Nevím kolik vozů koncernu Fiat z doby o které se tu bavíme znáte, ale já znám osobně několik majitelů modelu 156, kteří opakovaně řešili prahy (zejména oblast pod zadními dveřmi) a lemy. Sám jsem bývalým majitelem Fiatu Brava a mohu zodpovědně prohlásit, že NEBOURANÝ hnil naprosto ve stejných místech. Nevím, jestli jste někdy viděla třeba deset let starou AR jetou u nás na zvedáku a pod kapo...
Tak to máme úplně jiné zkušenosti, doma nám stojí uno, punto, coupé, seicento,měli sme mareu, máme alfy 146 a 156, lancie Y a žádné nemá problémy s korozí mimo místa zasažená nehodou.... vzhledem k tomu že přítulovi asistuju při opravách tak sem všechny viděla zespodu a koroze byla ve srovnání s japonskou nebo německou konkurencí minimální...
P.S. O korozi bych se nezmínila, kdyby ste se nezačal navážet do Alfy že rezne a přitom vychvaloval zpracování oktávie která rezne mnohem víc!!! Aby auto bylo v perfektním stavu, tak se o něj majitel musí alespoň minimálně starat a není to o tom jaká je to značka... takže komentář taky trochu mimo, že? Důvodů proč uvažovat o alfě je nasnadě několik, vzhled, jízdní vlastnosti, nízká pořizovací cena, téměř nulový zájem zlodějů, dobrá dostupnost poměrně levných dílů z druhovýroby, díly karoserie se dají sehnat za babku z vrakáče ze zadřených twinsparků....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.09.2012 00:56, RE: Focus
i napsal:
Opravdu nevím.
Nejspíše se ohnilé Alfy objevují jen v mém okolí a jinak je nikdy nikdo jiný neviděl. Nedohaduji se, pouze předávám reálné zkušenosti.
Hrozně se mi líbí termín "velice zábavné auto se sportovním charakterem" ve spojení s předokolkou sestavenou sice za použití zajímavých technických řešení z podřadných materiálů. Nejspíš budete nesouhlasit, ale jděte na první forum o konkrétně AR 156 a dočtete se cosi o neustálých problémech s přední nápravou, vrzajících tlumičích, odcházejícím ...
2,5 V6- 190koní, poměrně značně spolehlivý motor.... mimochodem tazatel chtěl atmosférický motor, nikoli přeplňovaný.... apropos 1,8T v audi A4 sme pěkně potrápili s fiatem coupé 1,8 bez turba... dotyčný byl pěkně nasratý že na nás nestačil, ale to mohlo být neschopností řidiče, že?
Jo a ty slátaniny z alfa fóra co tu plácáte- problémy s přední nápravou mívají motorizace 2,4JTD- z vlastní zkušenosti vím že to není ani zdaleka tak žhavý... máme stále originál ramena od výroby a to máme 180 000 na tachometru a kdo ví jestli ve skutečnosti nemá víc... o problémech s tlumiči jsem ještě neslyšela a zadřený bývají obvykle twinsparky vinou špatného oleje- málo a nekvalitní a prasáckého chování- vytáčení za studena a spol- což většina alfistů přiznává, že jsou příliš choulostivé na běžný provoz (i když spousta má nalítáno přez 200 000km bez potíží, ale v rukou alfisty=), ale o těch se tu vůbec nebavíme, protože nesplňují výkonové pořadavky tazatele....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.09.2012 01:11, RE: Focus
i napsal:
Opravdu nevím.
Nejspíše se ohnilé Alfy objevují jen v mém okolí a jinak je nikdy nikdo jiný neviděl. Nedohaduji se, pouze předávám reálné zkušenosti.
