0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 740d xDrive – zpět na výsluní

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Neděle 25.09.2016 18:41, RE: rozum
David V napsal:
radek.slivaFB napsal:
Kurde chlapi myslel jsem si ze nebudu reagovat ale tohle se neda. To uz vazne nechapete ze tohle se nekupuje z rozumu zadny supersport hypersport atd nedava smysl jde o to ze si clovek udela radost tak jako deda vyplazne silene prachy za zanovni felicii proste mu to udela radost a kdyz chce nekdo diesel tak si ho koupi Davide V taky by ti asi stacila 1.8 v mondeu misto 2.5 akorat je tohle ve vetsim meritku kdyz je to 7 bawo :D naopak me to udela vzdycky radost kdyz nekdo prestane premyslet a koupis se auto o kterem vzdycky u piva mluvil a neda na kecaly ze nejlepsi je to nebo ono a ze tedka se z toho posere. Trochu elanu do toho zivota :P
Mně právě 1.8-ka nestačila, protože jsem chtěl auto, které pojede, ale zase mi bylo líto za něj dát moc peněz, takže jsem si vybral kompromis mezi cenou, výkonem, užitnou hodnotou a provozními náklady.Řekl bych, že tehdy moc levnějších a výkonnějších aut při dobré kombinaci stáří a stavu moc nebylo.Kdyby mi stačila 1.8-ka, tak ji mám, protože výběr byl daleko větší. Ale já kupoval ojetinu, to je přece trochu něco jiného.Já beru, že si někdo splní sen, ale proč si místo V8 benzínu vybere V8 naftu nebo místo V6 benzínu vybere V6 naftu musí být opravdu jen v tom, že je fanda nafty.


V8 v naftě se do řady 7 nemontuje. Motorizace 730d, 740d i 750d mají pořád stejný řadový 6 válec, který se liší počtem turbodmychadel a naladěním. To jen na úvod.
Osobně bych si do 7mičky také vybral naftu - s 8°automatem ZF je naprosto skvěle sladěná (osobní zkušenost s X5), dynamika je srovnatelná, uvnitř není vůbec poznat rozdíl mezi naftou a benzínem ani u X5 natož u řady 7. Vzhledem k výše uvedenému nevidím důvod proč při stejné pořizovací ceně stejně výkonné zážehové a vznětové verze "vyhazovat" peníze navíc za palivo. Rozdíl spotřeb u stejných výkonových verzí bude cca 3litry, u verze 750 minimálně 5litrů na sto (V8i vs. V6d).


reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 26.09.2016 09:38, RE: rozum
Pavlik napsal:
David V napsal:
radek.slivaFB napsal:
Kurde chlapi myslel jsem si ze nebudu reagovat ale tohle se neda. To uz vazne nechapete ze tohle se nekupuje z rozumu zadny supersport hypersport atd nedava smysl jde o to ze si clovek udela radost tak jako deda vyplazne silene prachy za zanovni felicii proste mu to udela radost a kdyz chce nekdo diesel tak si ho koupi Davide V taky by ti asi stacila 1.8 v mondeu misto 2.5 akorat je tohle ve vetsim meritku kdyz je to 7 bawo :D naopak me to udela vzdycky radost kdyz nekdo prestane premyslet a koupis se auto o kterem vzdycky u piva mluvil a neda na kecaly ze nejlepsi je to nebo ono a ze tedka se z toho posere. Trochu elanu do toho zivota :P
Mně právě 1.8-ka nestačila, protože jsem chtěl auto, které pojede, ale zase mi bylo líto za něj dát moc peněz, takže jsem si vybral kompromis mezi cenou, výkonem, užitnou hodnotou a provozními náklady.Řekl bych, že tehdy moc levnějších a výkonnějších aut při dobré kombinaci stáří a stavu moc nebylo.Kdyby mi stačila 1.8-ka, tak ji mám, protože výběr byl daleko větší. Ale já kupoval ojetinu, to je přece trochu něco jiného.Já beru, že si někdo splní sen, ale proč si místo V8 benzínu vybere V8 naftu nebo místo V6 benzínu vybere V6 naftu musí být opravdu jen v tom, že je fanda nafty.
V8 v naftě se do řady 7 nemontuje. Motorizace 730d, 740d i 750d mají pořád stejný řadový 6 válec, který se liší počtem turbodmychadel a naladěním. To jen na úvod.Osobně bych si do 7mičky také vybral naftu - s 8°automatem ZF je naprosto skvěle sladěná (osobní zkušenost s X5), dynamika je srovnatelná, uvnitř není vůbec poznat rozdíl mezi naftou a benzínem ani u X5 natož u řady 7. Vzhledem k výše uvedenému nevidím důvod proč při stejné pořizovací ceně stejně výkonné zážehové a vznětové verze "vyhazovat" peníze navíc za palivo. Rozdíl spotřeb u stejných výkonových verzí bude cca 3litry, u verze 750 minimálně 5litrů na sto (V8i vs. V6d).


