0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 740d xDrive – zpět na výsluní

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 02.10.2016 10:08, 750d 750i 750e
Nelze srovnávat průserový benzínový osmiválec /dokonce i v M5 ten motor měl fatální problémy/ a třikrát přeplňovaný dieselový šestivál. Ten benzín nikdo nikdo nikdo nechce, málokterý je původní ale to stejně nikoho nepřesvědčí aby do toho rizika šel znovu...
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Neděle 02.10.2016 10:36, RE: V8 vs V6 3T
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Ty sis vlastně odpověděl sám... On sice vydělá oněch 30tis za h, ale to neznamená, že je mu jedno, za co ty peníze utratí! Radši poletí na otočku dejme tomu na LM do Barcelony, než to cpát šejkovi, potažmo koblihářovi (spotř. daň). A do nákladů si to dá taky
Spekulovat o tom z různých stran lze pořád Protože na mobile.de převažují verze BMW 750 v benzínu, tak je vidět jak kupující tohoto auta uvažují. Z nějakého důvodu kupují častěji benzínovou verzi. A není to tak, že 90% těhle aut se prodává v naftě jak tu někdo psal.
Nevím kdo to psal, ale určitě psal o nových kusech. A věřím, že benzín vydrží i v nabídce bazarů dýl, takže...
Benzín vydrží v bazaru dýl? To by měly být bazary plné Passatů, Mondeí, Mazdy 6 apod. v benzínu... Ale je to tam samá nafta a navíc jsou za nižší ceny než za benzínové verze. Každou chvíli tu někdo brečí, že by chtěl starší Mondeo v benzínu, ale že nejsou tak to riskne a holt půjde do nafty.
Jabka, hrušky...už se teda nebavíme o 7? Dobře...A ano, mondeí se prodá drtivá většina v naftě. A jestli někdo brečí, že nemůže sehnat benzínový mondeo, ať si ho napřed půjčí, a vyrazí s ním na dálnici. Nad 120 km/h mu ten akustickej zážitek přeju. A to jsem prosím pěkně jel párkrát v titaniu, 80tkm na hrbu, 1.majitel. Děkuju, nechci.
Reagoval jsem původně na to, že údajně BMW 7 se má prodávat 90% v naftě. Nato jsem v mobile.de našel, že se většina BMW 750 aut se nabízí v benzínu. Tudíž předpokládám, že se i většina nových prodává v benzínu. Když pak napíšeš, že benzínové 750 vydrží v bazaru déle, pak nevím z čeho to odvozuješ. Aspoň v případě aut střední třídy mám dojem, že o starou ojetinu v naftě moc velký zájem není. Prodávají se za nižší ceny než srovnatelné benzíny a to přesto, že budou budoucímu majiteli spořit náklady na palivo.


Prodávají se za nižší ceny, protože mají daleko víc za sebou.
Postav do bazaru deset benzínů a deset dýzlů za stejnou cenu se stejným nájezdem (dejme tomu 100tkm) a co se asi bude dít...
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Neděle 02.10.2016 19:07, RE: V8 vs V6 3T
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Ty sis vlastně odpověděl sám... On sice vydělá oněch 30tis za h, ale to neznamená, že je mu jedno, za co ty peníze utratí! Radši poletí na otočku dejme tomu na LM do Barcelony, než to cpát šejkovi, potažmo koblihářovi (spotř. daň). A do nákladů si to dá taky
Spekulovat o tom z různých stran lze pořád Protože na mobile.de převažují verze BMW 750 v benzínu, tak je vidět jak kupující tohoto auta uvažují. Z nějakého důvodu kupují častěji benzínovou verzi. A není to tak, že 90% těhle aut se prodává v naftě jak tu někdo psal.
Nevím kdo to psal, ale určitě psal o nových kusech. A věřím, že benzín vydrží i v nabídce bazarů dýl, takže...
Benzín vydrží v bazaru dýl? To by měly být bazary plné Passatů, Mondeí, Mazdy 6 apod. v benzínu... Ale je to tam samá nafta a navíc jsou za nižší ceny než za benzínové verze. Každou chvíli tu někdo brečí, že by chtěl starší Mondeo v benzínu, ale že nejsou tak to riskne a holt půjde do nafty.
Jabka, hrušky...už se teda nebavíme o 7? Dobře...A ano, mondeí se prodá drtivá většina v naftě. A jestli někdo brečí, že nemůže sehnat benzínový mondeo, ať si ho napřed půjčí, a vyrazí s ním na dálnici. Nad 120 km/h mu ten akustickej zážitek přeju. A to jsem prosím pěkně jel párkrát v titaniu, 80tkm na hrbu, 1.majitel. Děkuju, nechci.
Reagoval jsem původně na to, že údajně BMW 7 se má prodávat 90% v naftě. Nato jsem v mobile.de našel, že se většina BMW 750 aut se nabízí v benzínu. Tudíž předpokládám, že se i většina nových prodává v benzínu. Když pak napíšeš, že benzínové 750 vydrží v bazaru déle, pak nevím z čeho to odvozuješ. Aspoň v případě aut střední třídy mám dojem, že o starou ojetinu v naftě moc velký zájem není. Prodávají se za nižší ceny než srovnatelné benzíny a to přesto, že budou budoucímu majiteli spořit náklady na palivo.
Prodávají se za nižší ceny, protože mají daleko víc za sebou.Postav do bazaru deset benzínů a deset dýzlů za stejnou cenu se stejným nájezdem (dejme tomu 100tkm) a co se asi bude dít...


Když ty auta budou mít najeto 200tkm za stejnou cenu, tak to už tak jasné není jestli většina sáhne po naftě.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pondělí 03.10.2016 00:16, RE: 750d 750i 750e
Reno napsal:
Nelze srovnávat průserový benzínový osmiválec /dokonce i v M5 ten motor měl fatální problémy/ a třikrát přeplňovaný dieselový šestivál. Ten benzín nikdo nikdo nikdo nechce, málokterý je původní ale to stejně nikoho nepřesvědčí aby do toho rizika šel znovu...


Každopádně pochybuju, že se prodává 90% nových 750-tek v naftě jak jsem tu četl. To by čísla na mobile.de vypadala asi jinak.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.