Pepe napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Ty sis vlastně odpověděl sám... On sice vydělá oněch 30tis za h, ale to neznamená, že je mu jedno, za co ty peníze utratí! Radši poletí na otočku dejme tomu na LM do Barcelony, než to cpát šejkovi, potažmo koblihářovi (spotř. daň). A do nákladů si to dá taky
Protože na mobile.de převažují verze BMW 750 v benzínu, tak je vidět jak kupující tohoto auta uvažují. Z nějakého důvodu kupují častěji benzínovou verzi. A není to tak, že 90% těhle aut se prodává v naftě jak tu někdo psal.