0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 740d xDrive – zpět na výsluní

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 19.09.2016 15:10, Nafta
Tohle fakt žeru. Mám 3 volné melcky a řeším, jestli mi auto žere 10 nebo 13 litrů...
Pro mě je tohle naprostá zvrácenost.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Pondělí 19.09.2016 18:09, RE: Nafta
David V napsal:
Tohle fakt žeru. Mám 3 volné melcky a řeším, jestli mi auto žere 10 nebo 13 litrů...Pro mě je tohle naprostá zvrácenost.


A budeš se divit, ale tohle řeší skoro každý - proto také je v luxusních a drahých autech drtivá převaha dieselů. Ono je dost rozdíl, jestli jezdíš dynamicky za 10-11 nebo za 20-25 na sto.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Pondělí 19.09.2016 18:15, Hhhhhhhh nnnnnnn bbbbnb p
Ono pri nájezdu 80tkm/rok coz bezne manazer v Německu najede je ten rozdil 72000kc, coz neni zanedbatelná částka. Navic pri dálničních rychlostech 160 a vice bude ten rozdíl ve spotrebach patrne vyssi nez 3 litry....
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Pondělí 19.09.2016 19:01, 123
Fakt je, že velká většina těhle aut má 6 válec diesel, to mi přijde taky poněkud bídný, zvlášť u auta s vrtulkou ve znáčku. Do takovýho auta se víc hodí 8 válec v benzínu. Jen tak jsem kouknul na zdejší nabídku a většina ojetin se prodává během 4-6 let s najetými cca 100-150tis. km. Při porovnání spotřeby 8,5l oproti 13-14l nafta vs benzín, mi vychází ztráta na phm za provoz auta u prvního majitele cca 180-200.000kč a to u auta za 3 miliony opravdu není zase tolik. Možná hraje roli malej dojezd u benzínu (zhruba 600km není kdoví co) a možná i další prodejnost?
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Pondělí 19.09.2016 21:12, RE: 123
ivan2 napsal:
Fakt je, že velká většina těhle aut má 6 válec diesel, to mi přijde taky poněkud bídný, zvlášť u auta s vrtulkou ve znáčku. Do takovýho auta se víc hodí 8 válec v benzínu. Jen tak jsem kouknul na zdejší nabídku a většina ojetin se prodává během 4-6 let s najetými cca 100-150tis. km. Při porovnání spotřeby 8,5l oproti 13-14l nafta vs benzín, mi vychází ztráta na phm za provoz auta u prvního majitele cca 180-200.000kč a to u auta za 3 miliony opravdu není zase tolik. Možná hraje roli malej dojezd u benzínu (zhruba 600km není kdoví co) a možná i další prodejnost?


Neřekl bych, že dieselový 6 válec výrazně hůř než benzínová V8, která je navíc výrazně ale opravdu výrazně dražší. Takže majitel nejen projede okolo 150 tisíc na palivu víc než u dieselu, ale také si "pár" set tisíc připlatí při koupi - 750i je proti 730d dražší o půl mega a současná 740i není V8.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 19.09.2016 21:59, RE: Hhhhhhhh nnnnnnn bbbbnb p
Valnoha napsal:
Ono pri nájezdu 80tkm/rok coz bezne manazer v Německu najede je ten rozdil 72000kc, coz neni zanedbatelná částka. Navic pri dálničních rychlostech 160 a vice bude ten rozdíl ve spotrebach patrne vyssi nez 3 litry....


No to máš pravdu, za první rok ztratil milion na pádu ceny, ale zůstalo mu 72 tisíc za palivo. A tomu já se právě divím...
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Úterý 20.09.2016 00:50, RE: Nafta
Pavlik napsal:
David V napsal:
Tohle fakt žeru. Mám 3 volné melcky a řeším, jestli mi auto žere 10 nebo 13 litrů...Pro mě je tohle naprostá zvrácenost.
A budeš se divit, ale tohle řeší skoro každý - proto také je v luxusních a drahých autech drtivá převaha dieselů. Ono je dost rozdíl, jestli jezdíš dynamicky za 10-11 nebo za 20-25 na sto.


