1. Musíte říci CO je vaše priorita (spolehlivost NEpovažuji za prioritu - to musí jednak splnit každé auto, kterým chci jezdit a za druhé u ročníku 2001, tedy vozu téměř 8 let starého - čistě statisticky, závady budou - bez ohledu na značku!)
2. U tohoto typu vozu považuji za optimální šestiválcové třílitry, menší motory jsou vzhledem k váze vozu (a trošičku i kvůli "image) poddimenzované. Větší osmiválcové jsou skvostné ale provozními náklady (doslova) lámou vaz. Vzhledem k vámi udávaným 20 t. ročně na dieslové motory ani nemyslete, použijte palivo pro VIP vozy "vhodnější" a naftu nechte náklaďákům... (to mne asi BUDE bolet - počítám s tím
3. Srovnávací test Audi A6 a BMW 5 (šestiválce, třílitry, rok 2002) dopadl ... v Auto moto und sport - víceméně remízou. Tedy na body celkově (o "celých" 6 bodíků z 500 set) zvítězilo Audi, ale v "měřených" disciplínách zase bmw. Takže ...
4. Vpodstatě stejná patová situace je při srovnání čtyřlitrových osmiválců Mercedes a BMW. Mercedes celkově (o "dýchnutí") vyhrává, bmw je lepší v "měřených" disciplínách a disponuje lepším motorem.
5. Mezi vozy není až tak rozdíl v "kvalitě", jako ve "stylu" - TAM je dokonce veliký. Každý z vozů je jiný (ale žádný zásadně lepší)
6. Musíte si zvolit CO od auta chcete ... TO je odpověď na vaši otázku!
7. Pokud ve vašem výběru vyhraje BMW - zkuste najít model Alpina B10 3.3 (to by mohlo být pro vás to naprosto zcela nej- ... TO je dle mého "blond" názoru to nejlepší v daném období z daného typu aut)
8. Pěkný den, příjemný výběr a mnoho šťastných spokojených kilometrů s B10