0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké je BMW řady 3 – generace E90?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 13:59, rada
Pane Volna Noha, znáte ten bazar? ja tam onehda volal a přijde mi ,že jsou jako jedni z mála slušní .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 14:02, rada
Beru Z5 psal jste že je z Jesenice. Kousek odtud bydlím a Jesenický bazar znám......
Tento je v Říčanech a nemám zkušenost, takže ještě jednou sorry
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 14:03, rada
MR. Valnoha - z toho Vašeho seznamu bych Vám odporučil 550i /ne s SMG/. Je to poměrně úsporné vozidlo, ten V8 je dobře udělaný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 14:03, rada
Jinak naftu nechci díky.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 14:05, rada
Reno díky, já jsem ještě nevyzkoušel 135i a 335i (jen 330i) takže až po té se rozhodnu. Vím že výběr je malinko každá ves jinej pes, ale jde mi jen o dobrý pocit z jízdy. Neřeším kufr prostor vzadu atd. Na rodinu mám jinej vůz. Tohle bude čistě srdcovka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 14:08, rada
Pane Reno slyšel jsem že 55o i v SMG není moc dobra věc, můžete se prosím rozepsat pokud máte zkušenost ??? Neni v 55O i smg 3tí generace ? v tomhle se neorijentuju , jen chci vědět jesi je schopné smg v 55O i vydržet do 2OO tisic , jelikož vyměna smg bude tak podle mého nazoru 2OO tisic v bmw.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 15:07, rada
SMG je špatná převodovka... všichni na ní nadávají, kazí se, atd. Steptronic je velmi spolehlivý. Nikdy jsem nepochopil, proč nedávali do M5 manuál, jen do Ameriky...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 15:36, rada
Pane Reno ve starší M5 model E-39 je manual , myslite asi model E-6o v kterém je smg.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 15:37, rada
Pane Reno ja bych dovoz z USA nechtěl ----------vůbec.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 15:45, rada
ano, myslím současnou M5... auto z ameriky není žádný velký rozdíl proti evropské verzi, zbytečný strach... ale to jen tak na okraj...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 15:48, rada
Pane Reno ja si myslim že bmw z USA ma jinej podvozek než evropskej, tam jsou jiné cesty a taky co se tyka vykonu v USA autech budou nižší kilovaty než v evropských modelech . Nevím auto z USA jsem neměl , ale co se tyka té SMG v 55O i věřím že 2oo tisic km na smg to auto nevydrží. Možna vydrží , ale to by v tom musel jezdit nějaký Franta Houska jak čajíček.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 17:45, rada
Mhm, já si myslím, že BMW se vyrábí v Mnichově a vysrali by se na to dělat dvoje různé podvozky. Ad SMG - kolegovi SMG v M5 vydrželo tuším 60, pak odešla - abych nekecal spojka? a oprava za 200 tis. byla na světě.. přečtěte si nějaké recenze, všichni se shodují na tom, že u M5 i M6 je nejslabší článek SMG...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 19:26, rada
to marek kriz: head up displey 545i ma.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 19:28, rada
a jeste me pobavilo, ze pry americke bmw maji slabsi KW. HA-HA.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 20:39, rada
jo, to jsem přehlídl. V améru, kde má kdekterá corvetta a viper přes 600 hp asi nebude nikomu M5 vadit...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 21:09, rada
V USA by vas za rychlou jizdu zavřeli hned. To není jak tady hogo fogo špekulovat s V.B . tam je to jiné kafe ohledně V.B
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.01.2010 22:52, rada
Je sice pravda že v USA mají některé modely jinak nastavený podvozek a třeba i výkon motorů, ale rozhodně se to netýká takových vozů jako je třeba M, spíš je to u některých tuctových modelů...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.01.2010 11:30, Ručení
Při dnešní konkurenci pojišťoven bych se ručení moc nebál, tedy v mém případě s plným bonusem za svoje auto s 2,5 motorem jsem u Kooperativy platil 5800 a přecházím k Wuestenrotu, kde se podle konfigurátoru dostanu na necelé 4000. Pokud se situace zásadně nezmění, tak v příštím voze se nebudu bát přesáhnout hranici 2500 ccm.
Čili pokud bych se měl rozhodovat mezi 325 nebo 330, tak bych volil silnější agregát.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.01.2010 12:36, RE: Ručení
David V napsal:
Při dnešní konkurenci pojišťoven bych se ručení moc nebál, tedy v mém případě s plným bonusem za svoje auto s 2,5 motorem jsem u Kooperativy platil 5800 a přecházím k Wuestenrotu, kde se podle konfigurátoru dostanu na necelé 4000. Pokud se situace zásadně nezmění, tak v příštím voze se nebudu bát přesáhnout hranici 2500 ccm.
Čili pokud bych se měl rozhodovat mezi 325 nebo 330, tak bych volil silnější agregát.
Davide, je to od Tebe trochu zavádějící. Já bych se pojištění zase bál.
Ikdyž sdílím názor,že povinné ručení by nemělo být důvodem nekoupit vyšší obsah. Jenže...
Pov. ručení Ti u Wustentrot vyjde na cca 4000kč, ale konfigurátor je nastaven pro Tebe (na což správně upozorňuješ).
Ovšem pro 25letýho kluka co si kupuje auto se 190kw, např r.v. 2005 je to skok o dalších cca 7-9000kč navíc!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.01.2010 13:00, RE: Ručení
Tomi napsal:
Davide, je to od Tebe trochu zavádějící. Já bych se pojištění zase bál.
Ikdyž sdílím názor,že povinné ručení by nemělo být důvodem nekoupit vyšší obsah. Jenže...
Pov. ručení Ti u Wustentrot vyjde na cca 4000kč, ale konfigurátor je nastaven pro Tebe (na což správně upozorňuješ).
Ovšem pro 25letýho kluka co si kupuje auto se 190kw, např r.v. 2005 je to skok o dalších cca 7-9000kč navíc!
To máte určitě pravdu, ale řešení je jednoduché. Například my máme všechna auta v rodině napsaná na co nejstarší osoby (babička, děda, otec, matka) a to tak, aby majitel autem téměř nikdy nejezdil. Za prvé já platím na 1,6 2000 Kč ročně, auto na otce, přes 40 let, bydlí v okrese s malou nehodovostí, plus když mě někde vyfotí, stačí, když on odmítne podat vysvětlení a já neplatím a nemám body. Totéž doporučuji všem, ušetří Vám to peníze a nemusíte se tolik bát radarů a podobných buzeračních kokotin..
reagovat
  1 ... 4 5 6 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.