0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda CR-V: je to dobrá koupě?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 02:24, 1. generace spíše NE, 2. spíše ANO
První generace SUV Hondy mne maličko zklamala (po faceliftu prý již ok). Vůz jsem měla možnost zkoušet v rámci "povyku" a pozitivních hodnocení vozu hned jako novinku (a možná právě přehnaná očekávání) přivodila (mírné!) zklamání, přesto si myslím že to je z té doby asi "nejhorší" model Honda. Druhou generaci CR-V považuji za VÝRAZNĚ lepší. Benzínové motory Honda jsou skvělé, ale v reálném provozu se na uváděnou spotřebu v tomto SUV dostat vpodstatě nedá, navíc svým "stylem" vozu typu SUV příliš "neodpovídají", myslím že naftový motor je do tohoto vozu lepší volbou.
Loučím se, zase jedu na pár týdnů pryč (a příspěvky omezím).
PS: Nezlobit! O autech mluvit! Vulgarity doma nechat!
Pěkný den, Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 03:06, RE: 1. generace spíše NE, 2. spíše ANO
Kylie napsal:
První generace SUV Hondy mne maličko zklamala (po faceliftu prý již ok). Vůz jsem měla možnost zkoušet v rámci "povyku" a pozitivních hodnocení vozu hned jako novinku (a možná právě přehnaná očekávání) přivodila (mírné!) zklamání, přesto si myslím že to je z té doby asi "nejhorší" model Honda. Druhou generaci CR-V považuji za VÝRAZNĚ lepší. Benzínové motory Honda jsou skvělé, ale v reálném provozu se na uváděnou spotřebu v tomto SUV dostat vpodstatě nedá, navíc svým "stylem" vozu typu SUV...
Ještě jsem si vzpomněla (mluvím o 1. generaci), slabší byly brzdy, hlavně po opakovaném brždění z vyšších rychlostí "rychle" odcházely. Celé auto působilo jako takový (nepovedený) trochu "zvednutý" Civic. Vím, že to co jsem napsala asi působí hodně kriticky, ale pocity a vzpomínky mám opravdu spíše negativní (a to mám jinak hondu ráda a je jedno jestli mluvíme o S2000, nebo o Accordu).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 05:54, Kylie
Včera bylo v diskuzi o Citroenu Xantia 49 příspěvků od Kylie, tj. 42% ze všech příspěvků. Pokud se jedním zaobírala přibližně 2 minuty pak včera ztratila 1,5 hodiny ze svého drahocenného času. Je docela možné, že trpí nějakou formou obsedantně-kompulsivní poruchy a příspěvky zde ji slouží jako nějaký ventil, ale to je pouze můj osobní názor . Dneska máme zatím 2 příspěvky, ale novinku v tom, že již reaguje sama na sebe :) Dnes tipuji 55 příspěvků od Kylie, uzávěrka v 22:00 :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 07:11, RE: 1. generace spíše NE, 2. spíše ANO
Kylie napsal:
Ještě jsem si vzpomněla (mluvím o 1. generaci), slabší byly brzdy, hlavně po opakovaném brždění z vyšších rychlostí "rychle" odcházely. Celé auto působilo jako takový (nepovedený) trochu "zvednutý" Civic. Vím, že to co jsem napsala asi působí hodně kriticky, ale pocity a vzpomínky mám opravdu spíše negativní (a to mám jinak hondu ráda a je jedno jestli mluvíme o S2000, nebo o Accordu).
