0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda CR-V: je to dobrá koupě?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 13:16, RE: Motory HDi a TDCi
Muroň napsal:
Konečně pravdivá slova o TDi. Je pravda, že v dobře odhlučněných autech střední a vyšší třídy vevnitř hlučná nejsou. V mém Polu hlučné je, za studena dokonce hodně hlučné, při otáčkách kolem 3tis. také velmi hlučné, ale vzhledem k tomu, že mým prvním vozem byl VAZ 2104, který byl ještě hlučnější, mi jadrný zvuk motoru nevadí. TDCi první generace v Mondeích bylo co do spolehlivosti tragické. Neznám jediného majitele Mondea, kterému byl bez větších problémů sloužilo. O HDi Kylie říkala, že jsou s...
Budou, v její hlavě....teďka jsem známému scháněl Fabii TDi - 1.4 - 55kw, všude píší, jak to řve, klepe celým autem...ale musím říci, že po zahřátí a ve vysoké rychlosti motor neslyšíte. A pak, když relativně slušně táhne (oproti 1.4 v benzinu radikálně lépe) a v městě si řekne okolo 5,5 l, je Vám hlučný projev najednou zcela nepodstatná věc. TDi jsou konstrukčně staré motory, ovšem koncern ví, proč je dává. Osobně bych - když už naftu zvolil právě TDi. Jsem zvědavej, co nové TDi CR...docela si myslím, že budou spolehlivostí nad vším ostatním (testovali je údajně 5 let).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 13:52, RE: Kylie
dpwagen napsal:
To víš, životní úroveň se s rodinou výrazně sníží než bez ní...:) Ale C5 je dobrý auto, je to otázka vkusu. Audiny jsou vyšší liga, ale kdybys věděl, ¨na kolik mě vyšla, tak bys do ní šel taky....
jj Audiny jsou jiná liga,za super prachy občas nějakou taky vidím...taky vidím jak přijede Audina co má nový VINko a duplikát VTP,to pak člověk přemýšlí o historii toho auta...nevim jestli bych do toho šel taky :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 14:45, RE: Kylie
dpwagen napsal:
To víš, životní úroveň se s rodinou výrazně sníží než bez ní...:) Ale C5 je dobrý auto, je to otázka vkusu. Audiny jsou vyšší liga, ale kdybys věděl, ¨na kolik mě vyšla, tak bys do ní šel taky....
u audi skutečně při stupu na palubu dýchne nějaká atmosféra, ale po 2.5tdi-poruchový rachoťák co rád papká, je 2.2hdi neskutečně tichý a dostatečně pružný. protože jsem měl A6 a teď C5, můžu klidně říci, že s C5 se mě jezdí lépe, ale každý žádá od vozu něco jiného a všem nemusí vše vyhovovat. jinak audi velká pojistka, zájem zlodějů, ty peníze dnes už raději dám do rodiny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 14:55, RE: Motory HDi a TDCi
dpwagen napsal:
Budou, v její hlavě....teďka jsem známému scháněl Fabii TDi - 1.4 - 55kw, všude píší, jak to řve, klepe celým autem...ale musím říci, že po zahřátí a ve vysoké rychlosti motor neslyšíte. A pak, když relativně slušně táhne (oproti 1.4 v benzinu radikálně lépe) a v městě si řekne okolo 5,5 l, je Vám hlučný projev najednou zcela nepodstatná věc. TDi jsou konstrukčně staré motory, ovšem koncern ví, proč je dává. Osobně bych - když už naftu zvolil právě TDi. Jsem zvědavej, co nové TDi CR...docela si ...
Pokud při jídě vskutku tříválcový motor 1.4 TDi neslyšíte, doporučuji neprodleně návštěvu otorinolaryngologa!
1.9 TDi s rotačním čerpadle a 66 kW si řekne o litr méně (a navíc vydrží věčně a navíc to je čtyřválec)
Ano, TDi opravdu jsou konstrukčně staré motory a koncern opravdu ví proč je "dává" (do vozů svých "levných" dcer). Pročpak je asi nejdříve vyřadil z nabídky Audi? Zkusím o tom popřemýšlet ...
Ano VW testovalo systém CR pět let, to je pravda (zatímco ostatní jej prodávali). Víte u VW už dávno věděli, že "svůj" systém budou muset opustit, ale výrobní linky se musí "dojet" - TO byl hlavní důvod tak pozdního příchodu common rail do levnějších modelů koncernu VW.
Ostatně co říkáte na prohlášení staré již pár let, kdy při oficiálním oznámení o přechodu na common rail bylo TDi označeno za "slepou cestu vývoje"?
Doporučuji problém "naftové motory, jejich konstrukce a klady, zápory a spolehlivost" nanést jako téma pro profesionály z TipCars...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 14:57, RE: Kylie
Milan napsal:
u audi skutečně při stupu na palubu dýchne nějaká atmosféra, ale po 2.5tdi-poruchový rachoťák co rád papká, je 2.2hdi neskutečně tichý a dostatečně pružný. protože jsem měl A6 a teď C5, můžu klidně říci, že s C5 se mě jezdí lépe, ale každý žádá od vozu něco jiného a všem nemusí vše vyhovovat. jinak audi velká pojistka, zájem zlodějů, ty peníze dnes už raději dám do rodiny.
