anonym napsal:
Petr-Tipcars: Hmmm, měl jsem tu čest s 1. Octávkou s motorem 1.8 turbo. Prakticky se jedná o celkem nebezpečné auto a funfactor krom "rychlosti" je mizerný-již zmíněné převisy, podvozek, řízení, kousací brzdy, co se blbě dávkují. Nebezpečné znamená, že motor Vás velice rychle a ochotně pustí do situací, které zbytek auta s průměrným vocasem za volantem zvládá špatně. Paradoxně je to auto řekněme pro vyježděného člověka a ne na blbnutí...Jedničková RS na tom bude dle mého názoru podobně. Takže ny...
Dobrý den,
pokud nemáte s Octavií RS žádné zkušenosti proč se k ní proboha vyjadřujete? Chcete snad tvrdit, že zážitek z řízení Focusu 1,6 diesel bude obdobný jako z modelu st? Pokud máte potřebu něco podobného plodit, pak o autech nevíte vůbec nic. Octavia RS vůbec nebyla přijímána špatně zejména v Anglii, kde byla celkem oblíbená a třeba Chris Harris jí v testu AUTOCARu (tuším, že nejzábavnější auta do milionu) hodnotil velice pozitivně. Na tomto voze byly provedeny poměrně důležité úpravy (jako na 99% sportovních verzí) a myslím, že uvedenmu účelu poslouží velice dobře.
Ono je velice pěkné přistavit si k domu Focus I. generace, ale znáte majitele, který se nepotýkal s masivní korozí? Velice podobné je to u starších japonců a ostatně i u AR a BMW. Octavia proti nim je zpracovaná opravdu kvalitně. Stejné je to u dalších oblastí údržby a servisu.
Netvrdím, že Octavia RS je dokonalá, ale proti kandidátům ve stejné cenové hranici a stejného určení bych přeci jenom zvolil ji.