dpwagen napsal:
Budou, v její hlavě....teďka jsem známému scháněl Fabii TDi - 1.4 - 55kw, všude píší, jak to řve, klepe celým autem...ale musím říci, že po zahřátí a ve vysoké rychlosti motor neslyšíte. A pak, když relativně slušně táhne (oproti 1.4 v benzinu radikálně lépe) a v městě si řekne okolo 5,5 l, je Vám hlučný projev najednou zcela nepodstatná věc. TDi jsou konstrukčně staré motory, ovšem koncern ví, proč je dává. Osobně bych - když už naftu zvolil právě TDi. Jsem zvědavej, co nové TDi CR...docela si ...
Pokud při jídě vskutku tříválcový motor 1.4 TDi neslyšíte, doporučuji neprodleně návštěvu otorinolaryngologa!
1.9 TDi s rotačním čerpadle a 66 kW si řekne o litr méně (a navíc vydrží věčně a navíc to je čtyřválec)
Ano, TDi opravdu jsou konstrukčně staré motory a koncern opravdu ví proč je "dává" (do vozů svých "levných" dcer). Pročpak je asi nejdříve vyřadil z nabídky Audi? Zkusím o tom popřemýšlet ...
Ano VW testovalo systém CR pět let, to je pravda (zatímco ostatní jej prodávali). Víte u VW už dávno věděli, že "svůj" systém budou muset opustit, ale výrobní linky se musí "dojet" - TO byl hlavní důvod tak pozdního příchodu common rail do levnějších modelů koncernu VW.
Ostatně co říkáte na prohlášení staré již pár let, kdy při oficiálním oznámení o přechodu na common rail bylo TDi označeno za "slepou cestu vývoje"?
Doporučuji problém "naftové motory, jejich konstrukce a klady, zápory a spolehlivost" nanést jako téma pro profesionály z TipCars...