Ze zvědavosti jsem se podíval na mobile.de. BMW 750 v benzínu 533 kusů, v naftě 199. BMW 745 benzín 115 kusů, nafta 48 kusů. Ten kdo si koupí vrcholnou nejdražší řadu už náklady na palivo evidentně až tak moc neřeší.
reagovat
A4
počet příspěvků134
datum registrace09.05.2007
Úterý 20.09.2016 08:01, rozměr pneu
To, že má tohle BMW sedmnáctky, to bude asi omyl v tabulce, že?
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 20.09.2016 11:37, Vyhoda dieselu
Diesel je jedina rozumna motorace pro BMW, protoze benziny od BMW maji miliardy problemu. Osmivalcovy diesel najede pul milionu kilometru bez problemu, zminovana 750 se v minule generaci rozpadla po sto tisicich!

Jinak neni pravda, ze ma tohle BMW stejnou prevodovku jako Jaguar XJ. Ma sice rovnez osmistupnove ZF, ale druhou generaci.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 20.09.2016 13:39, RE: Vyhoda dieselu
Do hry vstupuje mnoho faktorů Davide.
- Jezdím hodně po dálnici v režimu "nízký přelet"? Benzín bude brát ve vysokých rychlostech o dost víc.
- Jak to bude s následným prodejem? Já kupuju auto za tři mega ale druhý majitel už třeba za 600... a ten řeší kolik to bude žrát...
- Je benzín spolehlivý jako nafta? Šestiválec určitě, osmiválec měl problémy...
- O kolik míň nebo víc stojí srovnatelný benzínový motor?
- Je benzínový turbo motor co se týče servisu nějakou úsporou vůči naftě? Atmosférický benzín určitě byl, ale takové už u BMW nekoupíš...
- Nebudu na benzínu tratit už jen kvůli tomu, jak je nastavený trh?

Pro mně zaručeně benzín, ale takových nás zas tak moc není:) Sázím na emise, časem je prostě nafta nebude schopná plnit a budeme mít v osobákách od toho smradu pokoj...
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Úterý 20.09.2016 13:48, RE: Hhhhhhhh nnnnnnn bbbbnb p
David V napsal:
Valnoha napsal:
Ono pri nájezdu 80tkm/rok coz bezne manazer v Německu najede je ten rozdil 72000kc, coz neni zanedbatelná částka. Navic pri dálničních rychlostech 160 a vice bude ten rozdíl ve spotrebach patrne vyssi nez 3 litry....
No to máš pravdu, za první rok ztratil milion na pádu ceny, ale zůstalo mu 72 tisíc za palivo. A tomu já se právě divím...


A u benzínu ztratí kolik?
Aha, má si koupit ojetinu...
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků562
datum registrace16.11.2012
Úterý 20.09.2016 14:11, RE: rozměr pneu
A4 napsal:
To, že má tohle BMW sedmnáctky, to bude asi omyl v tabulce, že?


Opraveno, díky
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Úterý 20.09.2016 14:33, RE: Hhhhhhhh nnnnnnn bbbbnb p
Pepe napsal:
David V napsal:
Valnoha napsal:
Ono pri nájezdu 80tkm/rok coz bezne manazer v Německu najede je ten rozdil 72000kc, coz neni zanedbatelná částka. Navic pri dálničních rychlostech 160 a vice bude ten rozdíl ve spotrebach patrne vyssi nez 3 litry....
No to máš pravdu, za první rok ztratil milion na pádu ceny, ale zůstalo mu 72 tisíc za palivo. A tomu já se právě divím...
A u benzínu ztratí kolik?Aha, má si koupit ojetinu...


U benzínu ztratí stejně. Tam já nemířím. Já mířím jako obvykle směrem, proč někdo řeší druhořadé o řád nižší úspory.
Prostě se někdo rozhodl během 4 let vyhodit do luftu 2 Mega, ale dost silně mu záleží na o řád nižší úspoře za palivo. Pro mě je to nekonzistentní chování. Kdyby mu šlo o prachy, tak lze koupit výrazně levnější auto, které ho může pořád nadstandardně vozit.
A kluci, zatím mi do toho jasno nevnášíte. Jo, u konfekce, kde koupím něco low-endového a ještě v naftě, abych fakt ušetřil, tam to beru, ale u auta za 3 M mi prostě nafta nedává smysl vůbec žádný.

