0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A6, BMW 5 a Mercedes Benz E - který vůz vybrat?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 10:02, Auto pro zastavárníka
Kdo jiný by byl tazatel? Kupovat auto po jugošském mafiánovi, ještě s mrtvoným zápachem v kufru. Za peníze, které za něj dá, by si mohl koupit Logana v nejluxusnější výbavě Dracula Transylvanian Limited Edition, obsahující mj. výškově stavitelné bezpečnostní pásy i vyhřívání zadního okna. Nebo si pár týdnů počkat na novou Thalii.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 10:35, RE: Alpina B10 3.3
dagoš napsal:
Nenapadá mě jediný důvod proč kupovat atyp. Alpinu???stačí když máte sportovní podvozek a už jsou díly na povozek jiné,myslím si že 530i naprosto dostačuje výkonem a v nabídce jich je opravdu hodně -ne teda u nás,je potřeba si pro ni zajet nebo od někoho důvěryhodného nechat dovést!!!Jak nějaký pán píše že Audi A6 od 02 nemá hliník. nápravu tak se plete!!!je jenom zesílená!!!Ale u E39 bych se nebál,pokud auto nejezdilo po našich silnicích tak drží do 300.000km,sám mám 190.000Km a je opravdu bez vůle!!!
Autor sice vyjmenoval všechny možné problémy popisovaných vozů, ale třeba u masařky (MB W210) zapomněl na jeden dost podstatnej a tím je koroze karosérie. Prostě masařky začínají pěkně reznout a to často na podivných místech. Třeba kolem čelního skla, na svarech prahů a jinde. Vozy vyrobené po roce 2000 jsou již údajně lepší, ale i tak čert jim věř.
BMW E39 je sice z hlediska jízdy z popisovaných vozů nejlepší vobou, ale z vlastní zkušenosti vím, že tyhle vozy si občas dokáží pěkně postavit hlavu a oprava bývá velmi drahá. Znám několik hrdých majitelů tohoto stroje, kteří se do něj už pěkně vysypali. To stejné si troufnu tvrdit o Audi A6 II, která mě osobně velmi zklamala. Hlavně motor 2,5 TDI ve svých méně výkonných modifikacích, to je opravdový výkvět přesně v duchu "náskok díky technice")). I přes to všechno by mojí volbou bylo BMW E39, buď 525i, nebo starší 528i. Ani jeden není bez problémů (viz výše), ale stačí se svézt a vše mu rázem odpustíte. )) BMW prostě z popisovaných vozů bez debat nejlépe jezdí. A mimochodem u mercedesu popisujete řadu W210, ale fotku máte novější generace W211.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 10:48, RE: Alpina B10 3.3
Kylie napsal:
V průběhu týdne čtenáři (valnou většinou) doporučili BMW. Redakce pochválila všechny vozy výběru, autor článku "vypíchl" BMW. Já bych (opět) doporučila onu "lepší" verzi "normálního" BMW - zvanou alpina B10. K dispozici byla s jedním skvostným a jedním famózním motorem. Vzhledem ke skromnějším místním podmínkám bych zůstala u "skvostného" - řadového šestiválce (co lepšího si přát!), což je dle mého nejlepšího vědomí a svědomí to NEJ- pro tento typ vozu (v poměru výkon/spotřeba/n...
hmmm, volba asi dobrá, ale pán píše že za to auto chce dát 250-300 tis....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 10:48, RE: Alpina B10 3.3
koos napsal:
Autor sice vyjmenoval všechny možné problémy popisovaných vozů, ale třeba u masařky (MB W210) zapomněl na jeden dost podstatnej a tím je koroze karosérie. Prostě masařky začínají pěkně reznout a to často na podivných místech. Třeba kolem čelního skla, na svarech prahů a jinde. Vozy vyrobené po roce 2000 jsou již údajně lepší, ale i tak čert jim věř.
BMW E39 je sice z hlediska jízdy z popisovaných vozů nejlepší vobou, ale z vlastní zkušenosti vím, že tyhle vozy si občas dokáží pěkně postavit hla...
Maji tam W211 a navic, mam pocit, ze w210 se delala do 2000/2001, pak uz nastoupila prave W211, ktera mimochodem v prvnim roce vyroby byl pojizdnej pruser, nez se jim povedlo vychovat elektroniku k poslusnosti. Osobne bych bral E39 z poslednich let vyroby (a to mam MB moc moc rad).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 10:51, RE: Auto pro zastavárníka
Muroň napsal:
Kdo jiný by byl tazatel? Kupovat auto po jugošském mafiánovi, ještě s mrtvoným zápachem v kufru. Za peníze, které za něj dá, by si mohl koupit Logana v nejluxusnější výbavě Dracula Transylvanian Limited Edition, obsahující mj. výškově stavitelné bezpečnostní pásy i vyhřívání zadního okna. Nebo si pár týdnů počkat na novou Thalii.