Přistupuju k tomu bez předsudků a chápu, když někdo koupí naftu, ale nerozumím tomu, proč se jich prodá v ČR dejme tomu 80-90% naftových, to je nad moje chápání. Rozumím tomu, když se prodá 80% čtyřválcových trojek, to je ekonomická volba k ekonomickému autu, ale v téhle třídě už to tak nedává smysl. A že to nikdo nepozná, když jsem kupoval šestiválcovou trojku s benzínem a bezprostředně potom jsem se svezl v 550d, nikdo by mi ji nevnutil ani omylem. Charakter benzínu, zvuk, zadní pohon vs nafta co táhne v podstatě pořád stejně ve spojení s tupým řízením čtyřkolky...
Ale jak říkám, jen v příplatkové výbavě jsou takové skoky, že jen pořízení špičkové navigace udělá rozdíl skoro 100 tisíc korun, že říct jednoznačně, kupuju naftu tak ušetřím.... to nedává smysl.

reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Pondělí 26.09.2016 11:22, RE
Taky v tehle tride naftu nechapu. U nekterych znacek/modelu je to skoro urazka
A jestli nekdo nepozna rozdil mezi naftakem a benzinem je zvlastni.

Navic ve srovnani s cenou nutne udrzby auta v teto tride je reseni rozdilu 1-3 litru/100km ve spotrebe blbost
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Pondělí 26.09.2016 13:12, otazka
Otázkou zůstává jak moc jsou kupci aut této kategorie "automobilně gramotní" a řeší to, že se v jednom může něco podělat dříve než v tom druhém atd....
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Pondělí 26.09.2016 16:30, V8 vs V6 3T
Nechcite mi tvrdit, ze nepoznate rozdiel medzi 750d 3 turbo 6 valec naftak (ak je to tento motor), a atmosferou V8 benzinom. To by museli byt vo vybave aj stuple do usi. Alebo ma ten naftak ovela lepsi system eliminacie neprijemnych zvukov v kabine. Je ale jasne, ze toto BMW za take peniaze bude vynikajuco odhlucnene, takze v kabine to bude jedno. Verim ale tomu, ze ta 6 turbo V3 (sry, opacne, 3T V6) dala na pasoch v meracom centre europskej unie velmi nizku spotrebu, a to sa pocita. Vacsina ludi, co na to auto maju, su totiz asi profesionali vo svojom obore, ktori zasvetili svoj zivot tej veci, ktoru vedia robit, a take hluposti, ako aky je v aute motor, ci to ma turbo, aky to ma nahon atd. ich vobec nezaujimaju. Vedia ale, co je to priemerna spotreba, a boli by asi hlupy, keby si vybrali auto, co zerie viac. Su jednoducho dobri v tom, co robia, a preto si to mozu dovolit. Samozrejme, okrem politikov..
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Pondělí 26.09.2016 19:34, RE: RE
sheogorath napsal:
Taky v tehle tride naftu nechapu. U nekterych znacek/modelu je to skoro urazka A jestli nekdo nepozna rozdil mezi naftakem a benzinem je zvlastni. Navic ve srovnani s cenou nutne udrzby auta v teto tride je reseni rozdilu 1-3 litru/100km ve spotrebe blbost