Zdravím, reagoval jsem na Váš příspěvek ze včerejší Cpětkové diskuze, sice pozdě, ale bohužel nesedím moc u počítače.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 07:34, Motory HDi a TDCi
Omlouvám se tímto všem, ale nedá mi to nereagovat na včerejší doporučení Kylie, cituji: "Motory HDi patří obecně k bezproblémovým spolehlivým a nadprůměrně hodnoceným jednotkám (s tím si hlavu nedělejte)." Bohužel se tady bavíme o starých bazarových šlupkách a tak ocenění engine of the year je sice krásné, ale trochu na nic. Myslím, že spoustu lidí zajímá spolehlivost a to snad nikdo neviděl, že by odcházely vstřikovače common railu na HDi a TDCi a naftová čerpadla běžně po 200 tisících? Nemám to ze zaručených zpráv typu jedna paní povídala, ale znám člověka co ty trysky a čerpadla opravuje, v případě těch čerpadel už ani není co opravovat. To, že odejde čerpadlo po 200 tis. na TDCi je prý běžné a klidně Vám to řeknou např. v BOSCH servisu (když se ptáte na nový za 50 tisíc). Nevím, ale Kylie má asi ve šmudloj nebo brumloj (nevím přesně) třílitr v benzínu a pak tady básní o naftě, tím ji nechci nějak urazit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 07:35, RE: Kylie
Baruch_Spinoza napsal:
Včera bylo v diskuzi o Citroenu Xantia 49 příspěvků od Kylie, tj. 42% ze všech příspěvků. Pokud se jedním zaobírala přibližně 2 minuty pak včera ztratila 1,5 hodiny ze svého drahocenného času. Je docela možné, že trpí nějakou formou obsedantně-kompulsivní poruchy a příspěvky zde ji slouží jako nějaký ventil, ale to je pouze můj osobní názor . Dneska máme zatím 2 příspěvky, ale novinku v tom, že již reaguje sama na sebe :) Dnes tipuji 55 příspěvků od Kylie, uzávěrka v 22:00 :)
C5 je její úchylka (srdeční zaležitost) takže tam musela udělat osvětu. Dneska to tak početný nevidím )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 09:54, Příběh o spotřebe dvoulitru
Otec mé kolegyně, který je nadšený karavanista, se rozhodl CR - V 2. generace zakoupit s 2,0 110 KW motorem. Karavan to utáhlo, jezdilo se mu v tom dobře. ALE. Předtím měl vozidlo poháněné 1,9 Tdi 66 KW s rotačním čerpadlem a byl zvyklý na spotřebu v podobných relacích jako já (tak 4-5l/100km). CR - V žere dvojnásobek (bez karavanu) a ten pán se s tím nemůže srovnat, od pumpy se vrací se slzami v očích...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 10:00, RE: Kylie
Baruch_Spinoza napsal:
Včera bylo v diskuzi o Citroenu Xantia 49 příspěvků od Kylie, tj. 42% ze všech příspěvků. Pokud se jedním zaobírala přibližně 2 minuty pak včera ztratila 1,5 hodiny ze svého drahocenného času. Je docela možné, že trpí nějakou formou obsedantně-kompulsivní poruchy a příspěvky zde ji slouží jako nějaký ventil, ale to je pouze můj osobní názor . Dneska máme zatím 2 příspěvky, ale novinku v tom, že již reaguje sama na sebe :) Dnes tipuji 55 příspěvků od Kylie, uzávěrka v 22:00 :)
Já možná vím co tím sleduje. Možná se snaží prosadit, aby jí vzal pan Vaculík k sobě to teamu :o) Já v tom vidím prospěchářství, možná....žádná obsedantně-kompulsivní:o) porucha....Hele a nebo taky komplex. Třeba si jednou koupí pořádný auto (nechci dělat reklamu, ale mohlo by se jednat např. o BMW nebo Audi) a potom dá pokoj. Každopádně její příspěvky jsou více-méně věcně OK, ale při dnešním přísunu informací není problém z jednoho portálu opisovat a do druhého psát. Je to odemne možná zlé a sprosté, ale jsem 23-letý ješita, který si vozí prdel v Audi, nicméně selský rozum jsem tím nevytratil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 10:07, RE: Příběh o spotřebe dvoulitru
Muroň napsal:
Otec mé kolegyně, který je nadšený karavanista, se rozhodl CR - V 2. generace zakoupit s 2,0 110 KW motorem. Karavan to utáhlo, jezdilo se mu v tom dobře. ALE. Předtím měl vozidlo poháněné 1,9 Tdi 66 KW s rotačním čerpadlem a byl zvyklý na spotřebu v podobných relacích jako já (tak 4-5l/100km). CR - V žere dvojnásobek (bez karavanu) a ten pán se s tím nemůže srovnat, od pumpy se vrací se slzami v očích...
ne,že bych se tomu pánovi posmíval,ale já spíš slzím smíchy.Pokud si koupím 2,0 benzín v SUV tak počítám,že 9-10 l/100km bude běžný výsledek.Pán si bohužel vybral auto se špatným motorem - myslím špatným na tažení karavanu, na to se diesel hodí víc.