A to teď neřeším věci, jakože se něco vysype, nebo, že chrochta vibruje nebo je hlučnější, protože to asi mají u BMW zvládnuté, i když si myslím, že benzín na tom bude i tam prostě líp. Ani teď neřeším, jestli má někdo lepší tyto motory nebo tam ty. Prostě obecně. Mám 3 Mega (což pro mě znamená, že bych měl 10x vyšší plat, abych v rozumné době našetřil na nákup takového vehiklu), vadilo by mi platit na km o 1 -1,5 Kč více? Vždť jsou to naprosto směšné peníze, když už jsem se rozhodl vyhodit do luftu 2,5 Mega...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 20.09.2016 14:55, RE: Hhhhhhhh nnnnnnn bbbbnb p
David V napsal:
Pepe napsal:
David V napsal:
Valnoha napsal:
Ono pri nájezdu 80tkm/rok coz bezne manazer v Německu najede je ten rozdil 72000kc, coz neni zanedbatelná částka. Navic pri dálničních rychlostech 160 a vice bude ten rozdíl ve spotrebach patrne vyssi nez 3 litry....
No to máš pravdu, za první rok ztratil milion na pádu ceny, ale zůstalo mu 72 tisíc za palivo. A tomu já se právě divím...
A u benzínu ztratí kolik?Aha, má si koupit ojetinu...
U benzínu ztratí stejně. Tam já nemířím. Já mířím jako obvykle směrem, proč někdo řeší druhořadé o řád nižší úspory. Prostě se někdo rozhodl během 4 let vyhodit do luftu 2 Mega, ale dost silně mu záleží na o řád nižší úspoře za palivo. Pro mě je to nekonzistentní chování. Kdyby mu šlo o prachy, tak lze koupit výrazně levnější auto, které ho může pořád nadstandardně vozit.A kluci, zatím mi do toho jasno nevnášíte. Jo, u konfekce, kde koupím něco low-endového a ještě v naftě, abych fakt ušetřil, tam to beru, ale u auta za 3 M mi prostě nafta nedává smysl vůbec žádný.A to teď neřeším věci, jakože se něco vysype, nebo, že chrochta vibruje nebo je hlučnější, protože to asi mají u BMW zvládnuté, i když si myslím, že benzín na tom bude i tam prostě líp. Ani teď neřeším, jestli má někdo lepší tyto motory nebo tam ty. Prostě obecně. Mám 3 Mega (což pro mě znamená, že bych měl 10x vyšší plat, abych v rozumné době našetřil na nákup takového vehiklu), vadilo by mi platit na km o 1 -1,5 Kč více? Vždť jsou to naprosto směšné peníze, když už jsem se rozhodl vyhodit do luftu 2,5 Mega...


Z tvojeho pohledu je vlastně jedno, jestli zaškrkám v příplatkové výběvě úplně všechno, nebo si vyberu věci, které se mi hodí. Jenže běžný kupec tohoto vozu taky určitě přemýšlí, jestli zaplatí za head up display nebo připlatí 50 tisíc za lepší navigaci proti základní.
I člověk kupující auto za 3 mega řeší detaily, ne že ne... A někoho, kdo auto bere jako dopravní prostředek možná netrápí, že chrochtá...
navíc tenhle diesel nemá až tak protivný zvuk mimo volnoběhu, na druhou stranu přímovstřikové benzíny už dneska na volnoběh taky nevydávají moc pěkné zvuky...
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Úterý 20.09.2016 15:40, Firemne a reprezentacne auto
Tak ja to vidim tak, ze toto auto sluzi na reprezentaciu a tam je par typov ludi. Su to napr. politici, ktory to kupia v zmanipulovanom tendri za 4 mega s najslabsim dieselom v socialnej vybave, popripade vyssie verzie za 6M +. Dalej je vela podnikov, ktore proste v ramci vytvarania danovych nakladov si radsej za tie prachy kupia novy bavorak v plnke. Pre nich su to odpisy. A potom su tu majitelia slabsich firiem, ktory chcu zaujat zakaznikov. A ako najlepsie zaujat? Predsa BMW 7. Za priplatok im daju z auta dole napis 730d, a auto zrazu vyzera ako najvyssia verzia. Ti ale riesia aj spotrebu.
Okrem toho, ja mam rad benzinove auta, ale do auta tejto velkosti a na jazdu po dialnici by som asi tiez volil diesel. Neviem totiz, ako by som vyuzil ten obrovsky vykon benzinu. Driftovat nemozem, pretoze by som asi jazdou bokom na takom aute zabral aj chodnik, a to nevravim o tom, ze by sa mi v chladnicke rozbilo sampanske..
reagovat
westeros
počet příspěvků46
datum registrace22.04.2014
Úterý 20.09.2016 15:56, 7er
Toto auto maji auto podnikatele jako pracovni nastroj pro bussiness tripy a pro vikendove povyrazeni je v garazi neco benzinoveho: Ferrari, Lamborghini...
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Středa 21.09.2016 00:11, RE: Vyhoda dieselu
Reno napsal:
Já kupuju auto za tři mega ale druhý majitel už třeba za 600... a ten řeší kolik to bude žrát...- O kolik míň nebo víc stojí srovnatelný benzínový motor?


