TOM napsal:
Rozumím, chápu a vím ..
Ale přece jen...já prostě těm automatům na chuť nepřišel.
Třeba takováhle situace - zajíždíš do úzké brány ( tak 5-10cm na každé straně) po ujetém sněhu - ťukneš na brzdu - přední kola se smýknou a zadní pořád tlačí( mluvím o BMW) a zrcátko by bylo pryč hned. Samozřejmě větší síla na brzdový pedál zastaví i ta zadní kola,ale člověk se prostě v prvním okamžiku lekne.
To já jen tak, samozřejmě vím co umí dnešní automaty a stabilizační systémy.
Automatum sem dlouho nemohl prijit na chut ani ja, sem priznivcem sportovni jizdy a rad si vychtnavam zvuk R6 vytaceneho k omezovaci.
Nyni cekame rodinu a i kvuli manzelce jsem poridil auto s automatickou prevodovkou.
e39 vazi prazdna pres 1600, takze nejake ochotne vrhani se do zatacek u takoveho auta nehrozi. Ani motor 2,8 pres slusny vykon i kroutici moment, neumozni 5ce nejak zajimeve sportovni dynamicke vlastnosti.
5ka proste nabizi velice komfortni jizdu, kterou podtrhne pouziti automaticke prevodovky a to hlavne pokud jezdite casto ve meste nebo uviznete cas od casu v zacpe.
Manual si vyborne uzijete v lehcim aute, ale do auta velikosti e39 doporucuji automat.
Pred par lety bych neveril, ze toto nekdy napisu.
Jinak co se tyce zajizdeni do brany s BMW s automatem na snehu nevim jak to myslite.
Bude se chovat jako jakekoli jine auto. Jelikoz budete tukat do brzdy, nebudete mit nohu na plynu.