0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai i40 kombi 2.0 GDI: vyzyvatel střední třídy

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.04.2012 17:20, Řízení: diesel vs. benzín
Rád bych ještě upozornil na propastný rozdíl mezi řízením u rozdílných motorizací. S dieselovou 1.7 jsem měl možnost svézt se až po napsání testu. Zatímco u benzínového 2 litru je řízení příjemně vyvážené, u dieselového provedení je příliš lehké, nervózní na středu a nepřirozeně se vrací. V případě zájmu doporučuji vyzkoušet obojí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.04.2012 19:59, RE: Zrychlení?
Petr S napsal:
Taky bych se přikláněl k tomu co říkal David V. Problém bych viděl hlavně v automatu. V případě Mazdy 6 2.0L 108 kW má automat stovku o 1s horší (9.7 vs 10.7s). Pokud se teda dá letáku v tomhle věřit.<br>
A pak je asi i problém ve vyladění převodovky na Euro test spotřeby. Např. nový Yaris 1,33L 74 kW 6-kvalt má horší stovku než starší 1,3 64 kW 5-kvalt. To je asi cena za oficiálně lepší spotřebu. Motor sice silnější, ale převodovka "vyladěná" kvůli papírově nižší spotřebě. <br>
Ale když se podí...
u i40 kombi je rozdíl 1.1s. každopádně příplatek 40k za automat bych oželel, stejně jako 35k za navigaci která-jak je mylně uvedeno v článu-není součástí paketu ale je za samostatný příplatek. nehledě na to že u dealerů korejců se dá ukecat víc než u Forda či koncernu. mrzí mě ten přímovstřik. už jsem se ptal asi před týdnem-nabízí vůbec nějaký výrobce sedan střední třídy s klasickým atmo benzínem?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.04.2012 21:16, RE: Zrychlení?
zigi napsal:
177 koní a 10.8s? Umí to auto vůbec zrychlovat? Už podle tohoto výsledku to bude pěkně líný. Navíc to není ani tak těžký, tak kde to má ty koně? Mám 3BG s 96kw TDi a zrychlení pod 10s je realitou a to jsem o 47 koní níž s podobně těžkým autem ( 1.5t )...
A to jsem předpokládal, že atmosférický benzín bude právě na zrychlení dobrý... Pružnost bude pěkně oničem a ochota z nízkých otáček nejspíš žádná...

Zlatý můj diesel

PS: pro rejpaly, porovnávám své TDi s tímto Hnůjdajským motorem a ne s ...
Tady je diskuse o autech, ne taktorech s valníkem na HNŮJ
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.04.2012 22:05, RE: Zrychlení?
tomaskrtek napsal:
u i40 kombi je rozdíl 1.1s. každopádně příplatek 40k za automat bych oželel, stejně jako 35k za navigaci která-jak je mylně uvedeno v článu-není součástí paketu ale je za samostatný příplatek. nehledě na to že u dealerů korejců se dá ukecat víc než u Forda či koncernu. mrzí mě ten přímovstřik. už jsem se ptal asi před týdnem-nabízí vůbec nějaký výrobce sedan střední třídy s klasickým atmo benzínem?
Když bych už musel automat, tak bych volil asi Toyota Hybrid Drive. Ten asi jako jediný má na spotřebu pozitivní vliv. Automat na bázi elektriky a magnetismu je účinější než neefektivní mechanický olejový.<br>
A navigaci jsem si v poslední době oblíbil tu Googlovskou, přestože mám i klasického Tomtoma. V Google navigaci pokud si zobrazím trasu, tak vidím kde je to jak ucpané v reálném čase. Takže podle aktuální situace volím objížďky a nezasekávám se v kolonách. A to mi podle mě tyhle navigace za 35 tisíc kč nenabídnou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.04.2012 22:36, RE: Zrychlení?
Petr S napsal:
Taky bych se přikláněl k tomu co říkal David V. Problém bych viděl hlavně v automatu. V případě Mazdy 6 2.0L 108 kW má automat stovku o 1s horší (9.7 vs 10.7s). Pokud se teda dá letáku v tomhle věřit.<br>
A pak je asi i problém ve vyladění převodovky na Euro test spotřeby. Např. nový Yaris 1,33L 74 kW 6-kvalt má horší stovku než starší 1,3 64 kW 5-kvalt. To je asi cena za oficiálně lepší spotřebu. Motor sice silnější, ale převodovka "vyladěná" kvůli papírově nižší spotřebě. <br>
Ale když se podí...
Automat neautomat - zrychlení horší než Golf/Octavia/Leon 1.2TSI 77 kW mi přijde na nejvýkonnější motorizaci střední třídy poněkud ... chabé.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.04.2012 23:25, RE: Zrychlení?
rohYpnol napsal:
Automat neautomat - zrychlení horší než Golf/Octavia/Leon 1.2TSI 77 kW mi přijde na nejvýkonnější motorizaci střední třídy poněkud ... chabé.
Rozdíl zrychlení oproti Octavii 1,2 TSi je 0,0 sekundy. Rozdíl 251 kg (Octavie váží pouhých 1265 kg) musí být někde znát. Jinak bych toho Hundéé taky nemusel. Mám radši spíš japonská auta, ale kdo chce kam... ten ať si koupí třeba 1,2 TSi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 08:55, RE: Zrychlení?
tomaskrtek napsal:
u i40 kombi je rozdíl 1.1s. každopádně příplatek 40k za automat bych oželel, stejně jako 35k za navigaci která-jak je mylně uvedeno v článu-není součástí paketu ale je za samostatný příplatek. nehledě na to že u dealerů korejců se dá ukecat víc než u Forda či koncernu. mrzí mě ten přímovstřik. už jsem se ptal asi před týdnem-nabízí vůbec nějaký výrobce sedan střední třídy s klasickým atmo benzínem?
Vím o několika. Toyota avensis - motor 1,8; renault laguna - motor 2,0; ford mondeo - motor 2,0. Něco možná nabízí peugeot pro 508, ale to si nejsem jistý.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 22:50, Trochu mě překvapije i cena
Dnes se mi shodou okolností dostal do ruky auto časopis, ani nevím jak se jmenoval. Porovnávali tam i40 a M6 v dieslu se nejslabším motorem. i40 byla o 60 tisíc dražší. Servis ve 100 tkm o 7 tisíc dražší. Sice má i40 záruku 5 let vs. 3 roky Mazda, ale pokud je vykoupená pekelně drahými garančkami, což mi jako pojistka na 2 roky navíc přijde neadekvátní. <br>
Ale překvapují mě i ceny základních motorizací. O cca 20 tis. dražší než Mondeo a o 40 tisíc dražší než M6. No asi si v Hundé dost věří.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.