TDi 66kw je stará škola,hluk a vibrace,ale spotřeba na 1čku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 10:46, RE: Kylie
dpwagen napsal:
Já možná vím co tím sleduje. Možná se snaží prosadit, aby jí vzal pan Vaculík k sobě to teamu :o) Já v tom vidím prospěchářství, možná....žádná obsedantně-kompulsivní:o) porucha....Hele a nebo taky komplex. Třeba si jednou koupí pořádný auto (nechci dělat reklamu, ale mohlo by se jednat např. o BMW nebo Audi) a potom dá pokoj. Každopádně její příspěvky jsou více-méně věcně OK, ale při dnešním přísunu informací není problém z jednoho portálu opisovat a do druhého psát. Je to odemne možná zlé a sp...
Tak to se známe! Včera jsem Tě viděl vystupovat z audiny před sběrnou kovového odpadu! Máš černou Audi 100 na hlínách (aspoň 19'), s mračítky, polepenými skly a křídlem? Na sobě jsi měl koženou bundu, tepláky Kappa, 2' řetěz a brýle Ray Ban?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 11:08, RE: Motory HDi a TDCi
zdenda napsal:
Omlouvám se tímto všem, ale nedá mi to nereagovat na včerejší doporučení Kylie, cituji: "Motory HDi patří obecně k bezproblémovým spolehlivým a nadprůměrně hodnoceným jednotkám (s tím si hlavu nedělejte)." Bohužel se tady bavíme o starých bazarových šlupkách a tak ocenění engine of the year je sice krásné, ale trochu na nic. Myslím, že spoustu lidí zajímá spolehlivost a to snad nikdo neviděl, že by odcházely vstřikovače common railu na HDi a TDCi a naftová čerpadla běžně po 200 tisících? Nemám t...
2.2hdi , 340000km a stále jezdím
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 11:17, RE: Kylie
Muroň napsal:
Tak to se známe! Včera jsem Tě viděl vystupovat z audiny před sběrnou kovového odpadu! Máš černou Audi 100 na hlínách (aspoň 19'), s mračítky, polepenými skly a křídlem? Na sobě jsi měl koženou bundu, tepláky Kappa, 2' řetěz a brýle Ray Ban?
Koženou bundu ano, ty tepláky ne:) Audi 100 taky nemám, to má kamarád taxikář. Já mám A3 2.0 FSi 5dv. na hlínách 17'', skla mám normální determální sériovky. Před sběrnou kovošrotu jsem též neparkoval, ikdyž s dnešní výkupní cenou železa a mědi je tento způsob výdělečné činnosti docela zajímavý. Například jeden známej, co občas chodí k nám do baru se tím živí. Má starého senátora v 3.0 V6:) a spíš sedí tvému popisu. Akorát mu je asi 50. Ten člověk den co den naháže do forbesu okolo 5.000.-....takže to chudák není. Kdyby neměl svoji závislot a šetřil, tak tu může psát o autech o kterých se Vám ani nesní. Jeho měsiční rekord byl 180.000.- akorát na surovinách...oba moji rodiče jsou Ing...a dohromady nemají snad ani třetinu....takže bych se moc nesmál...zevl z Prahy 10 bohatší než prezident (akorát nevim, kde ty suroviny bere)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 11:19, RE: Kylie
dpwagen napsal:
Já možná vím co tím sleduje. Možná se snaží prosadit, aby jí vzal pan Vaculík k sobě to teamu :o) Já v tom vidím prospěchářství, možná....žádná obsedantně-kompulsivní:o) porucha....Hele a nebo taky komplex. Třeba si jednou koupí pořádný auto (nechci dělat reklamu, ale mohlo by se jednat např. o BMW nebo Audi) a potom dá pokoj. Každopádně její příspěvky jsou více-méně věcně OK, ale při dnešním přísunu informací není problém z jednoho portálu opisovat a do druhého psát. Je to odemne možná zlé a sp...
ve 23 letech jsme měl taky audi a spol,abych všem ukázal, ale dnes jsem o deset let starší a ženat a moje preference se posunuly ke kvalitě a pohodlí-C5
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 11:25, RE: Motory HDi a TDCi
zdenda napsal:
Omlouvám se tímto všem, ale nedá mi to nereagovat na včerejší doporučení Kylie, cituji: "Motory HDi patří obecně k bezproblémovým spolehlivým a nadprůměrně hodnoceným jednotkám (s tím si hlavu nedělejte)." Bohužel se tady bavíme o starých bazarových šlupkách a tak ocenění engine of the year je sice krásné, ale trochu na nic. Myslím, že spoustu lidí zajímá spolehlivost a to snad nikdo neviděl, že by odcházely vstřikovače common railu na HDi a TDCi a naftová čerpadla běžně po 200 tisících? Nemám t...