Ještě že radí odborník . Možná proto už hezkých pár let BMW poskytuje k novým vozům automaticky servis zdarma na 5let/100 tis km - toliko k nutné údržbě.
A skutečně jsem ani v "lidovce" x5 příliš nepoznal rozdíl mezi 3,0d a 3,0i. Odhlučnění je vynikající, vibrace nulové, jen diesel lépe jede (ani ne tak vlastní měřitelnou dynamikou, jako lehkostí s jakou podává výkon) díky vyššímu točivému momentu a skvělému sladění s automatem.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Pondělí 26.09.2016 19:37, RE: otazka
Valnoha napsal:
Otázkou zůstává jak moc jsou kupci aut této kategorie "automobilně gramotní" a řeší to, že se v jednom může něco podělat dříve než v tom druhém atd....


Proč by to měl "průměrný kupec" řady 7 řešit? Po 4 max. 5 letech auto stejně vymění za nové. Do té doby má plnou tovární záruku ....
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pondělí 26.09.2016 23:35, RE: V8 vs V6 3T
Citroenak, Pavlík a další.

Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.

Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.

Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 27.09.2016 07:34, RE: V8 vs V6 3T
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.


Předváděcí sedmu s benzínovým. šestiválcem potkáš možná v Německu, tady budou 730d a možná 750i. A s těma vilama, vedle staví soused takový malý obchoďák za 40 M, ale budou tam vrty a tudíž nepředpokládám, že by něco extra protopil...
A řeší, řeší, řeší, někdo jo, někdo ne, mezi nejbohatšími jsou totální skrblíci i rozhazovači, nelze paušalizovat.

reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Středa 28.09.2016 01:19, RE: V8 vs V6 3T
Reno napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Předváděcí sedmu s benzínovým. šestiválcem potkáš možná v Německu, tady budou 730d a možná 750i. A s těma vilama, vedle staví soused takový malý obchoďák za 40 M, ale budou tam vrty a tudíž nepředpokládám, že by něco extra protopil...A řeší, řeší, řeší, někdo jo, někdo ne, mezi nejbohatšími jsou totální skrblíci i rozhazovači, nelze paušalizovat.


jj

Jinak tepelné čerpadlo se vyplatí tím rychleji čím je dům méně úsporný.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 28.09.2016 09:10, RE: V8 vs V6 3T
Petr S napsal:
Reno napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Předváděcí sedmu s benzínovým. šestiválcem potkáš možná v Německu, tady budou 730d a možná 750i. A s těma vilama, vedle staví soused takový malý obchoďák za 40 M, ale budou tam vrty a tudíž nepředpokládám, že by něco extra protopil...A řeší, řeší, řeší, někdo jo, někdo ne, mezi nejbohatšími jsou totální skrblíci i rozhazovači, nelze paušalizovat.
jjJinak tepelné čerpadlo se vyplatí tím rychleji čím je dům méně úsporný.


Podobně jako přestavba na LPG:)

reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 29.09.2016 07:40, RE: V8 vs V6 3T
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.


Ty sis vlastně odpověděl sám... On sice vydělá oněch 30tis za h, ale to neznamená, že je mu jedno, za co ty peníze utratí! Radši poletí na otočku dejme tomu na LM do Barcelony, než to cpát šejkovi, potažmo koblihářovi (spotř. daň). A do nákladů si to dá taky
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 29.09.2016 12:34, RE: V8 vs V6 3T
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Ty sis vlastně odpověděl sám... On sice vydělá oněch 30tis za h, ale to neznamená, že je mu jedno, za co ty peníze utratí! Radši poletí na otočku dejme tomu na LM do Barcelony, než to cpát šejkovi, potažmo koblihářovi (spotř. daň). A do nákladů si to dá taky


