SADAM napsal:
Může mi někdo prosím přesně popsat rozdíl mezi BMW E 39 před o po faceliftu? Je to jenom ve světlech nebo došlo k nějakému zlepšení?
Facelift řady E39 přišel na podzim 2000 - modelový rok 2001. Obecně jako u všech aut jsou vždy faceliftované verze vychytanější a prostší nějakých typických závad.
Co konkrétně to přineslo u BMW? Jiná světla bych bral spíše jako poznávací znamení, ale i ta dodala vozu lepší vzhled.( zadní jsou LED). Hlavní změna se udála po kapotou : před / po faceliftu -
520i : 2,0 110kW / 2,2 125 kW
523i 125 kW / 525i 141 kW
528i 142 kW / 530i 170 kW
530d : 135 kW / 142 kW
Nejde jen o zvýšené výkony či objemy,ale je to komplet nová řada motorů M54 místo dosavadních M52. Takže třeba i průběh točivého momentu je mnohem plošší( 85 % v 1500-6000 ot) a tím pádem pružnost je lepší a zároveň vzrostly maximální otáčky a navzdory tomu by měla jít dolů spotřeba.
Lepší management převodovky - řadí opravdu o poznání rychleji.A také se změnily servisní intervaly na filtry a svíčky,olej má proměnný interval v závislosti na stylu jízdy.Modely 530i a 530d mají větší přední brzdové kotouče.
Základní výbava obsahuje již 6 airbagů a za příplatek je možno mít až 10 !! Je možno mít PDC i vpředu,do nabídky se dostaly také nové audiosystémy, zabudované telefony ...atd.
Takže, když E39 - já radím po faceliftu - vyplatí se to.