Top engine of the year pokud vím neustále vyhrává BMW a AUDI (v pořádných motorech, alepsoň poslední 3 roky) Motory 1.0 mě absolutně nezajímají a tam ať si PSA dělá co chce. (Z vlastní zkušenosti musim říci, že 12V HTP jede líp než ta malá koncernová svině od PSA). TDCi v Mondeu MK3 byla krizovka, hlavně do roku 2004, pak se to zlepšilo a HDi odcházejí (mimo 1.4 HDI) snad ještě dřív. Fascinovala mě reklama od forda TDCi - uslyšíte jen tlukot Vašeho srdce - hm slyšel jsem jenom ten motor....Tdi jsou možná hlučnější venku a uvnitř ve fabii a polu, ale kupříkladu v A4 je slyšet méně, než D4D od toyoty v avensisu. V Tdi se odporoučí Turbo (při špatném zacházení) a jednou za 100.000km váha vzduchu - čím to, že jsem v práci na služebáku najel s TDi 148.000km a ani váha, ani turbo neodešlo??? A čím pak to bude, že v kolegově avensisu odešlo vstříkování po 35.000km??? A že je D4D od 2.500 ot. hlučnější než starý TDi?? O tom by se dalo spekulovat. A rozhodně TDCi a HDi jsou nejméně spolehlivé nafťáky na současném trhu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 11:35, RE: Kylie
dpwagen napsal:
Koženou bundu ano, ty tepláky ne:) Audi 100 taky nemám, to má kamarád taxikář. Já mám A3 2.0 FSi 5dv. na hlínách 17'', skla mám normální determální sériovky. Před sběrnou kovošrotu jsem též neparkoval, ikdyž s dnešní výkupní cenou železa a mědi je tento způsob výdělečné činnosti docela zajímavý. Například jeden známej, co občas chodí k nám do baru se tím živí. Má starého senátora v 3.0 V6:) a spíš sedí tvému popisu. Akorát mu je asi 50. Ten člověk den co den naháže do forbesu okolo 5.000.-....ta...
No ta sběrna je na Praze 10, nebyl jsem daleko, možná do ní ten známej i chodí. Majitel sběrny jezdí jen ve Vectrách (každý měsíc jiná). Jinak ten Tvůj 2,0 FSi je vynikající. S A3 jsem jel jen v 1,6, navíc s pravostranným řízením a auto to je příjemné a sedí. Senátora jsem měl vyvěšeného v pokojíčku, když jsem byl malý (pocházel z reklamního kalendáře oplu z roku 88, který mi dal známý z německa).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 11:44, RE: Motory HDi a TDCi
dpwagen napsal:
Top engine of the year pokud vím neustále vyhrává BMW a AUDI (v pořádných motorech, alepsoň poslední 3 roky) Motory 1.0 mě absolutně nezajímají a tam ať si PSA dělá co chce. (Z vlastní zkušenosti musim říci, že 12V HTP jede líp než ta malá koncernová svině od PSA). TDCi v Mondeu MK3 byla krizovka, hlavně do roku 2004, pak se to zlepšilo a HDi odcházejí (mimo 1.4 HDI) snad ještě dřív. Fascinovala mě reklama od forda TDCi - uslyšíte jen tlukot Vašeho srdce - hm slyšel jsem jenom ten motor....Tdi j...
