0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda CR-V: je to dobrá koupě?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 04:22, RE: Kylie
Midaro napsal:
Po sobě bych nekoupil ani trakař,ale jeden vyhlášený bazar o denmě bral takové vozy a vysáli je,opravdu perfektně vyčistili,nastříkali gumy "čímsi" a generálkovali tacho o dobrých 150tkm.....tak fandím tomu kupci,že to má se zárukou....
Vy jste ve škole při českém jazyce nedával moc pozor! Možná dokonce "za" školu chodil, já to cítím! Vy nebudete konstruktér automobilů!
Ale ten dlouhatánský příspěvek o "nekvalitě" C5 - tam jste si dal záležet, to uznávám! Mimochodem, tvorba bezpečnostní struktury vozu, kam použít jaké materiály, propočítání nárazů ze všech možných úhlů, práce se všemi možnými variantami nárazu a zatížení těla při nárazu atd. - to je VELMI sofistikovaná záležitost a už pár let se k tomu používají speciální programy a "pořádně" tím vytížíte superpočítače (BEZ ohledu na značku, která je pak na kapotě) - i vzdělaný člověk dnes nemá šanci posoudit (pohledem) co a jak, jak a kde jsou deformační zóny - na větších vozech větší než u malých aut, myslím tím, že při nárazu se deformuje větší část karoserie - a pohlcuje náraz - je to opravdu velmi složité... ale laika by jste tím dostat mohl..
Ano praktikách českých autobazarů jsem slyšela četla i v tv viděla již hodně, ale mám pocit, že se nic nezměnilo. Všichni ví, že se to děja ... a tím to končí. V německu jsou takovéto aktivity trestným činem. Bez jakéhokoliv ale. Myslím, že takováto právní úprava by česku věru neuškodila. Proč tu vlastně dávno není? To v tom "jedou" i politici?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 04:28, RE: Kylie
Midaro napsal:
Na světě jsou lidi,kteří musí pracovat,a při tom si otvíraji "okno" tip cars,kde píše VŠUDYBYLKA KILIE(bohužel),která nikdy nespí,jen tu plácá o své C 5....Můj osobní odhad je,že se té plečky chce někdo zbavit,a tak na všech servrech píše,jak je to skvělé au....(teď bych urazil auta)...Najděte si přízpěvky,na které jsem reagoval ze startu.....a možná pochopíte,jak DÁTE hlavy dohromady ....(když čert nikdy nespí)
MUDaro! Neplácám. Píši fakta. Ověřitelná. A nejvtipnější je, že o C5 denno denně začne někdo jiný! Všiml jste si? Ano používám jí jako příklad, protože posledních 8 let s ní jezdím. Na tom není nic divného. Ale denně minimálně 10 lidí o C5 mluví a mluví..
No nic, alespoň to auto všichni znají a až jí za čas budu prodávat ... tak stejně stará Octavia TDi s poloviční výbavou bude v bazaru stejně dražší ...
Čert nikdy nespí? Že bych byla "čertice", nebo snad sám ĎÁBEL?
Řekni Midaro, popravdě ... bojíš se? BU-BU-BU-BU-BU
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 06:54, Shrnutí
Mohu si dovolit shrnout? První generaci CR-V spíše ne (nebo po faceliftu), druhou spíše ano a spíše s naftou (nebo nebýt zaskočen spotřebou benzínu).
Pěkný den, Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 10:49, RE: C5
rs napsal:
Nevím co si o tom myslet.Sleduji tu ty přestřelky už nějaký týden a nechápu oč vlastně některým jedincům jde.Každý máme nějaký názor.Někdo ho má podložený osobní zkušeností někdo testy a někdo studiem a praxi.
V dnešnídobě kdy techika jde hodně rychle do předu je těžké posoudit co je nebo není dobré.Všechny automobilky používají komponenty od dvou či tří firem zabývající se výrobou těchto dílů.Pokud se koukneme do sektoru dehtových motorů tak tam přece není moc na výběr.Komponenty vstřiku nafty ...