Spekulovat o tom z různých stran lze pořád Protože na mobile.de převažují verze BMW 750 v benzínu, tak je vidět jak kupující tohoto auta uvažují. Z nějakého důvodu kupují častěji benzínovou verzi. A není to tak, že 90% těhle aut se prodává v naftě jak tu někdo psal.
reagovat
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Čtvrtek 29.09.2016 14:14, k
čistě teoreticky, bo to není a asi nikdy nebude má cenová kategorie by to u mě asi vyhrál benzín ,předpokládám že když bych měl na takové auto tak bych měl i na benzín.Včera ve městě kolem mě 7 projela a měl to lechce vytočené, ještě nepřeřadil automat a ten zvuk osmiválce stál zato ,takže už jenom proto.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 29.09.2016 15:08, RE: V8 vs V6 3T
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Ty sis vlastně odpověděl sám... On sice vydělá oněch 30tis za h, ale to neznamená, že je mu jedno, za co ty peníze utratí! Radši poletí na otočku dejme tomu na LM do Barcelony, než to cpát šejkovi, potažmo koblihářovi (spotř. daň). A do nákladů si to dá taky
Spekulovat o tom z různých stran lze pořád Protože na mobile.de převažují verze BMW 750 v benzínu, tak je vidět jak kupující tohoto auta uvažují. Z nějakého důvodu kupují častěji benzínovou verzi. A není to tak, že 90% těhle aut se prodává v naftě jak tu někdo psal.


Nevím kdo to psal, ale určitě psal o nových kusech. A věřím, že benzín vydrží i v nabídce bazarů dýl, takže...
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 29.09.2016 22:15, RE: V8 vs V6 3T
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Ty sis vlastně odpověděl sám... On sice vydělá oněch 30tis za h, ale to neznamená, že je mu jedno, za co ty peníze utratí! Radši poletí na otočku dejme tomu na LM do Barcelony, než to cpát šejkovi, potažmo koblihářovi (spotř. daň). A do nákladů si to dá taky
Spekulovat o tom z různých stran lze pořád Protože na mobile.de převažují verze BMW 750 v benzínu, tak je vidět jak kupující tohoto auta uvažují. Z nějakého důvodu kupují častěji benzínovou verzi. A není to tak, že 90% těhle aut se prodává v naftě jak tu někdo psal.
Nevím kdo to psal, ale určitě psal o nových kusech. A věřím, že benzín vydrží i v nabídce bazarů dýl, takže...


Benzín vydrží v bazaru dýl? To by měly být bazary plné Passatů, Mondeí, Mazdy 6 apod. v benzínu... Ale je to tam samá nafta a navíc jsou za nižší ceny než za benzínové verze.

Každou chvíli tu někdo brečí, že by chtěl starší Mondeo v benzínu, ale že nejsou tak to riskne a holt půjde do nafty.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Pátek 30.09.2016 10:49, RE: V8 vs V6 3T
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Ty sis vlastně odpověděl sám... On sice vydělá oněch 30tis za h, ale to neznamená, že je mu jedno, za co ty peníze utratí! Radši poletí na otočku dejme tomu na LM do Barcelony, než to cpát šejkovi, potažmo koblihářovi (spotř. daň). A do nákladů si to dá taky
Spekulovat o tom z různých stran lze pořád Protože na mobile.de převažují verze BMW 750 v benzínu, tak je vidět jak kupující tohoto auta uvažují. Z nějakého důvodu kupují častěji benzínovou verzi. A není to tak, že 90% těhle aut se prodává v naftě jak tu někdo psal.
Nevím kdo to psal, ale určitě psal o nových kusech. A věřím, že benzín vydrží i v nabídce bazarů dýl, takže...
Benzín vydrží v bazaru dýl? To by měly být bazary plné Passatů, Mondeí, Mazdy 6 apod. v benzínu... Ale je to tam samá nafta a navíc jsou za nižší ceny než za benzínové verze. Každou chvíli tu někdo brečí, že by chtěl starší Mondeo v benzínu, ale že nejsou tak to riskne a holt půjde do nafty.


