Pepe napsal:
David V napsal:
Valnoha napsal:
Ono pri nájezdu 80tkm/rok coz bezne manazer v Německu najede je ten rozdil 72000kc, coz neni zanedbatelná částka. Navic pri dálničních rychlostech 160 a vice bude ten rozdíl ve spotrebach patrne vyssi nez 3 litry....
No to máš pravdu, za první rok ztratil milion na pádu ceny, ale zůstalo mu 72 tisíc za palivo. A tomu já se právě divím...
A u benzínu ztratí kolik?Aha, má si koupit ojetinu...
U benzínu ztratí stejně. Tam já nemířím. Já mířím jako obvykle směrem, proč někdo řeší druhořadé o řád nižší úspory.
Prostě se někdo rozhodl během 4 let vyhodit do luftu 2 Mega, ale dost silně mu záleží na o řád nižší úspoře za palivo. Pro mě je to nekonzistentní chování. Kdyby mu šlo o prachy, tak lze koupit výrazně levnější auto, které ho může pořád nadstandardně vozit.
A kluci, zatím mi do toho jasno nevnášíte. Jo, u konfekce, kde koupím něco low-endového a ještě v naftě, abych fakt ušetřil, tam to beru, ale u auta za 3 M mi prostě nafta nedává smysl vůbec žádný.
A to teď neřeším věci, jakože se něco vysype, nebo, že chrochta vibruje nebo je hlučnější, protože to asi mají u BMW zvládnuté, i když si myslím, že benzín na tom bude i tam prostě líp. Ani teď neřeším, jestli má někdo lepší tyto motory nebo tam ty. Prostě obecně. Mám 3 Mega (což pro mě znamená, že bych měl 10x vyšší plat, abych v rozumné době našetřil na nákup takového vehiklu), vadilo by mi platit na km o 1 -1,5 Kč více? Vždť jsou to naprosto směšné peníze, když už jsem se rozhodl vyhodit do luftu 2,5 Mega...