rojack napsal:
S tímto nájezdem a věkem auta je to k ničemu a o strach. A do 45 tisíc seženete třeba benzín Vectru r.v.98, v porovnání s Astrou a nedej bože s Lantrou jako nebe a dudy.
"Chci naftovou Astru, ať jezdím levně".
"Kup benzinovou Vectru, spotřeba dražšího benzínu bude vyšší jen o třetinu".
1. Nevíme, proč chce auto v naftě. Třeba jeho švagr jezdí s Tatrou na stavbě a u pumpy se staví maximálně na cigarety a dofoukat gumy.
2. Má zájem o starší typy dieslů, jejichž palivové závady rozhodně nejsou nákladné - pokud to nedáte k "odborníkům" do super dieslového servisu, ale jen k frajerovi, který má testovací stolici doma - mohu jen doporučit! Vyčištění a seřízení vstřikovacích trysek na starším motoru za 250 Kč, kompletní repase zadřeného čerpadla 3.600 Kč - to jen proto, že se to napřed snažil vyčistit a rozhýbat, nakonec to celé vyměnil, mohl jsem se vejít do 2.500,- Kč. Jinak kromě turba se tam prakticky nemá co pokazit. A i to turbo se na tyhle vrány dá sehnat za relativně příznivou cenu.
3. Benzínové motory rozhodně nejsou bez závad. Taková lambda sonda dokáže nadělat taky pěknou neplechu.
Když jsem si po benzínovém autu koupil podobné v naftě, rozdíl v penězích nechaných na pumpě byl dost poznat. Příští mé auto ale bude na benzín, kamarád z Tatry už tolik nedává
, navíc ty desetileté HDI, CRDI, DCI, apod. už jsou pasti na peníze a kilometrový nájezd bych měl značně snížit. Ale tohoto starého diesla si nechám, dokud se nerozpadne.