Hrozně se mi líbí termín "velice zábavné auto se sportovním charakterem" ve spojení s předokolkou sestavenou sice za použití zajímavých technických řešení z podřadných materiálů. Nejspíš budete nesouhlasit, ale jděte na první forum o konkrétně AR 156 a dočtete se cosi o neustálých problémech s přední nápravou, vrzajících tlumičích, odcházejícím ...
ach jo, koukám, že jste opravdu zarputilý zastánce octavie... Žádné fórum číst nemusím, neboť jsem byl majitelem jedné 156ky a její vrtochy jsou mi dobře známy, nevím co by mělo být na použitých materiálech podřadného. O vrzajících tlumičích slyším poprvé, asi jste si to spletl s vrchními rameny. I přes Vámi udávanou nízkou životnost je přední náprava ve spojení se strmým řizením dokonalá, neznám žádnou jinou předokolku, která by se tak vrhala do zatáček a její krátkou životnost bych spíše připisoval českým silnicím... na ty však obecně trpí většina aut s víceprvkovou přední nápravou (dokonce i ta koncernová: passat b5, audi a4..atd). Uznávám, že motory jsou choulostivé na údržbu, hlavně tedy TS, ale důslednou údržbou se dá těm ,,potkaným a přidřeným motorům,, předejít. Já osobně jsem měl v životě jen jednou ,,motorschade,, a světe div se, bylo to v AUDI A4 1,8 T quattro, a nebylo to přetženým rozvoďákem(zanedbanou údžbou), jak by se někdo mohl domnívat, ale únavou materiálu, nebo jak se tomu říká, když se utrhne píst a udělá dííru do hlavy:))) Co se týče prohnilých RS nevím, mluvil jsem o octaviich obecně a kolik jste viděl Vy prohnilých 156 GTA?? jestli jste teda vůbec někdy nějakou viděl:)
Konkrétně jsem myslel motory: 2,5 V6, 2,0 JTS a teď se držte, i když jsou to kamna nedá mi to: 2,4 JTDm ten pětivál je prostě úžasnej:))
...zkuste se s nějakou 156kou svézt ať víte o čem píšu, já jsem s RS najel asi 200 km a stačilo. Octavia může být praktická(velkej kufr) umí být úsporná (1,9 tdi) ale sportovní, sportovní NE (wrc se nepočítá:))
....jo a ještě něco, vím, že je to věc vkusu ale 156 a ta škůdka to se snad ani nedá po designové stránce srovnávat..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.09.2012 08:28, RE: Focus
montec napsal:
ach jo, koukám, že jste opravdu zarputilý zastánce octavie... Žádné fórum číst nemusím, neboť jsem byl majitelem jedné 156ky a její vrtochy jsou mi dobře známy, nevím co by mělo být na použitých materiálech podřadného. O vrzajících tlumičích slyším poprvé, asi jste si to spletl s vrchními rameny. I přes Vámi udávanou nízkou životnost je přední náprava ve spojení se strmým řizením dokonalá, neznám žádnou jinou předokolku, která by se tak vrhala do zatáček a její krátkou životnost bych spíše připi...
Dobrý den,
možná se budete divit, ale nejsem zastáncem Octavie. Jsem si plně vědom jejích nedostatků daných konstrukcí, pouze jsem chtěl poukázat na to, že zájemce o "sportovní ojetinu" by měl vybírat pokud možno nejlepší kompromis. Zřejmě nemá cenu tady rozehrávat válku argumentů, těch máme nejspíš oba dost. Já jsem chtěl příspěvkem mezi řádky říct, že pravděpodobně má pan tazatel šanci chytit zachovalejší RS, než 156. Můžete si říkat co chcete, ale u Alfy je to podobné jako u BMW, výroba probíhá pod heslem "jde-li něco udělat složitě, uděláme to". Pravdou je, že AR 156 je jedna z nejméně spolehlivých Alf. Opravdu, třeba 147 na tom už byla lépe a třeba 159 je pro mne mnohem přitažlivější než zbytek konkurence (nejen design, ale i opravdu parádní technické parametry viz. tuhost korosérie, ...).
Jinak k Vašemu doporučení jsem v AR 156 jel několikrát s motorem 2,4 Jtd a mohu zodpovědně prohlásit, že dojem dokonale rozporuplný. Jasně tah jako býk je příjemný, ale zrovna tenhle motor dokonale zabíjí ten propracovaný podvozek. Obratnost je ta tam. Zrovna s tímhle motorem to určitě není předokolka, která se vrhá do zatáček s největší chutí na světě. Pokud bych někdy z nějakého důvodu uvažoval o AR 156 vzal bych 1,8 TS, ten se mi moc líbil. Spolehlivost mnohem lepší než u 2,0, výkon také v pořádku a vůz s ním působí lehkým a sportovním dojmem. Tady už tu radost z jízdy cítím. GTA má jistě zajímavý výkon a v přímce působí rychle, ale s takovým motorem už poznáte limity předokolkového pohonu, navíc ta spotřeba asi nebude pro kupujícího ojetiny asi to pravé (týká se i 2,5 v6).
