dagoš napsal:
Nenapadá mě jediný důvod proč kupovat atyp. Alpinu???stačí když máte sportovní podvozek a už jsou díly na povozek jiné,myslím si že 530i naprosto dostačuje výkonem a v nabídce jich je opravdu hodně -ne teda u nás,je potřeba si pro ni zajet nebo od někoho důvěryhodného nechat dovést!!!Jak nějaký pán píše že Audi A6 od 02 nemá hliník. nápravu tak se plete!!!je jenom zesílená!!!Ale u E39 bych se nebál,pokud auto nejezdilo po našich silnicích tak drží do 300.000km,sám mám 190.000Km a je opravdu bez vůle!!!
Autor sice vyjmenoval všechny možné problémy popisovaných vozů, ale třeba u masařky (MB W210) zapomněl na jeden dost podstatnej a tím je koroze karosérie. Prostě masařky začínají pěkně reznout a to často na podivných místech. Třeba kolem čelního skla, na svarech prahů a jinde. Vozy vyrobené po roce 2000 jsou již údajně lepší, ale i tak čert jim věř.
BMW E39 je sice z hlediska jízdy z popisovaných vozů nejlepší vobou, ale z vlastní zkušenosti vím, že tyhle vozy si občas dokáží pěkně postavit hlavu a oprava bývá velmi drahá. Znám několik hrdých majitelů tohoto stroje, kteří se do něj už pěkně vysypali. To stejné si troufnu tvrdit o Audi A6 II, která mě osobně velmi zklamala. Hlavně motor 2,5 TDI ve svých méně výkonných modifikacích, to je opravdový výkvět přesně v duchu "náskok díky technice"
)). I přes to všechno by mojí volbou bylo BMW E39, buď 525i, nebo starší 528i. Ani jeden není bez problémů (viz výše), ale stačí se svézt a vše mu rázem odpustíte.
)) BMW prostě z popisovaných vozů bez debat nejlépe jezdí. A mimochodem u mercedesu popisujete řadu W210, ale fotku máte novější generace W211.