0
zpět
 

diskuze k tématu: Existuje celoročně použitelné a přitom zábavné auto?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 17:44, RE: Výběr
tomaskrtek napsal:
wankel je motor s rotačním pístem, úplně jiná kostrukce než klasický spalovací motor. na wiki je pěkný článek i s průřezem. ale Mazda nikdy nedávala wankel do modelů MX, to je nesmysl. MX3 byl podivnej šestiválec 1.8 a 1.6 a 1.5 čtyřválce, MX6 byla dvaapůlka Ford (ono to celé bylo vlastně dvojče s Fordem Probe), a nějaké dvoulitry čtyřválce, a MX5 jsou 1.6, 1.8 a ty nové i 2.0 čtyřválce. nadšenci tam cpou turba, zvětšují obsah pomocí stroker kitů, ale wankel se do MXek nikdy ofiko necpal.
Mazda MX, někde prodávaná jako MIATA, byla jedno z prvních sériových aut které používalo wankelův motor a s Fordem Probe to auto nemá společného vůbec nic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 17:52, RE: Výběr
tomaskrtek napsal:
wankel je motor s rotačním pístem, úplně jiná kostrukce než klasický spalovací motor. na wiki je pěkný článek i s průřezem. ale Mazda nikdy nedávala wankel do modelů MX, to je nesmysl. MX3 byl podivnej šestiválec 1.8 a 1.6 a 1.5 čtyřválce, MX6 byla dvaapůlka Ford (ono to celé bylo vlastně dvojče s Fordem Probe), a nějaké dvoulitry čtyřválce, a MX5 jsou 1.6, 1.8 a ty nové i 2.0 čtyřválce. nadšenci tam cpou turba, zvětšují obsah pomocí stroker kitů, ale wankel se do MXek nikdy ofiko necpal.
Tak ještě oprava, s wankelovým motorem se MX dodávala jen na některé trhy (Anglie), u nás se to skutečně prodává s atmosférickým motorem klasické konstrukce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 18:16, RE: Focus
tomaskrtek napsal:
proč by tě někdo kamenoval? jen že těch aut je jako šafránu, a mimo cenový limit. ale existuje jedničkovej Focust ST170, a ten se do limitu s přehledem vleze, a zbyde i rezerva na prvotní servis. a i výběr je celkem obstojnej.
Ale přece jen ten Focus 1. generace je designově tak trochu exot a ne každému to bude vyhovovat. Teď myslím především vnitřek, když jsem v tom seděl, přišla mi střecha tak nějak vysoko, připadal jsem si jako v dodávce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 18:18, RE: Focus
Paul napsal:
Nevidím důvod, proč bys měl být kamenován. Osobně bych ten Focus viděl reálně a konkrétně 1. generace ST 170. Splňuje to všechny tazatelovy požadavky vč. výkonu. Navíc to je samo o sobě jízdně (i jinak) povedené auto. Mouchy sice má taky, ale to má i E46 a další zmiňované. E46 za stejné peníze rozhodně nebude v tak dobrém stavu jako Focus. Jinak ji můžu vřele doporučit. Oproti zmiňovaným to je jiná liga. Ještě bych zmínil jedno auto, a zde očekávám ukamenování já. - Octu RS 1. gen. Za 150 000 se...
U té O1 bude stát za úvahu určitě motor, ale krátký rozvor a velké převisy trochu omezují dovádění, respektiva by se to mohlo rozdovádět moc. A taky málo místa na zadních sedačkách, přece jen není uvedeno co se myslí běžným ježděním.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 18:44, RE: Focus
Koloss napsal:
Jsem si vědom, že je to mimo zadání, ale musím to zmínit. Focus 2. generace s motorem 2.0 107 kW. Není to šestiválec a nemá 170 koní. Ale při cenovém limitu se dá koupit a nehrozí průsery jako ta Alfa, ponákupní servis bude určitě levnější. Má jeden z nejlepších podvozků v autech pro běžné ježdění. Ten motor je příjemný v Mondeu a určitě bude i zábavný v menším, lehčím a obratnějším Focusu. Téměř lineární zátah od 2000 do 6000 otáček, spotřeba bude určitě přijatelná i při nižším příjmu.

A teď mě kamenujte.