Nejsem žádným velkým odborníkem na AR a ani na Škodu, myslím, že oba mají své zákazníky z jasných důvodů. Pokud by na tom AR byla tak jak tvrdíte jistě by nevymetala spodní žebříčky statistik poruchovosti.
Jinak k vašemu příspěvku bych rád dodal, že já za jednu z nej předokolek v dané cenové hranici považuji Toyotu celika 2000+ a Hondu Prelude poslední generace s motorizací 2,2.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.09.2012 19:48, RE: Hot hatch
Michal napsal:
Ale zase je to laciný auto, na který dosáhne i člověk, kterých má reálně akorát těch 150 tisíc...
Petr-Tipcars: Určitě, pro mne je navíc zábavné tím správným způsobem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.09.2012 20:10, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den,
pokud nemáte s Octavií RS žádné zkušenosti proč se k ní proboha vyjadřujete? Chcete snad tvrdit, že zážitek z řízení Focusu 1,6 diesel bude obdobný jako z modelu st? Pokud máte potřebu něco podobného plodit, pak o autech nevíte vůbec nic. Octavia RS vůbec nebyla přijímána špatně zejména v Anglii, kde byla celkem oblíbená a třeba Chris Harris jí v testu AUTOCARu (tuším, že nejzábavnější auta do milionu) hodnotil velice pozitivně. Na tomto voze byly provedeny poměrně důležité úpravy (j...
Petr-Tipcars: Dobrý den, ano, dojem z Octávie RS jako celku může být jiný a určitě bude jiný než u 1.8T. Ale proboha, když vaříte ze základu, který je pro výsledný produkt nevhodný (výsledný produkt=zábavné auto), tak tím, že na nevhodný základ naroubujete takové prvky, aby to aspoň trochu fungovalo, nedosáhnete optimálního řešení. Zde prostě mají jak ten Focus, tak třeba Civic nebo i Alfa náskok, který musela Octávia dohánět. Tato auta mají zábavu v genech. Jak RSko hodnotil Chris Harris mne nezajímá. Majitele jedničkových Fokusů bez koroze znám, koroze se na nich vyskytuje na běžných místech a nijak nepřesahuje běžnou míru u jiných stejně starých vozů, je fakt, že všechny Focusy mají metalízu, to může hrát nějakou roli. Octávia RS je zajímavé auto, ale někteří lidé jsou ve vztahu k tomuto autu ve stavu trvalého nepochopení. Řídil jsem Fabii 2 RS, kompresor plus turbo. Troufám si říct, že je mnohem zábavnější než jakákoli Octávia (převisy, váha, atd.). Vady na kráse: řízení, řízení, řízení. Dál: Auto šlo za plynem bezprostředně až nad 5.000otáček, což ale (i v modu S) dost pod 6.000 otákami utlo DSG. Pro mne bylo v tomto velice slušné udělaném autě se zajímavým motorem zábavné rozmezí stlačené na nějakých 700 otáček, kdy motor již bezprostředně reagoval na plynový pedál, ale ještě mi DSG neshodilo otáčky. Možná by se s tím dalo žít, ale proč dělat kompromisy, když jsou jiná auta, kde je dělat nemusím? To samé platí dvojnásob u Octávie RS jakékoli generace a jakékoli motorizace (naftové i benzínové).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.09.2012 20:18, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den,
možná se budete divit, ale nejsem zastáncem Octavie. Jsem si plně vědom jejích nedostatků daných konstrukcí, pouze jsem chtěl poukázat na to, že zájemce o "sportovní ojetinu" by měl vybírat pokud možno nejlepší kompromis. Zřejmě nemá cenu tady rozehrávat válku argumentů, těch máme nejspíš oba dost. Já jsem chtěl příspěvkem mezi řádky říct, že pravděpodobně má pan tazatel šanci chytit zachovalejší RS, než 156. Můžete si říkat co chcete, ale u Alfy je to podobné jako u BMW, výroba prob...