Jabka, hrušky...už se teda nebavíme o 7? Dobře...
A ano, mondeí se prodá drtivá většina v naftě. A jestli někdo brečí, že nemůže sehnat benzínový mondeo, ať si ho napřed půjčí, a vyrazí s ním na dálnici. Nad 120 km/h mu ten akustickej zážitek přeju. A to jsem prosím pěkně jel párkrát v titaniu, 80tkm na hrbu, 1.majitel. Děkuju, nechci.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Pátek 30.09.2016 16:48, RE: V8 vs V6 3T
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Ty sis vlastně odpověděl sám... On sice vydělá oněch 30tis za h, ale to neznamená, že je mu jedno, za co ty peníze utratí! Radši poletí na otočku dejme tomu na LM do Barcelony, než to cpát šejkovi, potažmo koblihářovi (spotř. daň). A do nákladů si to dá taky
Spekulovat o tom z různých stran lze pořád Protože na mobile.de převažují verze BMW 750 v benzínu, tak je vidět jak kupující tohoto auta uvažují. Z nějakého důvodu kupují častěji benzínovou verzi. A není to tak, že 90% těhle aut se prodává v naftě jak tu někdo psal.
Nevím kdo to psal, ale určitě psal o nových kusech. A věřím, že benzín vydrží i v nabídce bazarů dýl, takže...
Benzín vydrží v bazaru dýl? To by měly být bazary plné Passatů, Mondeí, Mazdy 6 apod. v benzínu... Ale je to tam samá nafta a navíc jsou za nižší ceny než za benzínové verze. Každou chvíli tu někdo brečí, že by chtěl starší Mondeo v benzínu, ale že nejsou tak to riskne a holt půjde do nafty.


Však také ano, benzín do nového auta střední třídy (a většího) skoro nikdo nechce. Zvlášť když se u zmíněných aut, stejně jako u diskutované řady 7, prodává za stejné peníze. Že je o "jednoduchý" benzín zájem jako o ojetinu prvního majitele nezajímá. Navíc si myslím, že stesky na nedostatek benzinových verzí pochází od úzké skupiny lidí. Na jednu stranu jsou pravdivé, protože benzinových verzí je na trhu žalostně málo. Na stranu druhou je pořád mnohem větší poptávka po dieselech. Ono totiž moderní zážehový motor také není žádný zázrak spolehlivosti a odolnosti.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Sobota 01.10.2016 23:07, RE: V8 vs V6 3T
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Ty sis vlastně odpověděl sám... On sice vydělá oněch 30tis za h, ale to neznamená, že je mu jedno, za co ty peníze utratí! Radši poletí na otočku dejme tomu na LM do Barcelony, než to cpát šejkovi, potažmo koblihářovi (spotř. daň). A do nákladů si to dá taky
Spekulovat o tom z různých stran lze pořád Protože na mobile.de převažují verze BMW 750 v benzínu, tak je vidět jak kupující tohoto auta uvažují. Z nějakého důvodu kupují častěji benzínovou verzi. A není to tak, že 90% těhle aut se prodává v naftě jak tu někdo psal.
Nevím kdo to psal, ale určitě psal o nových kusech. A věřím, že benzín vydrží i v nabídce bazarů dýl, takže...
Benzín vydrží v bazaru dýl? To by měly být bazary plné Passatů, Mondeí, Mazdy 6 apod. v benzínu... Ale je to tam samá nafta a navíc jsou za nižší ceny než za benzínové verze. Každou chvíli tu někdo brečí, že by chtěl starší Mondeo v benzínu, ale že nejsou tak to riskne a holt půjde do nafty.
Jabka, hrušky...už se teda nebavíme o 7? Dobře...A ano, mondeí se prodá drtivá většina v naftě. A jestli někdo brečí, že nemůže sehnat benzínový mondeo, ať si ho napřed půjčí, a vyrazí s ním na dálnici. Nad 120 km/h mu ten akustickej zážitek přeju. A to jsem prosím pěkně jel párkrát v titaniu, 80tkm na hrbu, 1.majitel. Děkuju, nechci.