Dobrý den, RS (Radek) napsal přesně můj názor a 100% ní souhlas.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 14:42, RE: Milý Midaro!
Kylie napsal:
...."sežadit" ... dítě ... aha! Copak nám to naznačuje? Midaro, vy nám něco tajíte!
ž a ř jsou vedle sebe....to se toho stalo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 14:44, RE: Kylie
Kylie napsal:
Vyhlášené české praktiky? To jsem slyšela (minimálně 90% bazarových aut je prý "podvod"), konkrétně o audi jakési H.Vondráčkové, kterak ze dne na den prošlo branou času a 150.000 km mu na tachometru ubylo.
PS: Brumla bude asi jediné poctivě servisované, s láskou udržované, pravidelně voskované, letními i zimními botičkami včetně disků opatřené vozidlo s nepřetočeným tachometrem do bazarového prodeje určené (v česku) ... Unglaublich!
PPS: 2.5 TDi (se všemi variantami výkonu) byl "nic/mo...
Mně nepřekvapí,že za TDI dá někdo i dvojnásobek,než co by dal HDI.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 14:55, RE: Kylie
Kylie napsal:
60 kW - C5 - nezvládli = NEchápu!
PS: Tipla bych si, že jste v C5 ještě nikdy nejel, co dáte, když vás svezu? Třeba pak změníte názor
...těch 60 kw v C 5.... Tím chtěl básník říci,že sama výroba byla......přeci nebudu rozebírat každý slovní obrat,...."samo" "že já vědět",že "Cirony" dělali bohužel silnější(průměrně každý šestý zákazník mi C 5 přivilezl na "platonu"(porucha-nehoda)....Ps:Jeli jste někdy se čtyřstupňovým aut v C 5?Manuál mají francouzi pomalý dodnes(bohužel),synchrony jsou hold věda,ale možná jim u BMW prodají licenci....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.09.2008 14:58, RE: Kylie
Kylie napsal:
MUDaro! Neplácám. Píši fakta. Ověřitelná. A nejvtipnější je, že o C5 denno denně začne někdo jiný! Všiml jste si? Ano používám jí jako příklad, protože posledních 8 let s ní jezdím. Na tom není nic divného. Ale denně minimálně 10 lidí o C5 mluví a mluví..
No nic, alespoň to auto všichni znají a až jí za čas budu prodávat ... tak stejně stará Octavia TDi s poloviční výbavou bude v bazaru stejně dražší ...
Čert nikdy nespí? Že bych byla "čertice", nebo snad sám ĎÁBEL?
...
Máme tržní hospodařství,někdo si hold za kvalitu může dovolit chtít zaplatit....nekvalita se může podbízet,někdo skočí na špek...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.09.2008 00:00, RE: Kylie
Midaro napsal:
Máme tržní hospodařství,někdo si hold za kvalitu může dovolit chtít zaplatit....nekvalita se může podbízet,někdo skočí na špek...
...na špek skočí opravdu hodně lidí, to je fakt. Vy si opravdu myslíte, že Octavia v "tédéíčku" je po pár (třeba čtyřech) "hodnotnější", než např. C5? Nebo, já nevím, Alfa?
PS: Že jí tak vidí hodně lidí vím, ptám se na váš názor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.12.2008 12:36, Honda CRV 2.2 CDTi-maximální spokojenost
Zakoupil jsem Hondu CRV-třetí generace v r. 2007.MÁM NAJETO 35000 KM a jsem po celou dobu maximálně spokojený jak s výkonem auta tak s jeho akcelerací a kvalitou zpracování!Výkonově je Honda se svými 110 Kwna tom lépe jak 2.5 Tdi VW Tuareg s e 150Kw-jelikož je Tuareg těžší a hůře ovladatelný-je to těžké auto!Hondička je myška jak do města tak svižná po dálnici!!Jel jsem max 200-210Km!!cožTuareg taky neudělá!(jezdil jsem také v Tuaregu proto srovnávám!)