)) tak toto je skutečně kvalitní humor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 11:28, RE: Auto pro zastavárníka
Muroň napsal:
Kdo jiný by byl tazatel? Kupovat auto po jugošském mafiánovi, ještě s mrtvoným zápachem v kufru. Za peníze, které za něj dá, by si mohl koupit Logana v nejluxusnější výbavě Dracula Transylvanian Limited Edition, obsahující mj. výškově stavitelné bezpečnostní pásy i vyhřívání zadního okna. Nebo si pár týdnů počkat na novou Thalii.
Muroňu to bylo myšleno s humorem nebo si to vážně myslíš?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 11:49, RE: Auto pro zastavárníka
Valnoha napsal:
Muroňu to bylo myšleno s humorem nebo si to vážně myslíš?
Domníváš se, že slušný člověk si pořídí mafiánské auto a bude riskovat, že ho jiný mafián zastřelí, že bude zásahovka dělat šťáry v jeho baráku nebo že mu unesou děti?
Bylo to samozřejmě myšleno s humorem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 11:56, BMW
Může mi někdo prosím přesně popsat rozdíl mezi BMW E 39 před o po faceliftu? Je to jenom ve světlech nebo došlo k nějakému zlepšení?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 12:22, RE: Auto pro zastavárníka
Muroň napsal:
Domníváš se, že slušný člověk si pořídí mafiánské auto a bude riskovat, že ho jiný mafián zastřelí, že bude zásahovka dělat šťáry v jeho baráku nebo že mu unesou děti?
Bylo to samozřejmě myšleno s humorem
Onehda delali v Autobildu test, jake auto vychazi nejlevneji na km. Jako meritko brali pokles ceny+naklady na opravy na km.
Nejlevneji vychazel ojety Mercedes s jasnym puvodem.
(tj. zadne taxi, ani xx majitelu kazdy stridajici se po pul roce).
Pokud koupite 5 leteho medveda po 1. majiteli s najezdem dejme tomu 180 tKM, budete jezdit jeste hooodne dlouho bez starosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 12:33, RE: Auto pro zastavárníka
brachy napsal:
Onehda delali v Autobildu test, jake auto vychazi nejlevneji na km. Jako meritko brali pokles ceny+naklady na opravy na km.
Nejlevneji vychazel ojety Mercedes s jasnym puvodem.
(tj. zadne taxi, ani xx majitelu kazdy stridajici se po pul roce).
Pokud koupite 5 leteho medveda po 1. majiteli s najezdem dejme tomu 180 tKM, budete jezdit jeste hooodne dlouho bez starosti.
S tím plně souhlasím, ale nelze ten test úplně zobecnit na: "chcete jezdit levně? kupte si ojetého Mergla z první ruky". Mergle jsou sice zřejmě nejtrvanlivější (hlavně W124 s atmosférickým dieselem), ale také mají dražší náklady na pojištění, dražší servis i díly. Člověku, co najezdí ročně málo a nechce auto za pár let prodávat, se to zřejmě nevyplatí. Ale kdybych někdy narazil na pěkný kus s jasným původem, šel bych do něj.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 12:34, dagoš
SADAM napsal:
Může mi někdo prosím přesně popsat rozdíl mezi BMW E 39 před o po faceliftu? Je to jenom ve světlech nebo došlo k nějakému zlepšení?
jedná se o drobné úpravy v interiéru jiné nárazníky,př.světla Z lampy mají jinak zapojení!!!úpravy na motorech,ale ty byli už na benzínech v roce 1999, dualvanos,motor 530 a 525i až po faceliftu!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 12:55, RE: Auto pro zastavárníka
Muroň napsal:
S tím plně souhlasím, ale nelze ten test úplně zobecnit na: "chcete jezdit levně? kupte si ojetého Mergla z první ruky". Mergle jsou sice zřejmě nejtrvanlivější (hlavně W124 s atmosférickým dieselem), ale také mají dražší náklady na pojištění, dražší servis i díly. Člověku, co najezdí ročně málo a nechce auto za pár let prodávat, se to zřejmě nevyplatí. Ale kdybych někdy narazil na pěkný kus s jasným původem, šel bych do něj.
Otazka tedy zustava co si koupit pokud clovek vicemene skace 20.000 km rocne a zaroven chce kocar.
(predpokladam najezd 1200 km mesicne po meste, prace, deticky krouzky) a 2x do roka dovolena (alpy, jizni evropa).