Petr-Tipcars: Gratuluji ke vkusu. O to méně ale rozumím té zapírané apologetice Octávie RS. Jak jsem již psal, Octávia RS je kompromis na místě, kde při výběru jiného vozu žádný kompromis nemusím dělat. Tudíž by u mne z kategorie zábavných aut vypadla. Nerozumím, co je myšleno tím, že u Alfy i BMW se věci dělají složitěji, než se musí dělat. Přijde mi spíš, že obě automobilky např. dělají /spíš možná dělaly např. podvozky tak, jak bylo vhodné pro dosažení vynikajících jízdních vlastnosti. Nevím, co jiného složitého na těch autech je...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.09.2012 20:24, RE: Focus
Paul napsal:
Srovnávat obyč. 1,8T a RS se nedá. Před kritikou se opravdu doporučuji projet. 1,8T je dělaná na dlouhé cesty s dostatečnou výkonovou rezervou - nikdo od ní sportovní dovádění neočekává. RS má daleko jistější podvozek a přitom není nijak zvlášť tvrdá. Má taky vyztuženou karoserii. A celek motor-převodovka-řízení-brzdy-podvozek funguje opravdu dobře. Za sportovní prvotinu bez hi-tech základu si Škoda zaslouží palec nahoru.
Petr-Tipcars: Ok, jak říkám, Octávií RS jsem nikdy nejel, ke zbytku viz můj předchozí příspěvek přispěvateli "i". Zkráceně: z řepy ananas neuděláš. Ani se spoustou žluté barvy. To řízení by mne fakt zajímalo, stejně jako výdrž a dávkovatelnost u Škodovky obvykle přeposilovaných brzd. Změněná koncepce podvozku oproti sériovce by mne taky interesovala. Výztuhy kroutivé kastle jsou super, pro takového Otesánka už pár (desítek) kilo navíc nic neznamená. Jak říkám, se špatným základem to prostě nebude to pravé ořechové.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.09.2012 21:32, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Ok, jak říkám, Octávií RS jsem nikdy nejel, ke zbytku viz můj předchozí příspěvek přispěvateli "i". Zkráceně: z řepy ananas neuděláš. Ani se spoustou žluté barvy. To řízení by mne fakt zajímalo, stejně jako výdrž a dávkovatelnost u Škodovky obvykle přeposilovaných brzd. Změněná koncepce podvozku oproti sériovce by mne taky interesovala. Výztuhy kroutivé kastle jsou super, pro takového Otesánka už pár (desítek) kilo navíc nic neznamená. Jak říkám, se špatným základem to prostě nebude to pravé ořechové.
Jak říkám, bez vyzkoušení nelze hodnotit. Řízení je na silnou předokolku podle mně povedené. Má dobrou zpětnou vazbu, není přeposilované. O změně koncepce podvozku jsem nic neříkal, jen že se povedlo naladění. A pohotovostka 1400 kg na 4,5 m dlouhé auto a 180 koní, 235 n.m. je v pohodě. Není to žádný sporťák ani hot hatch, ale rychlé, dobře postavené a zároveň praktické auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 02.09.2012 23:18, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Gratuluji ke vkusu. O to méně ale rozumím té zapírané apologetice Octávie RS. Jak jsem již psal, Octávia RS je kompromis na místě, kde při výběru jiného vozu žádný kompromis nemusím dělat. Tudíž by u mne z kategorie zábavných aut vypadla. Nerozumím, co je myšleno tím, že u Alfy i BMW se věci dělají složitěji, než se musí dělat. Přijde mi spíš, že obě automobilky např. dělají /spíš možná dělaly např. podvozky tak, jak bylo vhodné pro dosažení vynikajících jízdních vlastnosti. Nevím,...
Dobrý den, děkuji za zhodnocení mého vkusu. Dovolím si s Vámi nesouhlasit, kupující praktické, celoročně použitelné ojetiny bude vždy na kompromisi odkázán. Vidím, že s RSem jsem tady dokázal slušně píchnout do vosího hnízda, tak nějak jsem po svém příspěvku nucen hájit jeho barvy a donekonečna svou doporučenou volbu obhajovat, to je pozice ve které se kdovíjak dobře necítím a myslím si, že není nutné to brát zas až tak vážně, ale dobrá.
