Pondělí 19.10.2009 14:37,
rada
2 Muroň:Člověče, Astry hnijí, to je bez debat, ale dá se mez nimi sem tam najít zdrvější kus, ale jde o celkem odolné auto s levným provozem, ovšem u Scorpia je ta koroze dokonce slyšet, jak to rychle postupuje a když se něco vysype, tak to pořád stojí pálku, kamarád to donedávna měl a jen jsem střihal ušima, když říkal co kde za co chtěli. Když už tak Mondeo Mk II s motorem Duratec 2.5 V6 (ale pozor, pojistit dle výkonu, neboť přesný obsah je 2544 ccm). Je tam řetěz a celkově je to solidní agregát a na 15 tkm/rok i ve starým autě. No trochu žere, ale hezky jede.
Ale k věci. Auto této cenové relace bude s velkou pravděpodobností dosti vyžilé a bude určitě potřebovat nějakou tu vstupní investici na rozvody (když to nebude ten Duratec), na kapaliny, na pneu, na svíčky, na kabely (pořád věřím tomu, že tazatel od nafty upustí a vezme rozum do hrsti), na filtry a na vyložené opravy. Tak bych doporučil si na inetu najít pár obchodů s autodíly a udělat si průzkum, jestli bude stačit investovat ještě 5, 10 nebo spíše 15 dalších tisíc. Krom Astry F se dá ještě koukat po Escortech, ale nejlépe vyrobených po roce 1998, kde bylo odstraněno spousta drobných much. Motory Zetec 1.6 16V mají sice řemen, ale jsou to solidní agregáty s dobrou dynamikou a dobrou spotřebou. Ale pozor, reznou taky a taky fest, prahy, lemy, jako Astra, Scorpio, Mondeo, Vectra.
Na druhou stranu, na 2 roky bych do toho možná neinvestoval vůbec nic a řešil bych jen to co hoří. Maximálně bych vyměnil olej a svíčky a nějakej filtr.
reagovat