V6 2.5 TDi se mezi finalisty kategorie do 2,5 litru v Engine of the Year ani nedostalo (2.2 HDi opakovaně vyhrálo)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 15:31, RE: Kylie
dpwagen napsal:
Koženou bundu ano, ty tepláky ne:) Audi 100 taky nemám, to má kamarád taxikář. Já mám A3 2.0 FSi 5dv. na hlínách 17'', skla mám normální determální sériovky. Před sběrnou kovošrotu jsem též neparkoval, ikdyž s dnešní výkupní cenou železa a mědi je tento způsob výdělečné činnosti docela zajímavý. Například jeden známej, co občas chodí k nám do baru se tím živí. Má starého senátora v 3.0 V6:) a spíš sedí tvému popisu. Akorát mu je asi 50. Ten člověk den co den naháže do forbesu okolo 5.000.-....ta...
Hele není ten senátor 3.0 spíš R6 místo V6?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 15:33, RE: Motory HDi a TDCi
Kylie napsal:
Pokud při jídě vskutku tříválcový motor 1.4 TDi neslyšíte, doporučuji neprodleně návštěvu otorinolaryngologa!
1.9 TDi s rotačním čerpadle a 66 kW si řekne o litr méně (a navíc vydrží věčně a navíc to je čtyřválec)
Ano, TDi opravdu jsou konstrukčně staré motory a koncern opravdu ví proč je "dává" (do vozů svých "levných" dcer). Pročpak je asi nejdříve vyřadil z nabídky Audi? Zkusím o tom popřemýšlet ...
Ano VW testovalo systém CR pět let, to je pravda (zatímco ostatní jej prodávali)...
Hezký článek pro uživatele je zde: http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/tyden-s-naftou-diesel-z-druhe-ruky-je-past-na-kupujici/11624
Děkuji za hezká (a pravdivá) slova o 1,9 TDi 66 KW s rotačním čerpadlem .
Stav stagnace, kdy se něco nemůže dále vyvíjet, ještě neznamená, že ta věc je špatná. VW bude svá TDi dávat do té doby, dokud to lidé budou kupovat. Až mezi laickou veřejností a potenciálními zákazníky převáží názor (a až nebudou splňovat emisní normy), že TDi je beznadějně zastaralá technologie určená pro staromilce, přestanou je dávat i do těch nejlevnějších aut.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 15:50, RE: C5
napsal:
A todle Kylie nepsala!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 15:54, RE: C5
Muroň napsal:
A todle Kylie nepsala!
Samozřejmě, že NE!!! Tohle píše onen ....., který obdobné šílenosti dělal i minulý týden. Je mi líto ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 15:55, RE: Motory HDi a TDCi
napsal:
Vtipnou poznámku o "...utahaná" jsem také nepsala já!
Opět nějaký .... neznající hranice. Omlouvám se za něj...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 15:57, RE: 1. generace spíše NE, 2. spíše ANO
Muroň napsal:
Šťastnou cestu! Až omezíš příspěvky, budeš cím dál častěji citována i odkazována (ať ironicky nebo vážně) a kritikům se bude stýskat.
Nebudeš ty ... sociolog?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 16:01, RE: C5
Kylie napsal:
Samozřejmě, že NE!!! Tohle píše onen ....., který obdobné šílenosti dělal i minulý týden. Je mi líto ...
Jsem sama ze sebe zmatená, Muroni...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 16:01, RE: Motory HDi a TDCi
Zdenda napsal:
Plně souhlas, taky jsem neviděl v tom engine of the year nákou výhru HDiček, možná před lety, kdy to byla novinka a nikdo je moc neznal. No nechtěl jsem se hádat o statistiku, protože to nikam nevede. Je tam náká jedna šestka která, ale vznikala ve spoluráci s BMW a ten litrovej motor (benzíňák) co se dává do těch srá-ů od Kolína, tak ten je od Toytoty a Farntici na něj snad ani nešáhli(jinak by těžko vyhrál). Doby, kdy francouzský řampáky 1,9 D třikrát přežily (kdyby to jen ty "auta" vydržely:...
Mezi finalisty se v tomto tisíciletí dostaly:
1.4 HDi; 1.6 HDi; 2.2 HDi (opakovaně, stará verze 2x absolutní vítězství, Biturbo - finalista), 2.7 HDi, 1.6 - benzín.
Pěkný den, Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 16:03, RE: C5
KyIie napsal:
Jsem sama ze sebe zmatená, Muroni...
Jak se vám o sobě píše, jako o "zmatené"? Dělá vám to dobře? Nebojte, nejde o zas tak výjimečnou poruchu..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 16:18, RE: C5
napsal:
Ty jsi falešná Kylie, protože pravá Kylie ví, že koníčků mám 90 a oni si říkají o 0,045 l/1 km. Navíc koníček se skloňuje podle vzoru muž a kdybych měl jednoho koníčka, mohl bych lidi vozit na koníčkovi, nikoli na koníčku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 16:20, RE: C5
napsal:
Ve schizofrenii se osobnost neštěpí na dvě odlišné idnentity.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 16:40, Omlouvám se všem za muže vystupujícího pod mým jménem
OPĚT tu kdosi narušuje diskuzi a vystupuje pod mým jménem. Doufám a věřím, že "rozdílné" formulace jsou k poznání...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 16:41, RE: ...
napsal:
3/4 milionu. Každým? Ni náhodou. Desítkami? Ano.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 16:44, Napodobování..
"Dohledala" jsem si CO může způsobovat a CO znamená "napodobování"´, které předvádíte a v jistém smyslu bych se vlastně vůbec neměla zlobit, možná dokonce naopak...
PS: Takže "díky", vy lichotníku!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.09.2008 16:56, Konečně klid!
"Virus" byl (snad trvale) eliminován. Děkuji a CR-V je... v druhé generaci bez problémů, i když...(já bych asi dala přednost všem ostatní modelům honda a tenhle až jako poslední zvolila)
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.