Petr-Tipcars: Za dobrý nápad? Je to varianta nejnovějšího vozu při absenci 20 koní oproti zadání...Je to prostě na zvážení, zda slevit těch 20 koní...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 18:52, RE: Focus
Paul napsal:
Nevidím důvod, proč bys měl být kamenován. Osobně bych ten Focus viděl reálně a konkrétně 1. generace ST 170. Splňuje to všechny tazatelovy požadavky vč. výkonu. Navíc to je samo o sobě jízdně (i jinak) povedené auto. Mouchy sice má taky, ale to má i E46 a další zmiňované. E46 za stejné peníze rozhodně nebude v tak dobrém stavu jako Focus. Jinak ji můžu vřele doporučit. Oproti zmiňovaným to je jiná liga. Ještě bych zmínil jedno auto, a zde očekávám ukamenování já. - Octu RS 1. gen. Za 150 000 se...
Petr-Tipcars: Hmmm, měl jsem tu čest s 1. Octávkou s motorem 1.8 turbo. Prakticky se jedná o celkem nebezpečné auto a funfactor krom "rychlosti" je mizerný-již zmíněné převisy, podvozek, řízení, kousací brzdy, co se blbě dávkují. Nebezpečné znamená, že motor Vás velice rychle a ochotně pustí do situací, které zbytek auta s průměrným vocasem za volantem zvládá špatně. Paradoxně je to auto řekněme pro vyježděného člověka a ne na blbnutí...Jedničková RS na tom bude dle mého názoru podobně. Takže nyní kameny na mne: zábavnější auto než jedničkové RS Octávia je...jedničková Rychlé Saze Fabia. Ta má v sobě aspoň kousek oplácané motokáry...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 18:56, RE: Hot hatch
Michal napsal:
Za kilo pade bych se podíval po nějaké malém hatchi. Třeba Renault Clio sport. Jinak pod slovem zábava si samozřejmě představuju na prvním místě zadní pohon. Které auta jezdí driftovací závody? BMW. Mercedes má sice taky zadní pohon, ale o sportovnosti nemůže být moc řeč, aspoň u těch modelů, které se mají vejít do 150 tisíc.
Trojkový bavorák je podle mně ta nejlepší volba. Čtyřkolka? Proč živit čtyři kola, když v česku potřebuju 99% z roku jenom dvě?
Petr-Tipcars: Auta jako Swift Sport nebo konkrétně Clio RS mne taky napadla. Tam nevím, jak jsme na tom s limitem. Ten Swift by se mohl vejít, sice má jen kolem 130koní, ale zase ta váha: poměr koně/kg může být lepší než leckterého auta s požadovanými 170koňmi, o tom poměru mohlo taky něco zaznít, vypovídá o schopnostech auta víc, než suše napsaný výkon.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 19:04, RE: Co vybrat?
petaoldova napsal:
Koukám alfista gablenz zase žertuje=)
Jo a pro nhnt: To ten kamarád musel bejt ale strašnej idiot a nebo neexistuje- pokud existuje tak, buď si neuměl vybrat a kupoval nejlevnější rozsypaný a nebo to dokurvil sám.... My sme v rodině nikdy žádnej problém s alfou neměli.... a 2,4JTD je hodně blbuvzrornej motor, jediný s čím je problém jsou ramena přední nápravy, takže nechápu jak to někdo dokázal domršit...
Možná to měl jenom na plakátech. A maminka mu vždycky jeden strhla ze zdi (v zuřivosti) a on to chybně interpretoval, jakože se mu zadřel twinspark.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 19:58, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Za dobrý nápad? Je to varianta nejnovějšího vozu při absenci 20 koní oproti zadání...Je to prostě na zvážení, zda slevit těch 20 koní...
Jasně, je to krok spíš k té praktické stránce, ale přece jen si myslím, že by se s tím dalo užít zábavy dost. No a těch 170 koní - v obou případech je to atmosférický dvoulitr, maximální kroutící moment je stejný. Ten výkon je dosaženej jen vysokými otáčkami, takže ten rozdíl bude až u omezovače. Je otázkou, kdo bude chtít jezdit v 7000 otáčkách.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 20:09, RE: Výběr
Rover623 napsal:
Tak ještě oprava, s wankelovým motorem se MX dodávala jen na některé trhy (Anglie), u nás se to skutečně prodává s atmosférickým motorem klasické konstrukce.
Rover623: tak to by chtělo upřesnit, mazda MX je celkem široký pojem... pokud vím tak MX-5, v USA zvaná miata wankel nikdy seriově neměla a co se týče MX-3 a 6 tak o tom taky dost pochybuju (jinak MX-6 a ford probe mají dost společného)...můžete své trvzení nějak podložit? by mě to zajímalo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 20:09, RE: Výběr
Rover623 napsal:
Tak ještě oprava, s wankelovým motorem se MX dodávala jen na některé trhy (Anglie), u nás se to skutečně prodává s atmosférickým motorem klasické konstrukce.