Reagoval jsem původně na to, že údajně BMW 7 se má prodávat 90% v naftě. Nato jsem v mobile.de našel, že se většina BMW 750 aut se nabízí v benzínu. Tudíž předpokládám, že se i většina nových prodává v benzínu.

Když pak napíšeš, že benzínové 750 vydrží v bazaru déle, pak nevím z čeho to odvozuješ. Aspoň v případě aut střední třídy mám dojem, že o starou ojetinu v naftě moc velký zájem není. Prodávají se za nižší ceny než srovnatelné benzíny a to přesto, že budou budoucímu majiteli spořit náklady na palivo.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Sobota 01.10.2016 23:21, RE: V8 vs V6 3T
Pavlik napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Pepe napsal:
Petr S napsal:
Citroenak, Pavlík a další.Předpokládám, že potencionální kupec si nechá oba pohony v autě předvést když už investuje 3M, nekupuje to přes internet že? A podle pocitu z jízdy se pak rozhodne. Nekouká jen do ceníku na spotřebu. Pokud je to perfekcionista a chce to nejlepší co se nabízí, tak si koupí to nejvýkonější tzn. V8. Neřeší nějakých směšných 20-30 tisíc ročně navíc proti dieslu za palivo (těch 30 tisíc jeho firma vydělá dejme tomu za 1h). Navíc část z toho za palivo odepisuje z daní, minimálně 21% DPH a pak 19% daně příjmů.Když se podíváš na vily co si kupují ti nejbohatší lidi, tak to taky nejsou zrovna malé domy striktně v pasivním standardu co mají spotřebu za topení 10000 Kč ročně. Naopak jsou okázale neúsporné.Tady předpokládáte, že lidi co kupují BMW 750 mají mentalitu těch co běhají po supermarketu se slevovými kupóny a šatí se v Lídlu.
Ty sis vlastně odpověděl sám... On sice vydělá oněch 30tis za h, ale to neznamená, že je mu jedno, za co ty peníze utratí! Radši poletí na otočku dejme tomu na LM do Barcelony, než to cpát šejkovi, potažmo koblihářovi (spotř. daň). A do nákladů si to dá taky
Spekulovat o tom z různých stran lze pořád Protože na mobile.de převažují verze BMW 750 v benzínu, tak je vidět jak kupující tohoto auta uvažují. Z nějakého důvodu kupují častěji benzínovou verzi. A není to tak, že 90% těhle aut se prodává v naftě jak tu někdo psal.
Nevím kdo to psal, ale určitě psal o nových kusech. A věřím, že benzín vydrží i v nabídce bazarů dýl, takže...
Benzín vydrží v bazaru dýl? To by měly být bazary plné Passatů, Mondeí, Mazdy 6 apod. v benzínu... Ale je to tam samá nafta a navíc jsou za nižší ceny než za benzínové verze. Každou chvíli tu někdo brečí, že by chtěl starší Mondeo v benzínu, ale že nejsou tak to riskne a holt půjde do nafty.
Však také ano, benzín do nového auta střední třídy (a většího) skoro nikdo nechce. Zvlášť když se u zmíněných aut, stejně jako u diskutované řady 7, prodává za stejné peníze. Že je o "jednoduchý" benzín zájem jako o ojetinu prvního majitele nezajímá. Navíc si myslím, že stesky na nedostatek benzinových verzí pochází od úzké skupiny lidí. Na jednu stranu jsou pravdivé, protože benzinových verzí je na trhu žalostně málo. Na stranu druhou je pořád mnohem větší poptávka po dieselech. Ono totiž moderní zážehový motor také není žádný zázrak spolehlivosti a odolnosti.


Tak proč je BMW 750 na mobile.de přebytek benzínových verzí když je nikdo nechce a to se prodávají za stejné ceny jako nafty ve stejné výbavě?
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.