Těmi složitostmi v konstrukci jsem myslel používání technických vymožeností, které kupujícího nového sportovně laděného vozu nadchnou, ale kupujícího 10 a více let staré ojetiny přivedou div né do hrobu. Spolehlivost stroje je zkrátka dána z velké části jeho složitostí a je dlužno dodat, že Octavia je v kostce celkem jednoduché auto. Více se celou dobu ani vylíčit nesnažím. Jak jsem již napsal v příspěvku výše, nedostaků jsem si vědom.
Já pro změnu nerozumím tomu jaké auto prosté kompromisů byste zvolil vy. Máte 150 tis. a to je strop (tak trochu předpokládám, že i s nutností prvotních investic do servisu).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 06:12, RE: Focus
Paul napsal:
Jak říkám, bez vyzkoušení nelze hodnotit. Řízení je na silnou předokolku podle mně povedené. Má dobrou zpětnou vazbu, není přeposilované. O změně koncepce podvozku jsem nic neříkal, jen že se povedlo naladění. A pohotovostka 1400 kg na 4,5 m dlouhé auto a 180 koní, 235 n.m. je v pohodě. Není to žádný sporťák ani hot hatch, ale rychlé, dobře postavené a zároveň praktické auto.
Petr-Tipcars: Na tom, že je to rychlé a praktické auto, se shodnem, Zábava je ale u tohoto auta až na xtém místě a proto by prostě u mne z tohoto výběru vypadlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 06:19, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den, děkuji za zhodnocení mého vkusu. Dovolím si s Vámi nesouhlasit, kupující praktické, celoročně použitelné ojetiny bude vždy na kompromisi odkázán. Vidím, že s RSem jsem tady dokázal slušně píchnout do vosího hnízda, tak nějak jsem po svém příspěvku nucen hájit jeho barvy a donekonečna svou doporučenou volbu obhajovat, to je pozice ve které se kdovíjak dobře necítím a myslím si, že není nutné to brát zas až tak vážně, ale dobrá.
Těmi složitostmi v konstrukci jsem myslel používání tech...
Petr-Tipcars: FF II s dvoulitrem je "praktická volba", pokud by se povedl Tajpár od Civica 7G, byl by to u mne pro dnešek vítěz. Pokud by se nepovedl, je zde možnost jít do ostrých prcků (nikdo neříkal, že do kufru se musí vejít lednička): takže Swift Sport I nebo i to Clio RS. U BMW by byl problém s rozpočtem, skončilo by to asi spíš nějakou hodně zachovalou E36kou, nebo dlouhým hledání E46 s motorizací 328i. U všech těchto aut je co se týče zábavy akceptováno mnohem méně kompromisů než u Octávie RS.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 06:37, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den, děkuji za zhodnocení mého vkusu. Dovolím si s Vámi nesouhlasit, kupující praktické, celoročně použitelné ojetiny bude vždy na kompromisi odkázán. Vidím, že s RSem jsem tady dokázal slušně píchnout do vosího hnízda, tak nějak jsem po svém příspěvku nucen hájit jeho barvy a donekonečna svou doporučenou volbu obhajovat, to je pozice ve které se kdovíjak dobře necítím a myslím si, že není nutné to brát zas až tak vážně, ale dobrá.
Těmi složitostmi v konstrukci jsem myslel používání tech...
Petr-Tipcars: Ještě by mne zajímaly ty konstrukce používané BMW nebo Alfou, co přiváději lidi do hrobu. Takhle z první mne napadají možná adaptabilní tlumiče? Runflaty z toho můžete sundat, to je každého volba. Twinspark u Alfy není problém kvůli složitosti, tam prostě Italové někde zakopali psa a kupec ojetiny je vydán všanc tvrzení prodávajícího, že se o motor dobře staral. Údržba podvozku je u obou značek prostě daň za nadprůměrné svezení...na tom není nic divného, když chci muziku, musím platit kapelu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 07:28, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: FF II s dvoulitrem je "praktická volba", pokud by se povedl Tajpár od Civica 7G, byl by to u mne pro dnešek vítěz. Pokud by se nepovedl, je zde možnost jít do ostrých prcků (nikdo neříkal, že do kufru se musí vejít lednička): takže Swift Sport I nebo i to Clio RS. U BMW by byl problém s rozpočtem, skončilo by to asi spíš nějakou hodně zachovalou E36kou, nebo dlouhým hledání E46 s motorizací 328i. U všech těchto aut je co se týče zábavy akceptováno mnohem méně kompromisů než u Octávie RS.