Konečně pravdivá slova o TDi. Je pravda, že v dobře odhlučněných autech střední a vyšší třídy vevnitř hlučná nejsou. V mém Polu hlučné je, za studena dokonce hodně hlučné, při otáčkách kolem 3tis. také velmi hlučné, ale vzhledem k tomu, že mým prvním vozem byl VAZ 2104, který byl ještě hlučnější, mi jadrný zvuk motoru nevadí. TDCi první generace v Mondeích bylo co do spolehlivosti tragické. Neznám jediného majitele Mondea, kterému byl bez větších problémů sloužilo. O HDi Kylie říkala, že jsou spolehlivé, tak asi budou, ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 11:47, RE: 1. generace spíše NE, 2. spíše ANO
Kylie napsal:
První generace SUV Hondy mne maličko zklamala (po faceliftu prý již ok). Vůz jsem měla možnost zkoušet v rámci "povyku" a pozitivních hodnocení vozu hned jako novinku (a možná právě přehnaná očekávání) přivodila (mírné!) zklamání, přesto si myslím že to je z té doby asi "nejhorší" model Honda. Druhou generaci CR-V považuji za VÝRAZNĚ lepší. Benzínové motory Honda jsou skvělé, ale v reálném provozu se na uváděnou spotřebu v tomto SUV dostat vpodstatě nedá, navíc svým "stylem" vozu typu SUV...
Šťastnou cestu! Až omezíš příspěvky, budeš cím dál častěji citována i odkazována (ať ironicky nebo vážně) a kritikům se bude stýskat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 13:03, RE: Kylie
Milan napsal:
ve 23 letech jsme měl taky audi a spol,abych všem ukázal, ale dnes jsem o deset let starší a ženat a moje preference se posunuly ke kvalitě a pohodlí-C5
To víš, životní úroveň se s rodinou výrazně sníží než bez ní...:) Ale C5 je dobrý auto, je to otázka vkusu. Audiny jsou vyšší liga, ale kdybys věděl, ¨na kolik mě vyšla, tak bys do ní šel taky....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 13:07, RE: Motory HDi a TDCi
dpwagen napsal:
Top engine of the year pokud vím neustále vyhrává BMW a AUDI (v pořádných motorech, alepsoň poslední 3 roky) Motory 1.0 mě absolutně nezajímají a tam ať si PSA dělá co chce. (Z vlastní zkušenosti musim říci, že 12V HTP jede líp než ta malá koncernová svině od PSA). TDCi v Mondeu MK3 byla krizovka, hlavně do roku 2004, pak se to zlepšilo a HDi odcházejí (mimo 1.4 HDI) snad ještě dřív. Fascinovala mě reklama od forda TDCi - uslyšíte jen tlukot Vašeho srdce - hm slyšel jsem jenom ten motor....Tdi j...
Plně souhlas, taky jsem neviděl v tom engine of the year nákou výhru HDiček, možná před lety, kdy to byla novinka a nikdo je moc neznal. No nechtěl jsem se hádat o statistiku, protože to nikam nevede. Je tam náká jedna šestka která, ale vznikala ve spoluráci s BMW a ten litrovej motor (benzíňák) co se dává do těch srá-ů od Kolína, tak ten je od Toytoty a Farntici na něj snad ani nešáhli(jinak by těžko vyhrál). Doby, kdy francouzský řampáky 1,9 D třikrát přežily (kdyby to jen ty "auta" vydržely auto jsou nenávratně pryč.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 13:10, RE: Kylie
Muroň napsal:
No ta sběrna je na Praze 10, nebyl jsem daleko, možná do ní ten známej i chodí. Majitel sběrny jezdí jen ve Vectrách (každý měsíc jiná). Jinak ten Tvůj 2,0 FSi je vynikající. S A3 jsem jel jen v 1,6, navíc s pravostranným řízením a auto to je příjemné a sedí. Senátora jsem měl vyvěšeného v pokojíčku, když jsem byl malý (pocházel z reklamního kalendáře oplu z roku 88, který mi dal známý z německa).
Super auto já vím, i ta 1.6 MPi jde, ikdyž nejede, pořád je to v těle audi. Budu ji prodávat, kupuju auta výhradně na kšeft pro známé a tak....ale bude mi jí líto. (Sám mám Felinu a Fábii, mě to stačí a chleba to nežere) Majitel sběrny se má jak prase v žitě. Když prarodiče předělávaly dům, vezl jsem tam na vleku radiátory, trubky, plechy - okapy a vše kovové co se měnilo. Za pozinek cena železa, z 15kg Cu mě uznal jenom asi 8kg...vychcánek.....zvážil zarostlé trubky....75kg....mínus 15kg vápený nános...no prostě prohazovák. Dostal jsem asi 3500.- a při přepočítání s dědkem doma jsme došli asi na 7.000.-...takže 3500 šlo jemu do kapsy. Já vím pouze o jedný Vectře - 3.2 GTS (nebo 3.6 nevim), černej hatchback.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.