Miata je US název pro MX-5. jestli si do ní někdo sólo dal wankela je možné ale oficiálně se do ní nedával pro žádný trh. uvažovalo se o něm pro MX-5 MY 2013 ale to krachlo a výroba byla zastavena.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 20:23, RE: Co vybrat?
nhnt napsal:
BMW 3.0
AR nemam osobne rad. Kamarad na nich prodelalaval neskutecny penize nekolik let. mel 2ts, 2,5 a 2,4 jtd a to i nekolikrat po sobe. Pokazde to slo do kopru a rok nejezdil. Sehnat nahradni motor 2.0 ts je tezka prace. A ze jich odchazi pozehnane. (tak asi proto)
nhnt: tak k tomu mohu říct jen, že Alfa je auto pro řidiče a né pro idioty... a nebo, že bych někomu křivdil a on měl jen smůlu, že si vždy koupil načatej kus za pár kaček? ...ale to vlastně taky o něčem svědčí, že?:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 20:49, RE: Hot hatch
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Auta jako Swift Sport nebo konkrétně Clio RS mne taky napadla. Tam nevím, jak jsme na tom s limitem. Ten Swift by se mohl vejít, sice má jen kolem 130koní, ale zase ta váha: poměr koně/kg může být lepší než leckterého auta s požadovanými 170koňmi, o tom poměru mohlo taky něco zaznít, vypovídá o schopnostech auta víc, než suše napsaný výkon.
Jedno Clio Sport je zrovna za 150 na prodej...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 21:40, RE: Hot hatch
Michal napsal:
Jedno Clio Sport je zrovna za 150 na prodej...
Petr-Tipcars: =objednávka zkušební jízdy Clio Sport rozhodně není "dospělé" auto, je to věčný fracek, mladší brácha, co usíná s plakátem Meganu RS na zdi a sní o tom, že jednou vyroste. Zábava s ním může být náramná, ale zase: zábava ve smyslu, pojď, je sobota ráno, pojď na tu klikatou okresku, pojď zkusit projet tu kombinaci úplně jinak, než se zadokolkou. Neřeš to, že zadek bude skákat, že interiér krom sedaček je stejný jako v low cost Cliu a podobné drobnosti, užívej si to!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2012 23:37, RE: Focus
Koloss napsal:
Jasně, je to krok spíš k té praktické stránce, ale přece jen si myslím, že by se s tím dalo užít zábavy dost. No a těch 170 koní - v obou případech je to atmosférický dvoulitr, maximální kroutící moment je stejný. Ten výkon je dosaženej jen vysokými otáčkami, takže ten rozdíl bude až u omezovače. Je otázkou, kdo bude chtít jezdit v 7000 otáčkách.
Mě by nevadilo ani 8000 otáček.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.09.2012 10:19, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Hmmm, měl jsem tu čest s 1. Octávkou s motorem 1.8 turbo. Prakticky se jedná o celkem nebezpečné auto a funfactor krom "rychlosti" je mizerný-již zmíněné převisy, podvozek, řízení, kousací brzdy, co se blbě dávkují. Nebezpečné znamená, že motor Vás velice rychle a ochotně pustí do situací, které zbytek auta s průměrným vocasem za volantem zvládá špatně. Paradoxně je to auto řekněme pro vyježděného člověka a ne na blbnutí...Jedničková RS na tom bude dle mého názoru podobně. Takže ny...
Dobrý den,
pokud nemáte s Octavií RS žádné zkušenosti proč se k ní proboha vyjadřujete? Chcete snad tvrdit, že zážitek z řízení Focusu 1,6 diesel bude obdobný jako z modelu st? Pokud máte potřebu něco podobného plodit, pak o autech nevíte vůbec nic. Octavia RS vůbec nebyla přijímána špatně zejména v Anglii, kde byla celkem oblíbená a třeba Chris Harris jí v testu AUTOCARu (tuším, že nejzábavnější auta do milionu) hodnotil velice pozitivně. Na tomto voze byly provedeny poměrně důležité úpravy (jako na 99% sportovních verzí) a myslím, že uvedenmu účelu poslouží velice dobře.
Ono je velice pěkné přistavit si k domu Focus I. generace, ale znáte majitele, který se nepotýkal s masivní korozí? Velice podobné je to u starších japonců a ostatně i u AR a BMW. Octavia proti nim je zpracovaná opravdu kvalitně. Stejné je to u dalších oblastí údržby a servisu.