Dobrý den, FF II s dvoulitrem je "praktickou volbou"? Hmm, s tím by se dalo souhlasit, až na to, že za stejnou cenu dostanete u RS více rychlosti a troufám si říci, že i o malinko lepší spotřebu, když se naopak budete snažit. A pokud se nepletu, tak nemá těch 170 koní.
Jdeme dále, za 150 tis. je Civik TR pro dnešek vítěz? Na papíře možná, ale za tyhle reálné peníze musíte vzít toho nejstaršího a nejolítanějšího. U těch nejstarších byla poměrně drahá závada (několik majitelů v Čechách je řešilo) v podobě zlomená převodky řízení za bratru 35 tis. +, což by pro pana tazatele byla asi hořká kapka. Navíc už v době uvedení si řada motoristických novinářů stěžovala na vrzání a pazvuky které se po pár ostrých testovacích kilometrech začali šířit interiérem.
Swift Sport jsem osobně neřídil a zkušenosti s ním nemám, ale určitě nemá 170 koní a pan tazatel asi netouží po tom aby ho v jeho "sportovním autě" předjížděla chipnutá TDI.
Clio RS je velice dobré malé auto na nedělní projížďku, ale celoročně využitelné? Vzhledem k této podmínce tuším, že pan tazatel zvažuje, že by mohlo sloužit jako jediné auto v domácnosti a jet s Cliem třeba do Chorvatska? Nechám na každém. Fyzioterapeuti přece také musí něco jíst.
Ono je totiž to zadání mnohem těžší, než se na první pohled může zdát.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 07:32, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Ještě by mne zajímaly ty konstrukce používané BMW nebo Alfou, co přiváději lidi do hrobu. Takhle z první mne napadají možná adaptabilní tlumiče? Runflaty z toho můžete sundat, to je každého volba. Twinspark u Alfy není problém kvůli složitosti, tam prostě Italové někde zakopali psa a kupec ojetiny je vydán všanc tvrzení prodávajícího, že se o motor dobře staral. Údržba podvozku je u obou značek prostě daň za nadprůměrné svezení...na tom není nic divného, když chci muziku, musím platit kapelu.
Dobrý den, nemá to cenu dále rozebírat v této diskuzi, zeptejte se jakéhokoliv servisáka, který s nimi má zkušenosti a občas dělá i Octavie. Podá určitě obsáhlejší rešerše.
Když chci muziku musím platit kapelu? Na narozeninovou oslavu si asi taky neobjednáte privátní vystoupení Kabátu, ale pustíte si rádio, že.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 08:12, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den, FF II s dvoulitrem je "praktickou volbou"? Hmm, s tím by se dalo souhlasit, až na to, že za stejnou cenu dostanete u RS více rychlosti a troufám si říci, že i o malinko lepší spotřebu, když se naopak budete snažit. A pokud se nepletu, tak nemá těch 170 koní.
Jdeme dále, za 150 tis. je Civik TR pro dnešek vítěz? Na papíře možná, ale za tyhle reálné peníze musíte vzít toho nejstaršího a nejolítanějšího. U těch nejstarších byla poměrně drahá závada (několik majitelů v Čechách je řešilo)...
no a právě proto je jasným vítězem e46. chronické závady? žádné! problémy s motorem? nejsou! koroze? mizivá! funfaktor? maximální! spotřeba? skvělá!samozřejmě to nesmí být 318 po těžké ráně. ale v daném cenovém rozptylu, a pokud nebude trvat na kupéčku se dá koupit pěkná R6, ať už 2.8 nebo 3.0. a ještě zbyde na nutné opravy-oleje, filtry, podvozek, brzdy... jenže to jsou všechno korunovky, dá se říct že s investicí 30 k bude auto ve skvělé kondici-samozřejmě pokud se vezme zachovalý kus, pokud možno nebouraný a nezasažený tuzingem.
reagovat
  1 ... 5 6 7 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.