Reno, protože kupuješ (zřejmě) BMW za 3 mega jak píšeš, pak by jsi měl vědět, že např. zmiňované BMW 750 stojí stejně bez ohledu na druh motoru viz. http://www.bmw.cz/content/dam/bmw/marketCZ/bmw_cz/topics/pricelists-brochures/pricelists/BMW_Pricelist_7_Series_Sedan.pdf.asset.1467281501393.pdf

750i xDrive 2 931 500 Kč
750d xDrive 2 931 500 Kč

750Li xDrive 3 107 000 Kč
750Ld xDrive 3 107 000 Kč

Stejné ceny u stejného modelu bez ohledu na druh paliva. A podle mobile.de se nabízí 2.5 krát tolik benzínových verzí 750 než naftových... Zákazníci v tomhle segmentu častěji volí benzínové auta, přestože stojí stejně jako naftová verze a mají přitom vyšší spotřebu. Takže asi spotřebu až tak moc neřeší.

P.S. Ad druhý majitel... co to koupí za 600 tisíc. Bych tipoval, že kouká hlavně kolik do auta narve následně peněz do servisu, než jestli žere o 3 litry víc nebo méně. Ten už si to kupuje hlavně proto, aby udělal dojem na sousedy a ne aby na tom najížděl 80 tkm ročně ne?
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 21.09.2016 01:28, Jgtf gggzhg vztzzz
Já bylo samozřejmě obrazně, sedmička je mimo moje možnosti i mimo můj vkus...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 21.09.2016 07:51, sgafsdasdf asf asdf asdf asf
A když se podíváš na 740i vs 740d, potom vidíš cca 15% podíl benzínu. Jednak se 750d podle mého začala nabízet později, jednak byla o dost dražší než 740d a je to v podstatě tentýž motor, jen s turbem navíc, což možná spoustu kupců odrazovalo.
A druhý majitel samozřejmě řeší spotřebu, proto je u takových ojetin taková poptávka po dieselu. Benzín se prodává mnohonásobně hůře.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 22.09.2016 13:37, obrácený pohled
Podívejte se na to z druhé strany - do jakého osobního auta dát dieselový motor než do velké limuzíny? Čtyřválcový diesel je standardní traktor, i když už jsou i takové, které znějí lépe. Menší auta s tříválcovým dieslem jsou už úplná tragedie. Ale když půjdeme opačným směrem, tak s počtem válců se projev motoru stává kultivovanější. Moderní šestiválcové diesly nezní vůbec špatně, takový 3.0 TDI zní docela slušně i z venku, vevnitř se na odhlučnění dá zapracovat. Navíc dobře vyvážený šestiválec dokáže eliminovat i vibrace dieslu. Tedy komfortu na palubě víceméně nic nebrání. No a spotřeba - ono u těchto limuzín asi nejde ani tak o to, kolik pán vyplázne na benzince, stejně platí kartou a někde se to mezi nákupy ztratí. Spíš vidím to, že se stejně velkou nádrží bude mít o 50% větší akční rádius, nebo přesněji k té benzince nebude muset tak často.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.