Netvrdím, že Octavia RS je dokonalá, ale proti kandidátům ve stejné cenové hranici a stejného určení bych přeci jenom zvolil ji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.09.2012 13:22, RE: Focus
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Hmmm, měl jsem tu čest s 1. Octávkou s motorem 1.8 turbo. Prakticky se jedná o celkem nebezpečné auto a funfactor krom "rychlosti" je mizerný-již zmíněné převisy, podvozek, řízení, kousací brzdy, co se blbě dávkují. Nebezpečné znamená, že motor Vás velice rychle a ochotně pustí do situací, které zbytek auta s průměrným vocasem za volantem zvládá špatně. Paradoxně je to auto řekněme pro vyježděného člověka a ne na blbnutí...Jedničková RS na tom bude dle mého názoru podobně. Takže ny...
Srovnávat obyč. 1,8T a RS se nedá. Před kritikou se opravdu doporučuji projet. 1,8T je dělaná na dlouhé cesty s dostatečnou výkonovou rezervou - nikdo od ní sportovní dovádění neočekává. RS má daleko jistější podvozek a přitom není nijak zvlášť tvrdá. Má taky vyztuženou karoserii. A celek motor-převodovka-řízení-brzdy-podvozek funguje opravdu dobře. Za sportovní prvotinu bez hi-tech základu si Škoda zaslouží palec nahoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.09.2012 14:16, RE: Hot hatch
anonym napsal:
Petr-Tipcars: =objednávka zkušební jízdy Clio Sport rozhodně není "dospělé" auto, je to věčný fracek, mladší brácha, co usíná s plakátem Meganu RS na zdi a sní o tom, že jednou vyroste. Zábava s ním může být náramná, ale zase: zábava ve smyslu, pojď, je sobota ráno, pojď na tu klikatou okresku, pojď zkusit projet tu kombinaci úplně jinak, než se zadokolkou. Neřeš to, že zadek bude skákat, že interiér krom sedaček je stejný jako v low cost Cliu a podobné drobnosti, užívej si to!
Ale zase je to laciný auto, na který dosáhne i člověk, kterých má reálně akorát těch 150 tisíc...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.09.2012 19:01, RE: Focus
i napsal:
Dobrý den,
pokud nemáte s Octavií RS žádné zkušenosti proč se k ní proboha vyjadřujete? Chcete snad tvrdit, že zážitek z řízení Focusu 1,6 diesel bude obdobný jako z modelu st? Pokud máte potřebu něco podobného plodit, pak o autech nevíte vůbec nic. Octavia RS vůbec nebyla přijímána špatně zejména v Anglii, kde byla celkem oblíbená a třeba Chris Harris jí v testu AUTOCARu (tuším, že nejzábavnější auta do milionu) hodnotil velice pozitivně. Na tomto voze byly provedeny poměrně důležité úpravy (j...
Zajímalo by mne, kde ste slyšel že Alfa romeo se potýká s masivní korozí... koncern fiat používal pozinkování karoserie již před více než dvaceti lety. Alfy jsou velice dobře chráněny proti korozi a na nebouraných kusech alfy 156 bude koroze naprosto minimální...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.09.2012 20:48, RE: Focus
petaoldova napsal:
Zajímalo by mne, kde ste slyšel že Alfa romeo se potýká s masivní korozí... koncern fiat používal pozinkování karoserie již před více než dvaceti lety. Alfy jsou velice dobře chráněny proti korozi a na nebouraných kusech alfy 156 bude koroze naprosto minimální...
Dobrý den,
napsal jsem že Focus I. generace se potýká s masivní korozí a OBDOBNÉ je to u AR a ostatních. Nevím kolik vozů koncernu Fiat z doby o které se tu bavíme znáte, ale já znám osobně několik majitelů modelu 156, kteří opakovaně řešili prahy (zejména oblast pod zadními dveřmi) a lemy. Sám jsem bývalým majitelem Fiatu Brava a mohu zodpovědně prohlásit, že NEBOURANÝ hnil naprosto ve stejných místech. Nevím, jestli jste někdy viděla třeba deset let starou AR jetou u nás na zvedáku a pod kapotou, ale mohu Vás ujistit, že koroze hlodá.
Závěrem bych chtěl podotknout, že u auta tzv. "pro radost" mi přijde poukázání na naprosto minimální korozi celkem mimo mísu. Auto pro radost by mělo být v perfektním stavu aby z něj člověk radost mít mohl. Pokud původní tazatel chce auto v daném rozpočtu netuším proč by měl byť jen uvažovat o konkrétně AR 156.
reagovat
  1 ... 4 5 6 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.