Ja osobne bych volil tak 3-4lety BMW320d, pripadne pokud se tolik nehledelo na penize bych volil W211.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 13:09, BMW 5
Ahoj Kylie!
Jak je to prosím s antikorozní ochranou u BMW??? U Audi je použito pozinkování a myslím, že velmi kvalitně. Nikde jsem se ovšem nedočetl, jak je tomu u BMW. Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 13:15, RE: dagoš
dagoš napsal:
jedná se o drobné úpravy v interiéru jiné nárazníky,př.světla Z lampy mají jinak zapojení!!!úpravy na motorech,ale ty byli už na benzínech v roce 1999, dualvanos,motor 530 a 525i až po faceliftu!!!
Dík a ještě jedna otázka. Dělali se 4x4 nebo ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 13:30, RE: dagoš
SADAM napsal:
Dík a ještě jedna otázka. Dělali se 4x4 nebo ne?
e39 4x4 ne
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 14:20, To je jasný!
To je přece jasný. Stříbrnou octávii, na hlínách, s křídlem, v TDi a v metle!!!

Hýky, hýk
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 15:26, RE: To je jasný!
Osel II napsal:
To je přece jasný. Stříbrnou octávii, na hlínách, s křídlem, v TDi a v metle!!!

Hýky, hýk
není nic trapnějšího než napodobovat můj nick
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 15:35, RE: Alpina B10 3.3
Valnoha napsal:
Kylie tvoje volba je sice fajn ale jak je to na Alpinu s dílama? Je vše stejné jak na obyč 530i???
Běžné věci vám opraví i "normální" servis, zastoupení Alpina je ale určitě i v česku (v praxi některé "normální" bmw servisy dělají také Alpine).
Nechci onu B103.3 nikomu "nutit" - JEN jsem si jistá, že to je to nejlepší - nic víc.
PS: Náklady na opravy mohou být o něco vyšší, ale nijak zásadně se od Audi-MB-BMW neliší (a spousta dílů je "originál" bmw).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 15:40, RE: Alpina B10 3.3
dagoš napsal:
Nenapadá mě jediný důvod proč kupovat atyp. Alpinu???stačí když máte sportovní podvozek a už jsou díly na povozek jiné,myslím si že 530i naprosto dostačuje výkonem a v nabídce jich je opravdu hodně -ne teda u nás,je potřeba si pro ni zajet nebo od někoho důvěryhodného nechat dovést!!!Jak nějaký pán píše že Audi A6 od 02 nemá hliník. nápravu tak se plete!!!je jenom zesílená!!!Ale u E39 bych se nebál,pokud auto nejezdilo po našich silnicích tak drží do 300.000km,sám mám 190.000Km a je opravdu bez vůle!!!
Ona ta alpina není až tak "atypická", je jen "lepší". Nejde o výkon (to je jen "vedlejší efekt"), modely alpina jsou "dotaženější" bmw - doslova.
Uvědomuji si, že to není "pro každého", že to není "masovka", ale možná i právě proto se mi líbí (a HLAVNĚ je opravdu "lepší").
PS: Na podvozku Alpine je zajímavé, že krom toho že je stavěn na vyšší rychlosti než bmw (mnohé modely přes 300 km/h), je v reálném provozu "komfortnější". Je to asi takhle: Pro náročné - bmw, pro náročné osobnosti - alpine
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.10.2008 15:53, RE: Alpina B10 3.3
figo napsal:
hmmm, volba asi dobrá, ale pán píše že za to auto chce dát 250-300 tis....
Alpinu B10 právě v tuto chvilku pořídíte za 10.000 euro = 250.000 kč, už velmi pěkné kousky za 14-15.000 euro. To jsou ceny požadované - současné celosvětové "ochlazení" propady prodejů nových vozů atd. v kombinaci s blížící se zimou a rokem 2009 "na krku" ceny jistě NEposílí.
Nedávno tu kdosi řešil, zda za trojkové bmw přidat "nad plán" 75.000 kč - já se domnívám, že v tomto případě se to vyplatí (samozřejmě je to každého věc a záleží na mnoha okolnostech). Já bych počkala na leden-únor a pak nějakého prodejce (co vůz už pár měsíců nabízí) "zmáčkla" a původní požadavek třeba z 16ti (to už bude slušný kousek) na 12-13 srazit zkusila. Nevnucuji - doporučuji (jestli chcete NEJlepší - máte vybráno, ale jak jsem napsala hned v první příspěvku v původní diskuzi - záleží na osobních prioritách a ani jeden ze zmiňovaných vozů není "průšvih" - každý má své).
Jen ta alpina všechno dohromady
reagovat
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.