Honda je to auto na cesty ale v terénu také spolehlivé a taky vyjede všude!
Spotřeba ve městě je přesně 7 litrů nafty!!Na dálnici 8,5-9 litrů při 130Km/hod
Moje další volba bude zase Honda!!
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Úterý 25.07.2017 10:57, Výběr SUV
Dobrý den,
chtěl bych poradit s výběrem auta.
S manželkou jsme se rozhodli pořídit si ojeté SUV v hodnotě okolo 300.000,-
Bude to v rodině druhé auto ( manželka jezdí ve Ford Focus 1.6), tudíž nájezd kilometrů cca 10.000 km. Denní cesty do práce 13 tam a 13 zpět +nákupy , výlety a dovolená. Jezdit sním budu většinou já.
Výměna za Peugeot 406 2.0 hdi. Diesel už nechceme, proto jasná volba benzín i kvůli nízkému nájezdu km.Upřednosťuji manualní převodovku s automatem nemáme zkušenosti. Zkoukli jsme už mnoho aut i recenzí.
Jsem rybář, tudíž jízda i po nezpevněných cestách, navíc potřeba velkého kufru, i prostoru pro řidiče ( měřím 191cm ).
Prohlíželi jsme si Nissan X-trail, Kia Sorento i Sportage, Suzuki Vitara, Mitsubishi Outlander, Hyundai Tucson, suv od Toyoty i Mazdy a v neposlední řadě Hondu C-RV. Prostor, spolehlivost, jízdní vlastnosti, pohodlí, dostupnost náhradních dílů.
Předem děkuji za pomoct s výběrem,
S pozdravem hezkého dne
Vlastik S.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Úterý 25.07.2017 20:33, CR-V nebo jiné?
Dle ceny p.ůjde o předposlední model. Já mám pár postřehů pouze s 2 litrem s manuálem. Předně ta pozitiva: nízká spotřeba. Já sice dokáži i 3,7l V6 benzínem a automatem jezdit pod 9/100,. ale nejsem asi ta pravá reference. nProto jen uvedu a nikomu nevnucuji, že s CR-V a 2,0i jsem byl schopen jet za necelých 7/100 včetně pár km po městě. Komfort jízdy je velmi dobrý, řízení přesném brzy dobré, posez dobrý, až na malé boční vedení. Kufr - tam to je horší. Sice na výšku hafol místa, na délku už vede kombi v podobné cenové kategorii. Zadní sedačka polohovatelná, nezávislá. Jako celek bych to pro jídzu hodnotil velmi dobře, zejména jsem chtěl říct, že 2,0i se s autem nijak netrápí a je to nejlepší kombinace, protože u 2,4i výkon sežere automat a manuál se (snad se nepletu) v CR-V k 2,4i nedával. Provedení: auto je slušně provedené až na to, že na spodku jsou místa zcela neošetřená proti posypm a soli. Zejméne pole podlahy kolem středového tunelu. Tam to chce ihned ošetřit. Na motoru a v motorovém prostoru u všech CR-V i Accordů stejný neduh - povrchová koroze všech šroubů a hliníkových dílů. Nechápu, kastle byly v pořádku také u všech. Servis je údajně (/nemám ověřeno) cenově stejný, jako u jiných aut stejné kategorie, tím chci říct, že není dražší (ale není ani levný, jak by člověk chtěl). Hondy patří obecně ke spolehlivé skupině vozů a zejména benzíny nemají chybu.
Problém je pohon 4x4, ten se jen tak tváří a CR-V není rozhodně auto do terénu. Toto jsem si sic nemohl ověřit v praxi, ale youtube je plní srovnávacích videií, co zvládne CR-V vesrus konkurence. pro polní cestu stačí FWD, do většího terénu už by mohl nastat problém.
Já soobně jsem ji pak nekoupil,koupil jsem Subaru Outback a jsem maximálně spokojen s jízdním prjeve a zejména spotřebu 2,5 boxeru, který více než 2 roky vlastnictzví leží na 7,6/100, dálnice jezdím jen občas 160+160km. Jinka okresky a město. V zimě nemám obavy, spodek je vysoký ažaž, pohon je bez komentáře, cena stejná, náklady možná o fous vyšší (Subaru má možná o fous dražší servis). Jezdím na hory dost často mimo cesty a jsem rád za svoji volbu. CR-V by "můj" terén s největší pravděpodobností nezvládlo.
reagovat
Kohout Pavel
počet příspěvků65
datum registrace28.11.2013
Úterý 25.07.2017 21:45, CR-V 3G 2.0 i-Vtec
Máme přes rok Hondu CR-V 3G 2.0 i-Vtec (r.v.2011). Byla to volba mé manželky a přes mé počáteční výhrady a předsudky musím říct, že je to velmi dobrý vůz.
Dlouhodobou spotřebu máme do 8 l/100 km. Motor 2.0 i-Vtec je výborný, na běžné ježdění bohatě stačí. Ale je nutné vzít v úvahu, že vůz má dost velkou čelní plochu a váží přes 1500 kg.
Interiér vozu je trochu v americkém stylu. Na některé ovládací prvky je nutné si zvyknout a přijmou je jako fakt. Sedačky široké, pohodlné. Na zadní sedačky se vejdou 3 menší dospělí, ale jen 2 autosedačky (isofix kotvy v sedadlech jsou umístěny dost ke středu vozu). Kufr velký, bohužel bez jakýchkoliv háčků na zavěšení např. nákupu atd. Pod podlahou kufru u rezervy je dost místa na drobnosti. Do kufru v pohodě naložím kočárek Jané-tříkolku a dětské 20" kolo (nerozebrané).
Pro mě dost nelogicky řešené parkovací sensory (lze je vypnout tlačítkem, ale přední i zadní naráz), přední senzory jsou jen dva a neberou překážky před vozem, ale jen šikmo do stran.
Jízdní vlastnosti odpovídají zaměření vozu. Není to vůz na dálniční lítání ani na řezání zatáček na okreskách, ale na pohodlnou plynulou jízdu. Pohon 4x4 celkem funguje, není to samozřejmě tak 100% jako např. u Subaru. Vzhledem k nízké světlé výšce vozu stejně nikdo do terénu jezdit nebude na nějakou tu zasněženou cestu to stačí (vyzkoušeno). Doporučuji ihned po koupi vozu vyměnit kapalinu v zadním diferáku za originální náplň Honda.
Závady zatím žádné. Servis dělám mimo aut. servis, u nadšenců pro značku Honda. Cena servisu je podobná jako u ostatních značek.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků562
datum registrace16.11.2012
Středa 26.07.2017 13:51, RE: CR-V 3G 2.0 i-Vtec
Kohout Pavel napsal:
Máme přes rok Hondu CR-V 3G 2.0 i-Vtec (r.v.2011). Byla to volba mé manželky a přes mé počáteční výhrady a předsudky musím říct, že je to velmi dobrý vůz.Dlouhodobou spotřebu máme do 8 l/100 km. Motor 2.0 i-Vtec je výborný, na běžné ježdění bohatě stačí. Ale je nutné vzít v úvahu, že vůz má dost velkou čelní plochu a váží přes 1500 kg. Interiér vozu je trochu v americkém stylu. Na některé ovládací prvky je nutné si zvyknout a přijmou je jako fakt. Sedačky široké, pohodlné. Na zadní sedačky se vejdou 3 menší dospělí, ale jen 2 autosedačky (isofix kotvy v sedadlech jsou umístěny dost ke středu vozu). Kufr velký, bohužel bez jakýchkoliv háčků na zavěšení např. nákupu atd. Pod podlahou kufru u rezervy je dost místa na drobnosti. Do kufru v pohodě naložím kočárek Jané-tříkolku a dětské 20" kolo (nerozebrané).Pro mě dost nelogicky řešené parkovací sensory (lze je vypnout tlačítkem, ale přední i zadní naráz), přední senzory jsou jen dva a neberou překážky před vozem, ale jen šikmo do stran.Jízdní vlastnosti odpovídají zaměření vozu. Není to vůz na dálniční lítání ani na řezání zatáček na okreskách, ale na pohodlnou plynulou jízdu. Pohon 4x4 celkem funguje, není to samozřejmě tak 100% jako např. u Subaru. Vzhledem k nízké světlé výšce vozu stejně nikdo do terénu jezdit nebude na nějakou tu zasněženou cestu to stačí (vyzkoušeno). Doporučuji ihned po koupi vozu vyměnit kapalinu v zadním diferáku za originální náplň Honda.Závady zatím žádné. Servis dělám mimo aut. servis, u nadšenců pro značku Honda. Cena servisu je podobná jako u ostatních značek.


Dobrý den, budeme rádi, když o své Hondě napíšete recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme a hezký den
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků562
datum registrace16.11.2012
Středa 26.07.2017 13:54, RE: CR-V nebo jiné?
Zdeny60 napsal:
Dle ceny p.ůjde o předposlední model. Já mám pár postřehů pouze s 2 litrem s manuálem. Předně ta pozitiva: nízká spotřeba. Já sice dokáži i 3,7l V6 benzínem a automatem jezdit pod 9/100,. ale nejsem asi ta pravá reference. nProto jen uvedu a nikomu nevnucuji, že s CR-V a 2,0i jsem byl schopen jet za necelých 7/100 včetně pár km po městě. Komfort jízdy je velmi dobrý, řízení přesném brzy dobré, posez dobrý, až na malé boční vedení. Kufr - tam to je horší. Sice na výšku hafol místa, na délku už vede kombi v podobné cenové kategorii. Zadní sedačka polohovatelná, nezávislá. Jako celek bych to pro jídzu hodnotil velmi dobře, zejména jsem chtěl říct, že 2,0i se s autem nijak netrápí a je to nejlepší kombinace, protože u 2,4i výkon sežere automat a manuál se (snad se nepletu) v CR-V k 2,4i nedával. Provedení: auto je slušně provedené až na to, že na spodku jsou místa zcela neošetřená proti posypm a soli. Zejméne pole podlahy kolem středového tunelu. Tam to chce ihned ošetřit. Na motoru a v motorovém prostoru u všech CR-V i Accordů stejný neduh - povrchová koroze všech šroubů a hliníkových dílů. Nechápu, kastle byly v pořádku také u všech. Servis je údajně (/nemám ověřeno) cenově stejný, jako u jiných aut stejné kategorie, tím chci říct, že není dražší (ale není ani levný, jak by člověk chtěl). Hondy patří obecně ke spolehlivé skupině vozů a zejména benzíny nemají chybu.Problém je pohon 4x4, ten se jen tak tváří a CR-V není rozhodně auto do terénu. Toto jsem si sic nemohl ověřit v praxi, ale youtube je plní srovnávacích videií, co zvládne CR-V vesrus konkurence. pro polní cestu stačí FWD, do většího terénu už by mohl nastat problém.Já soobně jsem ji pak nekoupil,koupil jsem Subaru Outback a jsem maximálně spokojen s jízdním prjeve a zejména spotřebu 2,5 boxeru, který více než 2 roky vlastnictzví leží na 7,6/100, dálnice jezdím jen občas 160+160km. Jinka okresky a město. V zimě nemám obavy, spodek je vysoký ažaž, pohon je bez komentáře, cena stejná, náklady možná o fous vyšší (Subaru má možná o fous dražší servis). Jezdím na hory dost často mimo cesty a jsem rád za svoji volbu. CR-V by "můj" terén s největší pravděpodobností nezvládlo.


Dobrý den, napište prosím o svém Outbacku recenzi: https://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.